Säälitti tuo yksi maajussi. Sai vain 7 kirjettä.

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Jaakko ei halua pelata pelejä, vaan toivoo naisen rakastuvan mieheen sellaisena, kuin hän on.

- Jos ostaisin moottoripyörän ja kasvattaisin pitkän tukan, niin ehkä naisia alkaisi pyöriä ympärillä, mutta en sen vuoksi rupea muuttamaan itseäni, maajussi vitsailee.

Sateinen kesä toi jotain hyvääkin tullessaan. Ensimmäisen Maajussille morsian jakson jälkeen ihmiset alkoivat tunnistaa Kiuruveden tanssilavoilla pyörivän savolaismiehen. Pientä harmitonta flirttiä oli ilmassa ja mukavasti säväyttäviä katseita ja hymyjä tuli, mutta mitään vakavampaa ei kohdalle sattunut.

- Vaikka saldo minun puoleltani on ollut nyt plus miinus nolla, en kadu tätä kokemusta. Enemmän olisin katunut, jos en olisi lähtenyt mukaan ohjelmaan, Jaakko kertoo.

Yksi ja tärkein vielä miehen viereltä uupuu ja elämänkumppanin löytyminen toisi valoa synkkiin syysiltoihin.

- Mökkihöperö ei minun kanssa pärjää, mutta en minä mitään hissukkaa huolisikaan, mies summaa.

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/maajussillemorsian2008/uutiset.shtml?717931
 
Minä ihmettelen sitä, että se sai EDES ne 7 kirjettä. Kuka nyt oikeasti haluaa elämänkumppanikseen noin ankean ja tylsän oloisen miehen? Jotenkin se vaikutti niin masentavalta tapaukselta (ja se miljöö! Apua!), että melkein itsekin masennuin sitä katsoessani. Sääliksi minunkin kävi sitä maajussia, miksiköhän se pettymys piti näyttää tv:ssä?

Hölmö kommentti silti se että "pitäs olla nuori ja nätti", ei se siitä kiinni ole (saihan se ihmeen Mehiläis-Seppokin muistaakseni aikoinaan kauhean läjän kirjeitä ) vaan siitä että asenteen pitäis olla hiukan erilainen. Enemmän positiivista asennetta, huumoria ja pilkettä silmäkulmaan, niin eiköhän se nainen löydy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Minä ihmettelen sitä, että se sai EDES ne 7 kirjettä. Kuka nyt oikeasti haluaa elämänkumppanikseen noin ankean ja tylsän oloisen miehen? Jotenkin se vaikutti niin masentavalta tapaukselta (ja se miljöö! Apua!), että melkein itsekin masennuin sitä katsoessani. Sääliksi minunkin kävi sitä maajussia, miksiköhän se pettymys piti näyttää tv:ssä?

Hölmö kommentti silti se että "pitäs olla nuori ja nätti", ei se siitä kiinni ole (saihan se ihmeen Mehiläis-Seppokin muistaakseni aikoinaan kauhean läjän kirjeitä ) vaan siitä että asenteen pitäis olla hiukan erilainen. Enemmän positiivista asennetta, huumoria ja pilkettä silmäkulmaan, niin eiköhän se nainen löydy.
Pitää vaan toivoa miehelle kaikkea hyvää ja jos vaikka joku kirjuuttaa sitten suoraan, ei vaikka halua osallistua tuohon ohjelmaan tmv.

Pihapiiristä ja muustakin huomasi, että Jaakko on elellyt enemmän kuin vuoden sinkkuna... :D
 
vieras
Jaakko on lupsakka savolainen, jonka elämän täyttää bändiharrastus ja navetan lehmät eli rouvat. Isäntä pitää matkustelusta ja on käynyt Kanarialla kaikkiaan kuusitoista kertaa! Matkaseuraksi Jaakolle kelpaisi elämänmyönteinen kypsä nainen, jonka sisältä löytyy tyttönen. Tämä mies osaa ottaa syliin ja pussata!

Miksi lähdit ohjelmaan mukaan?

Eiköhän ohjelman nimi kerro jo kaiken. Siitähän on kysymys, että ihmisellä on ikävä toisen luo. Yksin elämisessäkin on tietenkin omat puolensa, mutta toisaalta olisi mukavaa, jos se maailman tärkein ihminen olisi kuvioissa mukana.

Millä tavoin olet hakenut aiemmin elämänkumppania rinnallesi?

Välillä olen törmännyt ihmisiin mitä kummallisimmissa paikoissa. Iltamenoissa olen tutustunutkin mielenkiintoisiin naisiin. Olen kokeillut myös nettideittailua, mutta sieltä ei vielä ole natsannut mitään.

Onko joku vienyt sinulta aiemmin jalat alta?

Olen ollut yhden kerran korviani myöten rakastunut. Monesti olen ihastunut, mutta sitä kunnon rakkautta ei ole kehittynyt.

Oletko tosissasi liikkeellä?

