Hakutulokset

  1. R

    Mitä tähän voi vastata?

    No jos kaupassa ollaan oltu just niin oon sanonu, ettei ainakaan kaupan hyllyltä ;D
  2. R

    G: Milloin olet tuntenut sikiön liikkeet? :)

    Muistelisin, että joskus rv 16 ja liikkeet tuntu jo joskus rv 18-19 jo mahanpäältäkin.
  3. R

    Mikä noissa meandi-vaatteissa viehättää, että niistä on valmiita maksamaan kamalia summia käytettynäkin?

    Ihan pesen ohjeen mukaisessa pesulämpötilassa, nurinpäin käännettynä ja kirjopesuaineella. Mulla on niitä äitien tunikoita ja ne on kyllä haalistuneet ihan muutamassa pesussa, ne trikoiset. en tiedä onko laatu muuttunut, mutta omani olen ostanut kahdesta edellisestä mallistosta.
  4. R

    G: millaista vaatetta et (pikku)lapsilla ymmärrä?

    Mä vierastan niin kaikkia disneyn hömppäpömppä vaatteita! :D
  5. R

    Mikä noissa meandi-vaatteissa viehättää, että niistä on valmiita maksamaan kamalia summia käytettynäkin?

    Meillä kaveri ostelee paljon näitä kalliimpia vaatteita ja meillekkin jotain laittanut lahjaksi. Niin kyllä on ollut huonolaatusta, vaikka luulis reilu 20e bodyn olevan hyvälaatuinen, mutta siis jonku 5 pesukerran jälkeen saumat ollu täynnä reikiä. Tää ei kyllä ollu me&i, mutta joku ruottalainen...
  6. R

    Mikä noissa meandi-vaatteissa viehättää, että niistä on valmiita maksamaan kamalia summia käytettynäkin?

    Mulla on itellä nuita tunikoita useampia ja jokaisesta on aivan värit haalistunut heti muutamassa pesussa. Pojalle en ole vielä raskinut ostaa, kun jää muutamassa kuukaudessa jo pieneksi.. ehkä sitten kun on vähän vanhempi, ei siellä kyllä pojalle ole ollut mitään kovin säväyttävää..aikalailla...
  7. R

    Mikä noissa meandi-vaatteissa viehättää, että niistä on valmiita maksamaan kamalia summia käytettynäkin?

    Ei ne oo ees kovin hyvälaatusia hintaan nähden. Värit haalistuu jo ihan muutamassa pesussa :/
  8. R

    Mikä on oudoin häälahja mitä olette saaneet? Tai pienin summa jos esim rahalahjoja?

    Kaverini häät olivat pari vuotta sitten ja he toivoivat lahjaksi tunteja heidän rakennuksella. Lahjakortit sai askarrella itse ;)
  9. R

    haluaisin toteuttaa miehen toiveen mutta...

    Meillä oli kans samatilanne ja pyysinkin jälkitarkastuksessa minipilleri reseptin, mutta en sitten alottanu niitä ollenkaan. Luin jostain, että monelle tulee minipillereista jatkuvaa vuotoa, joka saattaa kestää kuukausia. En sitten alottanu niitä ollenkaan ku oli vauvauintikin alkamassa pian.
  10. R

    kotikonsteja kaivataan!?

    Miehen kanssa peittoja heiluttelemaan. ;) sitten käyt pitkällä kävelylenkillä ja sen jälkeen saunaan ;)
  11. R

    synttäreistä

    Juhlapöydän raitakakku Tää on aivan taivaallista! :P
  12. R

    Mun mielestä TÖRKEÄÄ valittaa leijonien juhlimisesta!

    Senkus vannot, mutta minä naatiskelen vaan alkoholittomia siidereitä. :P Mun mielestä on jokaisen oma asia miten juhlii, joku osaa juhlia ilman alkoa ja toinen ei.
  13. R

    määritekää mulle sikakännit ja örvellys..

    Minusta örvellys on sitä, ettei puheesta saa enää mitään selvää ja ei pysy enää tolpillaansa.
  14. R

    En ota kantaa joukkueen juhlimiseen, mutta se mitä päävalmentaja sanoi niin..

    Eihän tuossa Jalosen kommentissa ollut kyllä sitten niin mitään ihmeellistä ja paheksuttavaa minun mielestä?! Täällä nyt taas kaikki väännetään ja käännetään ihan väärin.
  15. R

    miten röyhtäytät vauvan?

    Meillä riitti se kun nosti vain pystympään asentoon sylissä. Jos alko ihan hytkyttelemään ja röyhtäyttämään niin puklasi yleensä.
  16. R

    Onko kaikissa lapsiperheissä kuivausrumpu?

    Meillä ei ole, mutta haaveissa on kyllä laittaa sitten kun on oma talo ja tilaa sille :P
  17. R

    Lopettakaa se kitinä Suomen jäkisjoukkueen alkon käytöstä.

    Aikuisia miehiä, jotka vastaa omasta itsestään. Ei heidän tule vastata meidän nuorisosta, vaan vanhempien. Jos ei omat voimavarat riitä alkoholin kanssa pelleilevän nuoren kanssa, niin sitten pyytää apua. Kyllä yhteiskunnan pitäisi puuttua siihen ihan erikeinoin kun alkaa aikasten ihmisten alkon...
  18. R

    Hyvä, että Nuori Suomi ym puuttuvat leijonien örvellykseen

    Täähän oli melkeen ku mun suusta!

Yhteistyössä