C
c¨,)~
Vieras
Kiitti Sars peukuista ja mantrasta..
Toivotaan, että toimii. Ai jaa - vai meitsi on sitte niiiin pohjalla ku ihmislapsi voi olla (lenkkeilee 70v kanssa)..?? *hmph* Tunsipa kerranki ittensä vetreäksi ja hyväkuntoiseksi kun mummut jäi taakse.. XD
Illusiallapa potkii ny elämä ihan tosissaan päähineeseen.. Mutta ei se huono onni voi loputtomiin jatkua. Jospa sitä hyvää onnea tulis sitten sen pikkupikkusmurffin muodossa.. Ja jos ei tässä kierrossa, niin viimeistään seuraavassa. Eiksje?
Pahoittelut Rollepalle.. Mutta hienoa, että kierto kuitenki normaali(?)!!
Sulla nyt on se pienenpieni kiljuhanhi siellä pehmentämässä putoamista. *tsih* Tuosta "Noi miehet tuntuu vaan olevan sellaisia että ne eivät osaa puhua asioista riittävän ajoissa, jos ollenkaan.. " -kommentistas.. Öhöm.. Meillä toi menee niin päin vastoin ku olla ja voi. Minä jos yritän mököttää ja öpöttää hiljaa ja murjottaa niin ukkeli ei anna hetken rauhaa ku tivaa että mikä se on ja haluaa, että avaudun.. turhauttavaa.. 
Mulla tuli eilen semmonen kammo olo taas.. Että entä jos meille tuleeki se vauva jossain vaiheessa. Riittääkö meillä rahat ja rakkaus.. Kamala tunne.. Ei pitäs aatella noin, mutta ku hirvittää välillä. Sitten mietin sitäki, että olenko mää sitte enää ollenkaan oma itteni vai olenko mää vaan äiti ja vaimo. Phuh, on mullaki aatokset....
Safiiri se sitte ajaa meikäläisen hulluuden partaalle.. Ala jo tulla kertomaan missä mennään??? Ois taas jonku aika plussata........................................... ;o}
T. c¨,)~ joka sai eilen 2½ X *tsihhhih*
(ny sitte lotrataan ihan urakalla, ku ei tarvi enää jemmata joka toiselle päivälle ts. on millä mällätä..) hehhhehhhh... Oon mää kamala!!!!!
Illusiallapa potkii ny elämä ihan tosissaan päähineeseen.. Mutta ei se huono onni voi loputtomiin jatkua. Jospa sitä hyvää onnea tulis sitten sen pikkupikkusmurffin muodossa.. Ja jos ei tässä kierrossa, niin viimeistään seuraavassa. Eiksje?
Pahoittelut Rollepalle.. Mutta hienoa, että kierto kuitenki normaali(?)!!
Mulla tuli eilen semmonen kammo olo taas.. Että entä jos meille tuleeki se vauva jossain vaiheessa. Riittääkö meillä rahat ja rakkaus.. Kamala tunne.. Ei pitäs aatella noin, mutta ku hirvittää välillä. Sitten mietin sitäki, että olenko mää sitte enää ollenkaan oma itteni vai olenko mää vaan äiti ja vaimo. Phuh, on mullaki aatokset....
Safiiri se sitte ajaa meikäläisen hulluuden partaalle.. Ala jo tulla kertomaan missä mennään??? Ois taas jonku aika plussata........................................... ;o}
T. c¨,)~ joka sai eilen 2½ X *tsihhhih*
(ny sitte lotrataan ihan urakalla, ku ei tarvi enää jemmata joka toiselle päivälle ts. on millä mällätä..) hehhhehhhh... Oon mää kamala!!!!!