Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Näkyy ennemmin, mulla seurattiin miten viime raskaus lähti käyntiin ja 5+2 oli nähtävissä jo jotain. Ei mitään selkeää, mutta sikiöpussi ja sen sisällä ruskuaispussi. 6+0 näkyikin jo sydämensyke, jotta kovin nopsaa alkaa näkyä kaikki. Kasiviikkoinen on jo selkeä suuren pään, kädenalun ja jalanalun kanssa. Voi nähdä jo pikkuisen selkärankaa yms. Minä jään seuraamaan sun tilannetta suurella jännityksellä ja toiveella, että se pikkuinen teille tulee :heart: se olis niiiin kovin ihana juttu :hug:
 
En ole hetkeen käynyt...Ne mun haaleet viivat oli kyllä positiivisia...mutta se pieni tuli kesken menkkojen mukana... :'(
Toissa menkat siis...viime vkolla oli normit...Yrittänyt olla ajattelematta koko asiaa...sen verran kolahti.Tässä sitten edetään tjt meiningillä ainakin hetken et tilanne tasottuu...nyt siis kierto pvä...10.
Mukana olen kyllä :)
 
hei kaikille!!
haluaisin liittyä mukaan keskusteluunne!!! ikää minulla on 29 vuotta ja reilusti ylipainoinen eli pituutta on 168 ja painoa 97kg. :ashamed: viidettä lasta haaveilen tai haave ja toiveet on kyllä jo tippuneet johonkin todella syvälle kun en jaksa enään uskoa onnistumiseen, kun noita yritys kuukaisia on jo 40 kuukautta takana.. ja vielä ahdistaa kun ei ole ketään kelle tästä puhuisin kun kukaan ei kuitenkaan ymmärrä miltä tuntuu kun yritys kuukaisia on noin paljon ja vaavia ei vaan kuulu, no toivottavasti mahdun vielä mukaan joukkoon keskusteleen,
ANSKULI KP19/30-40,40 YRITYS KK JA 5 LAPSI HAAVEISSA
 
Tervetulloo anskuli78! Lukaseppas minun tarinani nuilta kahdelta viimeseltä sivulta jotta se valas toivoa sinullekkin! :) En itsekkään tosin vielä kovin jaksa innostua tuosta yhdestä plussasta, jahka tässä testailen uudestaan niin sitten nähdään Onko se tosiaan totta.. :saint:
 
noh, meidän onni se sitten taisi kääntyä kertalaakista jälleen kerran.. Tämän aamun saldo: yksi NEGATIIVINEN testi! :'( :'( En voi sanoin kuvata tätä tuskaa mikä nyt minut valtasi. Ei muuta kuin tädin odotteluun tästä sitten vain.
 
Hei Tirppaliinu, testasitko nyt negan samanmerkkisellä testillä kuin millä testasit positiivisen? Toivon, että kyse on vaan eri merkkien erilaisesta herkkyydestä :hug: Eihän se testin muutenkaan pitäisi negaa tässä vaiheessa näyttää (jo saadun plussan jälkeen) vaikka raskaus mahdollisesti olisikin keskeytynyt, raskaushormonihan säillyy elimistössä pidempään. Toivon siis todella, että testi on näyttänyt tänään väärin :hug:

Täällä pukkaa itkua pintaan ihan väkisin: oviksen tuossa bongasin ja tänään olisi sitten ollut se otollisin aika niin eikös ukko tänään liukastunut ja satuttanut itsensä niin, että on nyt aivan rampana. Ei siis toivoakaan tämän kierron aikana edes yrittää vaavia alulle....harmittaa niin vietävästi....
 
Hei kaikille!!

On tässä ollut paljon kaikkea, enkä ole jaksanut ruveta lukemaan monta sivua, jotta voisin ottaa kantaa asioihin, nyt kuitenkin luin..

Tirppaliinu, kuinka paljon myöhässä menkkasi ovat?

Tänne ei mitään ihmeempää..

KP
 
Anskulille tervetuloa :wave: Meidän pituus-paino suhde on aika lailla samaa luokkaa. Mulla vaan mittaa liian vähän ja painoa suhteessa liian paljon.

Tirppaliinu mitäs kuuluu? Samaa epäilin kuin tii-tikkä.

daizz samoin katosi tähtisumuun minun viivani viimekierrossa :'( Nyt vaan katotaan ja elellään päivä kerrallaan.

