+ + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

+++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+++



tiistai 11.1.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t..........Ikä....Haaveissa...Yritys
Pikku-Saara.................kp46/30............28v...1. lapsi.......yk4
Shiny..........................kp41/?..............23v...1. lapsi.......yk4
henssu........................kp39/28............18v...1. lapsi.......yk1
undercovergirl.............kp36/29-31........26v...1. lapsi.......yk11
Lisey...........................kp32/28-32........28v...2. lapsi.......yk2
iloksi...........................kp28/31-33........28v...1. lapsi.......yk4,5v
Epa_88........................kp27/30....................1. lapsi.......yk3
Zanca..........................kp27/27-31........26v...1. lapsi.......yk6
Salainen toive..............kp26/24-36(44)...22v...2. lapsi.......yk2
Liina87........................kp25/29.............23v...1. lapsi.......yk8
Mariel85......................kp25/?...............25v...2. lapsi.......yk3km2
Viola30........................kp24/27.............31v...2. lapsi.......yk7
Villervalla....................kp24/30..............27v...3. lapsi......yk1
Barbamama35.............kp20/23-28.........35v...3./4. lapsi...yk4
macy gray...................kp20/30-34.........30v...2. lapsi.......yk14
AiraM..........................kp19/~34...................................yk2
Viulu...........................kp18/28-30.................4. lapsi.......yk2/6
lisse............................kp18/30-45................2. lapsi........yk2
Matilda-08...................kp17/26.....................2. lapsi.......yk3
Sinderella....................kp16/28-29.........38v...6. lapsi.......yk1/3km1
anniala........................kp15/26-30..........23v...2. lapsi
Mirage.........................kp14/26-27.........29v...2. lapsi......yk5
äiti x4..........................kp12/27..............32v...6. lapsi......yk1
*Justiina*....................kp12/30-32.........38v...3. lapsi......yk1
MolliMelooni.................kp12/35-38(40)...32v...2. lapsi......yk3½v
Minnarun.....................kp11/29-31..........30v...3. lapsi......yk6
jonna_82.....................kp10/29-32..........28v...1. lapsi......yk8
bluebaby......................kp9/28...............26v...1. lapsi......yk3-4v
pikkumy.......................kp9/28...............25v...1. lapsi......yk4
Gabrielle......................kp9/32................29v...1. lapsi......yk5
koiksa-79.....................kp9/28-36...................3. lapsi......yk2
SiSa78.........................kp7/28-30............32v...2. lapsi.....yk2/4
adora..........................kp6/28-30............25v...3. lapsi......yk3v+
Eevaliisa Nwogu...........kp5/27................26v...3. lapsi.......yk1
Kauniina Päivänä Tuut...kp5/27-29...........33v...3. lapsi.......yk5v+
Neiti-81.......................kp1/24-29...................3. lapsi......yk1v+km2
myrskytuuli..................kp?/?..................33v...2. lapsi......yk?
mileon.........................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, Muffinssi, Minnäi



PIINAILIJAT
Pikku-Saara...............dpo20
Lisey.........................dpo15
Zanca........................dpo13
Viola30......................dpo11
iloksi.........................dpo10
Mariel85....................dpo6
Salainen toive............dpo4/5
Matilda-08.................dpo4
Mirage.......................dpo2



