Säälitti tuo yksi maajussi. Sai vain 7 kirjettä.

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
plop
Alkuperäinen kirjoittaja elmeri-meri:
jäi hiukan ihmetyttämään et miks osa kirjeistä oli jo avattu kun ne niitä siinä katteli :whistle:
Ei niitä kirjeitä suoraan maajusseille lähetetty vaan tuotantoyhtiöön. Ja ne jotka oli tullut meilitse oli laitettu niihin samanlaisiin ruskeisiin kuoriin..
 
Ohjelman kotisivuilta:
"Kaikkiaan seitsemän kirjettä saanut savolaisisäntä Jaakko Mähönen, 39, ei peitellyt pettymystään niukkaan saaliiseen. Mutta optimistiseen tapaansa hän ei jäänyt asiaa murehtimaan.

- Olin kyllä helevetin pettynyt tuohon saldoon, että eikö niitä tämän enempää tullut. Mutta sitten ajattelin että enhän minä lopulta tarvitse kuin sen yhden hyvän, Jaakko summasi kirjeiden saamisen jälkeen.

Jaakko ei kuitenkaan löytänyt morsmaikkua hänelle toimitettujen yhteydenottojen joukosta. Kaikki hänestä kiinnostuneet voivat vielä ottaa mieheen yhteyttä osoitteeseen: jepjepman@netti.fi."

ps. oli muuten myös minunkin suosikki..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sirutin:
Ohjelman kotisivuilta:
"Kaikkiaan seitsemän kirjettä saanut savolaisisäntä Jaakko Mähönen, 39, ei peitellyt pettymystään niukkaan saaliiseen. Mutta optimistiseen tapaansa hän ei jäänyt asiaa murehtimaan.

- Olin kyllä helevetin pettynyt tuohon saldoon, että eikö niitä tämän enempää tullut. Mutta sitten ajattelin että enhän minä lopulta tarvitse kuin sen yhden hyvän, Jaakko summasi kirjeiden saamisen jälkeen.

Jaakko ei kuitenkaan löytänyt morsmaikkua hänelle toimitettujen yhteydenottojen joukosta. Kaikki hänestä kiinnostuneet voivat vielä ottaa mieheen yhteyttä osoitteeseen: jepjepman@netti.fi."
Jääkö mies pois sarjasta?
 
5 eniten saanutta näytetään jatkossakin, niinhän se on menny aiemminkin. Tosin en tiiä miten sen tytön kohdalla käy kun vähän sai sellasen kutinan että se on jo valintansa tehny ja jonkun lehden mukaan raskaanakin jo...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Joo, säälitti kyllä se, oli mukavan tuntunen mies... Eikö naiset arvosta muuta kun ulkokuorta...

Kukas se niistä on ketä siinä lopussa näytettiin pussaamassa, on jo löytänyt naisen?
tai oliko jo löytänyt miehen :)
 
Voi kun luttanan näkönen :) . Just sellainen hellä söpö ukkeli johon varmasti joku rakastuis ja sais turvallisen sylin siitä lehmineen :D . Harmi kun niin vähän sai kirjeitä. Ohjelmaa en oo seurannu mutta tuntuu pahalta tuollainen :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Joo, säälitti kyllä se, oli mukavan tuntunen mies... Eikö naiset arvosta muuta kun ulkokuorta...

Kukas se niistä on ketä siinä lopussa näytettiin pussaamassa, on jo löytänyt naisen?
tai oliko jo löytänyt miehen :)
ai oliko se sit se nais maajussi vai?
niin minusta näytti
 

Yhteistyössä