+ + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

Gabrielle > Kiitos vastauksesta! :flower:

Lisey > Hieno plussa! =) Onnea ja tarrasukkia! :flower: Laitanko sinut haamuilemaan aluksi?

Tulin vain pikaisesti poikkeamaan. Mies kävi tänään ostamassa uuden pelin ja on nyt sitten illalla halunnut siihen tutustua. Päivällä en oikein jaksanutkaan näytön äärellä olla ja nytkin tuntuu mukavammalta ajatukselta löhöillä sohvalla Sinkkuelämää jaksojen parissa. Aterialta jäi punaviiniä, joten taidan maistella siitä lasillisen ja siirtyä sitten irtoteen ihmeelliseen maailmaan. Päivitys jää nyt tältä päivältä. Toivottavasti huomenna olen jo toipuneempi ja saan päivitettyä kaikki tiedot oikein.
 
Lisey ja Neiti-81: Kovasti peukkuloiset pystyssä teille. Liseyllä meleko selvä tapasu vaikkakin vielä varovainen onnittelu ja eikös nuo ovistikut oo enneki näyttäny raskausplussia, joten Neitille isoja peukkuja oikeen r-testintekoon ja haaveen toteutumiseen!

MG: Ei ole ainakaan minun mielestä niin vaarallista jos ei ihan joka päivä listaa päivitellä. Osaa kait kaikki laskea päiviä eteenpäin jos ei muuten kärryillä pysy jos päivä tai kaks jää välillä väliin. Paranemisia!

Itellä niin tylsää ettei mitään kerrottavaa, parempia aikoja odotellessa. Reilu kuukausi työttömänä ja maanataina pitäis mennä töihin. Onko tuo nyt sit hyvä vai huono asia? En osaa päättää, mut menee siis joku juttu elämässä eteenpäin.
 
Neiti Oon minäkin jostain lukenut, että saattas ovistesti antaa plussan jos on raskaana. Tsemppiä! Tulis nyt se plus sitten siihen raskaustestiinkin!

Ja Lisley Wohoo! Ihan selvä plus! Tarrasukkia paljon matkaan, että saisit ihan syliin asti.:heart:

MG Ei haittaa, vaikkei joka päivä tuliskaan listaa, itse monesti laskeskelenkin ja pidän omaakin kirjaa.

Täällä ei mitään uutta. Menis vaan päivät, että sais selvyyttä tähän elämään.
 
Gabrielle eli meidän ensimmäinen ICSI-hoito alkoi ja aloitin Suprecur-nenäsumutteen. Sen on tarkoitus hillitä omaa hormonitoimintaa (näin aiheuttaen vaihdevuodet) jotta sitten pääsee stimuloimaan lepotilassa olevia munasarjoja tekeen paljon follikkeleita. Munasolujen keräys olisi tarkoitus olla vk 6. Samalla viikolla sitten alkionsiirto, jos kaikki vaan menee hyvin :)
Toivotaan...
Sinulle oviksenmetsästysonnea :)
 
:heart: Kiitos rakkaat kuumeilukaverit :heart:

mg, laita vain haamuilijoihin. :)

Ja siis korjaus, eilen olikin dpo 12. :ashamed: Mikä pahvipää minä...

Tässä tämänaamuinen, eli dpo 13...ei ole kyllä juurikaan vahvistunut... : /



Voi että. Ei auta muuta kuin pitää kaikki sormet ja varpaat ristissä... :$
 
Heipparallaa!

Lisey Hieno plussa, onnea!


MG Pikaista paranemista :hug: Sua nyt on koeteltu : /

Iloksi Anteeksi nyt kun minäkin utelen :ashamed: mutta käsitinkö oikein, että sulla oli clomit käytössä ja nyt sit suoraan ICSI:iin? Miten se eroaa IVF:stä? Kyselen sen vuoksi, kun mulla taas kerran clomikuuri päällä, eka kierto, eikä gynet jotenkin oo mitenkään sitä mieltä et tarttis tehrä jotain muuta, tehokkaampaa..hokee vaan, että kyllä ne sulla toimii (mulla siis pco ja miehelläkään ei ihan priima "tuote", sekin tähän mennessä meitä hoitavien mielestä vielä kuitenkin kotikelpoinen :D ) ja kun olen tällänen justiina luonteeltani, ni en oo ihan varma, et tyydynkö taas popsimaan puol vuotta clomeja turhaan..kun mielestäni syy ei enää välttämättä oo ovuloimattomuudessani vaan jossain muualla |O On tää niin vaikeeta joskus tai useinkin....

