+ + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

SiSa
Pahottelut menkoista mut kiva et reissu onnistu ja oli mukavaa :)
Mä en kans oikein rusketu kunnolla...

Tuosta first signalin kasettitestistä...
Onkohan tää jotenki hormoneista kiinni tai voiko niin monella olla jotain kemiallisia?
Ku mä olen tuolla testannu ja joo olen testiajan jälkeen vielä kattonu niin en mitään vääriä viivoja ole siihen saanu... Vaan ihan puhas nega ollu ku en ole raskaana ollu....
 
siis mä oon niin ääliö:ashamed::headwall:
Tein päiväpissasta CB:n testin (dpo 10) ja siihen tuli haamuviiva hiukan testiajan jälkeen, ei ohut viiva, vaan sellanen paksu, jonka mieskin väittää näkevänsä. Ihan idioottia päiväpissasta tehdä näillä päivillä:headwall::headwall: ja tietty tuo nyt on sit joko tai ARGH!:headwall:

Mulla on kyllä tuplapaketti, eli toinen testi, jonka ajattelin aamulla tehdä, jos siihen testiajalla jotain tulee niin siihen sit voi ehkä luottaa. HUOM. jos tulee. Toihan voi olla siis puhdas negakin kun testiajan jälkeen tuli:headwall:

Musta siinä jotain jo testiajalla oli mut hei, tää mun mielikuvitus loihtii vaikka saamare liikennevalot siihen jos haluan:headwall:

Mut joo, ilmoitan aamulla miten kävi toisen testin kanssa.
Olisikin kiva mennä huomenna tutkimuksiin ja päräyttää heti alkuun että "hei, mä oon muuten raskaana sitte " :D :D Olis kyllä toiveiden täyttymys:heart:
 
adora
Pahottelut menkoista :(

Neiti
Ohoh! Saatko sä kuvaa siitä testistä? :whistle:



Tuossa kävin perhesuunnittelun sivuilla kattelemassa kaikkee ovulaatioon yms. liittyvää... :D
Tässä sitten mietiskelin että saattaapa vain olla että ovulaatio on vasta tulossa :confused:
Mahaa jomottelee menkkamaisesti, tätä ennen ollu jomotusta jota kuulemma voi olla ennen varsinaista ovulaatiota... :whistle:
Laskeskelin sitten että jos ovis olis huomenna niin kierrosta tulis jotain 36pvä:n mittanen. Ja se kyllä natsais aika hyvin :p
Viime kierrossa luulin et on tulossa 24pvä:n kierto ku kp22 oli niin menkkamaisia tuntemuksia ja aika koviaki... Mut se oli ovis ja menkat alko sitten vasta myöhemmin, kierron pituudeks tuli 36pvä...
 
Viimeksi muokattu:
uh,tulihan se ilta sieltä,huomenna pitää olla aktiivisempi,toivottavasti sää ei ois yhtä tuulinen kuin tänään.
Kauhiajuilinnat ja vessassa juoksen alituiseen kun jotain valuu...mut se on vaan ollu valkovuotoa toistaiseksi..vihloo sisäreisiin ja kohdun paikkeille.Katsellaan.
 
Mun mielestä ihan selveä viiva Neiti-81, väri vaan puuttuu :) Tosi hienoa!!! Ajattele, jos nyt plussaat niin mikä ajoitus!

Ja EN sullakin tosi lupaavalta kuulostaa!!

Hitto, iski hirvee väsy. Vähän ehkä nippaillut molemmilta puolilta, vähän oon ootellu tääks tai huomiseks päiväks kiinnitymiskipuja. No, jos kiinnittyy, niin muutaman päivän päästä pitäs jossain tuntua. Niin, ja olevinaan vähän huono olokin, tosin voi johtua siitä kun ahdoin makaronilaatikkoa (päivällä kyllä söin töissä pihvin ja wokvihanneksia, enkä karkkiinkaan oo sortunut). Ärsyttää, kun kuumemittari näyttää ihan omiaan, tosin ei oo palellut, joten lämmöt varmaan normaalit.

