Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Onnea daizzille plussasta, heminälle lohtuhali tädin takia.
Melkein vuosi on tullut täällä mukana roikuttua ja piinailtua mutta nyt on sitten pudottauduttava joukostanne pois :( Omassa henk.koht. elämässä on tällä hetkellä niin isoja asioita meneillään, ettei voimamme ja ajatuksemme riitä vauvayrityksiin. Joten kiitoksia ja näkemiin, mukava on ollut kanssanne ajatuksia vaihtaa.
 
Ihanaa lukea plussauutisista. :)
tii-tikälle paljon jaksamista. :hug: :flower:

Tästä mun tilanteesta ei nyt ota selkoa! Eli täti ei tullutkaan silloin ensimmäinen päivä, vaikka niin täällä julistinkin. Huomasin siis eritteiden mukana aavistuksen verta ja oletin että kunnon vuoto alkaa hetken päästä. Verta en kuitenkaan sen jälkeen enää sinä päivänä huomannut. Toisen päivän aamuna huomasin, että verta tuli jo paperiin pyyhkiessä, (hyvin vähän tosin..) joten oletin taas kerran, että menkat alkaa. Koko päivän pidin kuukuppia sisällä, joten en tiennyt lainkaan millainen veritilanne on ollut. Tyhjentäessä kupin pohjalla oli kuitenkin vain aivan pieni tippa verensekaista valkovuotoa. Hyvin outoa, sillä mun vuodolla on ollut tapana alkaa kerralla kunnolla, ei ole koskaan ennen ollut tälläista "rusehtavaa vuotoa kerran päivässä" juttua.. Mahakivut ovat myös kadonneet tyystin, monta päivää juili ja repi alavatsaa, mutta ensimmäisen päivän jälkeen nekin kivut katosivat.

Täällä nyt kovasti ihmettelen, että mitä kun kropassa oikein tapahtuu. Kp taitaa siis tällä hetkellä olla 38/28-30, tällaista myöhästelyä minulla ei oikeasti ole ollut ainakaan koko "vauvaprosessin" aikana, eli reilusti päälle vuoteen. Olen vielä sattumoisin sellaisessa paikassa kylässä, että raskaustestin hankkiminen/tekeminen on aika mahdotonta pariin päivään. :(

Mutta mää jatkan täällä ihmettelyä, nukkumaankin pitäisi varmaan ruveta. :) Ehkä se vuoto alkaa nyt yön aikana. Tai ehkä se on yhdeksän kuukautta pois. :D
 
Kiitos kaunis kaikille...tänä aamuna tein muutaman varmistustestin...samalla millä eilen ja sitten toisella ja molemmat näytti selkeetä plussaa.. :D :D :D :whistle:
Että kyllä se niin taitaa olla että pieni ens elokuun alussa tulloo...kyytissä vaan pysyy... :heart: :heart: :heart:
Tsemppiä kaikille...ihan kauheesti.Plussa tuulia kaikille tasapuolisesti.
Kyllä te sieltä perästä tuutte =) =)
 
daizz onnea plussasta..

Mahtaakohan meille koskaan tulla sitä omaa pientä nyyttiä..
Molemmat halutaan lapsia ja ollaan nyt pohdittu, että tulee jos on tullakseen.. Saa nähdä kuinka monta kertaa saa pettyä ennenkuin saa sen oman pienokaisen...

Nyt tekemään eväitä.. Reilun tunnin päästä pitää lähteä töihin.. Ja käydä suihkussa...

KP
 
Toivottomalta se näyttää täälläkin, mutta nyt on taas jostain kumman syystä seesteinen kausi menossa ettei sen kummemmin jaksa märehtiä asiaa.. :whistle: Tosin luulen,että se katkeruuden peikko nostaa taas päätään kun lähipiirissä pitäisi syntyä vauva ihan tällä viikolla.. :(

BTW: muokkausta vielä se verran. Lääkäri soitti niistä viikon takasista verikokeista..Kaikki oli ihan niinkun pitääkin. Sanoi,että mikäli ei joulukuussakaan vuotoa tule niin katsotaan gynekologiset hormoniarvot, prolaktiini ja keltarauhanen. Mikä on tosi hyvä juttu!=)
 
daizz ONNEA!!!! Paljon tarraisia sukkasia pikkuiselle!!! :heart: :flower: :hug: =) :wave:

tii-tikkä :hug: ja voimia sinulle! Toivottavasti plussa sinut/teidät vielä yllättäisi! :wave:

