Ja sitäpaitsi jos näin olisi niin kai kaikki kasvattaisivat lapsensa silloin heteroiksi...vai onko täs maailmas vaan nii pal huonoja kasvattajia? :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Veljeni on homo:Mulle on tärkeintä että joku lapsista on hetero ja tekis vielä lapsia. Haluan lapsenlapsia. Nyt jo puhun tällaista vaikka itse olen raskaana, odotan viidettä. Jos vain lapsenlapsia saan niin ei ole mitään väliä onko homo vai hetero.
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja Veljeni on homo:Mulle on tärkeintä että joku lapsista on hetero ja tekis vielä lapsia. Haluan lapsenlapsia. Nyt jo puhun tällaista vaikka itse olen raskaana, odotan viidettä. Jos vain lapsenlapsia saan niin ei ole mitään väliä onko homo vai hetero.
On homoilla ja lesboillakin ihan biologisia lapsia, no worry! =)
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:Alkuperäinen kirjoittaja häh?:Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:No mä voin rehellisesti sanoa että toivoisin lapsieni olevan miuelummin bissejä kun heteroita. Tai vaikka sitten homoja. Mutta vähiten heteroita.
Hyi vittu. Miksi?
Juuri siksi että heteroista löytyy ihan liikaa homofobisia henkilöitä ( kuten kommenttisikin kertoo ) . Ja kaikkein vähiten toivon että lapseni isoiksi tulleessaan ovat homofobisia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä toivon että lapseni valitsevat puolisonsa rakkaudesta,eikä sen mukaan mikä siellä haarovälissä roikkuu tai on roikkumatta.
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja Veljeni on homo:Mulle on tärkeintä että joku lapsista on hetero ja tekis vielä lapsia. Haluan lapsenlapsia. Nyt jo puhun tällaista vaikka itse olen raskaana, odotan viidettä. Jos vain lapsenlapsia saan niin ei ole mitään väliä onko homo vai hetero.
On homoilla ja lesboillakin ihan biologisia lapsia, no worry! =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö heterot ja homot mee aika samaan kastiin,molemmille kumppanin sukupuolella on väliä![]()
Biseksuaaleille kelpaa vaan mies tai nainen, ei siinä välissä olevat.