100% varma ehkäisy lapsillenne olkaapa hyvä:

pistäkää ne lukemaan Deborah spungenin kirja "nancy"


hyi ristus, jos oisin tuon lukenu ennenku tulis "siihen ikään" en ois ikinä ikinä ikinä harrastanu seksiä :eek:

se siis kertoo sex pistolsista tutun sid visciousin tyttöystävästä nancystä, ja voi herranen aika se oli kauhee lapsena! :eek: mä en oo vielä päässy siihen kohtaan jossa selviää mikä sillä lopulta oli, mut ihan kauheita kohtauksia se sai, ja huus ja itki kerran tunnissa ekat 10 vuotta.ja lääkärit syytti vanhempia...


ootteko te lukenu sen muute?
 
siis mä en ymmärrä miten sillä äidillä riitti voimat sen kanssa?!

pitääki laittaa tuo kirja esille että muistaa tätä äitiä sitte ku itellä on muka niin rankkaa sitte joskus ku tää syntyy...ei kauheesti kehtaa valittaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sirutin:
Tuollahan tuo kirja näyttää kirjahyllyssä asustelevan...
Piti vain käydä lainaamassa kirjastosta 1.painos, koska tuossa mun kirjassa (olikohan 3.painos..) ei ole niitä Nancyn valokuvia.
tuossa mun omassa ei oo... mut sitähän mun pitiki googlettaa niin osaa paremmin kuvitella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo, mutta Nancyllä oli mielenterveysongelmia lapsuudesta asti, joita ei hoidettu kunnolla!
joo vähän sitä tulee vihaseks niitä lääkäreitä kohtaan ku ainaki tuossa alussa ne vaan sanoo että ne vanhemmat tekee väärin ja että tuollanen on vaan normaalia...

ois voinu olla tarinalla toisenlainen loppu jos ois otettu tosissaan. mut eikai siihen aikaan kauheesti tietty lasten mielenterveysongelmista...
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Ei tehonnut mulle ehkäisyksi... mä oon lukenut sen ekan kerran ala-asteella ja muutaman kerran sen jälkeen. Ja toinen lapsi on tulossa :D
miten kummassa sä oot uskaltanu?! :eek: mitä jos niistä tulee nancyjä? :D
Ensimmäinen kolme vuotta ainakin on mennyt "Nancy-vapaasti" ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Ei tehonnut mulle ehkäisyksi... mä oon lukenut sen ekan kerran ala-asteella ja muutaman kerran sen jälkeen. Ja toinen lapsi on tulossa :D
miten kummassa sä oot uskaltanu?! :eek: mitä jos niistä tulee nancyjä? :D
Ensimmäinen kolme vuotta ainakin on mennyt "Nancy-vapaasti" ;)
fun and nancyfree :D


eipä silti nyt ku googlasin niin oli kyllä nätti tyttö vauvana :)
 
Mä luin sitä nyt raskausaikana pääsemättä koskaan loppuun asti.. Kyllä iski pieni pakokauhu et jos meen kersasta tulee samanlainen.. |O Mietin jo et kaikenmaailman adoptioita ym. Mutta eihän meen lapsista tuollaisia tule.. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja garbalo:
Mä luin sitä nyt raskausaikana pääsemättä koskaan loppuun asti.. Kyllä iski pieni pakokauhu et jos meen kersasta tulee samanlainen.. |O Mietin jo et kaikenmaailman adoptioita ym. Mutta eihän meen lapsista tuollaisia tule.. :saint:
mulla just sama fiilis! onneks nykyään tuolle tilalle vois tehäkki enemmän.


toivottavasti se nyt vähän rauhottuu tuosta, mua inhottaa ajatella että sitte ku mä oon lukenu koko stoorin mä oisinki sitä mieltä että ihmekkää ku tapettiin :(
 

Yhteistyössä