Heippa taas
Tirppaliinulle oikein kovasti peukkuja, että olisikin raskaudesta johtuvaa tuo menkkojen viivästyminen. Mulla ei ole siitä rfsu testistä mitään kokemusta, joten en osaa sanoa juuta enkä jaata. Mammaksin testithän on vissiin aika herkkiä? Ei ole niistäkään kauheasti kokemusta. Paitsi viime kesältä kun mammaksilla tuli joku haamu, se vissiin oli kiinnittymisyritys, kun ei sellaista ole koskan aiemmin tullut.
Anskulille tervetuloa!
Meillä tilanne aukeni taas vähän lisää, tai sulkeutuko, en tiedä. Miehen simppatestin tulokset tulivat ja olivat normaalit. Joten mitään syytä ei ole löydetty siihen ettei tärppää. Mulla on ylipainokin pudonnu täs syksyn mittaan 15kg, enää 5 kiloa normipainoon, enkä ole liian nopeasti pudottanut, joten ei pitäs painonkaan suhteen olla enää mitään ongelmia. Ei tainnu se ollakaan tärppäämättömyyden syy mulla. Nyt pitäs vaan sit pitääki tää paino alhaalla, se onki taas kokonaan toinen juttu.
Ovulaatio oli pari päivää sitten joten nyt sitten vaan ootellaan. Kovasti nyt hyödynnettiin ovisaika petitouhuissa. Joka päivä touhuja, joten ei pitäs siitä olla kiinni. En vaan jaksa uskoa, että tämä kierto olisi mitenkään erilainen.
No aamulämmöt on nyt kyl noussut kivasti, yleensä nousevat hitaasti vitkutellen, mut nyt on ollu selkeä hyppäys ylöspäin. Toivottavasti se tietäs sitä, että ovis on ollu vahva ja tärpin mahdollisuuskin kasvais.
Tsemiä kaikille ja plussasäteitä!