Meikäläisellä kp9/31 ja kp 15 pitäisi aloittaa Terolutti kuuri, kunhan ensin napsaan sen oviksen! Nyt testaan tuolla digitaalisella ovistestillä! =) Flenssussa oltu ja vieläkin tukkonen olo + kurkku kipiänä! Vitamiineja napsin, foolihappoa tbl ja greippimehua pari lasia päivässä! :D Vuoden viimoinen yritys ja pupuiluttaa ihan hurjasti! :p ;)

Kaikille plussa onnea, tsemppiä yrityksiin ja paljon plussia lisää tänne pinoon toivotaan!!! =) :flower: + :flower: ++ :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower:

MUKAVAA ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ!! :flower: =) :wave:
 

Daizz onnea minunkin puolestani!! :flower: :heart: =)

Täällä on nyt eka clomikierto meneillään, vimppa clomi meni eilen. Nyt vaan ootellaan ovista. Surkeeta on vaan se, että miehelle tuli äkkikomennus työmatkalle ens viikoksi, pahaan aikaan siis :/ Lähtee vieläpä Etelä-Koreaan saakka! |O Normikierrossa mulla tulis ovis nyt su-ma. Mutta lääkäri epäili, että clomit siirtää mun ovista muutamalla päivällä..eli osuu just siihen miehen reissun aikaan. Siinäköhän meni mahikset tältä kuulta.. :(

Ei auta ku ma-aamuna vielä saatella viimeset simpat matkaan ja toivoa, että ovis ei kovin loppuviikolle asti venyttäisi tuloaan. Sais ees piinata vähä joulun aikaan... :/ Sais se pikkanen jo tulla meilleki...

 
että Kuinka voi olla mahdollista,että ovulaatiotestin viiva vahvistuu näköjänsä päivä päivältä eli ovis siis olisi tulossa ilmeisesti..VASTA NYTKÖ??! :eek: Kai sen olis pitäny olla jo ajat sitten..ja kun eihän minulla raukalla ole sitä vuotoakaan tullut.. :whistle:
 


Ensimmäistä enteilevät
**********************
heminä........................kp8/28-30.............................. . ...yk15
Meritähti......................kp20/33-36.............................. .....yk 4
Tirppaliinu....................kp63/28-31.................................y k10
laku............................kp45/32.................................... .yk12?

Toista toivovat
**************
mantana.......................kp13/31..........................yk17
Koralli73.......................kp14/25-30.............................yk18

Viidettä toivoo
************
anskuli78......................kp47/30-40.............................yk40

Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp51/28-32.......................yk1v 10 kk


MUKANA OVAT MYÖS
*******************
kiharapää
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
daizz......................kp20
Hopeapaju
jonttu79
Heidsu
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu

PLUSSANNEET
*************

Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70 (la1.2.?)
annas (la helmikuussa?)
Äitipeikko (la 15.4.)
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Lumi-Marja (la 29.7.)
daizz

Korjasin, kun näytti olevan hieman jäljessä. Korjatkaa, jos mokasin! Tii-tikkä halusi pois, niin poistin. Voimia kaikille ja ihanaa joulun odotusta! Plussia kehiin toivon kaikille!!!! Aikas pitkiä kp:tä menossaan.... :wave:

 
Ovistestihän voi näyttää myöskin mahdollisen raskauden... jo vaikka plussaat myöhemmin, niinkuin monilla muillakin plussaa näkyy tosi myöhään!? Tai sitten sulla on nyt ovulaatio.... kannattaisi pupuillakin! =)

Omaa... digitestiin yritän ovista napata eli sarvea saada täyteen ja tisut ovat arat. Kp13/31 ja -8,5kg :xmas:
 
Nyt ois typykän ristiäiset vietetty, nimeksi tuli Inka Ellen Mikaela. Keskiviikkona ois jälkitarkastus ja vihdoinkin lopetin vuotamasta viikonloppuna... Sitä vaan, että kierrosta ei hajuakaan ja pari päivää rintojen sivuilta vihlonu ja väsy on kaamea, ei kai nyt vielä sentään plussaa?? Pari viikkoa oli sellasta tuhruamista, joten tiedä häntä, ois ainakin siitä kerta laakista napannu!!
Mulla ainakin ovistesti näytti jatkuvaa ovista, ennen kuin plussasin.
Zemppiä kaikille omaa nyyttiä kaihoileville, oli se sitten ensimmäinen tai kuudes... :wave:
 
Onnea daizz plussasta :flower:
Oikein kaunis nimi tuli teidän tytölle Oonakamu.