PLUSSANNEET 2009
joulukuu: MaybeSomeday ~ Tellu30
PLUSSANNEET 2010
tammikuu: Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
helmikuu: HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
maaliskuu: RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
huhtikuu: Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
toukokuu: Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
kesäkuu: Auneliini ~ samara88
heinäkuu: mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
elokuu: äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ tatskattu ~ dyyni
syyskuu: Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma
lokakuu: sannikki ~ lumihiutale85 ~ tirpula ~ Mimmimami ~ Hiipu1 ~ skumppis ~ Silva ~ MyDream
marraskuu: tätimoonika ~ skorpioni07 ~ Manzu ~ Kristen ~ karvatonkoira ~ hemari ~ valtsukka ~ HelinäKeiju10 ~ Pumpuliini ~ vimmu
PLUSSANNEET 2010 joulukuu:
iines83......................9.12. .....kp28/30-34................2. lapsi....yk5
miimii10....................13.12. ...kp39/36...................................yk6
Okaasan....................14.12 ....kp34/28-30.................4. lapsi...yk9
kamiraro...................17.12. ...kp21(31)/30......22v.....3. lapsi....yk1
sandemar..................20.12. ...kp?/?......................................yk2
Leo81........................21.12. ...kp28/28-33.................3. lapsi...yk2
Huldasharks...............21.12. ...kp36/40......................3. lapsi...yk6
kolmannen haaveilja...26.12. ...kp32/28-30......28v......3. lapsi...yk3
kaneli83....................27.12. ...kp32/28-32.......27v......1. lapsi...yk4
JiiMii82......................31.12. ...kp27/29...........28v......2. lapsi...yk6
PLUSSANNEET 2011 tammikuu:
Lisey.........................8.12. .....kp29/28-32.......28v......2. lapsi...yk2



HAAMUILIJAT
MiiJane76....19.11.



Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: macy gray


Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta tammikuuta!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kovasti onnentoivotuksista ICSI:n! Onnea tarvitaan.
Jotenkin täytyy yrittää tämä odotteluaika käyttää ja valmistautua tulevaan. Hassua, että valmistaudun vain siihen pettymykseen. Toisaalta... pessimisti ei pety, mut miksi kärsiä kahdesti ?

Liseylle vielä kerran onnittelut! Selvä pelihän tuo on. :) Toivottavasti kaikki menee hyvin ! Onnea odotukseen! Äläkä vaan tule sieltä takaisin... ennen kuin ehkä joskus pitkän ajan jälkeen sitten seuraavaa haaveilemaan :)

macy gray kurjaa kuulla, että olet allapäin ja pahoilla mielin :( Toivottavasti murheet kuitenkin hellittävät ja aurinko aloittaa paistamisen sinulle :) Voimia ja jaksamista :) Äläkä sinä päivityksestä huoli... Eiköhän sitä sen verran olla itsekin perillä omista tilanteista (ja laskea osataan vanhoistakin päivityksistä) että hyvin selvitään vaikkei sitä päivitystä aina tulisi :)
Tsemppiä :)

Mirage toivottavasti pettymystä ei tule vaan kierron päässä odottaisikin plussa :) Tsemppiä ja plussatuulia!

äiti x 4 noista ovistikuista ei sinänsä voi sanoa mitään "varmaa", kuin silloin kun se on selvä plussa. Elimistössä on aina sitä Luteinisoivaa hormonia joten yleensäottaen testeihin piirtyy aina jonkinlainen viiva.. tai no, ei voi sanoa aina. Minulla välillä se viiva on vain aavistus.. Mutta siis pointtina se, että hormonia saattaa olla muutoinkin kuin oviksen aikoihin.
Haamusta siis ei voi päätellä oikein mitään. Muutaman kierron kun tikuttelee, niin oppii jo paljon itsestään ja tikuttelusta. Toivottavasti sinun ei kuitenkaan tarvitse sitä tämän enempää jatkaa :) Tsemppiä ja plussatuulia !

Omassa navassa ei tapahtu mitään. Kaikki oireet on hävinneet eikä uusia ole ilmaantunut (joka on ihan hyvä asia, koska tuo nenäsumute saattaa aiheuttaa vaikka mitä karmeeta). Perjantaina varmaankin on ohjelmassa menkat...Mut sinne asti elätellään kaikkia toiveita, vaikka se tyhmää onkin.

Mukavaa päivää kaikille!
 
