+ + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

Näyttääpä tylyltä, kun olin viime viestissä kiitellyt vain Salainen toive, Mirage ja Neiti-81 ja viestini yläpuolella on tsempit myös macy graylta . Taisin kirjotella omaa viestiäni niin kauan, että jäi tuo huomaamatta. Eli kiitos MG tsempeistä :)

Se on tuo ovistikuttelu niin ristiriitaista. Minä välillä ärsyynnyn siitä ja lopetan ja sitten kuitenkin muutaman päästä testaan ja tuskailen, että nyt se tietysti meni sitten enkä huomannut. Nykyään oikeastaan ei ole enää tarvetta tikuttelulle, kun oireet on niin selvät, mut pitäähän niiden testien valmistajankin saada leipä pöytään, joten minä sitten omalta osaltani autan siinä :D

Kiitos Lisey toivottavasti peukutukset auttaa... vaikka en tiedä... hitto, kuvittelenko vaan taas kaiken. ÄH.

Minnarun Kiitos kauniista sanoista :) Minulla nämä jutut menevät vähän miten sun sattuu, kun paljon vaikuttaa se mieliala. Toisinaan vaivun synkkyyteen ja sitten toisinaan tekstit on täynnä hymiöitä. Toivottavasti joku saa jutuistani jotain iloa. Jos ei muuta, niin perspektiiviä lapsettomuudesta kärsivän elämään.
Teille tsemppiä kovasti oviksen hyödyntämiseen ja sinulle paranemista ja pikaista toipumista raskaista päivistä :)

Viola 30 kyllä sitä samansuuntaisia ajatuksia on itsellänikin, siis että ihan reilua se olisi se plussa. Mutta pitkällä kokemuksella... tai noh, jätän kuitenkin sanomatta, etten sitten manaa huonoa onnea..
Se on parasta toivoa parasta.
Vastaus kysymykseesi (siis minusta nähden) jos ovis tulee kp 13 (plussa tulisi sitten kp 12), niin ainakin se 5 pv ennen ovista kannattaa aloittaa. Siittiöthän saattaa säilyä jopa sen 5 pv naisen elimistössä odottamassa. :)

Minä kävin ostamassa Citymarketista PregChec raskaustestejä... Paketin liuskoja (2 kpl) ja yhden puikon. Noita Sofi One Step- liuskoja on vielä 5 jäljellä.. Mut haluan kokeilla jotain muutakin testiä.
Mitäs kokemuksia ihmisillä olikaan tuosta Pregchecistä?

Nyt saa riittää tämä itsestäni jaarittelu...
Ai nii, sen verran täytyy kertoa vielä, että otin kuvia noista testeistä, joissa ei näy sitten yhtään mitään kuvissa (näkyykö sitten luonnosso?? ) ja sitten totesin sen olevan ihan naurettavaa pähkäilyä.
Taitaa näkyä ne viivat vaan minun päässäni.
 
Mitäs kokemuksia ihmisillä olikaan tuosta Pregchecistä?
Minun kokemukseni on ihan hyvä vaikka viiva ei sitten lähtenytkään vahvistumaan. Eikös se ole sama testi kuin Apteekin oma? Ainakin puikko on tuppea lukuun ottamatta identtinen ja valmistaja sama. Apteekin omassa en ole koskaan nähnyt viivanpaikkaa ja haaleat haamut Pregcheck-liuskoissa kertoivat raskaudesta. Nega on sitten ollut ihan tyylipuhdas nega eli ei haaleatakaan viivaa testiaikana eikä sen jälkeen. Nyt kaapissa on verkkoapteekista tilattuja Apteekin omia, mutta meinaan ostaa Pregcheck-liuskoja myös testailuun. Puikkoja luultavasti ostan lisää sitten, kun nuo Apteekin omat on tuhlailtu. :D
 
Kiitos vastauksista :) Täytyy varmaan huomenna testata tuleeko viivanpaikkoja tai jotain.

Täytyy kyllä sanoa, että toivon sydämeni pohjasta, että tuo harhakuva(ko?) joka tuossa yhdessä testissä näkyy, vahvistuisi. Kävin katselemassa tuolla raskaustestipinossa kuvia ja toivon kyllä niiiiin paljon, että voisin sinne vielä omani liittää.