Kyllä olen tositarkoituksella liikkeellä, mutta en tosikkona. Vihille asti olen valmis menemään, jos siltä rupeaa näyttämään. Leikin varjollahan tässä tavataan vastakkaisen sukupuolen edustajia, mutta en pistäisi yhtään pahakseni, jos alkusysäys loppuelämän pituiseen sopimukseen tulisi tätä kautta.

Mihin edelliset suhteesi ovat kariutuneet?

Aika ei ole ollut kypsä ja elämäntilanteet ovat olleet erilaiset. Olosuhteet ovat ylipäätään olleet suhdetta vastaan.

Millaista elämänkumppania etsit?

Ulkonäöllä ei ole juuri minkäänlaista merkitystä. Kokonaisuus ja asennemaailma ratkaisevat lopulta, joten ei tässä pysty määrittelemään pääsyvaatimuksia. Silloin tietää löytäneensä sen oikean, kun tuntuu hyvältä.

Millaisia asioita arvostat naisessa eniten?

Arvostan oma-aloitteisuutta ja ennakkoluulotonta asennetta. Ymmärrän kovaakin kritiikkiä, jos se on asiallista. Täytyy kuitenkin olla sillä lailla sovitteleva luonne, että pystyy sopeutumaan ja ymmärtää muita katsontakantoja, kuin pelkästään omaansa. Olen kasvanut isoksi, mutta en tosin tiedä, kuinka aikuiseksi.

Olen vielä sisältä pikkupoika, eikä haittaa, vaikka neiti X:nkin sisältä löytyisi vielä se pikkutyttö.

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/maajussillemorsian2008/maajussit.shtml/jaakko

Tuolla lisää..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Minä ihmettelen sitä, että se sai EDES ne 7 kirjettä. Kuka nyt oikeasti haluaa elämänkumppanikseen noin ankean ja tylsän oloisen miehen? Jotenkin se vaikutti niin masentavalta tapaukselta (ja se miljöö! Apua!), että melkein itsekin masennuin sitä katsoessani. Sääliksi minunkin kävi sitä maajussia, miksiköhän se pettymys piti näyttää tv:ssä?

Hölmö kommentti silti se että "pitäs olla nuori ja nätti", ei se siitä kiinni ole (saihan se ihmeen Mehiläis-Seppokin muistaakseni aikoinaan kauhean läjän kirjeitä ) vaan siitä että asenteen pitäis olla hiukan erilainen. Enemmän positiivista asennetta, huumoria ja pilkettä silmäkulmaan, niin eiköhän se nainen löydy.
Kyllä tuo ihan lupsakalta vaikutti.
Ja varmasti olisi tuollekin jossain joku välittävä ihminen.
Mutta toiset vaan saattavat jäädä ilman elämänkumppania.
 
Minkästakia niitä kirjeitä pitäisi niin monta saada, eikö yksikin ole ihan tarpeeksi? Ja kyllä vakka kantensa valitsee, on vaan sellainen mikä on. Ei kaikkien tarvitse olla vilkkusilmäisiä ja naurusuisia, onneksi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Minkästakia niitä kirjeitä pitäisi niin monta saada, eikö yksikin ole ihan tarpeeksi? Ja kyllä vakka kantensa valitsee, on vaan sellainen mikä on. Ei kaikkien tarvitse olla vilkkusilmäisiä ja naurusuisia, onneksi.
On se hyvä että ohjelmassa on ihan "tavallisiakin" eikä vain niitä komeita.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Hölmö kommentti silti se että "pitäs olla nuori ja nätti", ei se siitä kiinni ole (saihan se ihmeen Mehiläis-Seppokin muistaakseni aikoinaan kauhean läjän kirjeitä ) vaan siitä että asenteen pitäis olla hiukan erilainen. Enemmän positiivista asennetta, huumoria ja pilkettä silmäkulmaan, niin eiköhän se nainen löydy.
Kylläpä tuollakin yksi komea sai yli 200 kirjettä ja toinen yli sata.Että kyllä se vaan niin menee.

 
Mämmäm
Mä veikkaan vaan et sellaiset naiset keitä Jaakko kiinnosti eivät halua johonkin ohjelmaan. Huomasi joistain niistä muiden kirjeistä et ne naiset haki siihen ohjelmaan julkisuuden takia, voi jeesus mitä poseerauskuvia oli joillain muijilla :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mämmäm:
Mä veikkaan vaan et sellaiset naiset keitä Jaakko kiinnosti eivät halua johonkin ohjelmaan. Huomasi joistain niistä muiden kirjeistä et ne naiset haki siihen ohjelmaan julkisuuden takia, voi jeesus mitä poseerauskuvia oli joillain muijilla :headwall:
Juuri näin.
 
yks, jonka tunnet
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Harmi, että Jaakko on niin nuori :/
Keittis, vastaa pliis Jaakolle, jos vähänkään siltä tuntuu ja älä tuota ikää ajattele. Sinulle on nuo elukka-asiat aika tärkeitä, joten teillä varmaan ainakin siltä osin synkkaisi.

Ole niin kiltti.
 
