Wish a Baby 88

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tikruliini84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnea Sonialle upeista ultranäkymistä!

Oonalle ja Helinälle bdbdbd että täti ei löytäis perille vaan hautautuis lumikinokseen =)

Totta tosiaan, missäs Annukka lymyilee??

Tänne ei kuulu kummempia. Pinna meinaa olla hiukk kireenä, ku poju ei nuku kunnolla ja sen takia kiukuttelee jatkuvasti, mutta kyllä se tästä =)

Pikaisesti käyn morjestamassa kaikki, kun näyttää, että on kaivattu... :-)
Olin pari päivää Tampereella työreissulla ja tämä päivä on mennyt päivystellessä. On nykyisin niin kovasti töitä, että haittaa tätä harrastusta. Ehkä lukea ehtii, kun viestejä tulee sen verran harvoin mutta vastaaminen jää aina.
Palaan vaikka tässä myöhemmin viikonloppuna paremmin valmistautuneena kommentoimaan kuulumisianne. Nyt laitan koneen kiinni ja lähden pihvin paistoon maha kurnii jo... Hauskaa viikonloppua kaikille!

Onnittelut Sonialle ultranäkymistä!! Hieno juttu :) Eikös se niin ole, että kun syke löytyy, niin keskenmenoriski pienenee huomattavasti!

Löytyihän se Annukka ainakin työkiireiden keskeltä :)

Sujuvasti tähän perään sitten itsesäälissä rypemistä.. Jotenkin on taas niin siipi maassa tän touhun suhteen, vaikka just alkoi ovista kohti tullessa mieli vähän piristymään. Tänään siis kuulin taas kerran vauvauutisia eräältä vanhalta kaverilta. Olen toisaalta onnellinen kaverini puolesta, koska tiedän, että hänellä on ollut vauvakuume jo vuosia, mutta mies suostui vasta nyt. Mutta sitten tärppäsikin saman tien. Jotenkin vain pistää jonnekin todella syvälle sydämeen nyt tämä asia :'( Tuntuu niin hirvittävän epäreilulta, että me kaikin puolin kunnolliset ihmiset ei saada lasta, mutta kaiken maailman aineiden väärinkäyttäjille, lasten pahoinpiteilijöille, yhdenillanjutuille yms niitä muksuja vaan satelee. Elämä on... Sorry valitus, mutta mulla meni perjantai-ilta pilalle tuon uutisen vuoksi, ja kun mieskään ei ole kotona, niin tulin purkamaan tätä oloa teille. Ja pahinta on, että pitäis vain alkaa karaistumaan tuollaisten uutisien kuulemiseen, sillä niitä tulee varmasti riittämään, vaikka me ei ikinä saatais lasta.

Keiju, tiedän täsmälleen, mitä ajattelet. Itse olen koko aamupäivän täällä rypenyt itsesäälissä ja vollottanu. Mieskin varmaan kohta hermostuu tähän ailahteluun. Ja kun mieli hiukan parani, pärähti tekstari, että kaverini oli juuri synnyttänyt:-/ Olen toki onnellinen heidän puolestaan, mutta...jotenkin se aina riipaisee tuolta syvältä.

Täällä kp 29/28-30 ja tuhrua jo tulee, joten kohta kp 1 tai sitten huomenna viimeistään:-( En kyllä mitään hirveitä toiveita ajatellut tän kierron suhteen, mutta kyllä se vaan sittenkin harmittaa, kun täti tulee.

Jotenkin oon vaan saanut päähäni, että meille ei luomuna sitä taaperoa tule. No, tää on taas näitä päiviä:-) Tsempataan!

Keiju ja Oona,
kovin tutuilta nuo tuntemukset kuulostaa.

Mua ketuttaa erityisesti ihmiset, jotka leveilevät sillä, miten helposti heillä napsahti. "Ei ees tarvinnut miettiä ovista, niin heti tärppäsi kun kerran peuhattiin..." Mä oon tästä samasta tapauksesta puhunut aiemminkin, mutta pakko oli kertoa taas. Silloin nimittäin keljutti ja PALJON!!

