Lauantai aamuja kaikille täältä kymilaakson suunnalta.
Nanni se tais kysellä tuon sarven täyttymistä. No, eipä tullut täyttä siit tällä kierrolla; syy siihen tuntematon sillä näin ei ole kertaakaan vielä tikutellessa pääsyt käymään. Liekkö ollut ajoitukset testailuilla väärät kun testit tein silloin kun muistin.
:ashamed: :/
Jaa jaa vai on sitä muillakin sellaista luovuuttamisen tunnetta sisuksissa. No, siitähän minäkin täällä kärsin.
On jotenkin sellainen olo/tunne tullut jotta meillä lapsiluku täyttynyt tuon kuopuksen ja sen vuosi sitten olleen km:n myötä.
:/ Eli en oikein ole ennään jaksanut jännäillä osuuko touhuilut tärppeihin vai ei tai tuleeko se tätyli kaahaamaan porchellaan tuohon kulmille. Olotila siis yhtäkuin hällä väliä/tulee jos on tullakseen ja kaikin puolin muutoinkin on sellainen tyhjä-olo. Missä lienee syystä sitä en tiedä, mut en jaksa edes joulua oikeen alkaa laitella, kun tuntuu et siitä hösätään jotenkin turhaan joka paikassa. Lapsetkin tuntuvat vain ja ainoastaan jatkuvasti haluavan jos mitkä kalliit vehkeet ja vempaimet; sitten joululahjaksi. :\|
Ei tunnu joulun odotus entiseltään; ei ole maa valkoisena ja kaupallisuus on mennyt etusijalle jos missä. Miksiköhän, olenkohan minä jotenkin jäänyt sinne niihin entisiin hyviin aikoihin. :ashamed: :headwall: Olen kait. :ashamed:
Vaan onnea
Lauriinas, puolestasi iloinen olen jotta teillä on toive täyttynyt . :flower: :flower: :flower: :hug: :hug:
Uusikin kuumeilija oli joukkoon saatu, mutta tältä kalkkikselta nimi pääsi jo unohtumaan. No, joka tapauksessa tervetuloa mukaan.
Mikähän mahtanee olla
mimmimamman tilanne??? :headwall: :headwall: (Laittelehan vaikka s-postia tai yv:tä jos et välitä täällä palstalla tilastasi tiedoitella.)
Plussaneille tarrat asukille matkaan ja muille plussat lentoon heitän.
++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave:
Ps. Minä lähden nyt odottelemaan puh.soittoa ostamiemme kaappien tuojalta niin tiedän olla passissa niitä vastaan ottamassa. Kahviakin voisin ajan kulukseni ja lämmikkeeksi keitellä. Juu lämmikkeeksi sillä olemme yrittäneet säästeliäästi taloa lämmitellä niin sähköisesti kuin puillakin. Isossa talossa kun nyt asustelemme niin on elettävä kaikin tavoin säästeliäästi.
Juu jopa nuo peitotkin on viime aikoina pölisseet säästöliekillä.
Eivät siis pölise ellen minä naisellista viettelytaitoa käytä hyväkseni.
<br><br>