Voi kun tässä olisi jotain mitä tehdä huomista odotellessa. Pelkään jo valmiiksi aamun lämpöjä, vaikka tosi epäluotettava sekin menetelmä on.

Tämä on se pahin vaihe, kun vielä on toivoa, mutta niin on myös hyvin todennäköistä se, että se toivo ja onni viedään taas ihan nenän edestä.

Äh. Taidan tulla hulluksi aamuun mennessä.

Muoks.
Tässä hulluksituloa odotellessa (tai edesauttaessa) taidan vaan laittaa kuvan. Näkeekö kukaan mitään tuossa kuvassa. Yhdessä testissä näkyy (valoa vasten) viivanpaikka. Näkyykö kenenkään silmään mitään noissa? (ei kyllä taida näkyä.. mut kysyn silti)

 
Viimeksi muokattu:
iloksi: Tarkoitatko tuota alinta? Täällä vauvakuumeiset silmät ovat näkevinään siinä viivanpaikkaa :D Toivottavasti siihen vahvistuisi kunnon viiva! :heart: Oisit kyllä niin sen plussan ansainnu =)

muoks. Ylimmässä nään myös jokinlaista viivanpaikkaa. Keskimmäinen on mun mielestä ihan blanco.
 
Viimeksi muokattu:
iloksi > Alimmassa nään kyllä haalean viivasen. Meillä on uusi näyttö, joka näyttää värit todella vaaleina, joten vauvaliimaa sulle lähettäisin. :) Kahdessa ylemmässä hahmottuu myös jotain viivanpaikkaa, jos kurkkii vähän eri kulmista. Lupaavalta tuo mielestäni vaikuttaa, joten toivottavasti päästään näkemään vahvistuvia viivoja lähipäivinä.
 
iloksi > Unohtui tuossa aikaisemmin mainita, että juuri mainitsemallasi tavalla ajattelinkin käyneen. :) Itse saatan kirjoittaa viestiä joskus tunninkin, jos tulee keskeytyksiä ja on paljon asiaa. Kyllä siinä ehtii helposti viesti jos toinenkin tulla lisää eikä aina muista leikata, päivittää ja liittää ennen julkaisua. Lyhemmissä viesteissä ei tule edes ajateltua onko väliin ehtinyt joku muu julkaisemaan. Kommentoi niihin sitten myöhemmin, jos enää muistaa/ehtii. Ei se ole vakavaa. :)
 
+++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+++



keskiviikko 12.1.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t..........Ikä....Haaveissa...Yritys
Pikku-Saara.................kp47/30............28v...1. lapsi.......yk4
Shiny..........................kp42/?..............23v...1. lapsi.......yk4
henssu........................kp40/28............18v...1. lapsi.......yk1
undercovergirl.............kp37/29-31........26v...1. lapsi.......yk11
iloksi...........................kp29/31-33........28v...1. lapsi.......yk4,5v
Epa_88........................kp28/30....................1. lapsi.......yk3
Zanca..........................kp28/27-31........26v...1. lapsi.......yk6
Salainen toive..............kp27/24-36(44)...22v...2. lapsi.......yk2
Liina87........................kp26/29.............23v...1. lapsi.......yk8
Mariel85......................kp26/?...............25v...2. lapsi.......yk3km2
Viola30........................kp25/27.............31v...2. lapsi.......yk7
Villervalla....................kp25/30..............27v...3. lapsi......yk1
Barbamama35.............kp21/23-28.........35v...3./4. lapsi...yk4
macy gray...................kp21/30-34.........30v...2. lapsi.......yk14
AiraM..........................kp20/~34.....................................yk2
Viulu...........................kp19/28-30.................4. lapsi.......yk2/6
lisse............................kp19/30-45................2. lapsi........yk2
Matilda-08...................kp18/26.....................2. lapsi.......yk3
Sinderella....................kp17/28-29.........38v...6. lapsi.......yk1/3km1
anniala........................kp16/26-30..........23v...2. lapsi
Mirage.........................kp15/26-27.........29v...2. lapsi......yk5
äiti x4..........................kp13/27..............32v...6. lapsi......yk1
*Justiina*....................kp13/30-32.........38v...3. lapsi......yk1
MolliMelooni.................kp13/35-38(40)...32v...2. lapsi......yk3½v
Minnarun.....................kp12/29-31..........30v...3. lapsi......yk6
jonna_82.....................kp11/29-32..........28v...1. lapsi......yk8
bluebaby......................kp10/28..............26v...1. lapsi......yk3-4v
pikkumy.......................kp10/28..............25v...1. lapsi......yk4
Gabrielle......................kp10/32...............29v...1. lapsi......yk5
koiksa-79.....................kp10/28-36..................3. lapsi......yk2
SiSa78.........................kp8/28-30............32v...2. lapsi.....yk2/4
adora..........................kp7/28-30............25v...3. lapsi......yk3v+
Eevaliisa Nwogu...........kp6/27................26v...3. lapsi.......yk1
Kauniina Päivänä Tuut...kp6/27-29...........33v...3. lapsi.......yk5v+
Neiti-81.......................kp2/24-29...................3. lapsi......yk1v+km2
myrskytuuli..................kp?/?..................33v...2. lapsi......yk?
mileon.........................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, Muffinssi, Minnäi