Eihän kukaan varmasti tuolloaisilla kommenteilla mitään pahaa tarkoita, mutta näissä asioissa kannattaisi olla hienotunteinen ja varoa, ettei mene omat jutut kehuskelun puolelle. Mutta ei kai sitä tajua sellaiset ihmiset, joiden ei tarvitse kuin ajatella "vauva" ja heti pamahtavat paksuksi, että kaikilla, lähellekään kaikilla, nää hommat ei aivan yhtä yksinkertaisesti suju.

Yrittäkäämme siis olla sallivia heille, ja eipä sitä muuta voi kuin toistaa täydestä sydämestään:

"Periksi ei anne!"

Keiju, Oona ja Helinä. Meillä on tuttavapiirissä niitä pariskuntia jotka tuntuu myöskin sikiävän jo siitä että nukkuvat samassa sängyssä :) Jokaiselle heistä en olisi niitä lapsia suonut, sen verta ajattelemattomia ihmisiä ovat, että pistää aina vihaksi ja raapaisee sydäntä kuulla että kuinkas helposti se taas kävikään.. Mutta elämä ei ole aina reilu ja täytyy yrittää ajatella positiivisesti, vaikkei se aina helppoa olekaan..

Häät on nyt meidän osalta juhlittu, ja mukavaa oli. Ruokaa ja herkkuja sai syödä niin että napa rutisee. Siellä oli oikein karkkibuffetkin!! =D NAM! Vitsi, mun kaveri (morsian) oli niiiiiiin kaunis, että meinasin melkein pillittää kun hän asteli sitä kirkon käytävää, tippa on vieläkin linssissä.. =) Häät on aina niin tunteellisia ja ihania juhlia.

Tässä elellään nyt päivä kerrallaan, mahtaa olla menossa kp18/26-28,eli aikasintaan viikonpäästä alkas menkat, viimestään ukkelin syntymäpäivänä. Ois kyllä mahtava antaa hälle ikimuistoinen syntymäpäivälahja, eli plussa tikkuun, mutta turha miettiä sitä etukäteen..

Täytyy rientää.

Niinpä, Mari, joillekin riittää samassa sängyssä oleskelu. ;)

Oi kuinka suloisilta kuulosti nuo häät joissa pääsit juhlimaan. Minäkin pääsen ekaa kertaa elämässäni TALVIhäihin parin viikon kuluttua. Pariskunta ei ole entuudestaan tuttu minulle, vain miehelle, mutta se ei haittaa. On aina ihanaa mennä juhlimaan ihmisten onnea. :)

Niin ja ONNEA Sonia onnistuneesta ulrakäynnistä, mahtavaa!!!

minnespäin Helinä on menossa juhlimaan talvihäitä parin viikon päästä?!
täällä olis yks toinen jolla hääkekkerit parin viikon päästä tiedossa.. :)

tosin vaatteista ei ole mitään hajua mitä laittaa, täytyy käydä shoppaamassa, mutta mä oon miettiny tota kenkäongelmaa... millaset kengät kannattais laittaa?! en jaksa vaihdella ulkokengistä sisäkenkiin... ja toisekseen, täytyis jostain löytää kengätkin itelle, eli kiire tässä vielä tulee löytää itelleen asusteet...

Mun tekis mieli paistettavia karjalanpiirakoita, nam!

On se ihana huomata, että muillakin on samanlaisia tunteina kavereiden raskautumisen suhteen! :) Mun mielestä se vaan on niin, että esim. ainakaan alle puolen vuoden yrityksellä raskautuneet ei oikein voi valittaa, kuinka kovasti joutuivat "yrittämään". Noh, eihän näillä katkerilla tunteilla mitään voita, eikä toisten raskaus ole minulta pois, mutta on se vaan niin vaikeeta välillä. Itselläkin olis parempi olo, jos pystyis ajattelemaan enemmän positiivisesti, joten siihen pyritään!