Oon nyt ollut 6 päivää tolla hiilarittomalla tai siis oikeestaan voi sanoo, että vähähiilarisella, koska en välttämättä pidä hiilareita alle sen 20g/vrk kuten alussa pitäis, mutta erehdyin menee puntarille tänään vaikka piti mennä vasta huomenna. Ajattelin, et punnaan vaan 1xvkossa, ettei sit siitäkin tuu liikaa stressiä..ja tattadadaa olen 6 päivän aikana laihtunut 3,2kg
Nyt on motivaatio huipussaan ja tästä on hyvä jatkaa..sori, mut pakko tuulettaa :D Tuohan on vasta pisara valtameressä, mut mulle toi menetelmä sopii just ton vuoksi, et se on heti alusta tehokas, kun oon niin malttamaton luonne :whistle:

Pahoitteluni vielä tädin jyräämille


sekä peukutukset piinailijoille


Justis
 
Viimeksi muokattu:
Lisey Ihanata,varovaiset ONNITTELUT:flower:!!!!!!!!!!
Taidat sit tulla saman kuun pinoon =)))):heart: Toivotaan että pikkuinen pitää kiinni!!!!:heart:
Toivottavasti Neiti plussaat myös,ovistestit tosiaan voi näyttää raskauden,huldiksella oli hienot ovistestiviivat toisella puolella ku kontrolliviivaan ei riittäny väriä :D
Ja selvennykseksi toivon että muutkin plussaatte!!!
+++++++++++++++++:whistle:
 
Lisey :flower:

Justiina
Hyvin sulla on painoa lähteny :) :flower:


Huomenta täältäkin...
Näin yöllä niin todentuntusta raskausunta että ihan petyin aamulla :D
Olin muka kaupassa ja etin lihatiskillä kohtaa johon olis hyvä oksentaa (josta oksennus oli helposti siivottavissa) Ja aamulla ku heräsin niin oli huono olo hetken :LOL:
Esikoista oottaessa ku lihatiskien haju joskus niin ällötti... :x

Ovis lienee ohi... Olisko sitten torstaina ollu :confused: Tänään joko dpo2 tai dpo3 luultavasti...
 
AiraM > Joko bongasit oviksen? :)

Viola30 > Mikäs siellä on tilanne tuhrun kanssa? Toivottavasti loppui ja tätikin tajuaa pysyä poissa.

Pikku-Saara > Tervetuloa takaisin! :wave: Olikos sulla tänään testipäivä vaiko huomenna= Toivottavasti täti pysyy poissa. Plussatuulia!

Kauniina Päivänä Tuut > :hug: Onnea alkaneeseen kiertoon! Jospa tämä olisi sitten SE kierto.

Neiti-81 > Joko teit raskaustestin? Tuskin tuollaista vahvistuvaa viivaa ovisestikään loppukierrosta näyttää, jos raskaana et ole. Lupaavalta siis vaikuttaa. :) Plussaonnea!

Mirage > Onnittelut oviksen bongaamisesta ja plussatuulia!

Lisey > Nuo herkät testit ei kuulemma kovin hyvin vahvistu, joten en olisi sen vuoksi huolissani. Ihan vahvahan tuo viiva on. Sinuna testaisin vähemmän herkällä, jos se viivan vahvuus mietityttää. :)

*Justiina* > Todella hieno alku. Onnittelut! :flower: Itselläni taisi lähteä 1-2kg ekan viikon aikana, kun hyväkarppasin. En uskalla kovin vähille hiilareille ainakaan kerralla laskea, mutta nyt paremmin tottuneena voisin tiukempaakin linjaa kokeilla. Alle 20g hiilareita päivässä kuulostaa vaikealle. Onko ollut hankala miettiä syömisiä ja kontrolloida hiilareita? Millaisia raaka-aineita olet ruokiisi käyttänyt? Kasvisten osuus kun pitää karpatessa jo kuitujenkin takia pitää suurena, niin niistähän jo kertyy aika paljon. En ole koskaan laskenut, mutta kiinnostaisi tietää kuinka se max 20hh/pv onnistuu käytännössä. :)

