Hakutulokset

  1. R

    Ihan kamala Sydänääniä-jakso :(

    Katsoin just areenalta tuon jakson ja pitihän se itkut tirauttaa :'( aivan kamalaa! Tuollaista ei toivoisi kenellekkään!
  2. R

    Osallistutteko taloyhtiön pihatalkoisiin?

    Huomenna ois meidän taloyhtiön talkoot, mutta eipä taideta keretä sinne. Sunnuntaina on pojan synttärit, joten huomiselle riitää hommaa ihan riittävästi.
  3. R

    Mitä olet tänään hommailut?

    Kävin pojan kanssa pyöräilemässä ja kiertelemässä muutaman kaupan. Etittiin kertakäyttölautasia, mutta hemmetti ku on vaan jotain spidermania pojille ja ehkä 1-vuotias ei vielä semmosia tarvi :D
  4. R

    Neuvolassa nähtyä

    Meillä poika on kyllä kotonakin aina ehjissä ja puhtaissa vaatteissa ja housut,paita ja sukat sopii väreiltään yhteen, näillä käydään myös kaupassa, neuvolassa yms.. Sään mukainen vaatetus ulkona, mutta en mää puistoonkaan laita mitään kulahtaneita ja likasia vaatteita, mutta silti saa leikkiä...
  5. R

    Ukkokulta nosti minut olalle ko mattorullan ja kanto ulos

    Mistä tuommosia miehiä löytää? :O
  6. R

    Läppäri vai pöytäkone?

    Meillä molemmat. Läppäri on mun käytössä ja pöytäkone miehen. Ja kun tuo vanha pöytäkone hajoaa niin sitten tähän taloon tulee toinen läppäri. Mä tykkään tehä kyllä tällä läppärillä kouluhommat ja kaikki, kun tätä kateltiin niin yhtenä vaatimuksena oli, että on oikee numeronäppäimistö oikeessa...
  7. R

    Rotina-aatelia

    Meille vieraat toi pullaa, täytekakun, kääretorttua yms.. Sisko oli leiponut ison kasan pullaa meille pakkaseen asti. :) poitsu nyt melkein vuoden ja oli niin herttaista, kun miehen kaveri tuli kylään ja kassissa oli mukana pullapitko, kahvipaketti ja maitopurkki. :D Tää jäi kyllä mieleen...
  8. R

    oikeestiko jotkut ei silitä lapsilleen vaatteita tarhaan/kouluun?

    En silitä lapsen, enkä omianikaan. Ainoastaan juhlavaatteet :D
  9. R

    Jos menette kylään perheeseen jossa vastasyntynyt. odotatteko, että kaikki paikat on siistit ja leivotut pullat pöydässä

    en odota, että pitäs olla siistiä ja tuomme tullessa jotain kahvipullaa. :) Meillä kun esikko syntyi niin vieraat toi tullessaa täytekakun, kääretortun ja sisko oli leiponut ison läjän pullia meille pakkaseen. En kyllä koskaan odota, että mun takia pitäs jonku siivota kun menen kylään. :D

Yhteistyössä