Wish A Baby 94

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja c¨,)~ tulkaapa tänne..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitti Sars peukuista ja mantrasta.. :) Toivotaan, että toimii. Ai jaa - vai meitsi on sitte niiiin pohjalla ku ihmislapsi voi olla (lenkkeilee 70v kanssa)..?? *hmph* Tunsipa kerranki ittensä vetreäksi ja hyväkuntoiseksi kun mummut jäi taakse.. XD

Illusiallapa potkii ny elämä ihan tosissaan päähineeseen.. Mutta ei se huono onni voi loputtomiin jatkua. Jospa sitä hyvää onnea tulis sitten sen pikkupikkusmurffin muodossa.. Ja jos ei tässä kierrossa, niin viimeistään seuraavassa. Eiksje? :)

Pahoittelut Rollepalle.. Mutta hienoa, että kierto kuitenki normaali(?)!! :) Sulla nyt on se pienenpieni kiljuhanhi siellä pehmentämässä putoamista. *tsih* Tuosta "Noi miehet tuntuu vaan olevan sellaisia että ne eivät osaa puhua asioista riittävän ajoissa, jos ollenkaan.. " -kommentistas.. Öhöm.. Meillä toi menee niin päin vastoin ku olla ja voi. Minä jos yritän mököttää ja öpöttää hiljaa ja murjottaa niin ukkeli ei anna hetken rauhaa ku tivaa että mikä se on ja haluaa, että avaudun.. turhauttavaa.. :D

Mulla tuli eilen semmonen kammo olo taas.. Että entä jos meille tuleeki se vauva jossain vaiheessa. Riittääkö meillä rahat ja rakkaus.. Kamala tunne.. Ei pitäs aatella noin, mutta ku hirvittää välillä. Sitten mietin sitäki, että olenko mää sitte enää ollenkaan oma itteni vai olenko mää vaan äiti ja vaimo. Phuh, on mullaki aatokset....

Safiiri se sitte ajaa meikäläisen hulluuden partaalle.. Ala jo tulla kertomaan missä mennään??? Ois taas jonku aika plussata........................................... ;o}

T. c¨,)~ joka sai eilen 2½ X *tsihhhih*
(ny sitte lotrataan ihan urakalla, ku ei tarvi enää jemmata joka toiselle päivälle ts. on millä mällätä..) hehhhehhhh... Oon mää kamala!!!!!

Illusialle kovasti voimia! Ja onnea työnhakuun.

c¨,)~ sä oot kyllä kamala ;D Kun sun viestejä lukee, niin on vaikea olla kovin alamaissa. Kovasti peukutan sua, notta olisitte onnistuneet! bd bd bd

).( Ei oo tädin kanssa kivaa, ei. Alan olla jo niin turhautunut koko touhuun :/ Itseasiassa taustailen tuolla lapsettomuus puolella, koska se alkaa tuntua oikealta osoitteelta. Kunhan vain saan itseäni niskasta kiinni, niin varaan tähän syksylle lekuri ajan ja kyselen hieman, mitä voisi tehdä.

Voi Hilma.. :´( *kram* Toisaalta haluttais tsempata sua, että älä ny vielä heitä kirvestä kaivoon ns. luomumeiningille, mutta toisaalta patistaa lekurillekin, että asiaan tulee selvyys.

Mä yritän ite olla ajattelematta sitä, että se maaginen vuosi tulee nyt täyteen. Kun eihän me toisaalta olla oikeesti "yritetty" kuin muutama kierto. Mullahan on tää kiertoki heitelly häränpyllyä koko ajan. Nyt näkyy asettumisen merkkejä - toivottavasti.

c¨/)~ ukkosen ja potutuksen keskeltä - päätäki alkaa särkemään #¤!/{#%

Täällä ei tädistä oo oikein vielä kunnolla tietoa, mutta eilen tuli hiukan merkkejä saapuvasta vierailusta. Vielä ei siis juhlita ettei muka tuliskaan kun siitä h-hetkestä ei oo tarkkaa tietoa...

