Hakutulokset

  1. R

    Annatteko ihmisille omia lempinimiä?

    Onhan niitä :D vompatti, buldoggi, lepakot, kiljusen herrasväki, oh=omituinen höpöttäjä :D
  2. R

    Kokemuksenne englannin-ja ranskanbulldogeista?

    Tuo vanhempien ranskis on uros ja ei tuu muitten koirien kans toimeen. Pieni koira, mutta iso ego :D muutaman kerran on saanut köniinsä kun isommille uhittelee :D
  3. R

    Kokemuksenne englannin-ja ranskanbulldogeista?

    Mun vanhemmilla on raskis ja nuorena koirana se oli meleko hönö! :D Mutta oikein lapsirakas koira on! :)
  4. R

    saitko mieheltäsi "vauvalahjan"?

    Siivotussa kodissa odotti ihana kukkakimppu kun pojan kanssa kotiuduttiin <3
  5. R

    Raskaus ja väsymys

    yleensä se väsymys helpottaa toiselle kolmannekselle. :) Mulla oli kans alkuraskaudessa tuota väsymystä. Töistä kun tulin niin söin menin sohvalle nukkumaan. Illalla heräsin 9 aikaan.. söin iltapaa ja tein iltapesut, sitten sänkyyn jatkamaan unia. Miehellä oli varmaan tosi rattoisaa! :D
  6. R

    6 v turvaistuimessa etupenkille?

    Tottakai voi jo nuin ison laittaa etupenkille, mutta se tosiaan vaatii sen turvaistuimen tai ainakin korokkeen. :)
  7. R

    G: Olettamuksia odotusajasta, synnytyksestä ja imetyksestä, jotka eivät SINUN kohdallasi pitäneet paikkaansa?

    Loppu ajasta raskaus on yhtä tuskaa ja lyllerrystä. Ei mulla! :D minä nautin kyllä täysin mahoin ;) pitkiä kävelylenkkejä kävin koko raskausajan ja vieläpä samana päivänä, kun lähettiin synnärille. :D Mies tuntee potkut vasta rv. 25 jälkeen. Meillä potkut tuntu ja näky päälle päin jo rv...
  8. R

    Poika täyttää heinäkuussa 4 eikä piirrä oikeastaan mitään...

    Onko kynäote oikea? Koittakaa löytää jokin mielenkiintoinen aihe mikä olisi mieleistä piirrettävää. Joskus se voi olla vain siitä kiinni. :)

Yhteistyössä