Hakutulokset

  1. S

    G:Paljonko täytät tänä vuonna?

    34v.
  2. S

    Paljon puuterit makso markoissa?

    Eikös euro ole parhaillaan nykymarkoiksi muutettuna jotain viiden markan luokkaa? Kun se oli silloin kun euroihin siirryttiin vuonna-01 5,94573mk, eli kuuden markan pintaan.
  3. S

    Mistä saan e-pillerit??

    Soita jompaan kumpaan. Eli äitiysneuvolaan tai terveyskeskukseen. Eiköhän ne sano, kumpaan sun pitää yhteyttä ottaa. Käytännöt on erilaisia - kuten kunnatkin.
  4. S

    Mistä saan e-pillerit??

    Se poistetaan siellä, missä se on laitetukin. Eli terveyskeskus. Tai ainakin täällä "maalla" varataan tk:een aika suoraan ns. neuvolan puolelle.
  5. S

    auton "anatomiasta" tietäviä paikalla?

    ..ja kun tarkistat ne öljyt, muista että moottorin pitää olla "kylmä". Muuten öljytikku näyttää mitä itse tykkää.
  6. S

    kermaviilin kannessa 22.9 parasta ennen.Söisitkö ?

    Jos näkö-, haju- tai makuaisti ei löydä hälytysmerkkejä, söisin.
  7. S

    auton "anatomiasta" tietäviä paikalla?

    Onko bensa-auto? Kuuluuko nakutus vain ja ainoastaan kasikympin vauhdissa, vai voisiko nakutus olla rinnastettavissa jotenkin kierroslukuihin? Ensimmäisenä tuli vain mieleen, että nakutus voisi johtua venttiileistä...
  8. S

    pakkaanko jo ton sairaalakassin, kun rv35 on nyt ?

    Minä pakkasin noin viikko sitten. Viikkoja mulla tulee huomenna 36+0. En olisi muuten kiirehtinyt, mutta tuntuu olevan jo kovaa vauhtia tulossa. Paljon aikaisemmassa vaiheessa mitä isoveljensä oli 7 vuotta sitten..
  9. S

    Nyt jelppiä, kun teen työsopimuksen ensi viikolla.

    Oletko neuvotellut itse palkan? Jos et, katso että työsopimuksessa lukee että palkkaus on tes:n mukainen, sekä että työnantaja ja -tekijä noudattaa tes:n mukaisia sääntöjä.
  10. S

    Voi HITTO taas kakkupohja meni pieleen...:( Apua tarvitaan!!

    Ja tosiaan, niin kuin auliskotityöläinen sanoi, muista se vaahto! Mitä kuohkeampi ja valkoisempi, sitä parempi.
  11. S

    Voi HITTO taas kakkupohja meni pieleen...:( Apua tarvitaan!!

    Voit huoletta pitää 45min, ennen kuin tarvitsee katsoa uuniin päin. Jokainen uuni on kuitenkin yksilö, mutta mulla toimii lähes kellontarkkuudella, että 60 min ja kakku on perfekto.
  12. S

    Voi HITTO taas kakkupohja meni pieleen...:( Apua tarvitaan!!

    Tais tullakin jo täällä, mutta: 4 kananmunaa 1,5dl sokeria 75g perunajauhoa 1 1,4 vehnäjauhojja (eli 1 desi ja 1 neljäsosaa) 1tl leivinjauhetta Huoneenlämpöinen muna ja sokeri sähkövatkaimella kuohkeaksi vaahdoksi. Saat vatkata vaikka 15min, ei haittaa mitään. Sekoita kuivat aineet...
  13. S

    Voi HITTO taas kakkupohja meni pieleen...:( Apua tarvitaan!!

    Teetkö ihan täytekakkupohjaa? Minkä kokoinen vuoka sulla on? Mulla on antaa sulla hyvä ohje, millä onnistut takuulla ja pohjasta tulee kuohkea.
  14. S

    Säälitti tuo yksi maajussi. Sai vain 7 kirjettä.

    Kirjeitä 46kpl ja huhuttu on, että pääsi "jatkoon".
  15. S

    Säälitti tuo yksi maajussi. Sai vain 7 kirjettä.

    Eikös se siinä lopussa näytetty "pari" ollut se Kenneltyttö? Siis joka on raskaana.
  16. S

    Säälitti tuo yksi maajussi. Sai vain 7 kirjettä.

    Ohjelman kotisivuilta: "Kaikkiaan seitsemän kirjettä saanut savolaisisäntä Jaakko Mähönen, 39, ei peitellyt pettymystään niukkaan saaliiseen. Mutta optimistiseen tapaansa hän ei jäänyt asiaa murehtimaan. - Olin kyllä helevetin pettynyt tuohon saldoon, että eikö niitä tämän enempää tullut...
  17. S

    Kauan irtisanomisaika kaupanalalla jos ollut töissä 5kk ?

    Enintään vuoden töissä -> 14 päivää
  18. S

    johan kävit luovuttamassa verta?

    Kävisin, jos en olisi raskaana. Kehotin (lue: pakotin) kyllä karvaisemman puoliskon luovuttamispuuhiin. Sillä kun on veriryhmänä se kauan kaivattu A.
  19. S

    lohjennut etuhammas

    Mä menetin myös koulussa noin 8 vuotiaana puolet toisesta etuhampaasta. Hammaslääkärissä tehtiin siihen paikka-aines, joka on siis muovia. Eroa ei huomannut. Paikka irtosi ensimmäisen (ja toistaiseksi viimeisen) kerran kun olin muistaakseni n. 23 vuotias. Nyt on pysynyt taas 10 vuotta kyydissä...

Yhteistyössä