Päiväkodin tätien muistamisesta

  • Viestiketjun aloittaja "Khs"
  • Ensimmäinen viesti
"Khs"
Onko tapana muistaa hoitotätejä näin keväisin jotenkin? Meillä lapsi oli ennen pph:lla ja nyt päiväkodissa. Onko ok, jos vie vain lapsen tekemän kortin? Ja milloin pitäisi muistaa? Kevätjuhlassa vai vasta kesäkuun lopulla, kun lapsi jää kesälomalle ja päiväkoti on kuukauden kiinni?
 
Minä olen muistanut kevätjuhlissa, koska lomalle jäädessä osa hoitajista on jo lomalla. Toiset vanhemmat ovat kyllä muistaneet lomalle jäädessä. Kortti on ihan kiva, kaikilla sitä tavaraa on ihan riittämiin jo omasta takaa.
 
Tätä itsekin olen miettinyt.
Meillä on lapset nyt pph:lla ja isompi mitä todennäköisemmin vaihtaa päiväkotiin syksyllä. On hoitanut esikoista parisen vuotta ja jotain olisi kiva viedä kiitokseksi hyvästä hoidosta. :)
 
Meillä on pph:lla ja jatkavat nyt syksyllä kuitenkin samalla. Pidetään parin kuukauden kesäloma. Kuitenkin ajattelin jotain viedä, ja päädyin että istutan esim. kesäkurpitsan joka on hyvin pikkupurkissa jo itänyt ja kasvanut johonkin saviruukkuun ja annan sen. Ei tartte miettiä onko sillä kasvimaata, vaan saa kasvaa tuossa ruukussa.
Ja sitten pojat saa tehdä kortit sille.
 

Yhteistyössä