Hakutulokset

  1. R

    Lopettakaa se kitinä Suomen jäkisjoukkueen alkon käytöstä.

    Jos on täyspainonen nuori niin tuskimpa ottaa mallia mistään julkimon alkoholin käytöstä. Kyllä se on vaan kotioloista enemmänkin kiinni ja miten siellä suhtaudutaan kuningas alkoholiin. Ei koiteta vierittää nyt tätä nuorison juopottelua leijonien syyksi. Kotona vanhemmat ottakaa vastuuta!
  2. R

    Lopettakaa se kitinä Suomen jäkisjoukkueen alkon käytöstä.

    No ihan samaa mieltä! En minä ainakaan koskaan kenenkään idolin alkoholin/huumeiden käyttöä ihannoinut ja olisi ottanut niistä esimerkkiä.
  3. R

    Mielipiteitä. Kerrostalossa asuvalla useita koiria.

    Ei ole vitsi! :D kyseinen lappu ilmestyi tuossa kevättalvella. Jotenkin niin huvittava! Jos itselläni olisi koira niin kyllä varmaan nostaisin myös älämölön. :D
  4. R

    Päiväkodin tätien muistamisesta

    Kortti on kiva kiitos. Ei tarvitse olla mitään kaupasta ostettua. :)
  5. R

    Mielipiteitä. Kerrostalossa asuvalla useita koiria.

    Mua ei ainakaan häiritse kunhan eivät yöllä hauku :D Päivisin täällä kuuluu välillä haukuntaa, mutta ei se mua haittaa päivällä. Mutta kaiken huippu meidän talossa, kun hissiin oli tullut lappu, että ethän kuljeta koiraa hississa, koska ilmanvaihto ei ole yhtä tehokas kuin rapussa. Näin ollen...
  6. R

    Kuka komein Leijona?

    Tuomo Ruutu ja kakkosena Mikko Koivu :P
  7. R

    Mitä mieltä tästä: Päiväkodissa ei saa aamupalaa ennen kuin on maistanut puuroa.

    Hyväksi todettu keino on, että laittaa tosiaan lautaselle sen ihan pienen lusikallisen.. Jolloin lapsi voi iloita siitä, että söi tosiaan lautasen tyhjäksi. Tätä keinoa olen myös käyttänyt maahanmuuttaja lapsilla, jotka vielä yrittävät sopeutua suomalaiseen ruokakulttuuriin. Eli se yksi...
  8. R

    Mitä mieltä tästä: Päiväkodissa ei saa aamupalaa ennen kuin on maistanut puuroa.

    Yleensä ne vanhemmat tekevät siitä puuron maistamisesta ison numeron. Kun siitä ei tee isoa numeroa, niin yleensä muutaman aamun jälkeen lapsi syö mielellään sen lusikallisen puuroa ja näkkärin päälle ja sitten pääsee leikkimään. Jos jokaisesta asiasta antaa erivapauksia niin sillon ei...
  9. R

    Mitä mieltä tästä: Päiväkodissa ei saa aamupalaa ennen kuin on maistanut puuroa.

    Näissä asioissa ei oikeen voi joustaa isossa ryhmässä. Vanhemmat monesti kysyvät, että eikö voisi ottaa vaan leipää kun ei puuroa syö.. mutta kohta onkin sitten muutkin vanhemmat kysymässä samaa. Kunhan puuroa on vähän edes maistellut niin sitten voi ottaa leipää, hedelmää yms..
  10. R

    Pitääkö eskarin opeille antaa jotakin kevätjuhlassa?

    Lapsen itse askartelema kortti on mitä parhain lahja :) Vaikka en eskariope ole, mutta eskariryhmässä työskennellyt päivähoitaja ;)
  11. R

    Miten käytte vauvan kans kaupassa?

    Miten millonki.. Yleensä kaukalo kärryyn. Joskus oli kärryn kaukalossa ja joskus kantorepussa. =)
  12. R

    Siis hetkinen..*lapsi ja maidon aloitus*

    Tottakai tarvitsee rasvaa, mutta eiköhän ne määrät täyty, kun syö monipuolista kotiruokaa ilman rasvalisiä. :)
  13. R

    Siis hetkinen..*lapsi ja maidon aloitus*

    Meillä kaikki juo rasvatonta maitoa. Ja ruuan laitossa käytän kylmäpuristettua oliviöljyä ja sitten leivän päälle margariinia.. en käytä mitään rasvalisää lapsille, vaikka rasvatonta maitoa juokin. tommosta ohjettakin olen jostain kuullut. :D
  14. R

    Jari Kurrin lapset yökerhossa?

    Miten niin eivät osanneet käyttäytyä presidentin edessä? Sällit juhlivat hei maailman mestaruutta ja Tarja oli messissa mukana. :D
  15. R

    Ikävöikö kukaan muu joulua...? (Lue teksti, ehkä viimeistään sitten) ;)

    Tänään juuri aamukahvia juodessa maistelin pari palaa suklaata ja tuli niin joulu mieleen <3
  16. R

    Jari Kurrin lapset yökerhossa?

    Peesi tälle! Porukalle on varattu yksityistilat, joten eiköhän ne osaa siellä käyttäytyä sen mukaan kun lapsia on mukana. Onhan siellä saattanut olla vielä oma rauhallinen tilansa näille lapsiperheille.. sitä kun ei tiedä, kun ei paikalla ole ollut. Tätähän tapahtuu monesti häissäkin, että...
  17. R

    Kummin sanot seuraavat asiat?

    leipäjuusto ja possumunkki.. ja pohjois-pohjanmaalta olen
  18. R

    Onko täällä muita, joilla ei ole koskaan ollut mitään mielialalääkitystä?!

    Minä! Tunnen montakin joka on käyttänyt ja käyttää. Siskolleni lääkäri oli sanonut, että täytyy todennäköisesti syödä koko loppuelämä. Millähän lie perustellu?! Mutta siis monet tuntemani ihmiset on menny vähän "hitaammaksi", eli siis tajuaa kaiken vähän viiveellä. Oiskohan nuista...
  19. R

    Minkä ikäinen vauva voi matkustaa autossa kasvot menosuuntaan?

    Meillä mennään ainakin pari vuotiaaksi kasvot menosuuntaan. Lapsi ei päätä miten päin matkustaa vaan aikuinen! :) Minä istun yleensä pojan kanssa takana jos meinaa tympästä.
  20. R

    Millaset mamma-ihmiset teitä ärsyttää, jos on pakko valita?

    no eniten varmaan ainaiset valittajat ja toinen on nämä kestojen tyrkyttäjät. :D

Yhteistyössä