Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Elähän ihan vielä siirrä plussanneisiin, maltetaanhan nyt hetki vielä vaikka tiukkaa tekeekin.. :D Nyt on sitten tissitkin kipeytyneet ja ajoittain hirveetä jomotusta alamasussa ja nippailuja. Tänään luulin,että "no nyt ne menkat alko" ku lorahti jotain housuihin mutta olipas väärä hälytys ja tulikin täti valkoset housuun.. :LOL: :saint: + lanneluut on kipeenä.. :whistle:
 
Tirppaliinu voi miten ihanalta alkaa kuulostamaan :heart: Nyt peukutan plussanpuolesta niin kovaa, etten meinaa penkillä pysyä :D Kuulostaa aivan samanlaiselta mitä mulla oli ennen plussaa, joten toivotaan kovasti sen haamun vahvistumista ja pikkuiselle pikaliimasta lähtien kaikkea mukaan.

Kaikille muillekkin paljon plussaonnea oviksiin ja vaavitesteihin :heart:

Lumi-Marja ja helmi-Onni rv 5+0
 
Ihan uteliaisuuttani kysyn sinulta Lumi-Marja,että tuliko sinulle kuinka selvä haamu siihen testiin vai oliko se peräti vahva plussa ja mikä oli kp?? :) Ihme kyllä kun ei mulla oo mitään sen kummempaa pahoinvointia ollu ja pääkivutkin on nyt kaikonneet jonnekkin. Tosin tänä aamuna oli niin turkasen kipiä maha,ettei melkeen kävellä saattanu..joka sekin kuiten helpotti päivää kohti.. :|
 
Tiistai 27.11.

Ensimmäistä enteilevät
**********************
heminä........................kp33/28-30.............................. . ...yk14
Meritähti......................kp7/33-36.............................. .....yk 4
Tirppaliinu....................kp50/28-31.................................y k10
laku............................kp32/32.................................... .yk12?

Toista toivovat
**************
tii-tikkä.........................kp2/28-35...............km:n jälk. yk8 (20)
mantana.......................kp31/28-40..........................yk16
Koralli73.......................kp1/25-30.............................yk18

Viidettä toivoo
************
anskuli78......................kp34/30-40.............................yk40

Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp38/28-32.......................yk1v 10 kk


MUKANA OVAT MYÖS
*******************
kiharapää
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
daizz......................kp20
Hopeapaju
jonttu79
Heidsu
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu

PLUSSANNEET
*************

Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70 (la1.2.?)
annas (la helmikuussa?)
Äitipeikko (la 15.4.)
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Lumi-Marja (la 29.7.)



Kp 1 ja yk18 pyörähti käyntiin. Huomenna soittaa lääkäri minulle sieltä lapsettomuuspolilta. Toivottavasti saan puhelinreseptin clomeille. Olis ees joku toivenripe, että tärppäis, ku ei näemmä tästä tuu muuten mitään. Nytkin oli taas 7 päivää tiputtelua ennen menkkoja... :'( Noh, ei tästä auta taas muuta ku rämpiä ylös täältä murheen syövereistä.

 
Iltayön öklötys vaivaa ja täällä taas seikkailen. Maate menosta e voi toivoakkaan, enne kun tää kuvotus helpottaa :x

Koralli täti peijjooni...voimahali :hug:

Tirppaliinu aikas hentoinen se eka haamu oli. Käyppä kurkkaamassa tuolta http://hapsula.suntuubi.com siellä on blogissa oma kuvakansio odotusajasta ja eihän mulla sinne vielä oikein muuta ollut laittaa kuin testit :D Kuvaa klikkaamalla näet kommenteista minä kp:nä ne on tehty. Tänään vielä yhden tikun kastelin, kun jäi "yli" ja ei ihan vieläkään täysin samanvahvuisia viivoja tullut. Eikä siihen merkkiin kuulemma tulekkaan. Sisko testannu samoilla ja on nyt viikolla 18 eikä vieläkään yhtä vahvat, joten mulle riittä tuo mitä on. Yleensä mun plussat on ollu myöhäisiä ja menny luokkaa kp 40-50, mut nyt on kai testit sen verran parempia kuin vuonna x ja y, et sain näinkin aikaisen plussan.