Omaan napaan kuuluu tätä samaa tuttua. Oikea munis kipuilee taas, mutta en ole tunnistanut kipuilun tyyppiä. Flunssaväsymys on hyydyttänyt halut, joten niistä en voi mitään päätellä. Rinnatkin on arat ja jotenkin hassun tuntuiset. Toivon oviksen jo menneen, sillä yleensä se on aika myöhään. Kp20+ ovulointi ei ole lupaava lähtötilanne raskauden onnistumisen kannalta. Kohdun seudullakin jomottelee, mutta ne saattavat olla säteileviä kipuja. Tässä on nyt ollut niin paljon kaikenlaista vaivaa, että en oikein uskalla tulkita kehoani. Reilun parin viikon päästä ehkä selviää missä vaiheessa kiertoni on. :LOL:

Koitin poimia päivitettäviä tietoja. Huomautattehan, jos listalla on jotain korjailtavaa? :) Teen päivityksen seuraavaksi.
 
+++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+++



sunnuntai 9.1.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t..........Ikä....Haaveissa...Yritys
Pikku-Saara.................kp44/30............28v...1. lapsi.......yk4
Shiny..........................kp39/?..............23v...1. lapsi.......yk4
henssu........................kp37/28............18v...1. lapsi.......yk1
undercovergirl.............kp34/29-31........26v...1. lapsi.......yk11
Lisey...........................kp30/28-32........28v...2. lapsi.......yk2
Neiti-81.......................kp26/24-29................3. lapsi.......yk1v+km2
iloksi...........................kp26/31-33........28v...1. lapsi.......yk4,5v
Epa_88........................kp25/30....................1. lapsi.......yk3
Zanca..........................kp25/27-31........26v...1. lapsi.......yk6
Salainen toive..............kp24/24-36(44)...22v...2. lapsi.......yk2
Liina87........................kp23/29.............23v...1. lapsi.......yk8
Mariel85......................kp23/?...............25v...2. lapsi.......yk3km2
Viola30........................kp22/27.............31v...2. lapsi.......yk7
Villervalla....................kp22/30..............27v...3. lapsi......yk1
Barbamama35.............kp18/23-28.........35v...3./4. lapsi...yk4
macy gray...................kp18/30-34.........30v...2. lapsi.......yk14
AiraM..........................kp17/~34...................................yk2
Viulu...........................kp16/28-30.................4. lapsi.......yk2/6
lisse............................kp16/30-45................2. lapsi........yk2
Matilda-08...................kp15/26.....................2. lapsi.......yk3
Sinderella....................kp14/28-29.........38v...6. lapsi.......yk1/3km1
anniala........................kp13/26-30..........23v...2. lapsi
Mirage.........................kp12/26-27.........29v...2. lapsi......yk5
äiti x4..........................kp10/27..............32v...6. lapsi......yk1
*Justiina*....................kp10/30-32.........38v...3. lapsi......yk1
MolliMelooni.................kp10/35-38(40)...32v...2. lapsi......yk3½v
Minnarun.....................kp9/29-31...........30v...3. lapsi......yk6
jonna_82.....................kp8/29-32...........28v...1. lapsi......yk8
bluebaby......................kp7/28...............26v...1. lapsi......yk3-4v
pikkumy.......................kp7/28...............25v...1. lapsi......yk4
Gabrielle......................kp7/32................29v...1. lapsi......yk5
koiksa-79.....................kp7/28-36...................3. lapsi......yk2
SiSa78.........................kp5/28-30............32v...2. lapsi.....yk2/4
adora..........................kp4/28-30............25v...3. lapsi......yk3v+
Eevaliisa Nwogu...........kp3/27................26v...3. lapsi.......yk1
Kauniina Päivänä Tuut...kp3/27-29...........33v...3. lapsi.......yk5v+
myrskytuuli..................kp?/?..................33v...2. lapsi......yk?
mileon.........................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, Muffinssi, Minnäi



PIINAILIJAT
Pikku-Saara...............dpo18
Lisey.........................dpo13
Neiti-81.....................dpo12
Zanca........................dpo11
Viola30......................dpo9
iloksi.........................dpo8
Mariel85....................dpo4
Salainen toive............dpo2/3
Mirage......................dpo0



