Mikä noissa meandi-vaatteissa viehättää, että niistä on valmiita maksamaan kamalia summia käytettynäkin?

  • Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti
"shihtzu"
Otsikossa se kysymys olikin. Itse en ole oikein noihin vaatteisiin ihastunut, joitakin ihan kivoja kuoseja on ja nyt on meille tulossa 1 meandi-pusero, tosin se oli sentäs ihan kohtuuhintainen käytetyksi, mutta monesti niitä myydään 10-20 euron hintaan käytettynä.
 
dd
Oli kaverin muksun ristiäiset. Ostin 40 euron potkupuvun, 40 euroa kun on ihan normaalin edullinen hinta vaatteesta. Ristiäisissä porukka sitten ihmetteli, että miten sä noin kalliin ostit. Olin ihan ihmeissäni. Normaali hinta?

Ja joo, lapsi kasvaa, mutta yhtä kauan lapsi suunnilleen käyttää 40 euron potkupukua kuin minä 40 euron housuja.
 
"shihtzu"
Oli kaverin muksun ristiäiset. Ostin 40 euron potkupuvun, 40 euroa kun on ihan normaalin edullinen hinta vaatteesta. Ristiäisissä porukka sitten ihmetteli, että miten sä noin kalliin ostit. Olin ihan ihmeissäni. Normaali hinta?

Ja joo, lapsi kasvaa, mutta yhtä kauan lapsi suunnilleen käyttää 40 euron potkupukua kuin minä 40 euron housuja.
Ostatko ihan oikeasti parin kuukauden välein uudet housut, minä kun käytän monta vuotta samoja housuja :)
 
dd
[QUOTE="shihtzu";23805481]Ostatko ihan oikeasti parin kuukauden välein uudet housut, minä kun käytän monta vuotta samoja housuja :)[/QUOTE]

Käytän itsekin vuosia laadukkaita housuja, esim. paksuja farkkuja tai villakankaisia housuja. 40 eurolla ei mitään kovin kummoista laatua saa, ketjuliikkeestä esim. ohuet lirufarkut, jotka reikiintyy haaroista.
 
"vieras"
Ei ne mitään ihmeellisiä ole suurin osa. Paidatkin näyttää ihan kalsaripaidoilta. Ja joko kirppiksellä myyvät ihmiset ei osaa pestä just niitä vaatteita tai ne on huonoa laatua koskapa värit on paidoissa lähes poikkeuksetta haalistuneita ja kulahtaneita.

Itse olen yhdet canvashousut ostanut. Myyjä väitti ettei niitä saa rikki millään. Kattellaan, kattellaan. Jos kahdella käyttäjällä kestää niin olivat hintansa väärtit. Mut 43 euroa + toimituskulut on kyllä suolainen hinta.
 
dd
[QUOTE="shihtzu";23805495]No itse ostin Cittarista farkut hintaan 15 euroa (alessa) ja eipä nuo vielä ole miksikään menneet, ihan kunnon farkkua ovat.[/QUOTE]

Juu, kyllähän noita löytöjä välillä tekee. On itsellänikin käytössä vielä (halpis)vaatteita seitsemän vuoden takaa. Suurin osa ei moista kestä.

Kaveri, jonka lapsen ristiäisissä olin, onneksi teki vielä kaksi lasta lisää. Tuli ainakin potkupuvulle käyttöä...
 
"vieras"
Käytän itsekin vuosia laadukkaita housuja, esim. paksuja farkkuja tai villakankaisia housuja. 40 eurolla ei mitään kovin kummoista laatua saa, ketjuliikkeestä esim. ohuet lirufarkut, jotka reikiintyy haaroista.
Mulla ne ketjuliikkeiden ohuet farkut ovat kestäneet vuosia, yhtä kauan kuin kalliit ja paksut farkut. Ovat kuluneet eri tavalla, mutta en ole huomannut käyttöiässä eroa. Niitä ohuempia olen kaiken lisäksi käyttänyt enemmän, koska ovat olleet mukavia päällä.

Mä olen kirppareilla miettinyt, että onko sinne tuodut meandit olleet ensin viidellä lapsella ja sitten tuotu myyntiin vai onko ne vaan niin huonoja että kuluvat niin pahasti. Tekis mieli kyllä ostaa uutena joku kun välillä on tosi kivoja kuoseja, mutta en luota hinta-laatusuhteeseen.
 
Mulla on itellä nuita tunikoita useampia ja jokaisesta on aivan värit haalistunut heti muutamassa pesussa. Pojalle en ole vielä raskinut ostaa, kun jää muutamassa kuukaudessa jo pieneksi.. ehkä sitten kun on vähän vanhempi, ei siellä kyllä pojalle ole ollut mitään kovin säväyttävää..aikalailla saman tyylistä vaatetta mitä halppisketjut myy.. Tytöille on kyllä kaikkee ihanaa sitten :)
 
Meillä kaveri ostelee paljon näitä kalliimpia vaatteita ja meillekkin jotain laittanut lahjaksi. Niin kyllä on ollut huonolaatusta, vaikka luulis reilu 20e bodyn olevan hyvälaatuinen, mutta siis jonku 5 pesukerran jälkeen saumat ollu täynnä reikiä. Tää ei kyllä ollu me&i, mutta joku ruottalainen kuitenki :D
 
[QUOTE="shihtzu";23805481]Ostatko ihan oikeasti parin kuukauden välein uudet housut, minä kun käytän monta vuotta samoja housuja :)[/QUOTE]

Kääk, mä ostan housuja joka kuukausi useitakin. Kyllästyis sitä jos aina samoja pitäisi :) Mutta taidan ollakin vaateholisti.