Ruvetaan kattoo miehen kaa leffaa, kunhan saadaan poika unille.
 
Eevaliisalla jännitys tihenee...peukkuja, peukkuja! :)
Mirage: En tiiä, jotain sairasta tyydytystä siitä saa kun laittelee noita lämpöjä yms. ylös ja näkee sitten "konkreettisesti" miten tilanne etenee... :D
iloksi, musta tuntuu että toi toiveiden elättely, mitä-jos-ajattelu ym. on vaan inhimillistä, ja toisaalta hyvä merkki. Että jaksaa uskoa parempaan, ihmeisiin, semmoiseen. :heart:
mg, kiitos peukuista, niitä tarvitaan! :)
adora, voi ei... :( :hug:
Neiti -81, kyllä siinä jotain näkyy...jospa huomena selkeämpi? :heart:
Viola30, tärppionnea!! :)

***

Testauspäivä mitä ilmeisemmin minulla on sunnuntaina, jos ei täti anna itsestään merkkejä ennen sitä. Jännittää jo nyt. :$
Tissit on semmoset vähän kummalliset. Edelleenkään ei mitenkään kipeät, ehkä nänninpäät vähän aristaa. Mutta semmoiset hassut, välillä kutisee/kihelmöi. Vaikea selittää. Voi olla että kuvittelenkin. :whistle: Vähän painavan tuntuiset myös.
Vatsalla ei turvotuksen lisäksi ole juurikaan minkäänlaisia tuntemuksia. Päivällä oli vähän aikaa semmoista "väsynyttä" menkkakivun tapaista, ihan vaimeaa. Tuntui vähän selässäkin. Mutta taas voi mennä myös mielikuvituksen piikkiin... :D
Ei tiputtelua edelleenkään. Jee. :)
Semmoista, hyvää yötä kaikki kuumeilukaverit!

 
huomenia...:)
Miul voi päivittää kp1/27 , yk2....ainakin tuhruttaa pikkusen nyt....kumma kyllä ei harmita paljoakaan,kun olin varautunut tähän...saapi nähdä mihin suuntaan tästä kun mies aloittaa taas opiskelukauden torniossa....toimii ainakin tuo luonnollinen ehkäisy ja minä saan syventyä tutkimaan kiertoani...kyllähän se mies sieltä kotonakin käy,mutta käykö oikeisiin aikoihin. Tilaan kotiestiltä noita ovistestejä ja seurailen kiertoani,jotta opin sen tuntemaan..:)

Toivotaan Neiti että viivat vahvistuisi...:):heart:
 
Viimeksi muokattu:
adora Onnea uuteen kiertoon ja onnittelut säännöllisen mittaisesta kierrosta :) Jos näin positiivisia asioita kaivellaan. Toivotaan, että tämä kierto on sitten Se Kierto :)

Eevaliisa
millonkas sinulla on testipäivä? Hyviä oireita ainakin :) toivottavasti plussa pärähtää tauluun!

Kauniina Päivänä Tuut yleensähän niissä menee se pari arkipäivää ja riippuu vielä vähän kellonajasta, et mihin aikaan on (arkena tilannut). Toivottavasti tulevat aikonaan ja antavat plussatuloksen:)

Neiti-81 kyllä tuossa viivanpaikkaa tosiaan näkyi, mut harmittava juttu, jos nyt aamulla sit ei enää mitään tullut. Toivottavasti saatte lääkäristä hyvät eväät jatkoon ja jotain vaikka selviääkin. Tsemppiä :)

Lisey sinun oireesi kuulostavat todella hyviltä :)Toivottavasti pääset sunnuntaina testaamaan sen plussan :) Tsemppiä hirveästi vielä näihin viimeisiin piinailupäiviin ja kiitos ymmärryksestä :)

ON. Tein tietysti aamulla raskaustestin ennen lääkkeen ottamista. Negatiivinen se oli, kuten olettaa saattaa. Ensimmäiset suihkaukset on melko epäonnistuneesti suihkuteltu tuonne sieraimiin (ja pyyhitty sitten nenänpäästä pois, kun valuivat ulos). Päivällä sitten uudestaan, iltapäivällä sitä seuraava ja illalla neljäs sumuttelu. Tätä 4 krt päivässä sumuttelua jatkuukin sitten pidemmän aikaa. Huoh.
Mut mitäpä sitä ei tekisi...?
Tässä vaiheessa mennään hyvillä mielin. Menkat sitten varmaan taas vetää mielen hetkeksi matalaksi, mut eiköhän se siitä sitten taas ala mieliala kohentumaan.