Saapi siellä sivulla muutkin käydä kattelemassa. Olen ihan vihree noiden sivujen teos, jotta ei mikään mestarinäyte, mut kaikkee kai voi oppia.

Plussarikasta loppukuuta ja koko loppu vuotta :wave:

Lumi-Marja rv 5+1
 
Mull ei näkyny ees nuikaan vahvana se haamu.. :| Mutta jospa se siitä. Täksi päiväksi sain ajan lääkärille kun rupee menee hermot tähän tilanteeseen..

BTW: olet muuten tosi nätti lumi-marja..varsinkin se hääpukusi oli aivan mahtava!:) Mistä sellasia saa..? :D
 
Minä mikää nätti oo :ashamed: mut kiitti kuitenkin Tirppaliinu. Seinäjoella Haavemaassa ainaki on, joten luulempa että ympäri suomee samaa mallistoa saatavilla. Oli hyvä tällaiselle kropalle. Litisti vuosirenkaita ja selässä oli nyöritys. Ei olis millään raaskinu ottaa sitä illalla pois :D Me ei menty mihinkään tanssiin tai mitään. Mut keikaroin kotosalla sen puvun kans vaikka hiki virtaskin se päällä. Olihan se meidän päviä :D Todella painava ja kuuma puku.

Vaikka siihen tikkuun tuli erittäin hailakka haamu, tarkoittaa se kuitenkin sitä, että hormoonia on pissas. Kaikilla se ei edes pissaan erity kovin hyvin. Voit olla jo ties miten pitkällä :) Edelleen uskon, et se sun haamu siitä vahvistuu. Onne lääkärireissulle.

Plussapuhureita :wave:

L-M rv 5+1 edelleen =)
 
No nyt on käyty lääkärissä. Olipa oikeastaan hyvä käynti,sillä pääsin samalla kilppariverikokeen otattaan ko edellisestä on vuosi . Mutta kyllä se jo melkeen suoraan sano ettei tämä johdu nyt raskaudesta, joten täytyy alkaa menkkojen ootteluun sitten. Eikä se lääkäri kyllä noteerannu mitenkään sitä,että ollaan jo vuosi yritetty mutta sanoimpahan kuitenkin.
Voipi olla turhan kaukana toi Seinäjoen morsiuspuku liike..ainakin Oulusta katottuna.. :D
 
Tirppaliinu Olipa kumma lääkäri. Olishan sen pitänyt reagoida tuohon kauan yrittämiseen. Vuonna 2000 aloin odottaan tuota poikaa ja kävin lääkärissä, kun oli just tuollaista veivaamista kuin sulla. Haamuja ja ei ja vaikka mitä. Kävin ultrassa ja kohdussa ei näkyny mitään. No, viikon päästä uusiks ja jotain oli, mut luokitteli joksikin miksi lie ja mahdollisesti tuulimunaksi. Taas viikon päästä uusiks. Sain lähetteen kaavintaan tuulimunan takia, mutta en menny. Mun mielestä joku riisin näköinen oli pussin sisällä ja menin toiseen lääkäriin. Muutama päivä väliä ja yksityinen katteli ja katteli, jotain näki ja käski odotella vielä. Kuukausi tätä sohwta ja sit ultrassa todettiin raskaus, minkä tämä toinen meinasi kaapia pois. Nyt se "tuulimuna" on kuusivuotias. Siinäkään vaiheessa ei r-testi näyttäny kun jotain hailakkaa haamua jossain valossa, kun tikkua käänti ja väänti. Veritesti huiteli viikkojen mukaisissa lukemissa. Mulla oli joku aineenvaihdunnan häiriö, joka aihetti sen, että ei näkyny pissas mitään.