Nyt keittiöön. Oon tässä jo kököttäny jonku aikaa joten muuta ei nyt kerkeä.

Copy-pastella aikaa säästääkseni väliaikatietoa:

"Pah. Testi tehty. Ei tullu toista viivaa ruutuun. Muttei ensimmäistäkään. Mää oon säilyttäny pakettia reilun kuukauden vessan peilikaapissa (loisteputken lähellä), joten oisko menny pilalle tuo testi. Ellei täti hyökkää lähituntien aikana, käyn illemmalla hakemassa Prismasta paketin samalla ku käytän ykkösen jalistreeneissä... Palataan asiaan."

On tää taas hankalaa *irvistys ja pään puistelu*

c¨,)~ :lle - älä huoli. Joku on joskus sanonut että vauva tuo leivän tullessaan, ja niin kököltä kun se sanonta kuulostaakin, niin totta se on. Nykyisin taitaa suurin osa lapsista kaivata aikaa ja rakkautta paljon enemmän kuin rahaa. Hyvin te pärjäätte! Ja teillä on yhdeksän kuukautta aikaa miettiä vanhemmiksi tuloa. Itse taisin kyllä kokea muuttuneeni äidiksi samalla sekunnilla kun vauva nostettiin rinnalleni. Sitä ennen "äitijutut" ei vaan koskeneet mua... niin hassua kuin se onkin.

Jokos Safiiri kävit Prismassa? Kerro kerro ;)

Mä muistan että ekalla raskauskerralla en tehnyt testiä ollenkaan. Eli itse asiassa en ole tehnyt ikinä (tai no.... joskus ennen tätä suhdetta taisin tehdä mutta se oli toinen juttu kröhöm) testiä, oireet tulivat viimeeksi niin selkeänä ja niin nopeaan että ei paljon tarvinnu arvailla. Rinnat kiristi ja viimeistään siinä vaiheessa kun kaupan edessä olevan savukalatiskin edessä tuli yrjöt kurkkuun tajusin mistä oli kyse :D :D :D
Meillähän muuten on oikein klassikkotilanne, eli esikoinen tosiaan sai hääyönä alkunsa, hih!

Mutta nyt kakkavaippapyykille. Toivottavasti ensi vuonan tähän aikaan ois kahdenkokoisia vaippoja pyykättävänä!

Ja copy-pastea taas:

"Pah, pah, pah, pah. Testi tehty. Ei toista viivaa sallitussa ajassa. Paitsi että ihan vähä ajan päästä kurkkasin uuestaan niin oli onneton punertavaan häivähtävä roskishaamu. Siippaki sen näki. Mutta ei ilakoida tuostakaan. Ei oo siis minkään tulevan vahvan viivan ennakko nimittäin samaan aikaan tätönen osoitti enemmän merkkejä tulemisestaan. Eli tässä on ehkä käyny sillai että joku on ehkä käyny yrittelemässä muttei ookkaan kiinnittyny... Pah, pah, pah, pah. Mitenkähän muuten tuo tuollainen yrittäminen vaikuttaa tulevaan kiertoon?"

Howdy how ihanaiset.. :)

Voi harmi Safiiri, olis ollu niin ihanaa kun olis jaksanu pikkuruinen tarrata masun pohjaan kunnolla kiinni, eikä vain raapaista.. :( Mutta positiivista kuitenkin se, että muuten asiat saattaisi olla kohdillaan jos munasolu on hedelmöittynyt kuitenkin.. Pitää yrittää ajatella positiivisesti, oli tilanne mikä hyvänsä. :)

Kiitokset Rollepalle tsemppauksesta. Pitänee vain tuudittautua siihen, että jos se pikkuinen joskus meille suodaan niin kaikki lutviintuu. Iän kaikenhan tähän maailmaan on lapsia tehty ja jatkuvasti niin paljon huonompiin oloihin. :) Voi ku ihanan romanttista - esikoinen alulle hääyönä.. <3 hih.. Ja neitsyys meni ihan varmasti samalla.. :D

Jos nyt oikein tajusin Rollepa, nii taidat kestoilla? Toimiiko hyvin eli ts. valskaako läpi/ohi? Pähkäiltiin kaverin kanssa, kun niille tulee vauva, että mitenhän niillä kestovaipoilla pärjäis....