PLUSSANNEET 2009
joulukuu: MaybeSomeday ~ Tellu30
PLUSSANNEET 2010
tammikuu: Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
helmikuu: HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
maaliskuu: RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
huhtikuu: Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
toukokuu: Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
kesäkuu: Auneliini ~ samara88
heinäkuu: mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
elokuu: äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ tatskattu ~ dyyni
syyskuu: Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma
lokakuu: sannikki ~ lumihiutale85 ~ tirpula ~ Mimmimami ~ Hiipu1 ~ skumppis ~ Silva ~ MyDream
marraskuu: tätimoonika ~ skorpioni07 ~ Manzu ~ Kristen ~ karvatonkoira ~ hemari ~ valtsukka ~ HelinäKeiju10 ~ Pumpuliini ~ vimmu
PLUSSANNEET 2010 joulukuu:
iines83......................9.12. .....kp28/30-34................2. lapsi....yk5
miimii10....................13.12. ...kp39/36...................................yk6
Okaasan....................14.12 ....kp34/28-30.................4. lapsi...yk9
kamiraro...................17.12. ...kp21(31)/30......22v.....3. lapsi....yk1
sandemar..................20.12. ...kp?/?......................................yk2
Leo81........................21.12. ...kp28/28-33.................3. lapsi...yk2
Huldasharks...............21.12. ...kp36/40......................3. lapsi...yk6
kolmannen haaveilja...26.12. ...kp32/28-30......28v......3. lapsi...yk3
kaneli83....................27.12. ...kp32/28-32.......27v......1. lapsi...yk4
JiiMii82......................31.12. ...kp27/29...........28v......2. lapsi...yk6



HAAMUILIJAT
MiiJane76....19.11.
Lisey.........................8.12. .....kp29/28-32.......28v......2. lapsi...yk2



Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: macy gray


Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta tammikuuta!
 
Lisey Onnittelut ja tarrasukkia! :) :flower:

Koiksa Onnittelut töihinmenosta :) Onhan se muutos, mutta varmasti antoisa sellainen.

Justiina Onnittelut hienosta pudotuksesta! Ja pakko todeta, että ihana termi tuo kotikelpoinen :D

Neiti Joko testasit? :)

Gabrielle Kiva ylläri tosiaan, että ovis tuli aikaisin :) Nyt vaan sitten mietin, että tuleeko kierrosta riittävän pitkä raskautta ajatellen. Minulla tuo luteaalivaihe on ollut vaan sen 12-13 päivää, eli 24-25 kierto olisi tulossa... No, eipä sille itse mitään voi :D

ON Huomattavasti enemmän oli kipuja oviksen alla tässä kierrossa, ja molemmin puolin. Yleensä irtoaa kuin kello vuorotellen eri puolilta, nyt en osaisi sanoa... Ei kai se nyt molemmilta voi yhtäaikaakaan irrota :confused:
 
Salainen toive Ei tullut mieleenkään :O Mies saisi varmaan hepulin :D Meillä kun käytiin pitkät keskustelut tästä lapsimäärästä, kaksi oli kompromissi. Ja minä toivoin sitä kolmea ;) Minulla nuo jomotukset on valmistelevia, muutaman päivän ennen ovista jomottaa, sitten ovispäivänä tulee sellainen puukoniskuvihlaisu ja sitten ei mitään. Mutta vaihtelee paljon, voi jomottaa myös vasta oviksen jälkeen tai sitä ennen, sen aikana tai sen jälkeen :)
 
Salainen toive Mulla on yleensä plussasta seuraavana päivänä tullut se vihlisu. Tässä kierrossa se jäi uupumaan. Ja mulla ei alkanut sahara sen oviksen jälkeen, en kyllä muista tarkalleen miten viime kierrossa meni.
 
Mirage
:D Mä kans tässä jostain syystä mietin että jos meille tulis kaksoset niin miten ihmeessä me sovittas tähän asuntoon? Kaks makkaria on kyllä mut meijän makkarissa kuitenki pinnasängyt olis... Se oliski sitten yhtä sänkyä miltei koko huone :D

Mä tässä mietin tuota ovulaation ajankohtaa ja noita jomotuksia... Vaikka no sittenhän myöhemminhän sen näkee...
 
Ensiksi onnea Lisey, ihana saada taas plussauutisia tähän meidän pinoon!

MG, pikaista paranemista sinulle! Yleensä Sinkkuelämää kyllä auttaa vaivaa kuin vaivaan.:)

Neiti-81, nuo ovistestiplussat kyllä enteilee hyvää tulosta ihan oikeaankin raskaustestiin. Plussaonnea!

*Justiina*, tosi mahtava painonpudotus alku sinulla! Itselläkin alkoi nyt loman jälkeen kurinpalautus arkeen, kun tuolla tuli syötyä vähän mitä sattuu ja aina tietysti ähkyyn asti.:/ Mutta nyt täytyy vähän tsemppailla, lähinnä vähennän herkkuja ja lisään kasviksia. Minulla tuo BMI on keikkunut jo melkein pari vuotta lievän ylipainon puolella, ja yritän saada sitä takaisin sinne turvalliseen lokeroon.

