Kuinka monelle ultrassa sanottu että tyttö mutta onkin sitten ollut poika?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Me käytiin ultrassa ja kätilö sanoi että ei täällä mitään poikaan viittaavaa ole, uskaltiasikohan tohon nyt luottaa? voisiko jostain kastoa tytön/ pojan ultrakuvia? kiitos
 
Anu-78
mulle kans kävi tässä kolmannessa raskaudessa näin eli sama lääkäri sanoi kolmessa ultrassa että tyttö, sitten vaihtui lääkäri joka kahdessa ultrassa sanoi poika ja poikahan sieltä syntyikin :)
 
En oo kysynyt kummastakaan raskaudesta. Mies "näki" ultrassa tämän tytöksi. Minä odotan poikaa. Nyt olisi vielä ensi viikolla yksi ultra, olen miettinyt kysynkö ollenkaan, kannattaako enää kun paketti on melkein perillä. Toisaalta, olisi kiva ostaa vaatetta täsmävärillä.
 
Mulle sanottiin myös, että tyttöä odotan. Kaksi eri lääkäriä katsoi - ensin rakenneultrassa ja toisen kerran kuukauden päästä. Mutta poika syntyi. :)
Kysyin muuten asiaa neuvolanlääkäriltä, että mistä tällainen erehdys yleensä johtuu. Lääkäri sanoi, että kun pojalla on toinen kives (ja on edelleen) hukassa, ultrassa tulee helposti silloin katsottua tytöksi.

Eli näin siis meillä kesällä 2008. :)
 
yksi
Alkuperäinen kirjoittaja meillä!:
iso pettymys muuttuikin isoksi iloksi :)
monesti omien vanhempien suhtautuminen tyttäreensä periytyy edelleen, eli tässä malliesimerkki tytöstä joka on ollut vanhemmilleen pettymys. tällaisessa tapauksessa kirjoittaja jatkaa omien vanhempien pettymyksen siitä että ovat saaneetkin tytön, olemalla helpottunut pojasta
 
Lupaileeko ne tosiaan?
Meille kyllä ultraajat ovat aina painottaneet, ettei ole mikään varma tieto, jos sieltä jonkun arvion sanovat. Että sitten voi olla varma kun on syntynyt:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lupaileeko ne tosiaan?:
Meille kyllä ultraajat ovat aina painottaneet, ettei ole mikään varma tieto, jos sieltä jonkun arvion sanovat. Että sitten voi olla varma kun on syntynyt:)
Meillä 4D-ultran jälkeen (käytiin vasta rv 29) lääkäri sanoi suoraan, että on ihan satavarmasti tyttö. Ettei se siitä enää muuksi muutu (kun kysyin, uskaltaako tuon perusteella ostella jo vaaleanpunaista). Samaa sanoi myöhemmillä viikoilla äippäpolilla ultrannut lääkäri: tyttö on.

Se riippu(nee) siitä, milloin ultra tehdään. Tosiaan, kuten aiemminkin sanoin, jos rakenneultra tehdään rv 20 tienoilla, kaikilla poitsuilla ei ole vielä pallit laskeutuneet. :)
 
hei
lääkäri, että "mukavaa vaihtelua" kun kysyi onko sisaruksia ja kerroimme että on 8v poika ennestään. Me oltiin ihan että ei ole totta kun ultran mukaan "piti" olla poika pippelikuvakin oli. Noh, ei sanottu mitään.. synnytyssalissa oli vaal.punainen ranneke valmiiksi ja todettiin, että kyllä meille sitten tyttö näköjään tulee..

Noh, poika sieltä tuli, eikä edes kovin pienillä kulkusilla :)
 
elämässä kaikki on mahdollista : )
ainakin synnärillä samassa huoneessa oli äiti, jolle ultrassa oli tyttöä sanottu odottavan.
Poika tuhisi kopassa ja tuore äiti mietti mihin laittaisi mekot jotka oli tytölle ostanut : )
 

Yhteistyössä