PIINAILIJAT
Pikku-Saara...............dpo21
Zanca........................dpo14
Viola30......................dpo12
iloksi.........................dpo11
Mariel85....................dpo7
Salainen toive............dpo5/6
Matilda-08.................dpo5
Mirage.......................dpo3
Sinderella..................dpo1



PLUSSANNEET 2009
joulukuu: MaybeSomeday ~ Tellu30
PLUSSANNEET 2010
tammikuu: Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
helmikuu: HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
maaliskuu: RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
huhtikuu: Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
toukokuu: Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
kesäkuu: Auneliini ~ samara88
heinäkuu: mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
elokuu: äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ tatskattu ~ dyyni
syyskuu: Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma
lokakuu: sannikki ~ lumihiutale85 ~ tirpula ~ Mimmimami ~ Hiipu1 ~ skumppis ~ Silva ~ MyDream
marraskuu: tätimoonika ~ skorpioni07 ~ Manzu ~ Kristen ~ karvatonkoira ~ hemari ~ valtsukka ~ HelinäKeiju10 ~ Pumpuliini ~ vimmu
PLUSSANNEET 2010 joulukuu:
iines83......................9.12. .....kp28/30-34................2. lapsi....yk5
miimii10....................13.12. ...kp39/36...................................yk6
Okaasan....................14.12 ....kp34/28-30.................4. lapsi...yk9
kamiraro...................17.12. ...kp21(31)/30......22v.....3. lapsi....yk1
sandemar..................20.12. ...kp?/?......................................yk2
Leo81........................21.12. ...kp28/28-33.................3. lapsi...yk2
Huldasharks...............21.12. ...kp36/40......................3. lapsi...yk6
kolmannen haaveilja...26.12. ...kp32/28-30......28v......3. lapsi...yk3
kaneli83....................27.12. ...kp32/28-32.......27v......1. lapsi...yk4
JiiMii82......................31.12. ...kp27/29...........28v......2. lapsi...yk6
PLUSSANNEET 2011 tammikuu:
Lisey.........................8.12. .....kp29/28-32.......28v......2. lapsi...yk2



HAAMUILIJAT
MiiJane76....19.11.



Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: macy gray


Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta tammikuuta!
 
iloksi
Toivottavasti saatte vihdoin sen plussan! Mä en saa noita kuvia suurennettua/auki niin en osaa sanoa mitään tuohon.. Pitää kattoa toisella kerralla nuo sun kuvat ku jumittaa koko kone kohta :D


Hm... Mun mahaa jomottaa ja tätä en kuvittele ku melko kovaaki välissä... :p
Mietinki että jos onki nyt ovis mut mitä se viime torstainen ja perjantainen jomottelu sitten oli...
Ne vähät limat mitä bongasin sillon niin ne kyllä olis voinu olla ovislimoja ku miksi muullon mällit ei sitten muutu semmosiks aikansa oleskeltuaan... En tiiä tajusko kukaan mitä kirjotan :LOL:
 
Huomenta.
Tänäaamuna tehty testi ei tehnyt hullua hurskaammaksi, joten kyseessä varmaan on vain viivan paikka eilisen testissä. Tämän päivän testissä en kyllä näe mitään...
äh.

