Mun mielestä TÖRKEÄÄ valittaa leijonien juhlimisesta!

  • Viestiketjun aloittaja ei tajua
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mjää;23795335:
Typerää vinkumista on joo! Sitäpaitsi MUN mielestä ne on kyllä ihan hyvä esimerkki nuorilla/lapsille. Ennemmin LEIJONAT kuin joku muusikko/rokkari...ym.

He ovat koko nuoruutensa tehneet työtä tämän eteen, treenejä, pelejä päivittäin, kuka muu antaa lapselleen vaikka kotona noin ahkerasta ja rankasta työn teosta? Nyt kun he voittivat ja ns. palkkansa (palkintonsa) niin annetaan heidän juhlia! kuka tahansa juhlisi samassa tilanteessa...
Toisaalta näin lapset/nuoret oppivat että, ensin työ ja sitten huvi. Poikani koulussa on alettu "treenaamaan" ihan tosissaan tuon voiton jälkeen, he LAPSET tajusivat kyllä mistä kohtaa otetaan mallia, toisin kuin aikuiset jotka asiasta itkevät.
Noniin tätä just oon yrittäny sanoa mut en oo löytäny kunnon sanoja. Ditto.
 
"vieras"
Jos niin saatanasti ottaa päähän, että kansa kommentoi juomisia, niin pitää olla sen verran älliä päässä, että juo jossain muualla kuin tv- ja liveyleisön edessä, helppoa.

Yksityiselämässään ryypätköön minkä lystäävät.
 
"vieras"
Katoittekste edes sitä lähetystä? Koska te saatte sen kuulostamaan siltä kuin porukka olis ollu lavalla kotiinkantokunnossa. :O
Minä ihmettelen ihan samaa. Meillä sitä katsoi lapsetkin, enkä nähnyt siinä mitään muuta epäsopivaa, kun että Loiri raakku lavalla, että väliaikaista kaikki on vain.

Miksi asia paisuu, miksi pitää tehä ihan valtava numero pienestä asiasta? Nurminen on säätäny ennenki. Ajoi bussilla seinään pikkuseilissä, eikä siitäkään kouhkattu näin. Nyt on joka ämmällä vaahdot suupielissä ja kakarat hameen alla, kun on niiiiiiiin kauheaa, niiiiiiin kauheaa.
 
lpktk
Valitan neljän henkilön käytöksestä.

Pasi Nurmisen ilmaveivi - olisit odottanut kansanjuhlan loppuun ja vetänyt sen jälkeen perseet.
Timo Jutila - sama kuin yllä plus joukkueenjohtajan asema on raskauttava asianhaara. Minkälaiset perseet veti Heikki Riihiranta 1995 kansanjuhlassa? Oliko sairauskoh.. eikun nilkkatul.. eikun ääh?
Anssi Salmela - pelaajan asemassa pienin paha, mutta tämän kaverin historia tuntien olisi pitänyt pitää poissa kameroista ja mikrofoneista. Vittuili oman joukkueen jäsenille.
Kalervo Kummola - jääkiekkoliiton tiedotus missä pelaa? Pokaali on aito, kopiota ei edes ole - ei pidä paikkaansa. Jutilan sairauskohtaus, eikun nilkkatulehdus ja sitten kuvat Jutilasta laiturilla kansanjuhlan aikana haastattelun lisäksi.

Kaikki muut olivat mielestäni asiallisia. Ei olisi vaatinut paljon että tilanne olisi ollut erinomainen.

PS. Petri Nygård pois koko perheen kansanjuhlasta.
 
"vieras"
Mitä teidän lapset oppi Leijonilta? Mitä tämä 2 viikkoa antoi teille? Meille se antoi lisää suomalaisuutta, me-henkeä, yhdessä jännittämistä, uskoa omiin ja uskoa kovaan työhön, kuriin ja yrittämiseen. Meille se antoi iloa, valtavasti iloa, suuria riemun ja onnen hetkiä, muutamia kauhunpaikkoja, joitain väsyneitä aamuja, mutta iloa Leijonien onnistumisesta.

