Uskotteko siihen, että jokainen "on vähän homo"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 90 % hetero?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25443299]Eivät ole seksuaalisia suuntautumisia. Aseksuaalisuus joidenkin teorioiden mukaan on suuntautumisiin rinnastettavissa, itselläni ei siitä asiasta (aseksuaalisuudesta) ole henk.koht. mielipidettä kun en siitä mitään tiedäkään. Ihan en ymmärtänyt sun pointtia, luuletko oikeasti että metroseksuaalisuus tai transsukupuolisuus tai transvetismi ovat seksuaalisia suuntautumisia, vai yrititkö hauskankin vitsin heittää?[/QUOTE]

No ei vissiin ollu hauska kun osu ja uppos, toivottavasti ei ollu vanha laiva....antiikillakin on arvoa nääs

[QUOTE="vieras";25443355]Joo, ja jotkut on homoja. Mut ei toi kiroilu ja huutaminen kyllä auta tässä keskustelussa, sen enempää kuin missään muussakaan.[/QUOTE]

Hei mussukka, minä olen mitä olen, eli hetero. Tyttöystäväni on kaunis nainen, ymmärrän että teitä lesboja kiinnostaa. Mutta jättäkää meidät rauhaan. Kiitos.

• Tykkää
Reactions: Kastanja
[QUOTE="Jeppe";25443374]Hei mussukka, minä olen mitä olen, eli hetero. Tyttöystäväni on kaunis nainen, ymmärrän että teitä lesboja kiinnostaa. Mutta jättäkää meidät rauhaan. Kiitos.[/QUOTE]

No kai niitä nyt vähän kiinnostaa, toiv.nyt ei törkeyksiin asti sentäs, pitäähän nyt pariskunnalle antaa rauha ja kunnioittaa sitä? Mutta kun tulit sanomaan tänne mielipiteesi, niin se tarkoittaa vastavuoroista kommunikointia ja ajatustenvaihtoa siltä osin, mitä tässä ketjussa käsitellään. Ei kai kukaan täältä nyt ole tulossa sun naista vokottelemaan?:O

[QUOTE="vieras";25443378]Ai Kastanja on Soinin opetuslapsena homofoobikkokin. Taas selvensi hiukan.[/QUOTE]

:laugh: Joo, mistäs homofobiani ilmenee? Mutta sulla on oikeus mielipiteisiisi, armaani Arhinmäki....

Viimeksi muokattu:
No ei vissiin ollu hauska kun osu ja uppos, toivottavasti ei ollu vanha laiva....antiikillakin on arvoa nääs

??

[QUOTE="Jeppe";25443374]Hei mussukka, minä olen mitä olen, eli hetero. Tyttöystäväni on kaunis nainen, ymmärrän että teitä lesboja kiinnostaa. Mutta jättäkää meidät rauhaan. Kiitos.[/QUOTE]

Wtf?! Nyt nää menee jo ihan häröiks. En mä ole sun heterouttasi koskaan epäillytkään eikä mua kiinnosta kuka tai mikä olet, saati että tyttöystäväsi tai hänen ulkonäkönsä minua kiinnostais, mistä ihmeen narsistisista harhoista sä tollaisia kuvitelmia revit? :D Mä olen tässä ketjussa puolustanut jokaisen oikeutta olla just sellainen kun on, oli se sitten hetero tai homo ja nimenomaan ollut tuota "jokainen on vähän homo" -ajattelua vastaan, joten mitä sä mulle ärhentelet? Opettele vaikka ymmärtämään lukemasi ensin. Mut jätän teidät kyllä rauhaan, siitä voit olla varma. :D

No kai niitä nyt vähän kiinnostaa, toiv.nyt ei törkeyksiin asti sentäs, pitäähän nyt pariskunnalle antaa rauha ja kunnioittaa sitä? Mutta kun tulit sanomaan tänne mielipiteesi, niin se tarkoittaa vastavuoroista kommunikointia ja ajatustenvaihtoa siltä osin, mitä tässä ketjussa käsitellään. Ei kai kukaan täältä nyt ole tulossa sun naista vokottelemaan?:O

Itkien tuli kerran kotiin, kun duunikaveri oli hänen sanomansa mukaan yrittäny melkein "raiskata". Semmosii ne lesbot on.