Ja siis kuvassa taitaa olla se viivan paikka ylimmässä kuvassa, mutten minä siinä kyllä taida nähdä mitään. Silmissä näkyy viivoja jo jokapaikassa.
Alin testi taitaa olla se dpo10 testi, jossa luulen näkeväni myös jotain (täällä luonnossa).

En tiedä.. Kiitos kovasti kannustuksesta. Pari päivää pitää vielä sinnitellä.
Lämmöt ei ole vielä laskeneet, joten ehkä toivoa vielä on.

Mukavaa päivää...
 
Sen veran vain kirjoittelen, että jos MG muutat sen minun kp:n 3/26-31.

Tsemppiä kaikille!

Ja Iloksi, sori, mutta minä en taaskaan kerran näe mitään viivasta noissa... Mutta jospa se vahvistuisi niin, että minäkin sen sitten näkisin :)
 
Barbamama Uteliaana kyselen, että mistä tiedät lämmöistä, että ovis olisi jäänyt väliin? Mietin vaan itse yhdessä kierrossa kun lämmöt kyllä nousivat loppukierrosta viivan päälle, mutta sahasivat ihan hulluna eestaas (=0,6 asteen sisällä), että olisiko jäänyt väliin…

macy gray hieno juttu, että teidän hoitoasia etenee :) Hihkun vielä, että seuraavaan päivitykseen jos viitsit heittää minun dpo:n yhden yli (eli siis tänään torstaina jo dpo 5). Kun omat oireet viittasivat tuohon aikaisempaan ovikseen ja tcoyf:kin muutti nyt ovispäivän yhtä aikaisemmaksi. Kiitos :) :flower:

Viola Tuo viisi päivää ennen on varmaan ihan hyvä, ei varmasti mene ovis ohi. Meillä on ruvettu ajoitusta miettimään kolme päivää ennen oletettua ovista (minulla siis ovis yleensä kp 14, plussa kp 13 -> kp 11 on aloitettu). Toki muutenkin on harrasteltu, mutta juuri tuolla mieluummin tänään kuin huomenna -tyylisellä ajattelulla siis :)

Iloksi alimmassa on minustakin viiva. Kahdessa muussa en näe mitään, mutta näyttö ei ole ihan parhaasta päästä. Mutta siis tälläkin näytöllä näen kuitenkin tuossa alimmassa viivan... Harmi, ettei tämä päivä tuonut selvyyttä. Toisaalta päiväthän ovat vielä pienet sinulla ja lämmöt vaikuttavat hyviltä d:)b

Salainen toive Minä ainakin uskon ymmärtäväni :D Osuiko tuo aikaisempi olettamasi ovis ”oikeaan” aikaan kiertoasi? Tarkoitan, että jos silloin oli ovis, niin limathan lisääntyvät taas loppukierrosta tätiä/plussaa kohti. Olisiko sitä?

ON Päivät on piiitkiiiäää... Onneksi muut projektit työllistävät liikaakin, niin menevät vähän nopeammin. Plussatuulia :whistle:
 
hei pitkästä aikaa...:wave:

Täällä ei erikkoista,vuodot on aika loppuneet ja toinen rityskierto lähtee käyntiin.
Mies lähtenyt pohjoseen ja voipi olla ettei tässä kierross mitään yritystä ole kun se mies ei ole paikalla..
Työt alotin maanantaina ja se omalta osaltaan verottaa täällä kirjoittelua,koska kun kotiin pääsen niin se aik meneekin lsten kanss ollessa j kaatuessa sänkyyn tajuttomana...:LOL:
Nyt olen kyllä saikulla,kun on niin kauhe silmätulehdus vieläkin päällä,silmä muurautunut umpeen,eilen sain vahvempia läääkkeitä.


toivottavasti tulisi ilokselle plussa...puuh puhh!!
 