Piti vielä kommentoimani mg, että kuten iloksi sanoi, ei tosiaan ole päivän päälle nuo päivitykset. Ja jos tuntuu, että voimat ei jaksa tai ei muuten vaan hotsita muutamaan päivään, niin hihku vaan, voin tarvittaessa hoitaa jonkun yksittäisen päivityksen :) Sinullakin on niin paljon mietittävää noissa omissa jutuissa, että turha ottaa stressiä päivityksistäkin. Vaikka siis kiva, että olet jaksanut niitä tehdä :flower:
 
AiraM, mulla tuli tänään siihen suurennuslasitestiin (olikohan mulla Jelly-merkkinen?) ihan selvästi paljon rakeita, jotka muodostivat tiiviin ryhmän. Eli niitä saniaisen näköisiä juttuja oli näkyvissä. Mutta, muuten ei oikein tunnu oviksen lähestymiseltä. No ihan vähän nipistelee ja ihan vähän on kananmunavalkkaria havaittavissa. Muttei kyllä lähellekään niin paljon o-oireita oo ku joskus aikasemmissa kierroissa. Mitenhän tämän nyt sitte tulkitsis? Saa nähhä, mitä testi näyttää aamulla. Ja lisääntyykö nipistely ja valkkari vielä tästä?

MG, samat sanat. Ei haittaa yhtään vaikkei joka päivä listaa päivitettäisikään. Jaksuja sinulle :hug:
 
Viimeksi muokattu:
äiti x4: Tervetuloa meidän ovistikuttajien joukkoon :D :wave: Se on ihan mukava harrastus, kun saa lähes aina kaks viivaa tikkuun :D Kandee muistaa tossa tikuttamisessa, että sit on aina olemassa tällasia tapauksia (kuin esim. minä), jotka ei saa ikinä siihen tikkuun ihan tasavahvaa viivaa ja silti se on plussa. Mulla siis jää se testiviiva aina ihan hitusen vaaleammaksi kuin kontrolli. Tarkistan asian aina vielä digillä ja plussaa se on mulla ollu. Ja eroja on kyllä myös tikuissa. Kokeilemalla eri merkkisiä huomaa mikä toimii itsellä parhaiten. Mutta toivotaan, että tämä kerta riittäisi, eikä sinun tarvitsisi harrastaa tätä lajia pidempään ;) Metsästysonnea!!! =)

macy gray: Voimia kovasti sinulle :hug: Eikä minun mielestäni tarvitse murehtia yhtään päivitysten väliin jättämisistä. Minua se ei ainakaan haittaa yhtään! Pidä huoli itsestäsi ja kerää voimia rauhassa :hug: :heart:

ON: Tylsää alkukiertoa edelleen mennään... Täti pakkasi kamppeensa eilen ja lähti =) Ovistestitkin tuli jo postissa. Nyt kun vaan aika kuluis, että pääsis taas tikkuihin pissimään :LOL:
 
Sinderella - mä en ota tolkkua tuosta Donna-testistä. Esimerkin mukaisia kuvia en sillä onnistu saamaan. Silti alakerrassa on juilinut muutaman päivän ihan ovismaisesti. Jatkan silti vain sitkeästi testailua. Olisi kiva jos testikin näyttäisi jotain muuta kuin kuivuneita sylkipalluroita. :( No, eipä silti, tässä kierrossa ei kaikesta päätellen mahdollista ovista päästäisi kuitenkaan hyödyntämään. Ellei sitten sattumalta ovis tule vasta viikonloppuna jolloin mieskin on taas maisemissa. ;)
 
Heti kun kuulutin kaikille kiertoni jämähtäneen siihen 27. päivään, se päättääkin toimia toisin. :D Eli nyt alkoikin sitten kp1 jolloin viime kierto jäi 26. päivän pituiseksi. Noh, tämä tädin tulo olikin kyllä hyvin odotettavissa, kun tälle kierrolle emme kaikkeamme antaneet. Tästä opittuna, siis heilutelkaamme peittoja vieläkin ahkerammin :) Pääseepähän uuteen yritykseen nyt nopeammin.

Tsemppiä muillekkin! Jospa ne plussat vielä kaikille pärähtäisi!
 
Zanca, tätipahoittelut.