Oma napa. Outo kierto, kun PMS ei ole hyökänny vieläkään koko kovuudellaan. Rinnat ei ole sivuilta kipeet, vaan sisältä ja vasta nyt alkaneet kipeytyä, kun reilu viikko oviksesta. Mahaa ei jomota eikä nippaa. Vihlaisee vain satunnaisesti. Lömmöt koholla viitisen pykälää, mitä ei yleensä ole tapahtunut. Ei sitten moneen vuoteen. Mulla on lämpö lähes muuttumaton ja sillä voi melkein testata onko kuumemittari kunnossa :D Väsyttää vaan koko ajan niin lujaa, etten ole heränny kunnolla muutamaan päivään. Puheterapiasta poikaa odottaesa nukahdin odotustilaan. Mitähän mahtoi muut ajatella, kun minä siellä nukun kaikessa rauhassa :LOL: Nyt sitten illalla nukahdin sohvalle ja nukuin pari tuntia. Hah haa, tässä sitä ollaan ja ihmetellään, missä se Nukku-Matti on?!

Päätäkään ei särje ja kiukkupuuskat on jossain. Piileskelevät kaikki PMS oireet jossain nurkan takana ja tulevat sitten rytisten päälle muutama päivä ennen tätiä. Sitä tää vaan on.

Mut nyt kait pitäis jo mennä pehkuihin. Plussapuhureita++++ :flower: :flower: :flower:

 
Menkat on nyt tasan viikon myöhässä, mutta en mä siihen plussaan kyllä kovin jaksa enää uskoa. Kaippa musta on tulossa sitten joku muotopuoli hormoonihirviö.. :( Tämä pelkkä viikkokin tuntuu jotenkin ikuisuudelta tuohon menkkatilanteeseen nähden... :headwall:
 
Torstai 15.11.

Ensimmäistä enteilevät
**********************
heminä........................kp21/28-30............................... ...yk14
Sarah85.......................kp45/28-36................................yk15
Hempukka87.................kp52/30-35................................yk12
Meritähti......................kp29/33-36............................. ...yk 3
Tirppaliinu....................kp38/28-31.................................yk10
laku............................kp20/32.....................................yk12?

Toista toivovat
**************
tii-tikkä.........................kp19/28-35...............km:n jälk. yk7
mantana.......................kp19/28-40....................yk16
Koralli73.......................kp16/25-30.............................yk17

Viidettä toivoo
************
anskuli78......................kp22/30-40.............................yk40

Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp26/28-32.......................yk1v 10 kk
Lumi-Marja.....................kp24/28-30.......................yk19


MUKANA OVAT MYÖS
*******************
kiharapää
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
daizz......................kp14
Hopeapaju
jonttu79
Heidsu

PLUSSANNEET
*************
Elwi
Inkku80
BONTSO
Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70
annas
Äitipeikko
MammaWannabe
Hoona82
Kriisi


Yritin taas jonkinmoista päivitystä listaamme tehdä, poistin ristiriidan ja lisäsin Anskulin joukkoomme. Ketjussamme on taas monta joilla kiertopäivät reilusti yli, eli olisiko kenelläkään iloisia uutisia =) Muitakin muutoksia listaan teen kunhan kerrotte virheellisistä luvuista...
En vielä siirtänyt Tirppaliinua plussanneisiin, kun en tiedä mikä se tilanteesi on, toivotaan että se ensimmäinen saamasi plussa varmistuu =)
 
Heippa taas

Tirppaliinulle oikein kovasti peukkuja, että olisikin raskaudesta johtuvaa tuo menkkojen viivästyminen. Mulla ei ole siitä rfsu testistä mitään kokemusta, joten en osaa sanoa juuta enkä jaata. Mammaksin testithän on vissiin aika herkkiä? Ei ole niistäkään kauheasti kokemusta. Paitsi viime kesältä kun mammaksilla tuli joku haamu, se vissiin oli kiinnittymisyritys, kun ei sellaista ole koskan aiemmin tullut.

Anskulille tervetuloa!

Meillä tilanne aukeni taas vähän lisää, tai sulkeutuko, en tiedä. Miehen simppatestin tulokset tulivat ja olivat normaalit. Joten mitään syytä ei ole löydetty siihen ettei tärppää. Mulla on ylipainokin pudonnu täs syksyn mittaan 15kg, enää 5 kiloa normipainoon, enkä ole liian nopeasti pudottanut, joten ei pitäs painonkaan suhteen olla enää mitään ongelmia. Ei tainnu se ollakaan tärppäämättömyyden syy mulla. Nyt pitäs vaan sit pitääki tää paino alhaalla, se onki taas kokonaan toinen juttu.

Ovulaatio oli pari päivää sitten joten nyt sitten vaan ootellaan. Kovasti nyt hyödynnettiin ovisaika petitouhuissa. Joka päivä touhuja, joten ei pitäs siitä olla kiinni. En vaan jaksa uskoa, että tämä kierto olisi mitenkään erilainen.

No aamulämmöt on nyt kyl noussut kivasti, yleensä nousevat hitaasti vitkutellen, mut nyt on ollu selkeä hyppäys ylöspäin. Toivottavasti se tietäs sitä, että ovis on ollu vahva ja tärpin mahdollisuuskin kasvais.

Tsemiä kaikille ja plussasäteitä!
 