Huomenia kaikille, ja haamulijoille ja plussanneille onnittelut! =) :hug: Aloitan päiväni heti ON: Pian jännä päivä lähestyy ja mulla ei sit oo mitään oireita ei edes normaaleja PMS oireita ennen tätiä...:O Mutta, viime yönä heräsin kamaliin vihlaisuihin jota kesti ihan sika kauan, no olin aivan sika varma että nyt se täti tulee oikeen rytinällä ja menin vessaan pikkuhousun suojaa laittamaan mutta mitä, ei merkkiäkään tädistä, ei tipan tippaa...:confused: No kauheista kivuista sit kärsin koko yön ja nyt töissä olen ihan silmät ristissä.

Sori tämmönen aamu avautuminen. Mukavaa päivää kaikille!
 
Huomenta.
iloksi pidetään peukkuja, minäkin näin jotain viivan tapaista siinä ylimmässä testissä.

ON: Täälä ovis ilmeisesti meni. Tiistaina ja keskiviikkona tuli vielä haaleat viivat, tänää ei enää mitään. Viikonloppuna oli kyllä niin järkky kipu oikealla puolella että se oli varmaan sitten ovis. Saatiin kyllä hyödynnettyä :) Laskurin mukaan ovispäivä olis ollu joko tänään tai huomenna mutta voi olla kyllä sekasinki vielä ku ei tosta keskenmenostakaan ole ku kolme viikkoa. No joka tapauksessa harjotuksia jatketaan ja katellaan sitten loppu kuusta :) Hiukkasen on juilimista kuiten vielä mut ei varmaan meinaa mitään.
Pitää kuiten nuo loputki tikut dippailla tässä tällä viikolla :) Eipä tule kyllä enää tilailtua ku menee jo liian pakkomielteiseksi koko touhu. Jos ei tärppi käy ni seuraavaan kiertoon mennään mutu tuntumalta, ei tikutellen=)
Jospa sitä syömään alkais.
 
edelleen täällä taustalla lueskelen teitin kirjotuksia :wave:
oireettomuski voi olla oire!!! mähän olin satavarma etten just siinä kierrossa plussaa ku ei niin mitään oiretta ollu,mut toisin kävi :p ny menos jo 30+3 ja H-hetki lähestyy lujaa vauhtia

plussapuhureita kaikille

ainii iloksi mä kyl näin siin ylimmäs JOTAIN. sun kannattaa vasta parin päivän päästä testailla uudestaan ni sit siin olis jo väriäki mukana
 
Heippa!

Eilen iltapäivällä olin bongaavinani kunnolliset kananmunalimat vessareissulla. Hurraa! Tarkoittaako tuo siis sitä, että ovis oli just eilen vai on tulossa lähipäivinä? Aamulämmöt oli ainakin tänään ihan normaalit ja alhaiset. Olenpa mä noviisi näissä. :ashamed:

Toisaalta mitäpä sitä juhlimaan koska pupuiluja ei ole harrastettu päiväkausiin ja viikonloppuna vasta seuraavaksi. Ilahduinpa vaan noista kananmunanvalkuaisista. :LOL:

Plussapuhureita ja vauvaliimaa ja tsempityksiä kaikille! :heart:
 
AiraM Tarkoittaa, että ovis on tässä näinä päivinä, tulee viimeisenä tuollaisena limapäivänä :) Lämmöt nousee vasta oviksen mentyä, joskin voi olla ihan vaan 0,2c nousu ensi alkuun. Eli jos sinulla limoja vielä tänään ja lämpö oli hienosti vielä alhaalla, niin ovis on aikaisintaan tänään :) ja jos matalat lämmöt ja limat jatkuvat huomenna, niin sitten aikaisintaan huomenna.