Täällä taitaa olla ovis käsillä tänään! Lämmöt nousi parissa tunnissa lähelle 37 ja sitä oikeeta kananmunavalkkaria tuli heti kunnolla. Nyt äkkiä siippa paikalle ;) "Jumpattiin" viimeksi lauantaina. Eikös ne simpat elelekin useita päiviä. Ovat siis hyvin valmiina nyt oottelemassa. Ja vielä jos toimittais tänään niin jo ois hyvin pullat uunissa. Jos se ovis nyt on tänään, niin tädin pitäis sitte saapua kahden viikon päästä. Sikäli ku luteaalivaihe on se 14 pv.
 
Kannatti synkistellä eilen. Tänään on ollut kiva päivä ja olen jo ehtinyt innostua muutamasta jutusta ihan täysillä. Meinasin laittaa keittiön keväiseksi, mutta ehkä yritän malttaa vielä ainakin maaliskuun alkuun. Kaupassa oli jo ihania Reilun kaupan tulppaaneja, mutta päädyin ostamaan ruusuja. Nekin olivat kauniita. Tulppaanien aika on sitten kevätauringon loistaessa hangilla ja pääsevät loistamaan kilpaa keittiön uuden pirteän ilmeen kanssa. Tuskin maltan odottaa, että päästään sinne asti, mutta koitetaan nyt nauttia hetki vielä tästä talvesta. :D

Odotan kovasti flunssan parantumista, sillä Zumba-dvd:t huutelevat hyllyltä. Vhh-ruokavaliotakin olisi ihanaa päästä noudattamaan ihan oikeasti tämmöisen puolittaisen sijaan. Olo on nyt turvonnut ja epämukava, joten haluan päästä tekemään asialle jotain. Ruokahaluakin kun nyt on riittänyt normaalimmin, niin riittää sitten paremmin energiaa hyvinvointiin panostamiseen. Kunpa unenlaatukin sitten parantuisi ja saisin takaisin pirteän energisen itseni. Olen kaivannut sitä olotilaa liian kauan.

Kiitos ymmärryksestä! :flower: Tukenne on tärkeää.

Zanca > :hug: Vauvapölyä uuteen kiertoon!

AiraM > Mulla on myös toiveissa, että ovis tulisi viikonloppuna miehen ollessa kotona. Tosin vieläkin mieluisampaa olisi se, että ovis olisi jo mennyt. Myöhäinen ovis saattaa olla mulla se ongelma, kun kiinnittymiset ei onistu. Harhauduin nyt dippailemaan ovistestejä suunnitelmastani poiketen ja hiljalleen näyttäisi viiva vahvistuvan. Ehkä tämä sairastelu tosiaan on sitten lykännyt ovista, mutta olisipa ainakin mahdollisuus päästä piinailemaan. Ovistuulia ja puuhailuiloa! ;)
 
MG, ihana kuulla että mieli on jo parempi :) Zumba-dvd:itä aiot kokeilla? Mulle ne tuli postista toissapäivänä ja kahesti ollaan jo lasten kanssa zumbattu se 20 minuutin pikajuttu. On hauskaa puuhaa ja varmasti tehokasta. Sen verran tuli hiki ja tuntu kropassa. Tulppaaneja keittiön pöydälle aioin minäkin hankkia, jahka kevät tästä vielä etenee. Maaliskuu ja auringonpaiste ja tulppaanit :) Mulle muuten voi tälle päivälle laittaa dpo1. Selvä ovis oli eilen illalla........
 
