Mutta eikö niin että jokainen toivoo lapsensa olevan hetero?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskon näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulle sillä ei olisi väliä, mutta muuten elämä olisi helpompaa heterona, koska ympärillä on niin paljon homofobisia ihmisiä:(
Ja toki toivon lapsenlapsiakin, vaikkei se kumppanin sukupuolikaan sitä varmista.

Alkuperäinen kirjoittaja Outis:
No sit teille varmaan ois myös se ja sama jos lapsenne ilmoittais menevänsä sukupuolenvaihdosleikkaukseen. Tai ei haittais jos oisivat kolmatta sukupuolta. Pääasia kun kukaan ei koskaan missään tilanteessa ole suvaitsematon. Että oikeestaan toivotte että lapsistanne tulis sukupuolettomia homoja jotta saisitte kaikille kuuluttaa kuinka hyviä ihmisiä te ootte!

Ihanan asiallinen ja sydämellinen viesti :hug: Voi hyvää päivää.

Monet sen täällä ovat jo sanoneetkin: ihan sama mitä ovat, kunhan ovat onnellisia ja kohtelevat muita hyvin. Ja vaikka näennäisesti voisi heterolla olla helpompaa, kyllä tästä maailmasta kiusaajia löytyy ihan niille heteroillekin, valitettavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja häh?:
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:
No mä voin rehellisesti sanoa että toivoisin lapsieni olevan miuelummin bissejä kun heteroita. Tai vaikka sitten homoja. Mutta vähiten heteroita.

Hyi vittu. Miksi?

Heteroilla on vaikeaa, heterot tekevät itsemurhia, heterot ryöstävät pankkeja, heterot hyväksikäyttävät lapsia, heterot aloittavat sotia...

:laugh:

Ihan sama, kunhan seksuaaliset tunteet kohdistuvat aikuisiin ja seksuaalielämä on osapuolten tahdon mukaista. Helpointa olisi, jos ovat aseksuaaleja.

Uskon, että voisin saada lastenlapsia, vaikka lapseni eivät koskaan olisi seksuaalisessa kanssakäymisessä. Mieluummin näkisin heidät vaikka avustustyössä, kokonaisen lastenkodin "äitinä" kuin että toisivat maailmaan taas yhden lapsen lisää, jolle ostaisin pinkkiä ja vaaleansinistä silmät korvat täyteen.

Alkuperäinen kirjoittaja uskon näin:
Moni väittää että samahan se jos on homo, mutta tuskin kukaan sitä toivoo? Varmasti sisimmässään salassa ainakin jokainen haluaa lapsensa olevan hetero.

ihan sama mulle, miten tyttäreni ovat seksuaalisesti suuntautuneet.

Loppupeleissä voisi olla helpompi elämä, jos sen viettäisi toisen ahkeran ja älykkään ihmisen kanssa, sen sijaan että sattuisi joku mylvivä pelle, apina, joka kaivelee muniaan sohvalla ja makoilee, kuten suurin osa suomessa kasvaneista poikalapsista joilta ei lapsina vaadita mitään eikä pidetä kuria.

No sit teille varmaan ois myös se ja sama jos lapsenne ilmoittais menevänsä sukupuolenvaihdosleikkaukseen. Tai ei haittais jos oisivat kolmatta sukupuolta. Pääasia kun kukaan ei koskaan missään tilanteessa ole suvaitsematon. Että oikeestaan toivotte että lapsistanne tulis sukupuolettomia homoja jotta saisitte kaikille kuuluttaa kuinka hyviä ihmisiä te ootte!

Huhhuh mitä avautumista. Katkeruus ei kultaseni tee kenellekään hyvää...

Ei se nyt ihan sama olisi kuitenkaan,vaikka se onkin ihan sama mikä lapseni sukupuoli on.
En rakasta lastani sen vuoski että onko hän tyttö vai poika,vaan sen vuoksi että hän on lapseni.

Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Mulle se on ihan se ja sama kasvaako mun lapsista heteroita tai homoja/lesboja. Olisi väärin jos toivoisin lapsistani heteroita koska olenhan itsekin ollut suhteessa tytön kanssa.

Sama juttu mulla :wave:

Omista lapsista osa on jo aikuisia, ja mielestäni heidän henkilökohtaiset asiat eivät kuulu minulle, mukaanlukien seksuaalinen suuntautuminen.

