Mutta eikö niin että jokainen toivoo lapsensa olevan hetero?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskon näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle on tärkeintä että joku lapsista on hetero ja tekis vielä lapsia. Haluan lapsenlapsia. Nyt jo puhun tällaista vaikka itse olen raskaana, odotan viidettä. Jos vain lapsenlapsia saan niin ei ole mitään väliä onko homo vai hetero.

Alkuperäinen kirjoittaja Veljeni on homo:
Mulle on tärkeintä että joku lapsista on hetero ja tekis vielä lapsia. Haluan lapsenlapsia. Nyt jo puhun tällaista vaikka itse olen raskaana, odotan viidettä. Jos vain lapsenlapsia saan niin ei ole mitään väliä onko homo vai hetero.

On homoilla ja lesboillakin ihan biologisia lapsia, no worry! =)

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:

Voi toki. Todennäköisempää vaan saada lapsenlapsi jos oma lapsi on hetero. Ainakin jos kyse on pojasta.

lapseni pääsisi tässä yhteiskunnassa helpommalla jos sopisi "muottiin".. itse olen bi, ja joudun salata sen suurelta osalta ihmisiä. se on raastavaa. olisi helpompaa olla pelkkä hetero. ainakin kun asuu pienellä paikkakunnalla.
mutta jos lapseni on homoseksuaali tai bi, kannustaisin ja tukisin ja olisin ylpeä, jos hän uskaltaa olla oma itsensä julkisesti. olisi hienoa jos hän uskaltaisi kertoa siitä edes minulle. ei homoseksuaalisuus ole este lapsenlapsille. ja vaikka lastenlapset olisivat adoptoituja, hehän olisivat silti lapsenlapsiani ja rakastaisin heitä.

Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja häh?:
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:
No mä voin rehellisesti sanoa että toivoisin lapsieni olevan miuelummin bissejä kun heteroita. Tai vaikka sitten homoja. Mutta vähiten heteroita.

Hyi vittu. Miksi?

Juuri siksi että heteroista löytyy ihan liikaa homofobisia henkilöitä ( kuten kommenttisikin kertoo ) . Ja kaikkein vähiten toivon että lapseni isoiksi tulleessaan ovat homofobisia.

:flower:

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:

ja mikä ihaninta 2 homoa jolla lapsi "riistää" lapselta äidin..joo joo,onhan lapsella olemassa äiti ja saa varmasti nähdä,useinkin jne jne. mutta se ei ole silti siellä kotona isin ja lapsen kanssa! siinä on iso ero!

kuitenkin,on se hedelmöittyminen tapahtunut millä keinoin tahansa,se on silti fakta että miehen siittiöitä SEKÄ naisen munasolua sekä kohtua siinä on tarvittu.sekä että. minusta tämä jo puhuu sen puolesta että perhe on takoitettu koostuvan 2 eri sukupuolesta.

Kuvitteleeko jokut täällä että homot/lesbot/bit eivät olisi jotenkin asenteellisesti rajoittuneita? Että kun on poikkeava niin on automaattisesti avarakatseisempi? Sallikaa mun nauraa :laugh:

vierailu1-1024x512.jpg

"Minä toivon lapseni olevan hirvisektioseksuaali..."

Yhteistyössä