Hakutulokset

  1. S

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Rosinante: Loppuviikosta menen käymään SAS:ssa ja toivon et ens viikol suostuisivat käynnistämään.
  2. S

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Mina78 Onnea vauvasta :flower: Matma: Mulla on kyllä vähemmän viikkoja kun sulla , mutta mullakin tuli viikossa 2 cm sf lisää. Neuvolassa sitä kauhisteli ja totesi että on liikaa lapsivettä. Tyksiin passitettiin, mutta lääkäri sanoi sielä että KAI vielä noilla viikoilla VOI OLLA ton verran...
  3. S

    VANHA Turun seudun mammat ja mahat 2009

    Kassu: Ei ollut tarkoitus pelotella. Ite olen kolme Tyksissä synnyttänyt, mutta nyt todellakin harkitsen Saloa.
  4. S

    VANHA Turun seudun mammat ja mahat 2009

    Pitkästä aikaa kirjoittelen tännekin puolelle. JeJa: Mistä kuntaliitoksesta puhut?? Tässä kun on jokunen liitos ihan lähellä tapahtunut. Onko teistä ketään synnyttänyt Salossa?? Tai Tyksissä ja Salossa?? Ite olen alkanut kallistumaan Salon suuntaan, kun Tyksissä ei tunnuta välittävän...
  5. S

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    :wave: Lukemassa. Kyllä on taas tekstiä kertynyt.
  6. S

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    :wave: lukemassa
  7. S

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Onpas taas tullut tekstiä, mutta eihän tässä ole öisin kun aikaa. Mamuka: Mulla käynnistettiin kolmosen synnytys kalvojen puhkaisulla. Siitä puolen tunnin päästä alkoi kovat supistukset. Koko synnytys kesti vajaa 4 tuntia, n. vartin kauemmin kuin kakkosen synnytys mikä käynnistyi lapsiveden...
  8. S

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Onnea Jaanalle ja siniraidalle tytöistä! :flower:
  9. S

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Huomenia! Sairaalassa olo ajasta. Ite olen kaikissa kolmessa ollut n viikon. Kaikki ovat tulleet keltaisiksi (heillä on ollut sama veriryhmä kun isälle siis eri kuin minulla) ja valohoito on määritellyt kotiin lähdön. Mutta 6-9 pva olen ollut. Nyt olen vähintään 3 pva että näkee tuleeko myös...
  10. S

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Pikaisesti vaan tulin huikkaamaan, että pino vauvapuolellekin olisi kiva. Itse en facebookia tykkää käyttää- Sinituuli
  11. S

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Tyypin äipälle ja perheelle paljon onnea pienestä pojasta! :flower:
  12. S

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Jaanalle voimia vauvan hakureissulle! :heart: Vessareissut eikun lisääntyy.. Aina kun nousee seisomaan niin lähes joka kerta saa mennä suoraan vessaan. Ruokahalu on myös kehno. Onko joltakulta muulta hävinnyt ruokahalu?? Sinituuli
  13. S

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Onnea vauvansa jo saanneille :flower: Anno: Kyselit aikaisemmista synnytyksistä tai lähinnä miten samanlaisia ne voivat joillakin olla. Mulla esikoinen syntyi 37+1 lapsiveden menolla käynnistyi. Puolen tunnin päästä vesien menosta alkoi järkyt supistukset. Mitään tuntemuksia ei ollut...
  14. S

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Nyt siis alkaa tämä synnytysrumba. Eli joka päivä saa jännityksellä tulla lukemaan kuulumisia. Onnea synnytyspäivän tietäville. Toukka: Tiedän tunteen, kun lääkäri sanoo solisluiden murtumien olevan normaalia. Olin myös tosi järkyttynyt. Ymmärrän kyllä ettei sitä voi etukäteen tietää miten...
  15. S

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Lillip onnea pienestä ja voimia koko perheelle! Lumienkeli: Tervetuloa ja sekaan vaan! Olette keskustelleet siitä, että kun vauva ei ole laskeutunut ja/tai kiinnittynyt niin synnytys ei tapahdu "pian". Itsellä esikoinen laskeutui edellisenä päiväna ennen synnytystä ja seuraavana aamuna hän...
  16. S

    Mikä auttaa loppuraskauden turvotukseen?

    rv 35: Kyllä turvotusta voi tulla paljonkin. Mulla tuli aikasemmassa raskaudessa parissa päivässä painoa lisää 1900g. Tämä katsottiin johtuvan vain turvotuksesta. Olin kyl silloin viikoilla 39. Sairaalassa lääkärin mukaan multa lähti toista kymmentä kiloa pelkästään turvotusta.
  17. S

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Aika jännä juttu, ettei kenenkään vauva ole syntynyt vielä.... Monesti joku syntyy ainakin rv 30 tietämillä. Tietysti parempi näin. Eiköhän kohta ala vauvoja syntymään. Eikö teistä ketään kärsi kämmenien kutinasta?? Jos kärsii niin miten teidän maksa-arvot?? Ite jännitän vastauksia. Jos...
  18. S

    Mikä auttaa loppuraskauden turvotukseen?

    sama ongelma. Käsien turvotus valvottaa öisin. Tai pikemminkin se helvetillinen särky. Aikaisemmasta raskaudesta se hävisi vasta synnytyksen jälkeen. Silloin saikin juosta vessassa, mutta hävisi turvotuksen mukana myös turvotuksen tuoma paino. Se käy tosi nopeasti. Todennäköisesti turvotus "jää"...
  19. S

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Todellakin tullut tekstiä sitten viime visiitin. Kaippa se loppua kohti vaan lisääntyy. Hyvä niin. Kotona olemisesta: Olen ainakin tämän vuoden kotona ja toivottavasti rahatilanne sallii niin olen kotona niin kauan kunnes tämä pikkuinen täyttää 3v. Syksyllä "kakkonen" aloittaa koulun ja...
  20. S

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Meikku: Mun esikoinen oli aika pieni 2960g ja 48cm, mutta toinen oli tämä 4,5 kg ja 55,5 cm. Täytyy sanoa, että tuo kokoero oli jo tuntuva. :) Kolmas olikin jo "normaali" kokoinen (3,5kg ja 51 cm). Tyypin äippä: Osanottoni :hug: Tämä on taas yksi tosi huono yö. 1/2- 1 tunnin välein pitää...

Yhteistyössä