Mitenkäs Oonalla kävi? Peukkuja vielä, että oliskin vain säikyttelytuhrua!! Äläkä vielä hermoile, ettette saisi lasta luomuna, teillä on vielä täydet mahikset siihen! Tiedän kyllä nuo epätoivon tunteet, mutta kyllä se siitä taas kirkastuu. Tsemppihalaus!

Toivotaan, että Mari saisit yllättää miehen ihanalla synttärilahjalla! Oiskin aika ihkua.. =)

Olikos täällä muita ovisbongareita? Tikru ainakin oli tulossa ihan mun kannoilla. Mä aattelin tikutella tänään, vaikka ei ole vielä ollut mitään olojakaan. Ja peiton pöllytyksetkin aloitettiin eilen ;) Joten tästä se taas lähtee... Miehen laitoin E-vitamiinikuurille, kun vyöhyketerapeutti kertoi yhdestä tapauksesta, jossa pariskunta oli pitkän yrityksen jälkeen saanut vauvan alulle, kun olivat alkaneet vyödä E-vitamiinia.

Oho, tulipas taas pitkät höpötykset! Nyt taidan lähteä ulos vähän lumitöihin, kun siellä paistaa aurinkokin niin ihanasti.Rentoa sunnuntain jatkoa!

mä muistan kans noi tunteet et en kestä enää yhtään raskausuutista.. tuli muutama ilta itkettyäkin kun tuntui että kaikki ympärilläni on raskaana... uutisia en olisi kestänyt varsinkaan kavereilta, tosin sit lisäsin listaan että yhden ihanan ystävän kyllä kestäisin, mutta en ketään muuta... ja kuinka ollakaan tämä ystävä odotti jo silloin.. ja ei ollut niin paha juttu kun uutisestaan kertoi, pikkasen kirpaisi, mut sit kun ajattelin että pääsen hoitamaan pientä ja kaikkea ja oli kuitenkin niin tarkoitettu juttu (vaikka eivät siis yrittäneet, käyttivät ehkäisyä jne.) ja vauva päätti silti tulla... niin eihän sitä voinut olla katkera siitä... ja mikä ilonaihe kun seuraavassa kierrossa sitten meille tuli plussa, riensin heti kertomaan ystävälleni :)

Nyt kyseisellä ystävälläni on muutaman päivän vanha vauva (kävimme katsomassa sitä kun ikää oli kaksi päivää) ja aivan ihana nyytti oli.. :) ei sitä voinut muuta kun tuijottaa.. :)

Mutta kyllä sitä rupesi miettimään kun toiset raskautuivat niin helposti, ja itsellä yritys ei ollut varsinaisesti käytössä puoleen vuoteen, vaikka tavallaan olikin kun ehkäisyä ei ollut.. sitten kun varsinainen yritys alkoi niin vauvalla oli ollut jo puolivuotta mahdollista saada alkunsa niin kyllä tuntui epätoivoiselta välillä kun ei mitään vieläkään kuulunut... mutta ehkä se stressi sitten tuotti tulosta, muutama kuukausi tuli petyttyä kerta toisensa jälkeen ja stressattua ja sitten pamahti plussa..

Me varattiin eilen pieni reissu kylpylään, ihanaa! tosin täytyy mennä ostamaan sitä ennen uudet uikkarit tai bikinit kun noi vanhat bikinit on liian pienet rintojen kohdalta (vaikka toivoin että näitten ei tarvisi turvota yhtään enempää...nää on jo aivan liian isot..äh :/ ) ja uikkareita tuntuu olevan vähän hankala löytää muuten M-kokoiselle mut sit ku tissit on luokkaa f-g-kuppi... :/

Keiju, kannattaa myös miehelle syöttää sinkkiä... se muistaakseni parans jotenki sperman laatua ja halukkuutta tai jotain.. :)

Pieni toivonkipinä oli vielä eilen illalla, kun tuhru ja juilinta loppu kun seinään, mutta tänään sitten juilinut senkin edestä-> kp 1 menossa. Mutta nyt on jo uudet ovisbongailut mielessä:-D

Mies oli eilen ihana, kun hiukka touhuiltiin, niin sano sit, että mun pitää nostaa jalat kohti kattoa - suloinen. Koetin sitten selitellä, että mahikset aika minimaaliset, kun just täti tulossa. Toki tapahtuuhan näitäkin ihmeitä:-)

Nyt nostan jalat vaan muuten kohti kattoa ja löhöilen loppuillan; jaksaa taas töissä sitten ensi viikon. Ovis- ja plussapuhureita kaikille tasapuolisesti!