No voi PRKL, en paremmin sano!! Tartuin sitten testiin vielä ja tekasin varalta molemmat sekä ovistestin että raskaustestin..Noh, tulos oli seuraava: Raskaustesti NEGA ( kuten arvelinkin ) mutta ovistesti näytti kasvavaa plussaa!!! Miten helv.. ihmeessä tämä voi olla mahdollista näillä kiertopäivillä??!! Ei ei..tässä täytyy nyt olla joku virhe..ei näillä kp:llä enää mitään ovista pitäs tapahtua!!! :eek:
 
No jotta on joo.. :/ Ihme hommaa.. siksipä aattelinkin kipasta huomenna tk:hon niin säästyn enemmältä stressiltä..sillähän tämän tilanteen luulis selkiivän. Toivottavasti ei vaan oo mitään vakavaa. Tosin en kyllä usko, jos oon reilu viikko sitten gynellä käyny ja tämä totesi kaiken olevan kunnossa lukuunottamatta niitä rakkulaisia munasarjoja. Ja eikai ne nekään nyt yhenäkin rupee tuolleen reistaileen..? :|
 
Tirppaliinu no voi halavatun halavattu, ompa sulla kummallinen tilanne meneillään. Toivottavasti lekurissa jotain selviää. Jospa sulla on ovulaatio useamman kerran kiertoa kohti. Olen vaan kuullut, et jollain on ollut niinkin. Teidä sitten. Mut jotain outoo tuos on. En usko, jotta sullla mitään vakavaa voipi olla, kun kerran viikko sitten kaikki ok. Paitsi ne rakkulaiset munasarjat. Mut muuten...

Täällä ei viel tätiä näy. Kp 29/28-30. Eilen testasin jonkin kumman jekkutestin ja siitäkös meinasin kilahtaa täysin. Eka siihen tuli komeat kaksi viivaa, mutta testiviiva katos siitä kuitenkin ennen kun tikku ehti kuivahtaa. Sen jälkeen siihen jäi vain joku hiivatin viivanpaikka tai jotain. Aamulla sit piti roskista kaivella ja löysin roskishaamun, joka sinällään oli tosi typerä teko. Ei pitäis tonkia roskiksia, ettei tule tällaisia ajtuksia päähän, et jospa sittenkin olisin raskaana. Eilisen tulkitsin siis negaksi.

Tänään odotan postin tuovan herkkiä testejä ja pitäähän sitä vielä niillä sitten kokeilla. Jos olis jotain parempilaatuisia tai jotain. Hitto kun on pää sekaisin tällaisen veivaamisen takia. Tulis täti jos on tullakseen tai sit selkeitä viivoja tikkuun, mutta tää välissä sahaaminen on niin syvältä :headwall:

Sori, kun heti aamusta tällai avaudun, mutta on niin kurja olo että. Mitään täti oireita ei ole eikä kyllä pahemmin niitä toisiakaan. Nyt vaan katellaan miten tässä muijan käy.

Plussatuulia puhaltelen tähän pinoon ihan jokaiselle :wave:
 
No ne käskivät siellä suoraan soittaa äitiysneuvolaan. Joten soittelemaan sinne siis 12-13 välillä. En todellakaan enää tiedä mitä tässä tekis..Niin hankala ymmärtää itsekkään. Ei nämä kierrot nyt voi yhenäkin ruveta venymään tälleen...
 
Nyt se sitten tuli, haamu tikkuun :heart: Ihan selkeästi nähtävissä oleva vaaleanpunainen haamu. Ei tuota tahdo todeksi uskoa, että meille kaikkien näiden epäonnistumisten itkujen jälkeen tulis haamu. Toivottavasti muuttuu vahvemmaksi, eikä lähde tädin matkaan. Olis tuo niin ihana pitää ja syliin saada. vuos kahdeksan kuukautta tässä on negoja tiirailtu, joten tuo haamuplussa on niiiin tervetullut, että ei siitä tahdo luopua. Nyt vain voi toivoa, jotta kaikki menee hyvin.


 
Mulle sanottiin,että mulla ei tuon 30 päivän kierron mukaan ookku ehkä jonkun viikon vasta "virallisesti" myöhässä, jos siis olis se 28 päivän kierto niin sitten olisi jo toista viikkoa ja testien pitäisi se jo näyttää. Mutta tosiaan ku vasta se reilu viikko myöhässä niin ei kuulemma parane luottaa vielä niihin raskaustestien negaan.. Eli toivoa kai sittenkin on vielä.. Tänään tuli semmonen omituinen limaklöntti tuolta alapäästä, en tiedä onko se nyt sitä "ovulaatiolimaa" vai ei.. Mutta eihän minulla tosiaankaan voi se ovis enää olla..ei tässä vaiheessa enää...eihän..?? ..ei.. :/
 

Yhteistyössä