Toivon sulle sydämestäni sitä pientä ihmettä syliin. Toivoa on aina olemassa. Yrtä nyt jaksella jotenkin. Saatte sen pienen vielä. :hug:
 
Lumi-Marjalle minunkin puolestani huimasti onnea odotukseen! =)

Itselläni on vähän jännät päivät menossa. Menkat on nyt muutaman päivän myöhässä, mikä ei tietenkään ole paljoa, mutta moisia myöhästelyjä tädillä ei ole ollut varmaan vuoteen. Toissapäivänä oli jo pakko testata, josko siihen tikkuun jotain kauan odotettua ilmestyisi, mutta puhdas nega sieltä tuli, kp taisi olla tuolloin 31. Luultavasti täällä taas pudotaan hetkellä millä hyvänsä kovaa ja korkealta, mutta saahan sitä aina haaveilla jostain paremmasta. :whistle: :p Oireita mihinkään suuntaan ei juurikaan ole, rinnat on hieman arat, mutta vähemmän kuin yleensä ennen menkkoja. Ans kattoo ny miten meitin käy. :kieh:
 
No ehkä moon vaan niin pelottava ettei se täti uskalla tulla enää kyläilemään.. :D No Jooh, pientä huumoria mutta pitää ollakkin.. ;) Enköhän mä tästä jotenkin taas ylös nouse..Totuus kun ei pala tulessakaan. Ja meidän totuus koki kolauksen jälleen kerran joten turhapas tässä on enää veulata Onko vaiko Ei.
Haaste on kuitenkin annettu jo vuosi sitten, mutta kukaan ei siihen ole vastannut joten taidanpa perua haasteen ja ottaa sanani takaisin. Kenties minulla oli liian suuret odotukset, ei tämä enää ole tuurista kiinni vaan nyt pelataankin jo isommilla korteilla. Jatkuvasti käyn sisäistä taistelua itseni kanssa, esittäen kysymyksiä MIKSI, ja KUINKA KAUAN JAKSAN. Takkiin on tullut monta kertaa tai itseasiassa joka kerta jotenka luovutan suosiolla ja jatkan matkaani. Joka ikinen kerta kun tämä tapahtuu niin tekisi mieli huutaa "LOPETA, SE SATTUU!" eli Miksi annan siis sen tapahtua, Miksi kidutan itseäni näin vaikka tiedän ettei minun tarvitsisi kärsiä jossen halua. Välillä olen miettinyt,että Mahtaakohan mieheni koskaan ajatella minkälaisen muotopuolen kanssa hän oikein elää? :| Mikä nainen minä olen kun en edes lasta pysty hänelle antamaan. Miksi minäkään olen tänne syntynyt jos kerran olen pelkkä hyödytön ihmisraukka, jonka kropalla ei tee mitään?!?. Toisinaan ajattelen,että haluaisin olla jonkun pienen tytön nukke, jonka hiuksia tyttö kampaisi päivittäin, vaihtaisi vaatteita ja esittelisi ihmisille ja kertoisi kuinka tärkeä tämä nukke hänelle on, eikä koskaan hylkäisi nukkeaan.
Ei tämä ole sellainen asia mitä surkutellaan vain pienen hetken verran ja sitten ollaankin kun mitään ei olisikaan, se on läsnä joka päiväisessä elämässä tavalla tai toisella. Ja vaikka minulle joskus luoja edes sen yhden lapsen soisikin niin olisin silti entinen lapseton. Ei se koskaan lähde lopullisesti pois, sen tuskan tuntee varmasti sittenkin ja aion auttaa/tukea samassa tilanteessa olevia kaikintavoin.
 
Tirppaliinu sinun tunteesi ovat aivan sallittuja ja ymmerrättäviä. tuttuja ja kyllä näistä yritysvuosista jälki jää. kaksi vuotta ja tämä 1v8kk on sellaisia aikoja, ettei ne hevillä päästä katoa kummaltakaan. Miehen tuskaa on ollut vierestä vaikea katsoa. Varsinkin ekaa tehdessä. Minulla oli jo lapsia ja miehellä ei. Pahan paikan tullen sain kuulla, että mitä minä tiedän lapsen kaipuusta, kun niitä kerran jo on. Niinpä. Silti yhteisen lapsen puuttuminen oli raskasta ja yritys vei voimat. Paljon jaksamista sinulle ja teille edelleenkin. Totta on, että kaikki tämä on jokapäivä ja joka hetki läsnä. Sitä ei pääse pakoon eikä voi piilottaa.

