Mä en todellakaan ymmärrä sitä juhlimista. Mun mielestä urheilijat on lasten ja nuorten (miks ei aikuistenkin) esikuva ja esikuvalle ei kuulu tollanen örveltäminen. Käsittääkseni urheilijaan liitetään terveelliset elämäntavat ja kuuluuko niihin kohtuuton alkoholin käyttö, ei. Jos annetaan se selitys et jotain suurta saavutettuaan voi juoda kaatokännit niin minkä esimerkin se antaa nuorille... Hekin tietty olettavat et aina jotain saavuttaessaan voi vetää kännit. Ja sekös auttaa alkoholin vastaisessa kampanjassa nuorisojuoppoudessa. Ja kyllä, Leijonat saavuttivat jotain suurta ja hienoa jota varten on harjoiteltu tunti jos toinenkin ja josta on kauan haaveiltu. Mutta, onko sitä kuningas alkoholia pakko vetää tolkuttomia määriä silloin kun ollaan edustustehtävässä. Juhlia voi ilman alkoholiakin tai kihtuullisella alkoholin määrällä. Ne kaatokännit voi vetää sitten kun ollaan yksityisissä tiloissa ja tiedetään ettei media ole vastassa. Kun tullaan kisoista lentokoneella kotiin, on varmaa että media odottaa kentällä valmiina kuvaamaan. Ei ole kovin asiallista ja urheilijamaista kaatua punaiselle matolle keilaten arvokasta pokaalia. Saman promillemäärän olisi voinut juoda myöhemminkin. Kun ollaan edustamassa, pitää mielestäni olla edustuskunnossa. Aikuisella ihmisellä pitäisi olla sen verran harkintakykyä että osaa itse ajatella mikä käyttäytyminen on kyseisessä tilanteessa sopivaa.