Meillä ne ei oppinu ryyppäämään, meillä ne oppi, että ensin tehdään mitä pitää ja hyvin, sitten saa olla pikkusen hölmökin.
 
lpktk
[QUOTE="vieras";23795417]Mitä teidän lapset oppi Leijonilta? Mitä tämä 2 viikkoa antoi teille? Meille se antoi lisää suomalaisuutta, me-henkeä, yhdessä jännittämistä, uskoa omiin ja uskoa kovaan työhön, kuriin ja yrittämiseen. Meille se antoi iloa, valtavasti iloa, suuria riemun ja onnen hetkiä, muutamia kauhunpaikkoja, joitain väsyneitä aamuja, mutta iloa Leijonien onnistumisesta.

Meillä ne ei oppinu ryyppäämään, meillä ne oppi, että ensin tehdään mitä pitää ja hyvin, sitten saa olla pikkusen hölmökin.[/QUOTE]

Olen erittäin iloinen, että teille on tällainen kuva välittynyt. Samoja tunteita koettiin meidän kisakatsomossa. Poika 9kk ei vielä päässyt osalliseksi, mutta tulevina vuosina sitten.

Lue yltä mitä olisin tehnyt toisin kansanjuhlassa. Pieni paha maku jäi, mutta plussan puolelle jäätiin kuitenkin. Hyvä leijona! :)
 
"vieras"
No ei kai sitä nyt niin vakavasti tarvitse ottaa, jos joidenkin mielestä voisi juhlia hillitymminkin. Ikään kuin ilman humalaa ei vois pitää hauskaa. Ei vesiselvä tarvitse olla, ei tönkkö silli. Mut vähän jotain kontrollia. Eihän alkoholinkäytön kritisointi tarkoita sitä ettei arvosta saavutusta, ettei antaisi "poikien" juhlistaa. Ja vaikka ajattelinkin et meni vähän överiksi, niin lopulta aivan sama.
 
"aloittaja"
Valitan neljän henkilön käytöksestä.

Pasi Nurmisen ilmaveivi - olisit odottanut kansanjuhlan loppuun ja vetänyt sen jälkeen perseet.
Timo Jutila - sama kuin yllä plus joukkueenjohtajan asema on raskauttava asianhaara. Minkälaiset perseet veti Heikki Riihiranta 1995 kansanjuhlassa? Oliko sairauskoh.. eikun nilkkatul.. eikun ääh?
Anssi Salmela - pelaajan asemassa pienin paha, mutta tämän kaverin historia tuntien olisi pitänyt pitää poissa kameroista ja mikrofoneista. Vittuili oman joukkueen jäsenille.
Kalervo Kummola - jääkiekkoliiton tiedotus missä pelaa? Pokaali on aito, kopiota ei edes ole - ei pidä paikkaansa. Jutilan sairauskohtaus, eikun nilkkatulehdus ja sitten kuvat Jutilasta laiturilla kansanjuhlan aikana haastattelun lisäksi.

Kaikki muut olivat mielestäni asiallisia. Ei olisi vaatinut paljon että tilanne olisi ollut erinomainen.

PS. Petri Nygård pois koko perheen kansanjuhlasta.
Koko perheen kansanjuhlasta? Minä olen ketjun aloittaja ja ei mulle olis tullut mieleenkään viedä esim tota 3-vuotiasta sinne juhlimaan tai antaa sen kattoa sitä televisiosta!

Nythän mä tämän ymmärsinkin. Kun on näitä vanhempia, joiden mielestä kasvatusvastuu on muilla ja mun lapset saa sitä mitä mun lapset haluaa. Ja tottahan toki muu maailma toimii niin, että MUN lapsilla on hyvä olla.

Mun mielestä juhla ei ollut kansanjuhla vaan Leijonien juhla. Ei mikään koko perheen juhla vaan tosiaankin niiden voittajien juhla, mitä sitten ihmiset sai mennä Leijonien kanssa juhlistamaan. Se jos joku on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin tyhmä, että vie pienen muksunsa 100 000 ihmisen joukkoon kyttäilemään kännikaloja (enkä tarkoita tässä kohtaa Leijonia vaan suurinta osaa yleisöstä) niin on kyllä sitten ihan omaa vikaa, että lapsi on järkyttynyt.
 
Keittiönoita
[QUOTE="aloittaja";23795459]Koko perheen kansanjuhlasta? Minä olen ketjun aloittaja ja ei mulle olis tullut mieleenkään viedä esim tota 3-vuotiasta sinne juhlimaan tai antaa sen kattoa sitä televisiosta!

