U
uskon näin
Vieras
Moni väittää että samahan se jos on homo, mutta tuskin kukaan sitä toivoo? Varmasti sisimmässään salassa ainakin jokainen haluaa lapsensa olevan hetero.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:No mä voin rehellisesti sanoa että toivoisin lapsieni olevan miuelummin bissejä kun heteroita. Tai vaikka sitten homoja. Mutta vähiten heteroita.
Alkuperäinen kirjoittaja häh?:Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:No mä voin rehellisesti sanoa että toivoisin lapsieni olevan miuelummin bissejä kun heteroita. Tai vaikka sitten homoja. Mutta vähiten heteroita.
Hyi vittu. Miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mä toivon, että ne olis onnellisia... Ja jättävät lapset ja elukat rauhaan.
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:Mulle on samantekevää, kunhan ovat onnellisia sellaisina kuin ovat.
Alkuperäinen kirjoittaja quu:Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:Mulle on samantekevää, kunhan ovat onnellisia sellaisina kuin ovat.
peesi
Alkuperäinen kirjoittaja häh?:Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:No mä voin rehellisesti sanoa että toivoisin lapsieni olevan miuelummin bissejä kun heteroita. Tai vaikka sitten homoja. Mutta vähiten heteroita.
Hyi vittu. Miksi?