Keiju, oona, niin tuttuja tännekkin nuo tuntemukset...aina tosiaan yrittää ajatella ettei noi muitten raskaudet oo iteltä pois mutta on se vaikeaa. Katkeruus ottaa niin helposti vallan...mut pakko vaan yrittää ajatella et kyllä mekin vielä joskus! Periksi ei anne!! :D

Oonalle halit! hemmetin täti! mut kiva jos jo ajattelet seuraavaa ovista :) mä aina yritän kovasti piristää itteeni ajattelemalla jotain uusia "temppuja" uutta kiertoa varten...joo vaik kyllähän täs on jo vissii kaikki "kotikonstit" kokeiltu mut kyl se aina kummasti piristää ja antaa uutta toivoa...meillä oliki nois vitamiineissa vähän taukoa, nyt taas popsitaan...mies popsii päivittäin noin 10 eri tabuu...e-vitamiinia, ceetä, sinkkii, monivitamiinia, foolibeetä, omega kapseleita ym...ja minä vissii 12 eri tabuu...epätoivoista? niin tai näin, ei ne ainakaan pahaa voi tehä. Mä laitan ukolle aina tabut illalla valmiiksi muovikippoon mistä se ottaa ne sit aamulla, ja illalla annan kouraan...:) nyt pitäs mun taas alkaa juoda sitä emäsjauhe liuosta...hyi se on vaa pahaa...ei se maistu millekkää mut se koostumus, yöks...

Keiju: joo,mä oon kuullu kans tosta e-vitskun vaikutuksesta! mul ois ehkä oili tos ens v-loppuna jos menee samaa tahtii ku viimeksi...niin ja ens ke veetee :) et perässä tullaa, keiju :) Mitäs tikut sano? Puhallan teille hedelmällistä tuulta *puuuuh!!* :)

Jep...mitä mieltä olette juuri valitusta miss suomesta? minusta kolmikko oli ihan huono...pyh, mariel ois saanu voittaa, se ois ollu just semmoi eksoottisen tumma, ois voinu menestyä maailmalla..

Huomenta

En sitten ehtinyt viikonloppuna tänne, vaikka lupailinkin sellaista.
Tikru oli tilaillut aikaa gynelle. Toivotaan, että kokeista löytyisi jokin selittävä tekijä. Toisaalta ei kyllä toivois, että on mitään vakavaa tai sellaista mikä estää hedelmöittymisen. Toisaalta taas ikuinen tietämättömyys ja epävarmuuskin on kauheaa. Olikos sua tai teitä jo kuinka paljon tutkittu?
Ja olet miehenkin saanut innostumaan vitamiineista. Meillä ei kyllä onnistu, vaikka esim. monivitamiini olis varmaan ihan hyväksi miehellekin. Itse syön kalkki- ja monivitamiinivalmisteita.

Keiju. Meillä ei nyt ihan lähipiirissä pitäis olla yhtään raskausuutista tiedossa. Parilla kaverillani on nyt kuulemma lapsiluku täys. Jotenkin tuntuu, että kaikki vaan odottaa meidän alkavan lisääntymään, oma äitini kai pahimmasta päästä. Suoraan ei sanota mitään mutta esim. kaupoissa ihastellaan vauvojen vaatteita läsnäollessani. No joo, onhan ne ihania mutta minä otan sen kyllä ihan selvänä vihjeenä. En muista tätä olleen kuin nyt ihan viime aikoina.. Olen vähän odotellut, että koska kysyy suoraan, että yritättekö te edes mutta eipä ole ainakaan vielä... Tuskin kysyykään. Tuntuu pahalta, kun kyllähän me lapsi/lapsia tahdottais mutta minkäs voit... Voi tietysti olla, että otan vaan vähän turhan raskaasti. Kai se omakin tyytymättömyys tilanteeseen vaikuttaa reaktiooni.

