Mun mielestä TÖRKEÄÄ valittaa leijonien juhlimisesta!

  • Viestiketjun aloittaja ei tajua
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23795707:
Oletko sä tosissasi sitä mieltä, että jos leijonat olisi ryystäneet lavalla pillimehuja, tilaisuus olisi ollut lapsille sopiva paikka?


Juu ei yhdellä kerralla ole paljoa merkitystä koko lätkäkulttuuriin, mutta silti aika näkyväkin osa sitä.
 
Keittiönoita
Juu ei yhdellä kerralla ole paljoa merkitystä koko lätkäkulttuuriin, mutta silti aika näkyväkin osa sitä.
Riippuu vähän siitä, katsoiko juhlia telkkarista vai paikan päältä. Paikan päällä leijonien alkoholiosuus oli kyllä kärpäsen pissa valtameressä.

Lätkäkansa ei juo sen mukaan, juoko pelaajat vai eivät. Juominen ei kuulu jääkiekon pelaamiseen vaan jääkiekon katsomiseen. Okei, kyllä ne pelaajatkin ottavat, mutta hyvin harvoin kuitenkin faniensa nähden. Tosiasia kun on, että kunto ei kestä pelaamista, jos jatkuvasti ryyppää. Kunto kestää kyllä katsomisen, vaikka jatkuvasti ryyppäisikin. Ja joo, ei kaikki fanit juo. Mutta ne fanit, jotka juovat, juovat vaikka pelaajat mainostaisivat muumilimsaa.
 
"laalaa"
Todella ikävää että koko mahtavuus ja hienous Suomen MM-kullasta tallautuu tämän valitussoopan alle :(
Kukaan muu Leijonaporukasta ei mielestäni vetänyt näkyvästi övereitä kuin Nurminen kaatuillessaan lentokentällä. Se OLI noloa. Jutila_oli nilkkatulehdus taikka sitten liiallinen alkopitoisuus_ jäi pois lavalta,ehkä hyvä niin, ja fiksu päätös jos tosiaan oli huonossa hapessa.. Muuten Leijonat käyttäytyivät hyvin. Siideripullo näkyi linja-autossa Granlundin kädessä, mutta en usko että kukaan lapsi siihen pulloon kiinnitti yhtään mitään huomiota!
 
en ymmärrä
Mä en todellakaan ymmärrä sitä juhlimista. Mun mielestä urheilijat on lasten ja nuorten (miks ei aikuistenkin) esikuva ja esikuvalle ei kuulu tollanen örveltäminen. Käsittääkseni urheilijaan liitetään terveelliset elämäntavat ja kuuluuko niihin kohtuuton alkoholin käyttö, ei. Jos annetaan se selitys et jotain suurta saavutettuaan voi juoda kaatokännit niin minkä esimerkin se antaa nuorille... Hekin tietty olettavat et aina jotain saavuttaessaan voi vetää kännit. Ja sekös auttaa alkoholin vastaisessa kampanjassa nuorisojuoppoudessa. Ja kyllä, Leijonat saavuttivat jotain suurta ja hienoa jota varten on harjoiteltu tunti jos toinenkin ja josta on kauan haaveiltu. Mutta, onko sitä kuningas alkoholia pakko vetää tolkuttomia määriä silloin kun ollaan edustustehtävässä. Juhlia voi ilman alkoholiakin tai kihtuullisella alkoholin määrällä. Ne kaatokännit voi vetää sitten kun ollaan yksityisissä tiloissa ja tiedetään ettei media ole vastassa. Kun tullaan kisoista lentokoneella kotiin, on varmaa että media odottaa kentällä valmiina kuvaamaan. Ei ole kovin asiallista ja urheilijamaista kaatua punaiselle matolle keilaten arvokasta pokaalia. Saman promillemäärän olisi voinut juoda myöhemminkin. Kun ollaan edustamassa, pitää mielestäni olla edustuskunnossa. Aikuisella ihmisellä pitäisi olla sen verran harkintakykyä että osaa itse ajatella mikä käyttäytyminen on kyseisessä tilanteessa sopivaa.
 
"laalaa"
Ja sitten vielä tämä, mitä joku muukin täällä jo aikaisemmin kirjoitti: samat valittajamammat antaa pienten lasten katsoa Salkkareita, mikä ei todellakaan sovi pienelle lapselle! Kaksinaismoralismi kukoistaa taas...
 
Parannusta oli tapahtunut sitten 16v takaiseen. Järjestäjät eivät selvästi antaneet suureen tapahtumaan paljoa aikaa kenenkään mokailla. Mitä lie tapahtunut palkintojenjako tilaisuudessa..., joka siis aiemmin tapahtui suorassa tv lähetyksessä... Muistaako kukaan tuliko silloin kuinka juttua rankasta humalatilasta, joka oli suurella osalla pelaajista?
 
en ymmärrä
[QUOTE="laalaa";23797191]Ja sitten vielä tämä, mitä joku muukin täällä jo aikaisemmin kirjoitti: samat valittajamammat antaa pienten lasten katsoa Salkkareita, mikä ei todellakaan sovi pienelle lapselle! Kaksinaismoralismi kukoistaa taas...[/QUOTE]

Meillä ei katsota Salkkareita (ei lapset eikä aikuiset) enkä hyväksy Leijonien ryyppäystä!
 
[QUOTE="laalaa";23797191]Ja sitten vielä tämä, mitä joku muukin täällä jo aikaisemmin kirjoitti: samat valittajamammat antaa pienten lasten katsoa Salkkareita, mikä ei todellakaan sovi pienelle lapselle! Kaksinaismoralismi kukoistaa taas...[/QUOTE]


Annoin mä nytkin omien teinejeni katsoa tätä, vaikka tiesin mitä luvassa. En usko heidän siitä pilalle menevän. Vaikka kiekkoilijoiden käytöstä paheksunkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niin tai näin;23795883:
Itse asiassa voisin vaikka vannoa, että näitä leijonien kännisekoiluja puolustavat suu vaahdossa palstalla juurikin ne kalsarikännejä kotonaan vetelevät akat. Puolustelevat samalla omaa käytöstään aina yhtä validilla argumentilla "kun se viina nyt vaan kuuluu suomalaiseen juhlimiskulttuuriin, ettekö te tiukkapipot sitä tajua hei daa".
Senkus vannot, mutta minä naatiskelen vaan alkoholittomia siidereitä. :p Mun mielestä on jokaisen oma asia miten juhlii, joku osaa juhlia ilman alkoa ja toinen ei.
 
---
Tämäkin pieni fani varmaan ihan traumatisoitui Leijonan kohtaamisesta.

http://www.iltasanomat.fi/mmkiekko/tama-hetki-mykisti-pienen-leijonafanin---katso-paras-lukijakuva/art-1288390057367.html
 

Yhteistyössä