Mirage, onnea ovisplussasta! Nyt vaan vielä varmistelemaan ja kerta kiellon päälle.;)

(.) Tänään testattu taas puhdas nega. En tiedä onko nyt vaan yksinkertaisesti yhdet menkat jäänyt välistä vai mikä on... Viimeksi minulla kävi näin loppuvuodesta 2007, kun kierto venyi melkein 60 päivään, mutta sen jälkeen on maksimikierto ollut 39 päivää. Nyt mennään jo lähempänä viittäkymppiä... Ajattelin ostaa jonkun muunmerkkisen testin alkuviikosta, ja jos sekin näyttää negaa niin sitten ei voi mitään. Tähän väliin olisi tietysti kiva kuulla niitä tarinoita teiltä, jotka olette saaneet plussan vasta +18 DPO- luvuilla.:D
 
Viimeksi muokattu:
Justiina Ei mitään anteeksipyytelyitä :) Päätin pysyä tässä(kin) pinkassa lapsettomuushoitojen ajan jakamassa kokemuksia ja saamassa uskot + toivoa :) Joten kerron mielelläni..

Jep, eli söin clomeja kierron alussa, jotta se pysyy jotenkin kohtuumittaisena. Meillä clomit ei auta muuta kuin kiertojen tasaamiseen. Ekan kerran söin niitä joskus 3 v sitten ja tässä vuosien varrella olen nappaillut useammankin kierron...
Viimevuonna(2010) söin 10 kiertoa clomeja. 2009 6-8 kiertoa, 2008 4-5 kiertoa ja 2007 saattoi olla myös jokunen kierto clomeilla. En muista varmaksi.
Monesti olen ihmetellyt, että kuinka kauan ne oikein aikoo lääkkeitä syöttää, kun nyt on tosiaan yritetty lääkkeillä ja ilman tulosta yhteensä 4 vuotta 8 kuukautta. Hoitoon hakeuduin heti kun vuosi tuli täyteen ja siitä lähtien on tehty tutkimuksia (3v 8kk). Eli meidän kohdalla on menty todella pitkällä kaavalla.
Joskus ihan ihmetyttää, miten nopeesti monet pääseekin noihin hoitoihin. Mut parempi kai myöhään kuin ei milloinkaan.
Ja siis koko aikana en ole ovuloinut kuin hyvin harvoin eikä minkäänlaista yritystä ole edes ollut raskauden alkaa. Ei tärpin tärppiä.

ICSI on ihan sama asia kuin IVF sillä erotuksella, että munasolut mikrohedelmöitetään. Eli IVF:ssä munasolut ja siittiöt laitetaan samalle maljalle keskenään hedelmöittymään. ICSI:ssä valitaan parhaat siittiöt ja ruiskutetaan ne pienellä pipetillä munasolun sisälle. Lääkitykset, toimenpiteet yms on samat, kuin jos tehtäisiin IVF.

Tsemppiä sinulle tuohon hiilarittomaan :) Minä aloin tarkkailemaan syömisiä ja ekalla viikolla tippui 2,7 kg. Siitä lähtien sitten 4kk aikana tippui se 20 kg. Nyt alotellaan uutta 20 kg urakkaa kuukauden paussin jälkeen..
Minä olen tiputtanut oikeastaan fitfarmin avulla. Ruokavaliolla ja ahkeralla liikkumisella ja salillakäynnillä.
Ihanaa, kun alkaa lihakset löytymään :D
 
Kiitos rohkaisevista sanoistanne. :hug:

Pikku-Saara, höh, jospa ovis olikin myöhemmin?
Mirage, kaksoset, siinä oiskin ihmettä. :D
Salainen toive, tuleeko sulla aina se "sahara" selvästi oviksen jälkeen? Mä en oo ikinä havainnu semmosta...
*Justiina*, hienoa laihtumista, hatunnosto sinulle!! :)
Iloksi, voi että kun toivon sinulle(kin) sitä suuren haaveen totetumista... :heart:
mg, onpas tauti sitkeässä. :(

Minä hullu se aattelin kohta taaaaaaaas dipata testin. :ashamed: Ihan hullua, ihan kun se jotenkin "takaisi", että vauvanalku pysyy kyydissä...eihän sillä mitään takeita saa...mutta jotain mielenrauhaa? : /
Niin epätodellista vaan tämä.

