Hakutulokset

  1. S

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Aply: Jollei synnytys käynnisty itse vkolla 38 aikana ( pientä avitusta mieheltä saaden ;) ) niin meinaan taas häiriköidä kätilöitä tän turvotuksen kanssa ja valvottujen öiden et saavat käynnistää. Eriasia onnistunko siinä. Viimeksi onnistuin =) . Sinituuli
  2. S

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Kuupas: Kyllä se pelkopolilla käynti tuntui tosi turhalta tällä kertaa. Viime raskauden aikana käytiin kätilön kanssa kunnon keskustelut. Mutta jos jotakin positiivista siitä käynnistä hakee niin pääsin ultraan ja kaikki oli pienellä hyvin. Ja sehän on pääasia. Tosin lääkärin kanssa käyty...
  3. S

    LA:t pinoon sitten!

    20.2
  4. S

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Aamuöitä! Kertoisiko joku millainen limatulppa on? Aikaisemmissa raskauksissa en ole sitä huomannut, mutta nyt luulen että illalla se irtosi. En keksi mitä muutakaan se voi olla. Kuinka pian limatulpan irtoamisesta teidän synnytykset on käynnistynyt? Sinituuli rv 33+1
  5. S

    VANHA Turun seudun mammat ja mahat 2009

    Vieläkö kerkeisin joukkoon mukaan??? Laskettuaika on 20.2.2009 ja neljättä odottelen. Ja Turun naapurissa asustellaan. Sinituuli rv 33+0
  6. S

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Hyvää uutta vuotta kaikille!! En ole käyny kirjoittelemassa vähään aikaan. Mutta kun tästä yökukkumisesta on tullu jo tapa niin enköhän ala täälläkin viihtyä aktiivisemmin. Äitiysloma alkoi. Ihanaa!!! Aloitin sen varhennettuna, kun oikeestaan olen ollut jo lokakuun alusta asti sairaslomalla...
  7. S

    kosteusmittauksen raja-arvot? Onko kellään kokemusta?

    Ota huomena yhteyttä asumisterveysliittoon. Itse ollaan oikeusteitse riidelty myyjän kanssa 3-vuotta kun talo lopulta paljastui hometaloksi.
  8. S

    kosteusmittauksen raja-arvot? Onko kellään kokemusta?

    Olisin kyllä varuillani!!! Selvitä asia asumisterveysliitosta ennen kuin teette ostopäätöksen. Sieltä saat vastauksia ja voit luottaa kuulemaasi. Kuka kosteusmittauksen teki??
  9. S

    Helmimasut 2009 ~Joulukuussa~

    Heips! En ole aikoihin kirjoitellut tänne, mutta lukemassa olen kyllä käynyt lähes päivittäin. Jouduin jäämään sairaslomalle äitiyslomaan asti supistelujen ja turvotuksen vuoksi. Turvotusta on sen verran että yöt on aivan tuskaa, kun kädet rupeavat särkemään. Edellisistä synnytyksistä: eka...
  10. S

    Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

    Aamue: Oma dvd mukaan. Kaarinassa on se käytäntö jos haluat omaksi. Eikä ainakaan mulla rakossa juuri mitään ollut.
  11. S

    Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

    Pikaisesti vaan tulin kysymään, että meinaatteko aloittaa äitiysloman 30 vai 50 pva ennen laskettua aikaa???
  12. S

    Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

    Jee, supistukset on vähentynyt. Kotona olen vuodelevossa tämän viikon. Jännittää ens viikko,kun tarttis töitä tehdä. Vaippaikäisten hoito, kun on yhtä nostelua ja kantamista. Et saa nähdä. Tyksissä sanoivat et ennen viikkoa 23 ei kannata heille päin tulla vaikka supistelis, kun mitään ei...
  13. S

    Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

    Heips!! Mukavaa on ollut lukea teidän ultra kuulumisia. Itseä pelottaa aika paljon. Tänään on supistellut todenteolla. Olen menossa päivystykseen hakemaan lähetteen tyksiin. Neuvolassa ilmoittivat että voi olla joudun osastolle vuodelepoon. Mutta mites sitten lasten hoito. No vielä ei kai...
  14. S

    Voittaako rakkaus?

    Olet oikeassa. Kuunteleminen on hyvin tärkeää. Joskus paljon tärkeämpää on kuulla kuin puhua. Itse koen, että muutuin vasta kun huomasin ITSE että se on tarpeen. Jotkut tajuavat muuttumisen tärkeyden vasta kun on jo myöhäistä. Valitettavasti. Toivon kuitenkin, että sinä saisit parisuhteen...
  15. S

    teroluteista kysymys

    Meillä ainakin toimi!! Tosin clomeilla vasta kun olin kuurin syönyt. Mutta kuurin loputtua tärppäsi heti.
  16. S

    Voittaako rakkaus?

    Hei! Elin myös vastaavassa parisuhteessa. Minä ehkä "mukavana" vaimona jona kuvasit omaa vaimoasi. Olin itse hyvin itsekäs ja odotin mieheni elävän samalla ajatusmaailmalla kuin minä. Mutta eihän se niin mene. Eropaperit tilattiin pariin kertaan (eteenpäin ei koskaan lähteny). Kun mieheni kävi...
  17. S

    Voiko uusperhe

    Meillä ainakin toimii hyvin. Meillä ei erotella kuka on kenenkin lapsi. Myös joka saralla lapset huomioidaan samalla viivalta esim synttärilahjat ja niin edelleen. Molemmat maksavat lapsiin kohdistuvia juttuja välittämättä kenen lapselle menee. Olen onnellisempi kuin koskaan (jo 10v.)
  18. S

    Helmimasut 2009 ~Syyskuussa~

    Ably: Neuvolassa juttelin selkäkivusta. Terveydenhoitaja sanoi sen mahdollisesti jatkuvan koko loppu raskauden (jos ei olis loppunu, ainakin toistaiseksi, olisin mennyt lääkärille) ja kuulemma monet joutuvat turvautumaan keppien apuun. Käski vaan varata enemmän aikaa menemisiin jos vaikka jalka...
  19. S

    Helmimasut 2009 ~Syyskuussa~

    Kyrsä: Mulla on kans vaivannut selkä. Polveen asti säteili eikä särkylääkkeet auttanut. Tänään ei ole särkenyt (1,5 viikkoa kesti) ja toivon että särky pysyy poissa.
  20. S

    Helmimasut 2009 ~Syyskuussa~

    Caro79: Se Kaarinan ultra on ok. Savonlahti tekee meillä kaikki neuvola ultrat ja 3/4d-ultrat ovat myös meijän etuna eli ne tulee neuvolaultran "lisukkeena".

Yhteistyössä