Mutta mä tykkään Me&I vaatteista niin vauvalla kuin itselläkin. Ei siihen sen kummempaa viehätystä ole. Kuosit on kivoja. Laatu vähän riippuu ihan vaatteesta, jotkin haalistuu helposti ja jotku säilyy uudenveroisena lapselta toiselle.
 
äiti x2
saatiin lahjaksi molemmille lapsille me&i vaatteet, ja pojan potkuhousut (turkoosia froteeta pepussa etanan kuva) on aivan ihanat, mutta en ole vielä uskaltanut pestä kun mitä kirppiksellä noita nähnyt niin tosi rumiksi menneet. Likan hametta ei vielä ollakkaan käyttöön edes otettu.
 
muuu
en osta ikinä meandi vaatteita. Paljon niitä näkee ja mä en mitään inhoa niin kuin kulahtaneita haalistuneita vaatteita, että eipä ole mun merkki. Meillä sellaisia haalistuneita paitoja pidetään kotona, eikä oikeen mielellään sielläkään
 
"myyjä"
Värien kestävyyden eteen on tehty paljon töitä ja värjäystekniikkaa muutettu. Oletteko nähneet esim. tämän malliston vaatteiden haalistuvan? Minä en :). Aivan loistavasti on kestäneet värit pesusta toiseen. Minulla on ainakin täällä Keski-Suomessa iso joukko tyytyväisiä asiakkaita, jotka kehuvat laatua ja kivoja kuoseja.
 
"myyjä"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti x2;23805691:
saatiin lahjaksi molemmille lapsille me&i vaatteet, ja pojan potkuhousut (turkoosia froteeta pepussa etanan kuva) on aivan ihanat, mutta en ole vielä uskaltanut pestä kun mitä kirppiksellä noita nähnyt niin tosi rumiksi menneet. Likan hametta ei vielä ollakkaan käyttöön edes otettu.
Ota ihmeessä vaatteet käyttöön! Huomaat niiden todella kestävän. Eivätkä ne siellä kaapissa ketään ilahduta :).
 
"just"
[QUOTE="myyjä";23805717]Värien kestävyyden eteen on tehty paljon töitä ja värjäystekniikkaa muutettu. Oletteko nähneet esim. tämän malliston vaatteiden haalistuvan? Minä en :). Aivan loistavasti on kestäneet värit pesusta toiseen. Minulla on ainakin täällä Keski-Suomessa iso joukko tyytyväisiä asiakkaita, jotka kehuvat laatua ja kivoja kuoseja.[/QUOTE]

sanoo myyjä
 
Me&i vakkari asiakas
Meillä Me&i vaatteet ovat kaikki kestäneet tosi hyvin, vain kahdessa paidassa (limevihreä mörköpaita ja harmaansininen dinopaita) värit ovat hieman alkuperäisestä haalistuneet. Ja tänä keväänä päätin, etten paljon muita vaatteita hankikaan itselle ja lapselle, kuin Meandin vaatetta. Äitienkin vaatteet ovat ihan supermukavia päällä, ja niissä todella viihtyy :) Joku mainitsi noista tämän kevään malliston turkooseista haalareista, ja ettei ole uskaltanut niitä pestä. Meillä on myös tuo haalari, ja useamman pesun jälkeenkin se on kuin uusi :) Me&i <3
 
Mulle on osunut silmään tasan kaks kivaa vaatetta meandilta, sellanen sammakkopotkari-jonka sitten ostinkin ja sitte sellanen musta t-paita jossa on possu (punaisella?)-en ostanut, hirveä hinta jostain "ihan kivasta" t-paidasta.

Rumia ne suurin osa niistä vaatteista mun mielestäni on..
 
"Mamma italiana"
[QUOTE="Vieras";23805922]Mä asun Tanskassa, enkä ole kyllä noihin vaatteisiin törmännyt. On vissiin joku suomalainen ilmiö tuo hössötys?[/QUOTE]

taitaa olla. suomalaiset on vissiin aika hòyràhtàneità merkkeihin, riittàà kun kuulostaa hienolta nimi :)
 
"shihtzu"
En tiedä kuinka kauan näitä meandi-vaatteita on ollut, mutta jotenkin tuntuu, että siitä on nyt ihan äskettäin tullut suurtakin suurempi hitti ja tuntuu välillä että niistä vaatteista melkein tapellaan, etenkin kun on kyse haalareista. Itse olen teetättänyt ihan yksityisellä samantyylisen haalarit ja huomattavasti halvemmalla ne sain.
 
Eikös tuo oo ruotsalainen hössötys?

Mutta joo, en osta ainakaan meandi:n trikoovaatteita enää. Sammakkobody haalistui heti törkeän näköiseksi. Se velourpotkari sen sijaanon ihana, jossa on sieni, se on pysyny huippuhyvänä ja on kaikinpuolin loistava vaate.
 

Yhteistyössä