J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin mä uskon. Koin mäkin ennen itseni ihan heteroksi. Mulle se on kyllä ihan sama, kuka mitäkin on tai kokee olevansa.
Mutta mihin sä sitten voit rakastua? Ja Tytsihän on antanut olettaa ja ymmärtää että hän vois rakastua myös naiseen, ainakin näin mä oon ymmärtänyt. Tosin Tytsi sen parhaiten tietää. Joten mikä nyt on onkhelma?
Mutta mihin sä sitten voit rakastua? Ja Tytsihän on antanut olettaa ja ymmärtää että hän vois rakastua myös naiseen, ainakin näin mä oon ymmärtänyt. Tosin Tytsi sen parhaiten tietää. Joten mikä nyt on onkhelma?
Koittakaa nyt kestää, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä.Yhtä hyvin olisin itsekin voinut vuosi sitten sanoa, että olen 100% hetero, kun olin ollut sitä ennen ihastunut ja tuntenut vetoa vain miehiin. Sen myötä en usko, että kukaan voi olla itsestään 100% varma.
No on se Tytsi nätti, mutta mitä sää täällä sille lirkutat, mee nyt suukottaan ja hellimään sitä naistas, kun silleen lesbon "hyökkäyksen" kohteeksi joutui?![]()
Minä taas mietin, miksi pitäisi niin tiukasti asettua janalle johonkin tiettyyn paikkaan.
Olen oikeakätinen, mutta joitain yksittäisiä asioita, teen silti vasemallakin. Eli en voi asettua janan- 100 % oikeakätinen päätepisteeseen. Mutta silti katson olevani oikeakätinen.
En myöskään aseta itseäni hetero-homo janalla mihinkään pisteeseen. Ehken tarvitse niin tarkkaa koordinaattia sijainilleni. Katson olevani hetero ja elän heterosuhteessa. Enkä koe, että heteroseksi jättäisi
minut jotenkin vaillinaiseksi ja että jossain sisälläni uinuva ja piilotettu bi- tai homoseksuaalisuus ei saisi kokea täyttymystään. Siltikään en pidä itseäni 100 % heterona. Koska itse ajattelen, ehkä sitten turhankin kapeakatseisesti, että jos olisin 100 % hetero, viehättyisin ainoastaan vastakkaisesta sukupuolesta, enkä voisi pitää naisia eroottisesti vetovoimaisina. En ole vaihtamassa kumppania, enkä ole ihastunut kehenkään juuri nyt. Mutta jos joskus vielä ihastuisin, en poissulje sitäkään, ettenkö voisi ihastua naiseen ja jos rakastuisin tai oikeen hullaantuisin, voisi se johtaa sukupuoliseen kanssakäymiseen.. mutta en tiedä muuttaisiko se sijaintipistettäni hetero-homojanalla. Ehkä.
Minä en vaan koe tarvetta edes löytää niin tarkkaa sijaintia. Jossakin sillä akselilla olen lähempänä umpiheteroutta kuin umpihomoutta. Mutta en ole 100 %.sti mitään. En missään asiassa. Enkä tahdokaan olla.