Huh, kylläpä Safiirilla meni jännäksi! Vai tuliko se täti sieltä?!

Kun tässä on miehen kanssa juteltu paljon aiheesta "vauvat ja niiden olemattomuus", niin päätin, että tässä kierrossa yritän kyllä kaikilla konsteilla! Eli ostan Donna ovulaatiotesti (siis sellaisen syljestä tehtävän) ja lipitän greippimehua alkukierron. Päädyin tuohon Donnaan Illusian (?) huonojen digitesti kokemusten jälkeen, kun tuo Donna testi on käyttökelpoinen kaksi vuotta ensimmäisestä testauksesta eikä tarvitse "lisäosia". Ja vielä tyyny peffan alle niinkuin c¨,)~ tekee. Ja sitten toivotaan niin pirusti!! Mutta ensin hoidetaan täti pois ;)

Heips,

Safiiri, kun sanoit että "kävi yrittämässä muttei kiinnittynyt" - mietin että voisikohan mullakin olla niin? Kun siis, meillä oli vähän yritystä ja nyt kun täti on kylässä, niin tää on ihan painajaismaista; mulla ei ole ikinä ollut tällaista vuotoa; yöside ei pidä päivälläkään ja vatsaan todellakin sattuu. Mielessä kävi että voisiko tämä olla joku "mini-km" tms vaikka täti sinänsä tulikin odotettuun aikaan käymään..?

Jeps, meillä kestoillaan. Itse asiassa, mä olen saanut ärsyttävän ämmän maineen tuolla vauvapalstalla varmaan just sen takia että olen puhunut kestoista, ja se on joitain ärsyttänyt. Mutta meillä on käytössä Fuzzy Bunz -merkkiset kestot ja ne on toimineet tosi hyvin. EI oo falskannut ja peseminen ei ainakaan mua oo juuri rasittanut. Toki reissuissa jne. meillä on ihan tavan kertikset, eli siinä menee mulla raja että en viitsi kakkavaippoja käsilaukussa kanniskella. Ihan alkuun meillä oli niitä äitiyspakkauksenkin mukana tulevia ImseVimsejä, ja kyllä nekin toimi (Varsinkin kun vähän tuunattiin itse lisää) mutta on nää Fuzzyt helpompia.

Jep jep.. tottakai neitsyys meni vasta hääyönä. Odotin sen 30 vuotta.. NOT! Olihan mulla valkoinen pukukin ja kaikkea. HIH ;)

Mutta jaahas, nyt työmaalle. Ensin pitäis vissiin ulkoiluttaa koira. Juutuin tähän netin ääreen ja se raasu on ihan tassut ristissä että "koska se mutsi oikein vie mut lenkille".

Aivan pikaisesti huomenet. Aamuyöstä hyökkäsi täti tosi runsaana... Katseet toukonyytteröön siis.

Rollepalla on aivan hyvin voinu käyä niin.

Ny ei muuta kerkeä.

Safiirille pahoittelut tädistä! Mutta tosiaan, katseet toukonyytteröön!

Rollepa, itse pienenä maailmanpelastajana olen myös tosi kiinnostunut noista kestovaipoista. Hyvin varmasti ainakin tulen kokeilemaan niitä, jos joskus on aihetta.

Ja jatketaan töitä.