Minäkin toivon
Alkuperäinen kirjoittaja yks:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Harmi, että Jaakko on niin nuori :/
Keittis, vastaa pliis Jaakolle, jos vähänkään siltä tuntuu ja älä tuota ikää ajattele. Sinulle on nuo elukka-asiat aika tärkeitä, joten teillä varmaan ainakin siltä osin synkkaisi.

Ole niin kiltti.
Ajattelin ihan samaa. En tunne sinua Keittis, mutta olen saanut sinusta erittäin sympaattisen ja miellyttävän kuvan. Jos vähänkin tunnet niin, niin ota yhteyttä tuohon mieheen. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka se olisi alku upealle ystävyyssuhteelle -tai jopa enemmän :)
 
korjaus
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Mua vähän tökki, kun se toinen nainen oli jo niitä miehiä tapaillut ja käynyt treffeillä
Eihän se NIITÄ miehiä ollut tavannut, vaan sellaisia, jotka olivat ottaneet häneen yhteyttä suoraan (ei tuotantoyhtiön kautta).

Tyttöhän sanoikin, että hän ei kyllä saisi enää tavata niitä (joiden kirjeet tuli tuotantoyhtiön kautta).
 
Pepsukka
Mutta olisihan se voinut arvostaa sitä 7 kirjettä. Mistä sen tietää, vaikka siellä olisi ollutkin hänen elämänsä nainen. Turhaan sitä tuohon lukumäärään tuijottaa..tiedä vaikka ne yli sadan kirjeen saajat eivät löytäisi naista ollenkaan :)...minusta olisi tuntunut ikävältä, jos olisin lähettänyt niiden 7:n joukossa kirjeen sille äijälle ja sitten se vain pettyy eikä arvosta tulleita kirjeitä...hölmöä..no ei ollut mies minun makuuni, mutta seitsemän makuun ollut...

Juu, ja se yksi, joka luetteli ehkä...ei...pinoon ne..voi luoja. Olisi ollut onnellinen, että häntä edes halutaan...oksettava.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jaakon saamista seitsemästä kirjeestä yksi sykähdytti enemmänkin ja johti treffeihin Helsingissä. Tunne pariskunnan välillä jäi kuitenkin uupumaan ja Jaakko joutui pettymään.

- Tyttö osoittautui kaikin puolin fiksuksi ja filmaattiseksi, mutta minä ainakin olen tunteilla elävä ihminen ja jotain jäi tällä kertaa puuttumaan, Jaakko kertoo.

Mies arvostaa sisäistä kauneutta ja toivoo myös kumppaninsa olevan samoilla linjoilla. Puhelias savolainen on koettanut onneaan aikoinaan jopa Napakymppi-ohjelmassa, ilot ja surut jakavaa elämänkumppania ei ole vielä löytynyt.

- Monessa olen ollut mukana, mutta on se kumma kun ei ole vielä natsannut.

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/maajussillemorsian2008/uutiset.shtml?717931
Kiinnostuitko Jaakosta? Yhteydenotot Jaakolle voi toimittaa sähköpostilla jepjepman@netti.fi
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jaakon saamista seitsemästä kirjeestä yksi sykähdytti enemmänkin ja johti treffeihin Helsingissä. Tunne pariskunnan välillä jäi kuitenkin uupumaan ja Jaakko joutui pettymään.

- Tyttö osoittautui kaikin puolin fiksuksi ja filmaattiseksi, mutta minä ainakin olen tunteilla elävä ihminen ja jotain jäi tällä kertaa puuttumaan, Jaakko kertoo.

Mies arvostaa sisäistä kauneutta ja toivoo myös kumppaninsa olevan samoilla linjoilla. Puhelias savolainen on koettanut onneaan aikoinaan jopa Napakymppi-ohjelmassa, ilot ja surut jakavaa elämänkumppania ei ole vielä löytynyt.

- Monessa olen ollut mukana, mutta on se kumma kun ei ole vielä natsannut.

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/maajussillemorsian2008/uutiset.shtml?717931
Kiinnostuitko Jaakosta? Yhteydenotot Jaakolle voi toimittaa sähköpostilla jepjepman@netti.fi
Sateinen kesä toi jotain hyvääkin tullessaan. Ensimmäisen Maajussille morsian jakson jälkeen ihmiset alkoivat tunnistaa Kiuruveden tanssilavoilla pyörivän savolaismiehen. Pientä harmitonta flirttiä oli ilmassa ja mukavasti säväyttäviä katseita ja hymyjä tuli, mutta mitään vakavampaa ei kohdalle sattunut.

- Vaikka saldo minun puoleltani on ollut nyt plus miinus nolla, en kadu tätä kokemusta. Enemmän olisin katunut, jos en olisi lähtenyt mukaan ohjelmaan, Jaakko kertoo.

Yksi ja tärkein vielä miehen viereltä uupuu ja elämänkumppanin löytyminen toisi valoa synkkiin syysiltoihin.

- Mökkihöperö ei minun kanssa pärjää, mutta en minä mitään hissukkaa huolisikaan, mies summaa.
 

Yhteistyössä