Tervetuloa
Milk@! Kiva saada sut tänne, oli jo aikakin
zapata, olen kyllä nauttinut joka hetkestä kun kolottaa ja tuntuu pahalta
Jotenkin se konkretisoi sen että on raskaana. Enemmän huolettaa se että nyt parina viime päivänä on ollut muutama oireeton hetki, ei ole tehnyt yhtään pahaa tai vatsaa juilinut puoleen tuntiin. Yritän jankata itselleni että tapahtui siellä mitä vain, en voi muuta kuin pitää itsestäni hyvää huolta ja odottaa varhaisultraa, siellä sitten näkee mitä tuolla kohdussa kasvaa :heart:
Bling, jee! Tervetuloa!
Tiedän kyllä että huoli painaa kovasti, on itsellekin vähän turhankin tuttua. Onni, huoli ja pelko kulkevat käsi kädessä varmaan läpi raskauden mutta yritetään silti nauttia raskausajasta
lumilinna, ihanaa kun siellä oli kaikki hyvin :heart: Nyt saat kasvatella masua paljon turvallisemmalla mielin
Sieltähän taitaakin tulla potra tyttö tai poika!
soihtu., tervetuloa
Jännä miten jo heti alkuraskaudesta äidilliset vaistot heräävät ja tulee huoli pienestä, vaikka toinen olisikin vielä mansikan kokoinen. Hienoa että varhaisultrassa oli kaikki hyvin, itse jännään vielä kaksi viikkoa ennen kuin nähdään millainen masuasukki täältä löytyy
Ouna78, siellähän ollaan jo ihan hyvillä viikoilla!
Pian puolivälissä! Miltä tuntuu, onko vatsa kasvanut?
Nii1, tervetuloa ja jaksamisia viimeiseen kolmannekseen - nythän se vatsan kasvattelu alkaa toden teolla! Toivottavasti pääset loppuun asti vähillä oireilla, onneksi sun lasketun ajan tienoilla on jo sen verran vilpoista ettei tarvitse helteistä turvota
(.) Jee, 5+4! :heart: Täällä olo on aikalailla samanlainen kuin tähänkin asti, ainoa muutos oireisiin on se että tiistaista lähtien joka päivä etenkin aamusta on ollut satunnainen hetki tai pari ettei oireita ole ollut lainkaan tissikipua lukuun ottamatta. Pahoinvointi ja alavatsaolot on alkaneet olla iltapainotteisempia, eli alavatsakin juilii sitä enemmän mitä enemmän touhuaa. Toivottavasti se ei haittaa töissä sillä mulla on aika fyysinen työ : / Jos haittaa niin sitten otan rennommin, lapsi tulee nyt kaikessa ensin vaikka onkin vasta alle sentin mittainen pienenpieni ihmisen alku
Sainpa sitten pissatulehduksen
Luulin jo että tulehdukset olisivat jääneet historiaan mutta näköjään ei. Nyt on menossa kolmen päivän kuuri ja toivon tosissani että se auttaisi eikä tauti uusisi enää, on se vaan niin pirullinen vaiva. En haluaisi syödä yhtään mitään ylimääräisiä lääkkeitä nyt kun olen viimein raskaana, mutta pakkohan tämä on hoitaa ettei leviä. Onneksi oireita ei oikeastaan enää ole kun 9 tabletista on syöty 3
Kertomisesta, meillä tietää tulevat isovanhemmat, mun pikkusisko ja -veli sekä mun entinen työkaveri. Muille ei kerrota ennen nt-ultraa, jos siinä on kaikki hyvin niin sitten tiedon voi kuuluttaa turuilla ja toreilla
Ex-kollegallekaan en olisi kertonut, mutta yllätti mut kysymällä asiasta suoraan. En viitsinyt asiasta valehdellakaan joten kerroin totuuden mutta vannotin ettei sano mitään kenellekään, ja on kyllä niin luotettava ihminen ettei varmasti kerrokaan
Toisaalta on helpottavaa että edes joku tietää, on sitten joku jonka kanssa jakaa asioita hyvässä ja pahassa. Olisi kamalaa piilotella raskautta ihan kaikilta.
Ihanaa torstaita muillekin mammoille ja pianhan onkin jo viikonloppu! :heart: