Hakutulokset

  1. V

    km kokeneet,ajatustenvaihtoa

    ^Jos kohdussa ei ollut mitään, kyseessä oli todennäköisesti ns.tuulimuna. Meilläkin yritystä takana jo kolme vuotta ja tuloksena vain keskeytynyt keskenmeno, kohdunulkoinen ja nyt tuulimunaraskaus. Alkuun luulin, että tähän turtuu ja tottuu kun usein sattuu, mutta päinvastoin. Joka kerta...
  2. V

    apua...pelottaa

    Otin kaksi 400:ta buranaa n. tuntia ennen toimenpidettä ja luulen että sekin oli turhaa. Mua ei sattunut yhtään, eikä tuntunut edes ilkeältä. Olin kanssa kuullut kauhutarinoita kaikilta ja pelotti, mutta se oli aivan turhaa. Tsempityksiä ;)
  3. V

    onko täällä muita...keykä on hoidossa hki naistenklinikalla???

    Luultavasti naikkarilta kyllä juttelutukea saa. Mut on joka kerta laitettu kättärille tyhjennykseen keskenmenon jälkeen, kun siellä on nopeampaa toimintaa. Ja siinä toimenpiteen jälkihoitolappusessa on aina ollut joku numero ja nimi henkiseks tueksi. En ole ikinä sitä käyttänyt, muuta viimeisin...
  4. V

    endometrioosista

    Käy ihmeessä terveyskeskuksessa hakemassa lähete jatkotutkimuksiin! Se voi hyvinkin olla endoa, joka hidastaa/estää raskauden mahdollisuutta. Endo saattaa tehdä "tukoksia" munatorviin tai huonontaa kohdun pintaa sillä tavalla ettei hedelöittynyt munis pääse kiinnittymään. Tuollaiset ongelmat...
  5. V

    Tuulimunasta!

    Mulla tuulimunaraskaudessa oli tosi vahvat oireet kaikin tavoin. Ainoat mitä puuttui oli alavatsan "puutuminen"sisältä ja nivusien pistely. Ei noita voi oikeen kukaan muuten tietää, kuin ultralla.
  6. V

    miten pian raskaaksi KM jälkeen?

    10-14kk on mennyt joka kerta.
  7. V

    Vahva tunne että kesken menee=(

    Ikävä kyllä jostakin syystä sen vain tietää. Eka keskenmeno, alusta asti ajattelin/tunsin/sanoin, ettei vielä tuuletella, viel voi käydä vaik mitä. Enkä tavallaan "nähnyt" meidän tulevaisuutta. Meni kesken oireettomasti, raskausoireet katos, ultaus ja kaavinta. Toinen raskaus oli...
  8. V

    miksi keskenmenon jälkeen raskautuu niin helposti?

    Aikamoista yleitämistä tuo "raskautuu helposti km:n jälkeen".Kyllä se meillä on joka ikinen kerta vaatinut vuoden treenin.
  9. V

    2 KM, uskaltaako enää yrittää?

    takana kaksi keskenmenoa ja yksi kohdunulkoinen, ei lapsia, terveiksi todettu, mulla lievää endoa eikä pitäs vaikuttaa, nyt löyty kysta vasemmasta tuubasta. Raskaudun jostain syystä vain kerran vuodessa. Jäkitarkastus kuuden viikon kuluttua ja harjoitukset todellakin jatkuvat vaikka pohjalla...

Yhteistyössä