Itse olen nyt uppoutunut jo niin joulun tunnelmiin, etten onnekseni ole kovasti ehtinyt vauva-asioita miettiä. Niin se menee toivottavasti koko tämä kierto, kun jouluna odotetaan kylää joko tätiä tai plussaa, mutten oikein jaksa nyt koko asiaa ajatella.
Joulukuu on ihan lemppariaikaani ja nyt olen onnistunut ihan vain nauttimaan siitä.
Joko muut ovat joulutunnelmissa?
Vai olenko jotenkin liian ajoissa...eilen oli ihana shoppailun jälkeen paketoida lahjoja ja kirjoitella joulukortteja glögiä juoden ja vastaleivottuja pipareita nauttien...ja joululaulut tietysti soi taustalla... =)

Toki vauvahaaveet mielessä käy, mutta turhaa hermoilua ei ainakaan vielä ole ollut havaittavissa. Ovista ei kuitenkaan olla unohdettu ;)
Kurja tietysti jos sitten saa menkat joululahjaksi... voi vähän latistaa tunnelmaa, etenkin kun menkkakivut on alkanut palailla, pitkään pysyivät pillereiden lopettamisen jälkeen poissa.

Minun puolestani siis jo näin kaksi viikkoa etuajassa oikein ihanaa joulua kaikille, en tiedä kuinka tulee täällä näin joulun alla käytyä, niin täytyy ajoissa olla toivottelemassa. =)
 
Minulla ajatukset onneksi toistaseksi keskittyy tosiaan tulevaan jouluun.. ;) Ja kun nyt käyn vielä töissäkin tässä ohella niin eipä tuota paljoa jouda miettimään..mielessä se kuitenkin välähtelee välillä, mutta en jaksa nyt välittää. Lääkäri tutkikoon mikäli tutkittavaa ilmenee.. :D
 
Ensimmäistä enteilevät
**********************
heminä........................kp10/28-30.............................. . ...yk15
Meritähti......................kp22/33-36.............................. .....yk 4
Tirppaliinu....................kp65/28-31.................................y k10
laku............................kp47/32.................................... .yk12?

Toista toivovat
**************
mantana.......................kp15/31..........................yk17
Koralli73.......................kp16/25-30.............................yk18

Viidettä toivoo
************
anskuli78......................kp49/30-40.............................yk40

Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp53/28-32.......................yk1v 10 kk


MUKANA OVAT MYÖS
*******************
kiharapää
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
jonttu79
Heidsu
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu

PLUSSANNEET
*************

Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70 (la1.2.?)
annas (la helmikuussa?)
Äitipeikko (la 15.4.)
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Lumi-Marja (la 29.7.)
daizz (la ? ?)

:heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart:

:xmas:


 
Täällä ollaan.. ja lueskeltu, mutta välillä ei vaan ehdi tai ei ole kommentoitavaa. :xmas:
Joulua jo odotellaan ja aivan ihana olisi nyt plussata, kun tänä vuonna vielä olisi mahdollisuus! :saint: Kp15 menos ja sarvea en saa digitestiin täyteen sitten millään! :headwall: Pupuiltu harvakseen ja nyt pitäisi saada kultsi vauhtiin... :p Eihän tästä muutoin mitään tule! :D

Terolutit pitäisi pian aloittaa, mutta haluan ensin bongata oviksen ja sitten aloitan kuurin! Jännittää niiden aloittaminen... mitäs, jos mahdollinen tärppi ei sitten pysykään ja lääke tuo ulos!!?! :eek:

Hirmuisasti plussa tuulia tänne puhkun ja lenkille aion vielä tänään, vaikka kuinka väsyttää! Tuntuu hyvältä, kun kiloja karisee pikkuhiljaa! :xmas:

:flower: ++ :flower: ++ :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: :whistle: :wave:
 

Yhteistyössä