[QUOTE="Jeppe";25443389]Itkien tuli kerran kotiin, kun duunikaveri oli hänen sanomansa mukaan yrittäny melkein "raiskata". Semmosii ne lesbot on.[/QUOTE]

Juu, sun unelmissa ehkä.

En osaa sanoa. Luulen kuitenkin, ettei kukaan voi tietää olevansa 100% jotain. Olen mäkin vain kerran ollut ihastunut/tuntenut vetoa naiseen. En olisi aiemmin voinut kuvitellakaan ihastuvani.

En osaa sanoa. Luulen kuitenkin, ettei kukaan voi tietää olevansa 100% jotain. Olen mäkin vain kerran ollut ihastunut/tuntenut vetoa naiseen. En olisi aiemmin voinut kuvitellakaan ihastuvani.

Olet luultavasti bi. Olenko väärässä ? Katsos näin heterona, asia on hyvin selvää. En todellakaan halua tuomita ketään, mutta jos siihen ymmärrykseen voisi mennä, että aika moni meistä on heteroita. Ymmärrätkö, vai kaivetaanko rautalanka :)

[QUOTE="Jeppe";25443407]Olet luultavasti bi. Olenko väärässä ? Katsos näin heterona, asia on hyvin selvää. En todellakaan halua tuomita ketään, mutta jos siihen ymmärrykseen voisi mennä, että aika moni meistä on heteroita. Ymmärrätkö, vai kaivetaanko rautalanka :)[/QUOTE]

Mistä moinen vimma todistella? Ja ennenkaikkea, kenelle?

[QUOTE="vieras";25443413]Mistä moinen vimma todistella? Ja ennenkaikkea, kenelle?[/QUOTE]

Tuota minäkin ihmettelen. Varsinkin kun ketään tuskin hirveästi kiinnostaa.

[QUOTE="Jeppe";25443407]Olet luultavasti bi. Olenko väärässä ? Katsos näin heterona, asia on hyvin selvää. En todellakaan halua tuomita ketään, mutta jos siihen ymmärrykseen voisi mennä, että aika moni meistä on heteroita. Ymmärrätkö, vai kaivetaanko rautalanka :)[/QUOTE]

Nokun niin mäkin "olin varma". :) Ällötti esim. ajatus naisen suutelemisesta aiemmin. Noh, eihän se sitten ollut ällöttävää lainkaan. ;) Ihan hyvin voi olla 100% heteroita, mutta en vaan usko, että kukaan voisi olla 100% varma, ettei koskaan ihastu oman sukupuolen edustajaan. Mullekin on käynyt niin vain kerran. En nytkään osaa ajatella, että edes suutelisin ketään muuta naista, eli oli aikamoinen poikkeus sääntöön.

Nokun niin mäkin "olin varma". :) Ällötti esim. ajatus naisen suutelemisesta aiemmin. Noh, eihän se sitten ollut ällöttävää lainkaan. ;) Ihan hyvin voi olla 100% heteroita, mutta en vaan usko, että kukaan voisi olla 100% varma, ettei koskaan ihastu oman sukupuolen edustajaan. Mullekin on käynyt niin vain kerran. En nytkään osaa ajatella, että edes suutelisin ketään muuta naista, eli oli aikamoinen poikkeus sääntöön.

Ai että koska sä et ollut varma niin kukaan muukaan ei voi olla?

Muista varmat päivät ja ihan varmasti kannattaa käyttää kortsua. Se on ihan varma juttu.

[QUOTE="vieras";25443426]Ai että koska sä et ollut varma niin kukaan muukaan ei voi olla?[/QUOTE]

Niin mä uskon. Koin mäkin ennen itseni ihan heteroksi. Mulle se on kyllä ihan sama, kuka mitäkin on tai kokee olevansa.

Yhteistyössä