Ihanaa lukea plussauutisista.
tii-tikälle paljon jaksamista. :hug: :flower:
Tästä mun tilanteesta ei nyt ota selkoa! Eli täti ei tullutkaan silloin ensimmäinen päivä, vaikka niin täällä julistinkin. Huomasin siis eritteiden mukana aavistuksen verta ja oletin että kunnon vuoto alkaa hetken päästä. Verta en kuitenkaan sen jälkeen enää sinä päivänä huomannut. Toisen päivän aamuna huomasin, että verta tuli jo paperiin pyyhkiessä, (hyvin vähän tosin..) joten oletin taas kerran, että menkat alkaa. Koko päivän pidin kuukuppia sisällä, joten en tiennyt lainkaan millainen veritilanne on ollut. Tyhjentäessä kupin pohjalla oli kuitenkin vain aivan pieni tippa verensekaista valkovuotoa. Hyvin outoa, sillä mun vuodolla on ollut tapana alkaa kerralla kunnolla, ei ole koskaan ennen ollut tälläista "rusehtavaa vuotoa kerran päivässä" juttua.. Mahakivut ovat myös kadonneet tyystin, monta päivää juili ja repi alavatsaa, mutta ensimmäisen päivän jälkeen nekin kivut katosivat.
Täällä nyt kovasti ihmettelen, että mitä kun kropassa oikein tapahtuu. Kp taitaa siis tällä hetkellä olla 38/28-30, tällaista myöhästelyä minulla ei oikeasti ole ollut ainakaan koko "vauvaprosessin" aikana, eli reilusti päälle vuoteen. Olen vielä sattumoisin sellaisessa paikassa kylässä, että raskaustestin hankkiminen/tekeminen on aika mahdotonta pariin päivään.
Mutta mää jatkan täällä ihmettelyä, nukkumaankin pitäisi varmaan ruveta.
Ehkä se vuoto alkaa nyt yön aikana. Tai ehkä se on yhdeksän kuukautta pois.