Hilmalla ihana tsemppi päällä! :) Ihan oikein, siivoa se täti kartanolle sieltä ja toukonyytterö tavoitteeksi!!! XD

Ai Rollepalla ihan valkee pukuki ja kaikkee ollu.. Ja huntu tietenki niinku kunnon immellä ainaki..? :) Mulla oli musta neule ja tummansiniset farkut.. *tsih* Siis maistraatissa kun piipahettiin eräs kaunis perjantaipäivä. Pitääpä mainita tuolle kaverille noista Fuzzyista.. sitte se tieten kysyy että mistä sää tiiät.. ja sitte minoon ihan punanen ja änkytän että ei ku tuli vaan puheeksi........ 0_o

Millanen koira Rollepalla? En ny oo varma ootko sanonu jo..?

Vielä kerran pahoittelut safiirille.......... :(

Nyt kaikki: ajatukset kohti toukonyytteröä!!! :D

Täällähän minä.

Tänä yönä pääsi kyllä itku kahteen otteeseen, kun niin rajujen kipujen kanssa sain taistella, eikä unen takaisin kiinni saamisesta meinannut tulla mitään. Olin tosi älyttömän väsynyt aamulla, ja sen takia onkin sitten päivä mennyt näin : valkoinen vastapesty kokkitakki ei ole enää valkoinen, kun sain päähäni jynssätä uunin tehokkaimmalla aineella mitä talosta löytyi. Kylmäkaapin hyllyjä siivotessa raapaisi muovin kulma käsivarteni auki, ja jauhelihamureketaikina hyppäsi koneesta tekovaiheessa seinille, lattialle ja minun päälle, tomaattikastikkeineen päivineen, joten loputkin vaatteet on nyt sitten punaisina. Ja kone pesee...

Mutta noista endon kivuista vielä, ei tämä voi olla enää normaalia. Sattuu niin vietävästi etten pystyssä pysy, eikä voi istua, maata tai seistäkään. Nuku nyt siinä sitten.

Lekuri antoi muuten seuraavanlaiset ohjeet: miehen simppatestin tulos saattaa olla heikko oireettoman tulehduksen takia, ja koetesti otetaan syyskuun alussa. Jos silloin on vielä sama tilanne, aletaan hommaa selvittämään ja sitten käynnistetään mylly kunnolla hoitojen kannalta jos on tarve. Arvatkaapa toivonko että tässä kuussa on tärpännyt...

Safiirille pahoittelut, himskatin täti.

Hilmalla tosi ihana asenne, you go girl! Toimihan se Clearbluenkin testi ihan ok sitten, hirvitti vaan hinta (38 €) yhdestä digitestistä ja seitsemästä testiliuskasta, varsinkin kun niihin ei sitten löydy lisätestejä. Ostin Prismasta Fertest-merkkiset seuraavalle kuulle, toivon vaan etten niitä tarvi...

Meillä on myös ollut kestoista keskustelu, mutta päädyimme että pysytään tavallisten vaippojen kannalla, tiedän itsestäni että jossakin vaiheessa sorrun niiden yksinkertaisuuteen kuitenkin, kun pyykkimäärä nousee. Mutta kannatan kyllä niiden käyttöä niille jotka niistä pitävät.

Nyt mökille valmistelemaan perjantaisia kihlajaisjuhlia, ollaan "rapujuhlina" niitä mainostettu, yllätyksenä kaveripiirille :)

Pikainen moi.

Te ootte kivan aktiivisia ja hauskoja kirjoittajia kaikki - olen iloinen että löysin teidät :) Nyt kun on tätä remppakiirettä niin en ehdi niin ehkä aina kirjoitella, mutta parhaani yritän ja hengessä olen mukana. (Nytkin istun pienessä olohuoneessa mutsin ja koko muun perheen kanssa... oujee!)

Hmm.. joo se huntu olisi ollut jo aika pahasti liioiteltua. Sen verran monta kertaa jouduin polttareissa alasti juokseen saunan ympäri kun piti yks kierros per jokainen eksä pinkaista.