Nythän mä tämän ymmärsinkin. Kun on näitä vanhempia, joiden mielestä kasvatusvastuu on muilla ja mun lapset saa sitä mitä mun lapset haluaa. Ja tottahan toki muu maailma toimii niin, että MUN lapsilla on hyvä olla.

Mun mielestä juhla ei ollut kansanjuhla vaan Leijonien juhla. Ei mikään koko perheen juhla vaan tosiaankin niiden voittajien juhla, mitä sitten ihmiset sai mennä Leijonien kanssa juhlistamaan. Se jos joku on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin tyhmä, että vie pienen muksunsa 100 000 ihmisen joukkoon kyttäilemään kännikaloja (enkä tarkoita tässä kohtaa Leijonia vaan suurinta osaa yleisöstä) niin on kyllä sitten ihan omaa vikaa, että lapsi on järkyttynyt.[/QUOTE]
Mä olen samaa mieltä siitä, ettei toi mikään perhejuhla ollut. Ei ollut vuonna 1995 eikä ollut Lordin euroviisuvoittojuhlakaan vuonna 2006. Perhejuhlassa olisi varmaan ollut järjestettynä jotain ohjelmaa lapsillekin tai ainakin ees ilmapalloja jaettu. Eikä juhlia olisi järjestetty maanantai-iltana. Eikä päästetty samalle alueelle sellaista määrää ihmisiä, ettei siellä pystynyt edes väistämään, kun ilmasta lensi lasinen tai muovinen pullo tai tölkki. Mun takana oli joku rattaissa olevan noin puolitoistavuotiaan lapsen kanssa ja kun niitä skumppa- ja viinipulloja alkoi jostain sieltä takaa lennellä Kolera-altaaseen, niin entä jos se heitto olisikin jäänyt hieman liian lyhyeksi? Edellisten juhlien kokemuksella mä en olisi uskaltanut ottaa lasta mukaan.
 
"vieras"
Jos joku mestari on niiiiiiiiin tyhmä, että ei tajua kaiken kansan seuraavan hänen kotimaahan paluutaan ja juhlaansa ja vetää kännit ja örveltää, niin on kyllä ihan oma vika että joutuu silmätikuksi ja paheksutuksi.
 
Vanha kääpä
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;23795230:
niinpä..jos mä en olis niin vannoutunut jääkiekkofani,mä toivoisin poikien puolesta et muuttaisivat jonnekkin sellaiseen maahan jossa osattais arvostaa niiden saavutuksia..mutku ei..
Mikähän maa osaisi riittävästi arvostaa urheilusankarien esiintymistä humalassa televisiossa? Lähinnä jääkiekkomaista tulevat mieleen Venäjä ja Tsekki, rapakon takana moista tuskin suvaittaisiin...
 
[QUOTE="vieras";23795510]Jos joku mestari on niiiiiiiiin tyhmä, että ei tajua kaiken kansan seuraavan hänen kotimaahan paluutaan ja juhlaansa ja vetää kännit ja örveltää, niin on kyllä ihan oma vika että joutuu silmätikuksi ja paheksutuksi.[/QUOTE]

Nii, meinaakko ny ihan oikeesti, et ensimmäinen ajatus tuoreella maailmanmestarilla on: mitähän ne tiukkapipo 2+ muijat nyt miettii? :whistle:
 
vai meille
Uaah, siis ihanko "meille" voittivat? He palaavat lätkää 1) sen vuoksi, että siitä maksetaan hyvin ja 2) sen vuoksi, että on kiva, kun ihmiset ihailee. He eivät todellakaan pelaa sitä tarjotakseen "meille" tai "teille" ihania elämyksiä. Että silleen.....
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja mjää;23795526:
Nii, meinaakko ny ihan oikeesti, et ensimmäinen ajatus tuoreella maailmanmestarilla on: mitähän ne tiukkapipo 2+ muijat nyt miettii? :whistle:
Haloo, no en.