Kaikille tädin yllättämille pahoittelut:hug:

kp 2/24-29 menossa:headwall:
Mä olen kipeä, kiukkunen ja ärsyttävä :D
kromosomikokeisiin otettiin tänään verta, 12 putkiloa! ja ajattelin mennä toviksi lepäämään kun vielä tuhottoman runsaat menkat taas... Mullahan on käytössä tuo kuukautiskuppi, (isompi) ja sitäkin saa kerran kahdessa tunnissa tyhjentää kun on täynnä:attn:
Arvakkaa ku sit viel viedään kädestä 12 putkee verta ni hiuka sellanen nuutunu olo :D

Ensi kuussa vastauksia :) Et toisaalta ihan hyvä ettei nyt tärpännyt, ensikuussa sitten tiedetään jo jos jokin ongelma on ja siihen voidaan puuttua... ehkä tämä on se minunkin kierto, toivottavasti :):heart:
 
Minulta pahoittelut myös kaikille kierron alusta alottaneille :hug: Onneksi suunta on vaan taas ylöspäin... Tsemppiä uuteen kiertoon.

Itselläni taitaa olla sama edessä parin päivän päästä, mutta onneksi se ei maata vie merelle, koska hoidot ovat käynnissä ja toivoa on sen suhteen... että onnistuttaisiin.
Ihme juttu kyllä kävi, kun tässä eräänä päivänä (dpo9) kävi lämmöt 0,1 astetta alempana eli 36,6 , mut nyt eilen ja tänään lämmöt ovat olleet taas 36,7.
Ja vaikka tämä on tyhmää ja sairasta ja epätodennäköisä ja epätoivoista, niin pakko silti kertoa, että eilen näkyi viivanpaikkaa raskaustestissä.. ei näy kylläkään kuin valoa vasten katsoessa ja sittenkin loput tarvitsee olla mielikuvitusta. Toissapäivänä testissä ei näkynyt mitään, ei edes valoa vasten, eikä näy vieläkään... mutta tänään aamun testissä.. valoa vasten katsottuna näkyy ihan selvästi viivanpaikka... väriä ei ole, mutta se paikka on vahvistunut. Voi tietysti olla, ja tietysti onkin, että kyse on vaan testien ominaisuudesta... MUTTA silti... äääääääääh.Typerää edes sanoa tämä ääneen.. mutta pakko jonnekin kertoa

Oikein mukavaa päivänjatkoa kaikille!
 
SiSa Kieltämättä vauvakuumeisilla on ihan omat harrastukset. Kuka muu edes kuvittelisi pissivänsä tikulle :LOL: Samat huvit siis täälläkin, joskin tässä kierrossa jo takana :)

Zanca pahoittelut tädistä, mutta onneksi tuli, jos kerran oli tullakseen :hug: Onnea uuteen kiertoon!

Sinderella Pullat tosiaan uunissa, toivottavasti ;)

macy gray Mikään ei paranna mieltä niin kuin kunnon synkistely aina välillä :D Minulle voisi seuraavaan päivitykseen laittaa dpo 4, kiitos :) Ovisplussa tuli lauantaina, mutta en tikuttanut perjantaina, ja lämmöt olivat sunnuntaina jo selvästi nousseet.

Zumbassa kävin kanssa pari kertaa ja tykkäsin kovasti Nyt vaan ongelmana, kun ei tahdo ehtiä… Työvuorot molemmilla sellaiset. Kertookaas siis lisää noista dvd:istä?

Iloksi Supise vaan tänne, me kuunnellaan mielellämme varsinkin tuollaisia uutisia ;) Vahvistumista viivanpaikalle!
 
Viimeksi muokattu:
ILOKSI: Ihanata!! Voi kunpa olisikin oikea viivanen siellä (tänne kuvaa äkkiä et saadaan ihastella :D :D :D) Peukut ja varpaat pystyssä että olisi ihka oikee plussa!!

