Tuulimunasta!

sain toukokuussa keskenmenon aloin vuotaan verta viikkoja7 ultrasivat ja sanoivat kohdun olevan tyhjä! Plussasin pari päivää sitten ja nyt pelottaa viikkoja 5 ja oireita ei minkäänlaisia ennestään kaksi lasta oireita ollut rinnat kipeat valkovuoto runsas mahan vihlontaa jos aivastaa ja nyt ei mitään! olen kauhusta jäykkänä onko tuulimunassa raskausoireita?
 
Toisilla on tuulimunassa ihan normaalioireet, toisilla ei. Itselläni ei ollut tai siis ole juuri mitään. Tuulimunaraskaus, siis "päällä" tällähetkellä, huomenna kontrolliin. Mutta en mä sinuna vielä huolestuisi, viikkojakin on vielä niin vähän. :) Kyllä ne oireet vielä ehtii ilmaantua.
 
mulla tm-raskaudessa oli normaalit oireet hiukan lievempinä (eli ei juuri oksentelua ollut)... tm todettiin np-uä:ssä rv 13

nyt on ollut jotensakkin saman lainen raskaus kun tm oli ja masussa köllöttelee pikkuinen

niinhän sitä sanotaan että raskaudet ovat erilaisia kaikki ja sinäkin voit vielä 1-2viikon päästä saada kaameet raskaus oireet tai selvitä tämän raskauden mini oireilla loppuun asti

pikkueppu rv 16+5
 
Mulla todettiin tuulimuna reilut kolme viikkoa sitten rv 12+5. Oireet oli olleet muuten samat, mutta kohdun kasvusta (?) johtuvia vatsakipuja aikaisempaan raskauteen verrattuna vähemmän.

Mulle Naistenklinikan lääkäri painotti sitä, että oireet eri raskauksissa samalla henkilöllä voivat olla täysin erilaisia eikä oireettomuuden perusteella voida vetää mitään johtopäätöksiä tuulimunasta.

Toivottavasti kaikki menee sinulla hyvin :hug:
 
marjonetti
Itselläni alkoi viikko sitten keskiviikkona vuoto (rv 6+6) ja torstaina ultrattiin kohtu tyhjäksi. Oireita ei ollut minkäänlaisia, ja kun kaksi edellistä raskautta on mennyt kuvotuksen ym. parissa, osasin kai jollain lailla odottaa ettei kaikki ole hyvin.

Keskenmenon syytä ei osattu päätellä, mutta todennäköinen tuulimuna. Ja onneksi tuli pois noinkin aikaisessa vaiheessa, jos kerran osa on ehtinyt olla raskaana jo tuplaten sen verran ennen toteamista. Ei tarvinnut kaavintaa tai mitään ja vuotokin on jo loppunut. Laiha lohtuhan se silti on. :/

Mutta kuten tässä on jo mainittu: kaikki on yksilöllistä. Minulla näköjään kuitenkin oireet kuuluvat normaaliraskauteen, ensi kerralla tietää valmistautua tulevaan kenties paremmin näiden kokemuksien koulimana.

Onnea ja jarrusukkia sinulle matkaan. :)
 

Yhteistyössä