Oonalle pahoittelut tädistä! Pää pystyssä vaan kohti uutta kiertoa.
Mikäs on Helinän tilanne? Mari, toivotaan, että se plussa siihen tikkuun ilmestyy, kun kierto ehtii sinne asti.

Täällä ovis ollut varmaan kuluneella viikolla tai en tiedä.. Kovasti on nyt viikon päivät tuikkinut alavatsaa ja vielä tänäänkin. Hyödynnelty on aina kun joudettu, saa nähdä ollaanko saatu mitää aikaiseksi. No sen näkee parin viikon päästä viimeistään.

Pitäis jaksaa taas aloittaa päivän työt. 3 viikkoa vielä ja sitten olis viikon verran lomaa. Tällä viikolla olen vain torstaina maailmalla, joten luulisin, että ehdin tännekin useammin. Maanantaita!

Oonalle tätipahoittelu :( Ihana sun mies kun on täysillä mukana tässä puuhassa :)

Kiva kun pääset Tikru tutkittavaksi, onhan se hyvä varmistaa että kaikki on kohdillaan! Minäkin mietin, että oliko sulla jotain aiempia tutkimuksia takana?

Annukalle peukut pystyssä! Toivottavasti tärppi on käynyt bdbdbd!

Meidän äiti kans ihastelee mulle noita pikkulapsia kaupassa kun käydään joskus. Tietää keskenmenosta, mutta ei oo siitä puhuttu koskaan, en mää etes pystyis.
Jotenki tuntuu, ettei se tajua kuin se oli paha paikka ja minä suhtaudun hyvin kylmästi näihin taaperoihin äidin läsnäollessa.
Aika erikoinen meillä muutenkin on tuo suhde, yritän tytön kanssa, että me oltais aina hyvin läheisiä :)

Ymmärrän tosi hyvin nämä katkeruus ajatukset, kun toiset raskautuu tahtomattaan ja toiset ei vaikka haluais.. Tänne meidän pikkukyläänki on siunaantunut lapsia niille, joilta niitä sitten huostaanotetaan. Istuvat baarissa jo odotusaikana, yäk...

Ja muistan kuin ärsytti kun jotkut raskautu 2 kertaa sinä aikana kun itse kärvisteli keskenmenon kans ja yrityksistä huolimatta ei tärpännyt uudestan. Pelottavan syvällä tuli välillä käytyä, jotenki sieltä aina silti nous takas :) Vaikka tietää, ettei se itseltä oo pois, niin silti... Mutta muistakaa "periksi ei anne!"

Kiitos kaikille onnitteluista! Yritän nyt siirtyä tuolle toiselle puolelle, vaikka meinaa pelottaa. Sitten tullaan takas jos tarve vaatii :)

Käyn joka päivä tietty lukemassa teidän kuulumiset ja vilpittömästi toivon, että joudutta kaikki pian vauvahormonien valtaamiksi :):):) Plussapuhuri *puuh*

Alkuperäinen kirjoittaja tikruliini84:
Wish A Baby 88
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Helinä, vm -77,
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mari_, vm-83, toinen (poika,11/06), pohjois-pohjanmaa tjot/Y
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme

Plussanneet poistakaa itse itsenne listalta! :)

Mi-iu. Vantaalle oon menossa häähumuun. Entä sinä? Minäkin oon jo hiukan ehtinyt miettiä tuota pukuasiaa, mutta vielä ei ole hajuakaan, mitä pälleni laitan, eikä toisaalta aikaa lähteä ostoksille. Että hömh, katsellaan, minkä kauhtanan mä kaapista päälleni löydän. ;)

Hei, tuo vitaaminijuttupa täytyy laittaa korvan taakse. Josko sitä vaikka E:tä ja sinkkiä lähtis popsimaan...

