tuntuu et ihmiset äänestää haavistoa siks et se on homo,ko ollaan niiiiin suvaitsevaisia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaksaajakssaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaksaajakssaaaa

Vieras
päivitellään faces, ei haittaa vaik on homo äänestän silti jnejne..ja monet oikein proteksiski suvaitsemattomuudelle..voi huokaus.. no mä äänestän saulia en sen takia että on hetero vaan musta pätevämpi pressaksi..jos saulista tulee prsidentti,niin varmasti tulee haloo ja ihmiset valittaa ettei muka sen takia valittu haavistoa ko on homo...huoh huoh huoh..

Ja minä äänestän Haavistoa, en siksi että se on homo, vaan ihan muilla argumenteilla. En ole myöskään kiinnostunut Saulin ja Jennin makuuhuone-elämästä.

[QUOTE="kylli";25512715]Kyllä HAavisto ratrastaa antijytkyllä. Ja homous on iso osa sitä ajattelua.[/QUOTE]

No ainakin niille, jotka asiasta haluavat tehdä ison numeron. Mua henk.koht. ei kiinnosta tuo ehdokkaiden seksuaalinen suuntautuminen ollenkaan. Presidentinvaalissa punnitaan ihan muita ominaisuuksia. Ja olen tehnyt päätökseni jo ennen Haaviston huimaa nousukiitoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ääni Haavistolle;25512689:
Ja minä äänestän Haavistoa, en siksi että se on homo, vaan ihan muilla argumenteilla. En ole myöskään kiinnostunut Saulin ja Jennin makuuhuone-elämästä.

Sama täällä. Haaviston kaltaista presidenttiä nyt nimenomaan Suomelle tarvitaan.

Mulla ei oo ainakaan mitään muuta vaihtoehtoa kun äänestää haavistoa.

Mun elämänkatsomukseen ei vaan millään sovi kokoomuksen aatteet. Ei vaikka miten perin mietin että kyllä se Niinistö on hyvä jätkä... niin ei...

Yhteistyössä