Oikein mukavaa perjantaita kaikille :) Itse olen suuntaamassa tänään alennusmyynneille ja löydän toivottavasti paljon kaikkea mukavaa.
 
Omaa napaa vaan. Tissit edelleen edestä kipeät, ei juurikaan sivuilta niin kuin viime kierrossa. Joten jos täti tulee taas muutaman päivän päästä, en voi ainakaan rintojeni perusteella sitten tärppiä arvioida. Mahaan on myös parin päivän ajan koskenut menkkamaisesti, viimeksi taisi olla kuitenkin se kipu hieman erilaista. Eli, jos ei tärppi käy, niin en kyllä osaa tulkita kroppaani :)
 
Pistän nyt vielä tähän kuvan aamuisesta ja eilisestä testistä. Mystistä! Tämän aamuiseen ei siis edes testiajan ulkopuolella mitään, ei edes villeimmillä mielikuvituksilla, ilmestynyt




Polilla ultrattiin ja kohtu ja munasarjat ovat täysin normaalit, eli niissä ei vikaa ainakaan.
Lähete labraan, jossa hyytymistekijät, kromosomit yms pikkukivaa syynätään nyt. 7.2. lääkäri soittaa tuloksia.
Kuulemma hyvin todennäköisesti mitään ei löydy, mutta parasta nyt tutkia ne varmuuden vuoksi. jos mitään ei löydy niin pelko persiissä mennään sitten jokaisen plussan jälkeen jos sellasia saadaan...
En tullu hullua hurskaammaksi.
Mies oli ihanasti tukena mukana :heart:
 
Neiti-81 Tuo taitaa olla tuon testin ominaisuus, että antaa tuollaisia. Mulla vastaava viiva kierukan poisto kierrossa joskin kumpaankin testiin tuli viiva. On kyllä hinta laatu suhde heikko tuossa testissä. Mulla näkyi vielä ihan leveänä luonnossa se viiva ja kuvissa juuri kuin tuo sun, että toinen reuna on tummempi. Kovasti tsemppiä teille ja toivotaan, että joku toinen testi näyttäiskin vielä viivaa!!!
 
