Hakutulokset

  1. V

    Milloin menkat?

    Testaa uudestaan:)
  2. V

    Hei! Neuvokaa/auttakaa...kertokaa mulle

    Riippuu ihan siitä mikä on vialla... Joskus sekotetaan kipossa siittiöt muniksen kanssa ja odotetaan jakaantumista, sitten tujautetaan ne kohtuun. Jos on endometrioosia, endo könttejä voidaan hoitaa laparoskopialla. Onko ovulaatiota? lääkkeillä vai ilman? Jos ylipainoa on, niin ruokavalio...
  3. V

    Kysymyksiä keskeytyneestä keskenmenosta..

    Raskaustesti näyttää niin kauan plussaa, kunnes kohtu on kokonaan tyhjä.
  4. V

    rh-neg ja km

    Mä olen rh- ja olen saanut myös keskenmenoissa niinkuin kohdunulkoisenpoistossakin aina sen pistoksen. Olen myös kuullut, että ilman pistosta seuraavan raskauden alkamisessa saattaa olla ongelmia ja raskaus itsessään saattaa menne kesken vasta-aineiden vuoksi. Oikaiskoon joku jos enempi on...
  5. V

    rh-neg ja km

    OLIS PITÄNYT! Soita heti lekuriin missä kävit, josko on enää mitään tehtävissä. yleensä se pitää antaa 48 tunnin kuluessa. Ja hauku ne pystyyn!
  6. V

    Hcg:n lasku

    Tsemppiä sulle kirma! Kerrothan sitten kuin meni:)
  7. V

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Adeliini: Marraskuussa 29v ja kyllä, tuttuja fiilareita. Mulla takana yksi vahinkoraskaus kolme vuotta sitten, mutta olisin ollut tahtonut pitää sen. Keskeytynyt keskenmeno korjasi satoaan melko alussa. Siitä sain "pakkomielteen" ja seuraava raskaus alkoi vasta vuoden kuluttua huolimatta...
  8. V

    Km ja seksi

    Jälkivuodon aikana ei saa tehdä juuri yhtään mitään. Tulehdusriski on oikeasti korkea. T: kokeiltu on ja ei ollu kivaa.
  9. V

    Hcg:n lasku

    Mun kohdunulkoinen rupesi vuotamaan verta vatsaonteloon ja oli hyvin kivulias vaikkei munatorvi revennytkään. HCG ei nouse ilman raskausmateriaalia, joka saattaa aiheuttaa kohtu/munasarja tulehduksen. Jos tulee kuumeinen olo, masu kipeytyy ja/tai tulee pahan/oudon hajuista/näköistä vuotoa niin...
  10. V

    Hcg:n lasku

    kohdunulkoinenraskaus
  11. V

    Tuulimunaraskaus vai onko toivoa?

    Olen oman tuulimunani jälkeen lukenut muutamista virhediagnooseista, eli jos sulla ei ole tulehdusta kohdussa tms.äkillistä hoitoa vaativaa juttua, niin odota!
  12. V

    soita kun kuukatist alkaa maaliskuussa...

    Mullekkin naikkarilla sanottiin, että kun elokuun menkat alkaa, niin soita ja katsellaan sitten pregnylin ja puregonin aloitusta. Syy siis se, ettei musta ja miehestä löytynyt mitään vikaa ja olen raskautunut kerran vuodessa luomusti. Menee vain aina kesken tai kohdunulkoiseksi. Eli antoivat...
  13. V

    Pahin on tapahtunut-pettäminen ja lapsettomuushoidot

    Kakka tilanne, mutta passita ekaksi viikon, kahden itämisajan päästä miehesi tautitesteihin! Jos lapsettomuutta on valmiiksi, et tosissaan tahdo mahdollista klamydiaa tms. Ne pahentaa tilannetta entisestään ja saattavat olla oireettomiakin pitkän aikaa. Kondylooma saattaa itää kolmekin...
  14. V

    Epäonnistunut lääkkeellinen tyhjennys, kokemuksia?

    Kahdessa eri keskenmenossa kokeiltu pillereitä. Ekalla kerralla osastolla laitettiin pilsut viidesti, olin siellä siis 12 tuntia. Mitään ei tapahtunut, ei vuotoa, kipuja, ei mitään. Seuraavana aamuna kaavinta. Äskettäin taas uus koitos, vuoto alkoi, mutta jälkitarkastuksessa huomattiin vielä...
  15. V

    Voisiko joku kertoa mielipiteensä tästä

    Älä vielä heitä kirvestä kaivoon :hug: Jos on vielä noin aikaista, ei ultrassa välttämättä vielä näy. Odottele vain rauhassa, äläkä hätiköi kaavintaanmenoa tai pillerityhjennystä. Vasta jos tulee tosi kovia kipuja, kirkasta, punaista verta, muuttunutta valkovuotoa joka mahdollisesti haiseekin...
  16. V

    Kivut keskenmenossa?

    Näpsy: kyllä se on keskeytynyt keskenmeno jos vuoto ei ala itsekseen vaan tarvitaan pillerityhjennys tai kaavinta kohdun tyhjentämiseksi alusta alkaen. Mulla ekalla kerralla meni just niin, raskausoireet loppu ja tuli teelusikallinen rusehtavaa tuhrua, menin päivystykseen kättärille ja näinpä...
  17. V

    Keskenmeno ja KU

    10-13kk välein. Vaikkakin aktiivinen yritys koko ajan eli kerran päivässä yhdyntä. On todellakin yksilöllistä kuinka kauan menee raskautua kelläkin. On täällä niitäkin joilla kaksi lasta on tulleet jopa ekalla yrityskierrolla ja sitten kolmas ei tule lainkaan ilman lääkärin avustusta. Itselläni...
  18. V

    km kokeneet,ajatustenvaihtoa

    Berry: Onkohan se sitten viralliselta nimeltään kemiallinen raskaus? No, eipä sillä mitään väliä ole, kipu on sydämessä varmasti ihan yhtä kova. Olen pahoillani niin teidän kaikkien, kuin itsenikin puolesta. Nyt vaan sydämen rippeitä kasaamaan ja uutta yritystä taas. Kunhan saisi vaan...
  19. V

    Km:n jälkeen seuraavat menkat

    Mulla ei kohtutulehduksessa ollut MITÄÄN muita oireita kuin pieni alavatsan nippailu, samanlaista kun raskaana ollessa. Eli pian tohtorille jos vähääkään arveluttaa.. nyt mulla on kaksi eri antibioottia samaan aikaan ja toivon ettei kohtuni ole vaurioitunut liikaa kolmen kaavinnan ja kahden...
  20. V

    Onko normaalia, kyse kivusta...

    Vastaavanlaisia tuntemuksia mulla teki melko vaaraton, mutta kivulias munasarjakysta. Hyvä idea soittaa klinikalle, ultrauskaan ei tekisi pahaa. Jos arveluttaa oma kunto, mene käymään päivystyksessä jos mahdollista. Joskus kysta saattaa "kietoutua" muniksen ympärille ja sit onkin kiirus...

Yhteistyössä