Hienoiset tätioireet on päsähtäneet täällä päälle. Pientä tiputtelua toissapäivänä ja eilen ja tissejä juilii jonnii verran. Että sillee. Taas.

Oonalle pahoittelut :( Kurja täti! Hienosti sun mies jaksaa tsempata!

Toivottavasti Tikrulla asiat selkenevät tutkimuksissa.

Annukalla näyttää aika hyvältä! bd bd

Kyllähän nuo sukulaiset on mulle/meille vihjailleet siitä asti kun ollaan naimisiin menty lasten teosta. Ja äitikin "jonkin" verran. Itseasiassa äiti uhkaili, että ostaa joka tapauksessa vauvan vaatteita joululahjaksi mulle ja siskolleni. Onneksi ei tehnyt sitä viime jouluna - olisin kyllä pillahtanut itkuun. Mutta se nyt taisi olla vaan puhetta :) Vähän reippaampaa huumoria. Saa nähdä kuinka pahasti äiti höpsähtää, kun hänelle raskaudesta kerron ;)

Tänä aamuna oli kyllä aika huono olo; meinasin oksentaa kun laitoin hammasharjan suuhun! Kuvotus jatkuu edelleen, toivottavasti ei pahene.

Sonia on lähtenyt jo odotuspuolelle, itse odottelen vielä pari viikkoa.

Kurjaa Hilma tuo pahoinvointi mutta kun kuuluu ns. "taudin" kuvaan niin sitä kestää varmaan melkeinpä mitä vaan :-)

Mulla tosi lorvipäivä. Ei oikein kiinnosta tehdä tai aloittaa mitään hommaa. Muutaman jutun olen sopinut tekeväni illalla ihan kuin silloin olisi enemmän virtaa...

Onnea Sonialle sinne odottajien puolelle. Käyhän välillä tällä puolelle moikkaamassa meitä haaveilijoita.

Ainii, unohtu ihan, että sonialle onnittelut ihanista ultrakuulumisista!!

Helinä, toivotaan vielä että tiputtelut jäisivät ja saisit plussan!! :)

Tääl oli kyselty noist tukimuksista...meille on sperma-analyysi tehty ja multa on kyllä joskus aikoinaan otettu noi hormonitestit epäsäännöllisten kuukautisten takia, silloin ei ainakaan mitää häikkää löytynyt...sen enempiä ei oo tutkittu...blääh...ens viikolla aika...mua jotenki ahdistaa koko juttu...ehkä siinäki syy miksi en aikasemmin soittanut vaik lähetteen sain jo marraskuussa....

Oonalle lohtuhalit ikävän eukon tuppautumisesta, mutta onneksi olet jo kovasti menossa kohti uutta ovista. Toivotaan että tärppää, ja muista pitää jalkoja ylhäällä! :D Ihanasti sanottu sun mieheltäs ;D

Helinä, ei vielä saa luovuttaa, vielä on toivoa.
Annukalle bdbdb että olis simpat löytäny perille ja saisitte se plussan =)
Tikruliinille tsempit testeihin. Toivotaan että mitään vakavampaa ei läytyis, mutta edes jonkin sorttinen selitys. Ja toivottavasti se ke vt saisi nyt sun vartalon valmuistilaan =D

Mi-iu: mulla oli niissä häissä jalassa ihan avokkaat, piti tietenkin hiukka katsella ettei ihan suurimpiin lumikinoksiin astu =)
Hilmalla äiti varmaan "repeää liitoksistaan" kun kuulee raskaudestasi ;D
Soniakin uskaltautui odotus-puoelle, älä kuitenkaan ihan kokonaan meitä unohda ;)

Helinä, täällä mennään häihin n.80km vantaasta ylöspäin ;) tai jotain... eli ei siis samat pirskeet tiedossa :D

Mä just mietin kehtaanko noita valkosia saappaita laittaa (eivät siis ole korolliset) ja kärjestä neliönmalliset eikä pyöreät.... vai pitääkö vielä kattoa toi kenkäkaappi läpi tai etsiä uudet..

Mutta nyt tiskaamaan ja tekemään huomiselle ruokaa töihin...
<3