mantana :hug: eihän sen näin pitänyt mennä :hug:
 
Niinpä! Ja kun vielä selvitetään sitä,että mistä kummasta tämä moinen menkkojen myöhästyminen johtuu.. :headwall: Olisivat tulleet edes ajallaan niin kaikki olisi paremmin. Mutta jahka ne nyt tässä kuitenkin oletettavasti jossain vaiheessa alkaa niin pitää ruveta tosissaan miettimään jaksanko enää jatkaa tätä "turhaa" yrittämistä.
 
Lumi-Marja onnea odotukseen..

Tirppaliinu eiköhän se oma pienokainen teillekin jossain vaiheessa tule.. Eikös yleensä käy niin, että tulee silloin kun vähiten odottaa.. Mitäs jos nyt unohtaisit hetkeksi tämän projektin ja nauttisit joulusta ja sitten uudelleen rentoutuneella ja levänneellä mielellä.. Jaksamista toivotan sulle...

Juuri mietin, että meillä menossa tämä ilman ehkäisyä kuitenkin vasta 5 kierto vissiin. Ja mä olen jotenkin nyt jo aika valmis luovuttamaan. Kullan kanssa yksi päivä juteltiin, että jollei meille lähde luonnostaan tulemaan vauvaa, niin sitten kuulemma mennään tutkimuksiin. Joten meillä vaikuttaa siltä, että mies on ainakin ihan oikeasti haluamassa omaa perhettä.
Mennään laivalle tuossa 11.12. ja silloin on otollinen aika yrittää vauvaa, joten sopivaan aikaan valittiin tuo laivareissu ja muutenkin ollaan molemmat samaan aikaan vapaalla, kun on tämä otollinen aika kuukaudesta.. Ja täytyy vaan pitää huolta, että tulee niitä lakanoita pöllytelty silloinkin..

KP
 
On tää taas kummallista. :eek: Menkat ovat nyt viikon myöhässä, testi näyttää edelleen negaa. Rinnat ovat olleet jo jonkin aikaa hieman arat, lisäksi tuolla alavatsassa on aika ajoin tuntunut kouristuksia/vihlaisuja. Oireet on samanlaiset kuin aina menkkojen aikaan, mutta missä himputissa se vuoto viipyy. :/ On ollut useamman päivän jo semmoinen olo, että hetkellä millä hyvänsä täti tulee käymään, joka kerta vessassa käydessä olettaa paperiin ilmaantuvan punaista, mutta kun ei. En tiedä uskaltaako sitä edes kuvitella sellaista mahdollisuutta, että olisinkin raskaana. Tänään kuitenkin viimeksi testasin puhtaan negan. Jotenkin tässä koko tilanteessa on hieman lohduttanut ajatus siitä, että vaikka vauvaa ei ole kuulunutkaan, niin edes kierto on ollut säännöllinen, nyt se ei taida olla enää sitäkään. :(
 
Tirppaliinu, onnittelut ylioppilaalle!

heminä, pahoittelut tädistä :hug:

Täällä väsymys vain pahenee. Mut onneks sitä ei kuitenkaan ikuisuuksia jatku. Plussarikasta joulukuuta ja plussasäteitä jokaiseen kotiin :heart:

rv 5+5
 
Moikka kaikille.Mun tekis mieli kiljua,pomppia...bilettää...ihan kauheesti...
Tein tänä aamuna aika selkeen plussan :D :D :D
Mutta tuo pari kk sitten km kummittelee eikä anna mun kiljua riemusta... :( :|
Ukkelikin on iloissaan mutta silläkin on kummituksia kmnosta...Iloinen on kahdesta viivasta..mutta tuumasi että otetaan nyt rauhallisesti...katsotaan mitä tuleman pitää...

Ei voi kun toivoa että pikkunen kyytissä pysysi...tarraisi niin lujaa kiinni että tulisi pois vasta sitten kun on aika.... ;)
 

Yhteistyössä