Mulla on bokserinarttu, tuollainen keski-ikäinen "pieni" kullannuppu. Se on ihan kulta ja osaa olla todella nätisti vauvan kanssa.

Voi Illusia... on sua koiteltu! Toivottavasti teillä on oikein ihanat kihlajaisjuhlat ja pääset rentoutumaan!

Nyt on taas mentävä. Voikaahan hyvin siskot!

Huomenta!

Jes, enää reilu 3h töitä ja sitte sorsapekkaselle!!!

........siis NOT......sorsapekkanen = kampaamoaika......... :D

Voi himskatti Illusia, millon se sun kökkötuuri loppuu.. Itteäki alkaa tympimään ku lukee miten sulla kaikki menee päin seiniä. :( Kuulostaa aivan kamalilta nuo endon kivut. Mutta onneksi sulla on jo perjantaina muuta ajateltavaa! Ihanat kihlajaisjuhlat!! :)

Kiva, Rollepa, kun kelpaa.. :) Voin vaan kuvitella, kuinka sullon hiki kaatunu päältä ku oot puuskuttanu sitä saunaa ympäri.. 101, puuh, 102, läääh.. XD No ei ny vaiskaan... *tsih*
Voi ku kiva ku sessu tulee vauvan kans toimeen. Mua pelottaa, että joudun eristämään tuon meidän nöhverön jos joskus sattuu pikkuinen tulemaan. Se kun on semmonen rasavilli karvakone, jonka kuolaa on joka paikka täynnä.. Noh, pitää nyt kattoa jos se vaikka asettuis siihen mennessä, kun/jos se vaavi tulee. Toivon totisesti, että asettuu! :)

Mutta pitää alkaa touhuaamaan töitä, että pääsee täältä pois sorsastamaan....... vaimitensenyoli.. kampaamoon... :o}

P.S. Saaaarrrs? Voitko jo miten paksusti??? Kertomaan kuulumisia, ettei tarvi muista ketjuista käydä urkkimassa...

Huomenta pikaisesti... pakko kommentoida vielä tuosta vauvasta ja koirasta; meidän koira on ihan älytön touhottaja ja koheltaja ollut. Ja on vieläkin kun esim. olen kaksin sen kanssa lenkillä, mutta se tajus tosi nopeesti että vauva on pieni ja "hänen laumansa heikoin lenkki". Oppi jopa että vain vauvan varpaita (ei päätä...) saa nuolla. Eilen oli kerrassaan hellu kun toi tennispallon sisälle ja tiputti sen vauvan eteen. Vauva pukkas sen puolen metrin päähän, koira haki ja toi takas vauvalle :) Eli joo - mä en ois ikinä uskonu että noilla kahdella menee noin hyvin. Ei siis kannata stressailla moisella ainakaan etukäteen.

Kampaamoon. Oih. Ihanaa. Olen kateellinen. Mun pitää oottaa vielä ainakin pari viikkoa ennenkuin saan tämän pään yläpuolelle muodostuneen mopin käsiteltyä.

Mutta nyt työmaalle!

Voi Illusia! Kyllä kuulostaa todella pahalta noi sun endo kivut! Ei ne voi olla normaaleja! Kovasti jaksamista!

c¨,)~ vai sorsapekkanen ;) Mun kampaamo aika meni (ihan omaa laiskuuttani) ensi kuun puolelle, joten siihen asti pitää kärvistellä. Niin ja viimeksi oli kesäkuussa *hups* Meinaatko ottaa jotain erikoista väriä tms.?

Jep, Sars tänne kertoilemaan kuulumisiaan!!

Rollepalla on kyllä vallan ihanan vauva ystävällinen koira.

).( Tällä kertaa täti näyttää olevan aika vähäverinen, mikä kyllä onkin normaalimpaa kuin terojen aikaansaamat monsuunit. Eli kp 4 menossa, yleensä kp 5 on vika täti päivä.