Toisilla lämpö nousee nopeasti, toisilla hitaasti - minulla vasta dpo 4 on lämmöt ihan selvästi selvästi koholla. Mutta siis noita kananmunalimoja voi tulla useamman päivänkin... Ja munasoluhan on hedelmöittymiskykyinen ainakin sen päivän verran irtoamisesta, eli heti vaan hommiin, kun mies tulee kotiin ;)
 
Mirage: Päättelin siitä, ettei lämmöt nousseet juuri yhtään vaan pysyttelivät siinä 36 molemmin puolin, ettei ovista tapahtunut. Varma menetelmähän tuo ei ole, mutta kierto on ollut muutenkin outo. Limoja ja valkkaria on tullut vaikka kuinka kauan vaikka yleensä alkaa sahara oviksen jälkeen. Mitään oireita ei ole eli raskaanakaan en ole. Tätiä odottelen viikonloppuna vierailulle ja katse suuntautuu seuraavaan kiertoon. Olen ihmeen hyvällä mielellä sen suhteen. Kaipa tässä on ehtinyt jo sisäistää asian, ettei tällä kertaa tapahdu mitään eli ei ole korkeita odotuksia mistä pudota. Ainakin ehdin jatkaa hyvin alkanutta painonpudotusta vähän pidempään ja karistaa muutaman kilon lisää :D

Tajusin juuri, että kohta alkaa yk 5 enkä ole näiden aikana tehnyt yhtään raskaustestiä. Ei vain ole ollut siihen tarvetta. Yhdessä kierrossa elättelin jo toiveita ja ostinkin raskaustestin kaappiin odottamaan, mutta siellä se odottelee edelleen... Täti ehti yllättää ennen kuin testaamaan pääsin. Eipähän ainakaan mene omaisuuksia testiarsenaaliin. :LOL:
 
Moikkelsson leidit! :wave:

Iloksi mä en viivanpaikkaa kummempaa nää, mutta koko sydämestäni toivon teille +!!!!!!!!!! :hug:

tombatarkiitos kuulumisista ja +++puhurista! :) Mites sulla on odotus sujunut?

epa-88 ++++tuulia!!! :whistle:

).( jotain oireita löytyy, mut tiiä sitten johtuuko vaan lääkkeistä vai jostain muustakin.. Edelleen kuumia aaltoja, nippailuja, yökötystä, kosteet paikat, lämpö hyvin koholla, paleltaa, tissituntemuksia......... :LOL: et kaikkee löytyy.. mut täs kierros menny siis clomit ja terot ja joka pvä metut, jotka tota yökötystä aiheuttaa....
 
iloksille peukutuksia, että kuitenkin tulis viivaa näkyviin.

äiti x4, me mennäänki ihan samoissa. Täällä kans ovis ohi ja nyt menossa loppukierron odotus. Testaillaan varmaan samaan aikaan sitte ei ens vaan sitä seuraavalla viikolla...

AiraM, saitkin hyvää infoa oviksesta. Oviksen metsästys on kyllä melkoista tiedettä. Jostain syystä nyt itse huomasin sen tosi hyvin ja oikeestaan tunsinkin. Lievien kipuilujen jälkeen tuli sellaista vihlontaa vasemmalle puolelle, jota kesti jonku ajan. Päättelin, että munis irtosi. Lämmöt alko nouseen pikkuhiljaa ja nyt ovat noin 36,8. Normaalisti mulla on 36,2. Limailut on nyt loppuneet.

Plussaonnea kovasti itse kullekin!
 
Kiitos peukuista ja toivotuksista. Ajatukset harhailee kotiin tekemään testiä, vaikkei se mitään auta. Kun ei aamullakaan näkynyt mitään, niin miten sitä nyt näkyisi. Selailin läpi tuon raskaustestikuvat-ketjun ja vielä kovemmin toivon sitä plussaa.

Anteeksi ihan hirveästi kaikille, kun vaan jatkuvasti jauhan omaa asiaani :ashamed:
Keskittymiskyky mihinkään on aivan nollissa (ja se aiheuttaa ongelmia myös töissä). Onneksi menkkojen alun pitäisi osua viikonlopulle, joten pahimmat päivät sitten voi olla kotona JOS ne alkaa. Tämä järkyttävä toivominen ja toivojen elättely johtaa väistämättä kovaan pettymykseen vuodon alettua, joten on edes hyvä olla silloin kotona.

Toivoisin niin paljon, että tällä kertaa onnistuisi.
 

Yhteistyössä