Mä enää mittä unt saanu, Siivoilen:D ja ajattelin käydä hoitamassa muutaman jutun. Täällä siis oikein hyvillä fiiliksillä taas jo. kato muahan ei mitkään menkat lannista:D

SALAINEN TOIVE: Mä en oikein tiedä, siis ilmeisesti kun mieheltäkin otettiin niin katsotaan onko meillä jotain, joka yhtyessään klikkaa vastaan. Yleensä kuulemma mitään ei löydy. Ja multa sitten hyytymistekijät katsotaan myös. kuulin mun mummulta että suvussa on naisilla ollut kaikilla ainakin 5 keskenmenoa, hänen äidillään, siskollaan, serkulla... ainoat jotka niistä ei ole kärsineet on mun mummu ja äiti. Eli voipi suvussa mennä jotain.. hmm.. muutakin kun kaksosriski, ja sydänvikojen riski.... mulla lähisuvussa 4 kaksoset (mulla isoveljet kaksoset, joista toinen menehtyi synnynnäiseen sydänvikaan 2kk:n iässä)
Jotenkin hirveen paljon positiivisempi olo nyt kun tietää että kuukauden päästä kuulee ja selviää jos jokin hyytymistekijä tms ongelma on. Yleensä ovat kuulemma kuitenkin ihan hoidettavissa. ja JOS nyt raskautuisi, niin voitais heti alkaa lääkitsemään (kait) esim. jos hyytymistekijöissä ongelmaa on.
Toisaalta, puoleenvuoteen kun ollu 3 kertaa raskaana niin tekee limakalvoillekkin kait hyvää että saa kroppa olla hetken ihan normitilassa. ja noi kierron pidentymiset on ainakin minusta plussaa, 24 pvää on niin epäillyttävän lysyt (varsinkin kun mulla aina , onnistuneissakin raskauksissa on sikiön/vauvan ikä muuttunut pienemmäksi n. 5 pvällä)
Esim. esikoinenkin kun käynnistettiin (r.myrkytys) ja syntyi 39+2 niin oli vain 48cm ja 2,9kg ja kuopuskin 11 pvää yliajalla 3,4kg: a vain. Lisäksi mulla on aina tutkittu, kun raskauden puolivälin jälkeen vauvan kasvu on aina hidastunut merkittävästi , aina epäilleet että istukka ei toimi ihan kunnolla, tiedä sitten onko siellä hyytymistekijöissä jotain kommervenkkiä.
mielenkiinnolla odottelen tuloksia kyllä :)
 
Mirage > Zumba-dvd:t voi tilata netistä, Zumba Fitness® | Tehokasta ja hauskaa liikkumista | Tervetuloa Zumba-juhliin! tai sitten hieman halvemmaalla pelkät dvd:t Huuto.net . Itselläni on tuo halvempi versio, mutta ihan samat dvd:t ne on. En ole vielä päässyt kokeilemaan, mutta odotan innolla.

iloksi > Toivottavasti viiva vahvistuu ja saa paljon väriä!

Neiti-81 > Onpa runsasta vuotoa! :O Onko tuollainen sulle ihan normaalia? Tankkaahan rautaa, lepäile ja juo nesteitä. Toivottavasti olo voimistuu pian. Voimia!

Ovisoireet ovat poistuneet, mutta nippailut viittaavat lähestyvään ovikseen. Olen ihan pihalla. Eilen en dippaillut liuskoja, joten kohta täytyy yrittää saada selvyyttä tilanteeseen. Olen nyt sinnitellyt juomatta jonkin aikaa, ettei tulisi ihan laimea näyte. Täytyisi nyt päästä tuo testailu lopettamaan, kun erehdyin siihen ryhtymään. En oikein tiedä rauhoittaako vai stressaako se. Mieli on kyllä ihan hyvä. Ehkä minä puuhaan sitä keväsitä ilmettä ainakin tuonne keittiöön suunnitelmani mukaan, jos täytyy muuta ajateltavaa saada. :D
 
Äh, taitaa olla ihan mielikuvituksen tuotosta vaan ne viivanpaikat.
Kiitos kuitenkin Salainen toive, Mirage ja Neiti-81 :)

Kunhan selviän kotiin, joudun varmastikin tonkimaan roskiksen ja tutkimaan tilannetta. Eilen kaivoin roskista vanhoja testejä (ekan tein dpo 6) eikä niissä näkynyt yhtikäs mitään viivoja. Eilisessä näkyi olevinaan jotain ja kun vertaa ihan blancoon kp 6 testiin, niin jotain siinä on. TÄmänpäiväsessä tosiaan näkyi taas jotain, mut vähän paremmin kuin edellisessä. Mutta googlattuani totesin, että kyseessä on helpostikin testin ominaisuus.