Mutta jos ei kestä sitä, että paheksutaan juopottelua, niin sitten on juomatta tuollaisissa julkisissa tilanteissa ja vetää känät vasta yksityisemmissä bileissä. Onko tosiaan ihan helvetin vaikea käsittää? Jos ei kestä kuumuutta, pysyy pois keittiöstä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;23794989:
mä vähän samoilla linjoilla.. täällä vingutaan aamusta iltaan jätkien juopottelusta ja illalla sit yhdessä katsotaan telkkarista salattuja elämiä, onhan se toki paljon parempaa lasten katsoa ku pari kaljaa ottaneita Leijonia |O

mut, mä oon onnellinen mestaruudesta ja meinaan mennä "torille" tapaamaan kun ne parin viikon päästä tänne tulee..:heart:
samaa mieltä! Onko nuo paikkakunnat ja ajat siis jo julkistettu? Milloin ovat riksussa?
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";23795572]Haloo, no en.

Mutta jos ei kestä sitä, että paheksutaan juopottelua, niin sitten on juomatta tuollaisissa julkisissa tilanteissa ja vetää känät vasta yksityisemmissä bileissä. Onko tosiaan ihan helvetin vaikea käsittää? Jos ei kestä kuumuutta, pysyy pois keittiöstä.[/QUOTE]

Tuskin ne kiekkoilijat ja lätkäyleisö tästä paheksunnasta on moksiskaan. Jääkiekkoliiton pitää toki reagoida asiaan, kun siitä moinen häly on noussut, ja diplomaattisinta on esittää julkinen anteeksipyyntö ja korkata sen jälkeen kalja. Syksyllä alkaa taas SM-liiga ja lätkäkansa on kaljoissaan kuten aina ennenkin.
 
lpktk
[QUOTE="aloittaja";23795459]Koko perheen kansanjuhlasta? Minä olen ketjun aloittaja ja ei mulle olis tullut mieleenkään viedä esim tota 3-vuotiasta sinne juhlimaan tai antaa sen kattoa sitä televisiosta!

Nythän mä tämän ymmärsinkin. Kun on näitä vanhempia, joiden mielestä kasvatusvastuu on muilla ja mun lapset saa sitä mitä mun lapset haluaa. Ja tottahan toki muu maailma toimii niin, että MUN lapsilla on hyvä olla.

Mun mielestä juhla ei ollut kansanjuhla vaan Leijonien juhla. Ei mikään koko perheen juhla vaan tosiaankin niiden voittajien juhla, mitä sitten ihmiset sai mennä Leijonien kanssa juhlistamaan. Se jos joku on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin tyhmä, että vie pienen muksunsa 100 000 ihmisen joukkoon kyttäilemään kännikaloja (enkä tarkoita tässä kohtaa Leijonia vaan suurinta osaa yleisöstä) niin on kyllä sitten ihan omaa vikaa, että lapsi on järkyttynyt.[/QUOTE]

Ei. Lapsieni kasvatusvastuu ei ole muilla.

Leijonien mielestä se oli kansanjuhla: Vielä kerran: Kansanjuhla Kauppatorilla - kuvat!

Oletko eri mieltä leijonien kanssa? En vienyt 9kk poikaani juhlaan. 9-vuotiaan olisin voinut viedä. Edes Petri Nygård ei olisi ollut esteenä, vaikka hänen valintaansa kritisoinkin.

Ihan markkinointinäkökulmasta noiden neljän toiminta oli typerää. Kansanjuhla oli jääkiekon markkinointi- ja edustustilaisuus. Se oli Timo Jutilan työaikaa. Ei sentään Anssi Salmelan työaikaa, joten hänen käytöstään annan enemmän anteeksi. Päästän sitten aikanaan poikani varmasti pelaamaan jääkiekkoa jos hän haluaa. Vaimoni mielipiteestä en ole 100% varma. :) Jääkiekkoväki varmasti haluaa lisää Granlundeja ja Lajusia. Ei ole varaa päästää yhtään lahjakkuutta pois sen vuoksi, että Timo Jutila rillaa ja naattii vähän liikaa.

Tiesitkö, että jääkiekkoliitto saa valtiolta tukea sen vuoksi, että jääkiekkoliitto edistää päihteetöntä elämää? Tiesitkö että jääkiekkojuniorit käyttävät päihteitä enemmän kuin muut ikäisensä?
 
Vanha kääpä
Alkuperäinen kirjoittaja mjää;23795335:
T
Toisaalta näin lapset/nuoret oppivat että, ensin työ ja sitten huvi.
Tuohan on paras perustelu ever kansan edessä päihtyneenä esiintymiselle. Kansakunnan lapsien takiahan siellä maistissa oltiinkin!
 

Yhteistyössä