Ainoa mitä toivon on että pärjäävät elämässään omana itsenään ja uskaltavat olla avoimesti sellaisia kuin ovat. Toki toivon myös sitä, että pysyvät terveenä ja kaidalla tiellä.

No joo, tuo sukupuolenvaihdosleikkaus saa niin paljon kielteistä ennakkoluuloa, että toivon että näin ei lapsilleni käy. Koska edess olisi tosi raskas elämä, jos alussa tuntisi olevansa väärässä vartalossa, sitten leikkaus ja hormonihoidot ja ihmisten halveksunta. Eli sitä en lapsilleni toivo.

Kyllä mä toivon heistä heteroita, ihan oman elämänkatsomukseni/raamatun puolesta. Heterona on myös helpompaa. Ja tietysti lasten lastenkin takia. Yritän kasvattaa heidät sen mukaan.

Eikö se ole sukupuolenkorjausleikkaus?

Ei mun ole koskaan tarvinnut onnekseni taputella itseäni päähän suvaitsevaisuudestani (en ehkä edes ole kovin suvaitsevainen), mutta ihminen=ihminen=ihminen. Se, miten hän käyttäytyy makuuhuoneessa ei kuulu minulle. Ei meillä kotona koskaan mitenkään osoiteltu perhetuttavia tyyliin "tuo on sitten se homo". Mitä väliä?

Jos tämä kysymys asetellaan niin, että minkä suuntautumisen minä lapsilleni valitsisin (jos siis mun pitäis se päättää!) niin kyllä mä heterot heistä "tekisin". Mutta en vietä päiviäni toivomalla lasteni suuntautuvan johonkin tiettyyn suuntaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hm:

No joo, tuo sukupuolenvaihdosleikkaus saa niin paljon kielteistä ennakkoluuloa, että toivon että näin ei lapsilleni käy. Koska edess olisi tosi raskas elämä, jos alussa tuntisi olevansa väärässä vartalossa, sitten leikkaus ja hormonihoidot ja ihmisten halveksunta. Eli sitä en lapsilleni toivo.

Mulla on muutama tuttu joka on käynyt läpi sukupuolenKORJAUSprosessin, leikkauksineen, ja täytyy sanoa, että se on kohtalo jota en omalle lapselleni toivoisi. Siis väärän sukupuolen ruumiiseen syntymistä. Kun on katsellut miten onnettomia nuo tutut ovat olleet, ja miten vaikeaa heidän elämänsä on sen takia ollut, niin ennen kuin jälkeen prosessin... se on vaan asia jota en ikinä kenellekään toivoisi. Rankkoja juttuja.

No kuule. Jos minun lapseni ilmoittaisi menevänsä sukupuolenKORJAUSleikkaukseen niin se ei olisi minulle se ja sama.
Minä tukisin lastani jokaikisellä mahdollisella tavalla!

Sinä varmaan osoittaisit ovea?

Jos minun lapseni syntyisi intersukupuolisena hän olisi minulle hyvin rakas oma lapseni jota tukisin kasvamaan IHMISENÄ! Hän saisi myöhemmin itse päättää haluaako olla tyttö, poika, vai jotain niiden väliltä.

Sinä varmaan jättäisit laitokselle?

En silti toivo että oma lapseni olisi intersupuolinen tai transsukupuolinen, se ei ole helppo kohtalo juuri sinunlaistesi suvaitsemattomien ihmisten takia. Mutta jos sellaisen lapsen saisin niin ajattelisin että ainakin hänelle annettiin vanhemmat jotka tukevat häntä.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

No kuule. Jos minun lapseni ilmoittaisi menevänsä sukupuolenKORJAUSleikkaukseen niin se ei olisi minulle se ja sama.
Minä tukisin lastani jokaikisellä mahdollisella tavalla!

Sinä varmaan osoittaisit ovea?

Jos minun lapseni syntyisi intersukupuolisena hän olisi minulle hyvin rakas oma lapseni jota tukisin kasvamaan IHMISENÄ! Hän saisi myöhemmin itse päättää haluaako olla tyttö, poika, vai jotain niiden väliltä.

Sinä varmaan jättäisit laitokselle?

En silti toivo että oma lapseni olisi intersupuolinen tai transsukupuolinen, se ei ole helppo kohtalo juuri sinunlaistesi suvaitsemattomien ihmisten takia. Mutta jos sellaisen lapsen saisin niin ajattelisin että ainakin hänelle annettiin vanhemmat jotka tukevat häntä.

just näin.

Yhteistyössä