pakkaanko jo ton sairaalakassin, kun rv35 on nyt ?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Mulla oli laskettu aika eilen, enkä oo pakannu :D
Kuopuksesta pakkasin sinä päivänä kun lähtö tuli ja esikoisesta en kerennyt, kun menin vaan näytille äpolille, mut jouduinkin jäämään sinne. Mies toi sitten tavarat mitä pyysin.
 
mie
mie ainakin pakkaisin, mistäs sitä tietää koska lähtö tulee..ehkäpä jo tänäiltana?! siis KUKA tietää! Ainakin on sitten laukku valmiina, ei tarvi sitten ruveta pakkailee kun pitäs olla jo matkalla. Eipä siitä haittaa ole että laukku on valmiina :D
 
Mitä sinne pitää pakasta?

Juu juu, esikosesta oli valmiina kassi varmaan 2kk ja kaikki mahdoton ja mahdollinen siellä oli.

Toisella kertaa en muista mitä olin laittanu, vai olinko mitään...

Ajattelin nyt pärjätä ihan äitiyskortilla ja kameralla. :)
Viikkoja 38.
 
lähtö päivänä
Mä pakkasin vasta kun lapsivedet meni. Eihän siinä kun heittää kassiin itselleen ja vauvalle kotiintulo vaatteet, muutaman liivinsuojuksen, hammasharjan ja äitiyskortin nyt niin kauheasti aikaa mene ettei sitä kerkeis tekemään vasta sitten kun on synnyttämään lähdettäväkin.
 
Josa
Mä pakkasin vain viimesestä. Kahdesta ekasta mulla ei ollut mitään mukana. Mies sit toi sairaalaan kamppeitani seuraavana päivänä. Ja viimesestä pakkasin vasta kun vedet oli mennyt. Miks pitäis etukäteen pakata?
 
Mulla oli pakattuna varmaan jostain viikosta 36, kun lääkäri sanoi että voipi lähteä syntymään "koska vain". Nooh, syntyi vasta 42+0, ja kerkesin syödä sairaalakarkit moneen kertaan ja ostaa aina uudet tilalle :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:
Mä olen aina pakannut kassin sairaalaan lähtiessä.. Siinä saa kivasti ajatukset hetkeksi muualle supistuksista.. :D
Mulla alkoi heti säännölliset ja kivuliaat supparit, en olisi pystynyt siinä enää mitään pakkailemaan :/
 
vieras
Purin ja pakkasin esikoista odotellessa varmaan viikolta 30 lähtien. Vaan sitten kun lähdettiin, niin jätin sen kotiin, koska mies lupasi hakea sen myöhemmin ja ottaa täydennykset mukaan. Otin mukaan sairaalaan lähtiessä hammasharjan, hammastahnan, hiusharjan, dödön ja Aku Ankan. Hyvin pärjäsin. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:
Mä olen aina pakannut kassin sairaalaan lähtiessä.. Siinä saa kivasti ajatukset hetkeksi muualle supistuksista.. :D
Mulla alkoi heti säännölliset ja kivuliaat supparit, en olisi pystynyt siinä enää mitään pakkailemaan :/
mää oon kans pakannu vasta lähtiessä, vaikka viimeks en ehtinyt sairaalassakaan kun tunnin oleen...
 
pakkaa vaan, esikoisesta pakkasin rv35, vaikka tositoimiin päästiinkin vasta rv40+6 mutta silloin menikin vedet eikä siinä olis paljoo viittiny kassia pakkailla kun viiteen kertaan meni alushousut vaihtoon kun vettä vaan tuli ja tuli ja tuli kaikista yösiteistäkin yli joten pöntöllä ja pyyhkeen päällä istuskelin kunnes sairaalaan lähdettiin :D
 
vt
Vauvalle laukun olen pakannut hyvissä ajoin valmiiksi, jonka mies sitten toi sairaalaan, kun lähdettiin pois. Oman kassin olen pakannut vasta lähtiessä. Kuopuksesta mies pakkasi, koska vedet olivat menneet. Minä annoin ohjeita, mitä pakata! :)
 
Minä pakkasin noin viikko sitten. Viikkoja mulla tulee huomenna 36+0. En olisi muuten kiirehtinyt, mutta tuntuu olevan jo kovaa vauhtia tulossa. Paljon aikaisemmassa vaiheessa mitä isoveljensä oli 7 vuotta sitten..
 

Yhteistyössä