Kas, sataa! (niinkuin eilen ja toissapäivänä ja..)

Oispas kyllä ihanaa jos omaki koira tajuais samalla tavalla kuin Rollepan bokseri.. Meitä tuo höykkyyttää ihan 6-0.. tai mua ainaki.. :) Tai sitte se vaan tuntuu niin kamalalta kun on niin iso koira kyseessä. Paljon se on jo rauhottunut pentuajoista, oli sillon aivan k a m a l a !!!

Kiva kun Hilmalla alkaa täti osottamaan häippäsemisen merkkejä.. Mites jos lahjoisit sen, ettei tartte ens kuussa tullakkaan..? ;) Tai kolkkaat sen ja upotat lampeen??? o_0 kukahan on kattonu liikaa leffoja viime aikoina..? XD

Juu, kampaamossa kävin ja perinteinen tyven värjäys. Oma väri on semmonen aika vaalee ja nyt siis muutaman vuoden olen ihan tumma ollut.. Kulmakarvat (ja muut karvat) on aikas tummat niin tykkään että tuo väri passaa ihan hyvin myös tuonne päähän. :) Sitten pitkästä aikaa napsastiin etarit. Ihan suorat semmoiset, kivastihan tuo tuo ilmettä lisää. Mun on pakko käydä joka kuu tuon tyven kanssa kun on niin suuri väriero. Ihan kiva, kun tää mun kampaaja antaa aivan ihanaa päähierontaa pestessään!!! Kylmät väreet tulee ku se tekee sitä.. *huih*

t. c¨,)~ koopee 20 eikä oikeestaan mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan

c¨,)~ Hih, mä luulin, että oon ainoa, joka on ihan fiiliksissä kun kampaaja hiuksia pestessä tekee päähierontaa! Se vaan tuntuu niin kovin kivalta ;)

Mä aattelin ampua tuon tädin avaruuteen, notta kenenkään ketjulaisen ei tarttis enää kärsiä siitä!

Et oo yksin Hilma.. :)

Mä voin tulla kaveriksi lähtölaskentaan, jotta omin silmin nään ku se tantta sinkoutuu avaruuteen.. XD

Missäs Minttu luuraa? Ei oo kuulunt vähään aikaan...

Huomenia hyvät tyttäret :-)
Ja huomenia sen takia, että heräsin juuri; EI mitään toivoakaan selvitä päivistä ilman parin tunnin päiväunia.
Huh huh, sanon minä.
Mutta hyvin täällä voidaan, jossei lasketa mukaan väliaikaista fidutusta miestä kohtaan, turvotusta, piereskelyä ja pahoinvointia. Ja tosta ensin mainitusta voisin sanoa, että urpo-kalevi siippani on sitä mieltä, että mä oon tulossa kipeäksi, koska mua väsyttää ja esim. itkettää, jos joku on hirmu hirmu iloinen telkkarissa (EI, en kato ollenkaa olympialaisia...Ja EI, hopee ei vältsii oo häviö...).

Mutta heh, kiva tietää, et te ootte koht kaikki ihan samassa tilassa ja sit voidaan yhdessä vaiks järkkää kuka liikuttui eniten galluppeja. Tai kenen mies on the most urpo-kalevi in the whole wide world.

c¨,)~ ja Hilma: täällä myös yks joka ilmoittautuu aah, rakastan, kun kampaaja hieroo päänahkaa-kerhoon. Mähän joka ikinen kampaamokerta varaan itelleni sen vartin hieronnan - TAIVAALLISTA. Vois nyttekin vaikka piristää itseään ja tilata ajan...Hmmm. Hyvä idea, tyttäret.

Mitäs tänne muuta? Pian on jännäilyjä, eikö? c¨,)~ venailee ainakin tässä muutaman päivän velä - viikon?

Palataan

T: Sars, joka yrittää olla aktiivisempi...