+++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+++



perjantai 7.1.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t..........Ikä....Haaveissa...Yritys
Pikku-Saara.................kp42/30............28v...1. lapsi.......yk4
Shiny..........................kp37/?..............23v...1. lapsi.......yk4
henssu........................kp35/28............18v...1. lapsi.......yk1
undercovergirl.............kp32/29-31........26v...1. lapsi.......yk11
Kauniina Päivänä Tuut..kp30/27-29........33v...3. lapsi.......yk5v+
Lisey...........................kp28/28-32........28v...2. lapsi.......yk2
Neiti-81.......................kp24/24-29................3. lapsi.......yk1v+km2
iloksi...........................kp24/31-33........28v...1. lapsi.......yk4,5v
Epa_88........................kp23/30....................1. lapsi.......yk3
Zanca..........................kp23/27-31........26v...1. lapsi.......yk6
Salainen toive..............kp22/24-36(44)...22v...2. lapsi.......yk2
Liina87........................kp21/29.............23v...1. lapsi.......yk8
Mariel85......................kp21/?...............25v...2. lapsi.......yk3km2
Viola30........................kp20/27.............31v...2. lapsi.......yk7
Villervalla....................kp20/30..............27v...3. lapsi......yk1
Barbamama35.............kp16/23-28.........35v...3./4. lapsi...yk4
macy gray...................kp16/30-34.........30v...2. lapsi.......yk14
AiraM..........................kp15/~34...................................yk2
Viulu...........................kp14/28-30.................4. lapsi.......yk2/6
lisse............................kp14/30-45................2. lapsi........yk2
Matilda-08...................kp13/26.....................2. lapsi.......yk3
Sinderella....................kp12/28-29.........38v...6. lapsi.......yk1/3km1
anniala........................kp11/26-30..........23v...2. lapsi
Mirage.........................kp10/26-27.........29v...2. lapsi......yk5
äiti x4..........................kp8/27...............32v...6. lapsi......yk1
*Justiina*....................kp8/30-32...........38v...3. lapsi......yk1
MolliMelooni.................kp8/35-38(40).....32v...2. lapsi......yk3½v
Minnarun.....................kp7/29-31...........30v...3. lapsi......yk6
jonna_82.....................kp6/29-32...........28v...1. lapsi......yk8
bluebaby......................kp5/28...............26v...1. lapsi......yk3-4v
pikkumy.......................kp5/28...............25v...1. lapsi......yk4
Gabrielle......................kp5/32................29v...1. lapsi......yk5
koiksa-79.....................kp5/28-36...................3. lapsi......yk2
SiSa78.........................kp3/28-30............32v...2. lapsi.....yk2/4
adora..........................kp2/28-30............25v...3. lapsi......yk3v+
Eevaliisa Nwogu...........kp1/27................26v...3. lapsi.......yk1
myrskytuuli..................kp?/?..................33v...2. lapsi......yk?
mileon.........................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, Muffinssi, Minnäi



PIINAILIJAT
Pikku-Saara...............dpo16
Lisey.........................dpo11
Zanca........................dpo9
Viola30......................dpo7
iloksi.........................dpo6
Mariel85....................dpo2



PLUSSANNEET 2009
joulukuu: MaybeSomeday ~ Tellu30
PLUSSANNEET 2010
tammikuu: Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
helmikuu: HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
maaliskuu: RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
huhtikuu: Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
toukokuu: Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
kesäkuu: Auneliini ~ samara88
heinäkuu: mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
elokuu: äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ tatskattu ~ dyyni
syyskuu: Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma
lokakuu: sannikki ~ lumihiutale85 ~ tirpula ~ Mimmimami ~ Hiipu1 ~ skumppis ~ Silva ~ MyDream
marraskuu: tätimoonika ~ skorpioni07 ~ Manzu ~ Kristen ~ karvatonkoira ~ hemari ~ valtsukka ~ HelinäKeiju10 ~ Pumpuliini ~ vimmu
PLUSSANNEET 2010 joulukuu:
iines83......................9.12. .....kp28/30-34................2. lapsi....yk5
miimii10....................13.12. ...kp39/36...................................yk6
Okaasan....................14.12 ....kp34/28-30.................4. lapsi...yk9
kamiraro...................17.12. ...kp21(31)/30......22v.....3. lapsi....yk1
sandemar..................20.12. ...kp?/?......................................yk2
Leo81........................21.12. ...kp28/28-33.................3. lapsi...yk2
Huldasharks...............21.12. ...kp36/40......................3. lapsi...yk6
kolmannen haaveilja...26.12. ...kp32/28-30......28v......3. lapsi...yk3
kaneli83....................27.12. ...kp32/28-32.......27v......1. lapsi...yk4
JiiMii82......................31.12. ...kp27/29...........28v......2. lapsi...yk6



HAAMUILIJAT
MiiJane76....19.11.



Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: macy gray


Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta tammikuuta!
 
Viimeksi muokattu:
Neiti
Onpa jännä et tuohon toiseen testiin ei sitten tullu yhtään mitään... Mä tuossa kattelin niin taitaa tuo kyseinen testi olla aika susi ku yhellä jos toisella kaikkee outoo sen testin kanssa...
Hienoa että mies pääs mukaan polille tueksi :) Mitenkäs onko teillä miestä tutkittu?


Vahvasti epäilen et nyt eilen/tänään/ehkä tulossa vielä ovis... Niin mojovaa menkkamaista jomotusta ollu :) ja mahottomasti valkkaria :x
 

Yhteistyössä