Tuntuu typerältä elätellä tässä toiveita, kun sen niin tietää, kuinka tässä käy. Aina käy se sama homma, kuvittelen että nyt onnistui ja ajatukset lähtee harhailemaan tiukasta kurista huolimatta. Sitten lämmöt tippuu (NIIN, miksi HEL**tissä nyt ei ole lämmöt tippuneet silloin kun niiden piti tippua??? nyt sitten sekin on omiaan elättämään toiveita ja voi sitä harmia ja ahdistusta jos ne heti huomenna ovat tulleet alas).

Selkä on kipeä hyvinkin menkkaoloisesti, tai siis tälleen se kipeytyy muutamia päiviä ennen menkkoja. Eli ihan normaalia. Voi äääh. Nyt pitäis jotenkin selvitä edes huomenaamuun. Aamun lämpötilat kertovat taas lisää.. tai ovat kertomatta.
Anteeksi tällänen omanapainen vuodatus :ashamed:
 
MG: juu, siis ihan normia mulle että vuodan ihan järkyttävästi. Normisti 8-10 päivää Nyt on pitkästä aikaa kivut palanneet, eli poltteleekin tosi paljon. Monta vuotta (synnytysten jälkeen itseasiassa) olleet kivut poissa. hb mulla on aina pysyny silti hyvänä, tuosta vuodosta huolimatta koska mulla tosiaan vhh ruokavalio ja tulee rautaa lihasta, kasviksista jne. esim. synnytysten jälkeen mulla hb aina ollu reilusti yli 120, eikä raskaana ollessa ole juuri koskaan pudonnut. Normisti kait 150 tienoilla mulla hb, on se kerran ollu yli 160kin.
Niin ja oviksen bongailuonnea sinne :)
 
En ole vähään aikaan jaksanut kirjoitella, kun omassa navassa ei tapahdu mitään jännää... Taisi jäädä ovis kokonaan väliin tässä kierrossa lämpöjen perusteella. Olen kuitenkin silloin tällöin lukenut teidän juttuja =)

Onnea plussanneille :flower: ja tervetuloa uusille!

iloksi: Oli ihan pakko tulla kommentoimaan, että toivon niiiiiiiiiiin kovasti, että se haamunen sieltä vahvistuisi ihan kunnon plussaksi. =) Kuulostaa jo tosi lupaavalta! Uutta testiä vaan huomenna ja raporttia tänne :D Peukut on vahvasti pystyssä plussan puolesta. bd
 
Pilvistä keskiviikkoa kuumeilijoille... olen ollut aika hiljainen kun tuntuu tosiaan ettei minkään onnistu mutta näin oviksen lähestyessä toiveet alkaa nousta =)... aina aika ajoin kuukautisista huolimatta mieleen tulee ajatus josko kuitenkin olisin raskaana on nimittäin aikamoista paineentunnetta alavatsalla.... aion soittaa tk.hon ja kysyä et oisko mahdollista virtsasta ottaa viljely josko tulehdus siellä vielä kummittelee... pakkikin on sekasin koko ajan. Nyt on jo itsellä fiilikset et usko raskautumiseen on ihan minimissään jotenkin ei osaa ajatella et semmoinen onni kävis no olenpahan jo aikamonen pettymyksen jälkeen siinä onnellisessa asemassa etten innostu enää joten pettymyskään ei ole sitten niin kova.

