Hakutulokset

  1. S

    Millä saada yli 8kk poika syömään?

    En tiedä, onko tästä apua, mutta oletko kokeillut sekoittaa ruokia keskenään? Vaikka suhteessa 50/50?
  2. S

    Tietääkö ketään Multakussuu:sta

    Mä sain viime viikolla paketin seurantakoodin, mutta paketti ei ole vielä tänä päivänäkään mennyt postiin asti.. :( Ei tunnu kivalta - ei..
  3. S

    Mites tää homma menee? hintamerkinnöistä kysymys.... irtsarit...

    Nämä punnittavat tuotteet rekisteröidään kahteen eri järjestelmään. Taustajärjestelmään laitetaan tuotteen viivakoodi ja oikea kilohinta, joka sitten tulostuu kassalla viivakoodin perusteella. Viivakoodissa näkyy siis punnittu paino ja kassajärjestelmä rekisteröi hinnan sen mukaan. Puntariin...
  4. S

    kertokaa mulle, mitä saan syödä iltasin kun tekee mieli??

    Tuorekurkkua dipattuna kermaviiliin.
  5. S

    Ekassa synnytyksessä pahasti revenneet, miten kävi toisessa synnytyksessä?

    Eka synnytyksestä sain toisen asteen repeämät (3450g ja 51cm) ja istuin rengastuolilla viikon. Toinen synnytys ensimmäisen asteen repeämillä (4505g ja 52cm) ja tarvitsin rengastuolia vain yhden päivän. Summa summarum: Vaikka kakkonen oli kilon isompi, pääsin huomattavasti helpommalla.
  6. S

    Päiväkoti: voiko lapsen viedä hoitoon jos on itse kipeänä kotona?

    Kyllä minä vein esikoisen hoitoon, jos itse sairastuin flunssaan. Olinhan ilmoittanut jo kolme viikkoa aikaisemmin pojan hoitoajat ja siitä lystistähän joka kuukausi kunnalle maksoin toista sataa euroa. Mukavampi pojallekin leikkiä ikäisten lasten kanssa hoidossa, kun katsoa kuumeista äitiä...
  7. S

    Keskeytetty yhdyntä ja raskaaksi tuleminen

    ..ja lastenvaatteita sekä -tarvikkeita. :D
  8. S

    100% varma ehkäisy lapsillenne olkaapa hyvä:

    Eihän siitä muistaakseni kovin kauaa edes ole, kun Nancy-leffa tuli telkkarista.. Tai no - oli se viime vuoden puolella. Joskus syksyllä...
  9. S

    100% varma ehkäisy lapsillenne olkaapa hyvä:

    Tuollahan tuo kirja näyttää kirjahyllyssä asustelevan... Piti vain käydä lainaamassa kirjastosta 1.painos, koska tuossa mun kirjassa (olikohan 3.painos..) ei ole niitä Nancyn valokuvia.
  10. S

    Egyptissä käyneet!!!!

    Kävin Hurghadassa, kun odotin esikoista. Aikaa siitä on jo kylläkin 8 vuotta... Säästyttiin vatsataudilta ja hygieniataso oli mielestäni aikalailla samaa luokkaa kuin muissakin lomakohteissa. Jäätelöä siellä en syönyt, koska siitä varoitettiin eniten. Muuten söin kyllä ihan kaiken -...
  11. S

    Kuinka monelle ultrassa sanottu että tyttö mutta onkin sitten ollut poika?

    Mulle sanottiin myös, että tyttöä odotan. Kaksi eri lääkäriä katsoi - ensin rakenneultrassa ja toisen kerran kuukauden päästä. Mutta poika syntyi. :) Kysyin muuten asiaa neuvolanlääkäriltä, että mistä tällainen erehdys yleensä johtuu. Lääkäri sanoi, että kun pojalla on toinen kives (ja on...
  12. S

    Kuinka moni ei oo ikinä haukkunut miestänsä täällä?

    Minä, mutta kohta ei ole kaukana... :D
  13. S

    onko vanhemmilla oikeus komentaa aikuista lasta joka asuu vielä kotona?

    Siinä tapauksessa mielestäni saa komentaa.
  14. S

    onko vanhemmilla oikeus komentaa aikuista lasta joka asuu vielä kotona?

    Onko siinä tapauksessa aikuisen lapsen pakko asua kotona? Ja asuuko hän jopa ilmaiseksi siellä? Itse kun vielä asuin kotona ilmaiseksi, oli mielestäni vanhemmillani täysi oikeus komennella mua. Siinä vaiheessa kun lentää pesästä pois ja pesee omat kalsarinsa, tilanne on aivan eri.
  15. S

    Koroista ja asuntolainoista, osaatko auttaa?

    Meilläkin on Prime käytössä, vaikka lainaa on jäljellä vielä kuusinumeroinen luku ennen pilkkua.. Mutta kun itseni tuntien maksan mieluummin joka kuukausi muuttuvaa korkoa, kuin huonolla tuurilla vuosi kallista korkoa... Tiedän ettei ole paras vaihtoehto, mutta mun mielenterveyttä ajatellen...
  16. S

    Miten huutonetin haku toimii?

    Tein niin kun sanoit ja hakusanaksi laitoin auto.
  17. S

    Miten huutonetin haku toimii?

    http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?sellstyle=K&classification=0&status=N&stype=A&tits=auto&seller=&bidder=&location=&odir=A&cat%5B%5D=kodinthuolasten
  18. S

    minkä ikäsenä teidän vauvat ovat jättäneet yösyönnin pois?

    Meidän vauveli on ihan täysimetyksellä oleva nassikka. Mutta kuten jo aikaisemmin kirjoitin, viime yö oli ensimmäinen pitempi unipätkä, eli 6 tuntia yhtäjaksoista unta putkeen. Ja ikää siis 2kk - tasan.
  19. S

    minkä ikäsenä teidän vauvat ovat jättäneet yösyönnin pois?

    Illalla luin välillä kadehtien ketjua läpi. Yöllä oma 2kk. poika juhlisti äidin mieltä nukkumalla kuusi tuntia putkeen entisen kolmen tunnin sijaan. Lisää kannustavia ja positiivisia mielikuvia antavia ketjuja! =)

Yhteistyössä