Kaikille rauhallista illan jatkoa, onnistuneita oviksia, pitkäikäisiä siimahäntiä ja tietenkin positiivisia ajatuksia ja tuloksia!



MUOKS. mg, en ole tuommoisesta kuullutkaan, siis että ei oikein herkät testit vahvistuis...voi jospa se ois niin!! Täytynee hankkia jostain näitä epä-herkkiä pari. :rolleyes: :p
 
Viimeksi muokattu:
Pikku-Saara
Pahottelut negasta... Onko mahollista et ovis ollukki vasta myöhemmin?

Lisey
No siis ku en mä tiiä :D Kuka se nyt sanokaan, olikohan se Matilda, tuosta saharasta oviksen jälkeen... Kyllä mä muistelisin et jossain vaiheessa oviksen ja menkkojen välissä on kuivempaa...
Noo pupuillaan nyt kuitenki edelleen tiuhaan ettei vaan mene hukkaan :D

Mä tein esikoisesta seittemän testiä, joista viimesen ekan neuvolan jälkeen rv.7+5 :LOL: Piti nähä oliko se viiva oleellisesti paljon vahvempi ku kaapissa oli vielä yks testikin :D


iloksi
On kyllä aika erikoista miten kauan ne teitä pelkillä lääkkeillä hoiti :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Iloksi Pitää sen verran kommentoida tuota sinun hoito kirjoitusta,varmaan tosiaan eri paikkakunnilla toimitaan erinlailla... Mulla taas ärsyttää se täällä Oulussa kun ei tutkita ja heti vaan tyrkätään hoitoja. Tosin mulla endometrioosi taustalla en tiedä olisiko se sitten syy. Mutta minusta tuntuu että itse ei saisi yrittää ollenkaan vaan heti hoitoihin pitäisi mennä. Itse haluaisin kokeilla juuri jotain lääkkeitä. Terot ollut ja nekin sain suunnilleen kerjätä ennen kuin ne sain. Minulla kiero on ok ja ovuloin,mutta endon takia en vaan ole tullut raskaaksi. 4.v ilman ehkäisyä. 1km heti kolmannesta yrityksestä. Sen jälkeen ei mitään. Onko sinulla mitä taustalla,jos saan kysyä? :)
 
Justiina hieno painonpudotus. On se vaan niin paljon parempi olo, kun välttelee hiilareita.

Lisey suuret onnittelut plussasta!!!!

Iloksi Onpa varmasti jännittävää odottaa sitä ISCIä. Kurjaa, että olette joutuneet niin kauan odottaa. Sitten vaan sormet ja varpaat ristiin, että sillä tärppää.

Kp 16 meneillään, ei vielä ovisplussaa. Jonkin verran ollut tänään oikealla alamahalla kipuja ja limojakin on ollut muutaman päivän. Sitä ovisplussaa odotellessa.
 
Tulipa sitten dipattua ovistesti vaikka tarkoitus ei ollutkaan. On niitä kipuiluja ollut muniksissa (lähinnä oikealla), niin ajattelin tarkistella saisinko kehoni tapahtumista selvyyttä. Haalen viivan siihen piirsi eli joko ovis on juuri mennyt tai kaukana tulossa. Ihan niin haalea ei ollut kuin haaleimmillaan, mutta vaalea kuitenkin. Haamu. Alle puolet kontrolliviivan vahvuudesta, joka sekin tosin oli hassun haalea. Saatan huomenna dippailla uuden, jos muistan. Ehkä sitten voin päätellä jotain.

Flunssa alkaa olon osalta helpottaa, mutta yöstä tulee luultavasti uuvuttava. Viime yönä heräsin hikoiluun, koska nukkumaan mennessä oli kuume nousemassa ja otin pari Panadolia. Sitten pitikin nousta yskimään, kun limaa irtosi. Loppuyö meni levottomasti, sillä korotetulla päätyllä ei ole kovin ergonominen nukkua. Sain kyllä tyynyistä ja päiväpeitosta ihan hyvän luiskan, mutta ei se puoli-istuva asento ole pitempien unien aikaan kovin mukava. Ääni on vähissä. Toivottavasti selviän päivistä lapsen kanssa.

Päätän viikon omanapaisesti. :D Hyvää yötä ja onnea alkavaan viikkoon! :wave:
 

Yhteistyössä