ILOKSI: voi että miten jännittävää...voi kuinka toivon puolestasi... olisi tarinasi aivan ihanan rohkaiseva ja kannustava ja ihailen suunnattomasti tapaasi käsitellä asiaa ja kuinka jaat sen meidän kanssa. Peukutan :heart:

Kaikki muut: yhteiseti kaikille onnittelut ja osaanotot olen jotenkin niin väsynyt etten ole jaksanut paneutua, luen kyllä kaikki ja elän mukana mutta miun voimat on tällä hetkellä niin vähäiset lapset saivat nyt viimeisimpänä tautina vesirokon ja se kiukun määrä mitä on purettu vajaan viikon alkaa viedä voimia ja mieheni oli tosi rajussa mahataudissa ja käyttäytyy kuin lapsi kun on hieman puolivointinen yhä ja tässä sitten pitäisi itse jaksaa hoitaa koti lapset koirat ja vielä yrittää sumplia et pääsis työssä käymään ettei työkaveri ala kiukuttelemaan tämä muiden paapominen ja miellyttäminen alkaa ottaa aika koville... sitten tärkeimpään eli vauvakuumeeseen, eilen tuli ensimmäiset limat joten tänään yritän lämmitellä miestä ja jos aloittaisimmekin jo näillä kiertopäivillä jo pupuilut aktiivisemmin kun muutamassa kierrossa ekat limat on jo tullu aikaisin ni ajattelin josko ovis onkin oletettua aikaisemmin ?!? ken tietää mutta yrittänyttähän ei laiteta.
 
Testiraporttia: En ole ovuloimassa. Viiva on kontrolliviivan levyinen kuivuttuaankin, mutta todella vaalea. Häipymässä siis ilmeisesti on tai ei ainakaan vahvistumassa. Jään odottelemaan vuotoa. Ennen sitä on lääkäriaika, jonka varasin sappivaivoista kärsiessäni. On jäänyt vihlonnat genitaaleille ja häpyluulle kiusaamaan, joten katsotaan nyt sitten löytyykö syytä. Varmaan joudun ennen sinne menoa yhden raskaustestin dippaamaan, jotta voin sanoa sen näyttävän negaa. Jos vielä epäilee raskautta, niin sitten saa kyllä pyytää keskussairaalalta lähetteen hcg-määritykseen. Purkkiin en enää suostu pissaamaan sen asian osalta. Toisaalta lääkäri varmaankin ultraa ja siinähän sitten jo näkyisi, joten sikäli voin jättää testaamattakin.

Viikonloppuna onkin sitten vuorossa keskustelu polille menosta. Täytyy katsoa kalenterista meille sopivat päivät ja selvittää muutama asia ennen ajan varaamista. En millään jaksaisi soitella, kun olo on tukkoinen. Onneksi ääni toimii jo ihan hyvin.

Näin omanapaisesti tällä kertaa. :D
 
iloksi, kunpa tuo viivanen oli oikeasti jotain :) Tuntuisi että elämä ei olisi niin epäreilua, jos viiva vahvistuisi.

Ei tännekään mitään uutta, menkkoja odotellaan ja uutta kiertoa. Mulla Minnarun samanlaiset fiilikset ja hiljaiseloa viettänyt. Puhuin kotonakin tuosta Liseyn plussasta, kun etkös sä sanonut et sekstailitte vaan ovisplussapäivänä. Mieskin vähän väsyi meidän tämän kierron joka päivä taktiikkaan ja totesi että no niin, voi se vähemmälläkin onnistua. Eli seuraavassa kierrossa varmaan jtp. En tiiä. Tuntuu vaikka päällä seisos niin tulosta ei tule.

Kysymys: jos ovisplussa tulee kp 12, monta päivää ennen kannatais aloittaa sekstailut? Tässä nyt on siis kaukana "sillon kun tekee mieli"-ajatukset, joten ennemmin laskeskelen päiviä ja yritetään täsmätä tietyille päiville.

Ai niin, tilasin muuten Clearbluen ovis- ja raskaustestejä netistä Briteistä, 20 kpl digiovistesti 36€, 2 kpl (tuplapakkaus siis) digi viikkonäyttöisiä raskaustestejä 9€ ja tuplapakkaus tavan early detection raskaustestejä 11€. Että pääsee ainakin testailemaan! :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä