Wish a Baby 88

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tikruliini84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sonialle rauhallista mieltä. Toivotaan, että kaikki on kunnossa.

Täällä kyseltiin jännäysketjua. En tiedä, onko täällä tällä hetkellä muita kuin minä?!? Minä en nyt ole kummoinen jännättävä:-) Nippailee "lupaavasti" tätimäisesti ja valkkariakin alkanu tulee...Joten taitaapi täti rynnistellä viikonlopun aikana. Mutta sitten en sitä enää vähään aikaan haluakaan kyläilemään;-)

Eli, jännäyslista:

oona 2.-3.2. (la-su)

Lisätkääpä itsenne!

Sonialle vauvaliimaa ja rauhallista mieltä! Uskotaan, että kaikki on kunnossa.

Oonalle bd bd Jos vaikka sittenkin..!

ON: ei ihmeempiä. Oireita on niin vähän, että on vaikea uskoa olevansa raskaana. Luulen, että asia konkretisoituu sitten kun ultrassa näkyy syke. Sen tiedän, että niin kauaa en saa asiaa salattua, vaan pakko on päästä kertomaan ;)

Ja Tikrulle vielä iso tsemppi hali!

Sonian suuntaan lähtee täältäkin paketissa vauvaliimapurkkeja.

Voi kettu sentään, jos täti pääsi Tikruliinin luo, mutta hienoa, että pääsette testit tekemään, eipä tarvii arvailla sen jälkeen niin kovin, että mistä kiikastaa, jos nyt jostakin kiikastaa.

Minun täytyy rauhakseen ootella vielä pari viikkoa, en laita itseäni tässä vaiheessa jännäyslistalle.

Vitsi ku oiskin aina olemassa selkeät merkit siitä, missä mennään. Selkeästi eri oireet alkuraskaudelle ja tädin tulolle ym... Mutta ei, jännäillä saa aina, ja ootella pitkät pätkät ennen kuin asiat selviää...

Mutta onpa mukavaa, kun on vihdoin selkeästi talvi. Täällä Helsingissä ei lunta ole paljoa, mutta on kuitenkin. Viime viikonlopuna Jyväskylässä oli ihana lenkkeillä valkeissa pehmeissä maisemissa.

Tikrulle vielä kerran lohtuhali, ja voimia eteenpäin. Onneksi nyt pääsette niihin testeihin, josko kaikki selviäis sitten siellä. =)

Oona: jos se nyt kuiteskin olisi sitä, vielä ei saa luovuttaa!

Helinä: Me joskus kavereiden kanssa naurettiin, että jos munasolu hedelmöittys niin ois hyvä jos mahasta kuulus sellanen kunnon onnellinen kiljasu, tietäs heti eikä tarttis miettiä ja pähkäillä :D Mut ikävä kyllä luonto ei toimi sillä tavalla..

En nyt ole varma että bongasinko ovislimat eilen, oli sellasta venyvää ja paksua (??). Mutta ei olisi eka kerta ku olen tästä asiasta väärässä :D No eilen ei kuitenkaan peuhailtu, jos vaikka tänään sais ukkelin taivutettua, ihan varalta jos kierto nyt onkin sit taas pitempi. Jos se ovis oli eilen niin nyt pitäs kierron olla sit taas sen 26pv. Mutta onneks kuitenkin peuhailtiin toissapäivänä, siellähän ne simpat on valmiina tositoimiin =D

Ja laitan nyt varalta tänne loppuun että Marihan se tässä kirjoitteli, jos taaskaan ei näy lähettäjää. :D

Marille onnea oviksen hyödyntämiseen ja hyvä että on jo simppoja itämässä valmiina ;)

Oonalle hirmusesti plussatuulta! *puuuuh! *

Naurattanu tänään....eilen ketutti ja tänään jo laskeskelin koska seuraava ovis on, hehe. Onneks toi ärsytys ei kestä ku päivän, kaksi. Totta on että itku ei tässä auta, minkäs teet. Ja jos nyt käy niin et seuraavakin ovis on 13-14 päivä niin se ois sit v-loppu, ni sidon ukon sänkyyn ja käytän hyväkseni koko v-lopun, aamusta iltaan ,haha...no ei ehkä kumminkaan ;)

Onneks juu lääkäri tilattuna, ei vaan tosiaan kiinnostais mikään tutkimus ja hoitorumba :S ei niin tipan tippaa. Ja mietityttää et jos johonki isompiin hoitohon joutuu niin miten voi olla töistä pois aina tiettyinä päivinä ym ym...blaah, tuntuu toivottomalta tuo..mut turha sitä on etukäteen miettiä....

Mutta mottona: Periksi ei anne, perkule! :):)

tikru ja koopee 2 (eilistä voi sanoo 1:seks :) )

Oikea asenne Tikrulla! Periksi ei anne! ;D

Tänään kävi sitten normaalisti, eli jonkin sortin taistelu saatiin aikaseksi rahatilanteesta ja tulevasta sellaisesta, kun vastike näköjään nousee noin 50e. Eli sepäs sitten siitä peittojen heiluttelusta, mulla kun toi ukkeli on tollasta murjottavaa sorttia, ja jatkaa sitä ainaski tän päivän loppuun, mahd. vielä huomennaki.. Eli olis taas aikasmoinen ihme jos tästä(kään) kierrosta raskautuisin..

Miekkonen nakkas muuten tänään (ennen riitaa) mulle et onko mulla juoksuaika =D Ku sanoin että tänään on seksipäivä, joka ei sitten taaskaan kerran toteutunut. ARGH! Alkaa hermot mennä.

Mutta plussaonnea kaikille!

Ja yritän nyt painaa itselleni mieleen ton Tikrun aivan mahtavan moton. Periksi ei anne! ;P

Marille jaksamista miehen kanssa. Sovintoseksi kunniaan! Toivottavasti nappaa vaikka välillä toinen nappaa ;)

Tuli mieleeni kun Marin mies ei halua jouluvauvaa, niin joskus oli itselläkin ajatuksena, etten ole kesällä raskaana (kuumaa ja epämukavaa ;)). Mutta koska homma venyi ajateltua pidemmälle, niin nyt sitten ollaan. Kaippa sen kestää... Kaikenlaiset oireet ovat hellittäneet, ainoastaan ärsytyskynnys tuntuu jääneen tooosi matalalle. Aamulla töissä oli vaikea hillitä itseäni, kun kone takkusi. Ja mies saa tappavia katseita heti, kun erehtyy väittämään vastaan ;)

Hilma: Itsehhän olin silloin kesällä raskaana. Kaikki meni muuten hyvin, mutta oli ihan julmetun kuuma, kun se kesäkin oli koko ajna sellaista +30 astetta, niin olo oli kuin saunalla.NAurettiin ukkelin kans että pikkuisella pelaa ilmastointi, sillä maha oli koko ajan ihanan viileä, vaikka muuten hiki virtasikin. =) Saunassa oli samalla tavalla, naapuri juuri nauroi kun on nyt viimeisillään, että oli saunassa ollessaan kokeillut mahaansa niin se oli ollut ihan kylmä, se on aika huvittavaa ;D

Jeps, meillä on ilmeisesti sovittu, sillä rauha oli yön jälkeen palannut yllemme, kyllä mä illalla jo sain hyvänyön suukon, josko tänään sitten saisin sitä sovintoseksiä. =)

Aikaa säästääkseni kopsasin tännekin kirjotuksen, minkä väsäsin ex-kermeihin:

Meidän Nelkku syntyy sitte ens viikon perjantaina (hui!). Hän on jo sen verran hyvän kokoinen (n. 3700g nyt) että käynnistykseen meidät komennettiin viikolla 38+0. Eikä kuulema haittais yhtään vaikka syntyis aiemminkin. Nyt alko kyllä jännittään ihan toden teolla. Jos käynnistysaikaan päästään, en varmaan saa unta silmään torstaiyönä. Ai niin, ultraaja kerkes vilauksen nähdä Nelkun jalkovälistä. Meinasi että prinsessahan se siellä köllöttää :) Pakkasin äsken sen sairaalakassin, jos vaikka tässä jossain vaiheessa tuleeki äkkilähtö. Maha meinaa nimittäin olla välillä kivulias kaiken maailman ronkkimisista ja paineluista.

Safiiri ja Nelkku 36+5

Safiirille voimia!!! Ihanaa, kun kohta on uusi rinsessa maailmassa:)

Minä täällä edustelen yksin jännärilistaa;) kp 27/28-30

Tätituntemuksia on joo. Tässä just mietin, että nyt oon ihan varma, että menkat alkaa. Mutta jos tuliskin plussa, niin sit mulla ois varmaan niitä plussaoireitakin:-)

Välillä öklöttää, nippailee, turvottaa...jne, jne. PMS-oireita kaikki tyynni. Tosin niitä ei nyt mitenkään hirveästi ole. Mutta onhan se nyt mukava jänäillä, eikös!

Ja oon jo toisaalta odotellu, että pääsen testaamaan sitä ovistakin aikaisemmin, nyt kun noi tikutkin on jo kaapissa odottamassa. Mutta...periksi ei anna vielä:-)

Nelkku näyttää olevan samaa kokoluokkaa ku kakkonen ja kolmonenki. Varmaan on sitte yli 4-kiloinen viikon päästä. Ja oishan se mukava jos se ultraaja ois nähny oikein. Sitte pesuetta ois kaks poikaa ja kaks tyttöä. Kaikilla ois kaverit.

Kovasti niitä plussauksia tänne!!!!

Safiiri ja Nelkku 36+6

Ihanaa Safiiri jos Nelkku nyt todellaki ois neitonen. Saisitte tosiaan tasaparit molempia, ja ois niitä leikkikavereita :D

Oonalle bdbdbd, jos ne tuntemukset nyt kuiteski ois niitä raskausoireita :)

Sain eilen kaadettua ukkelinki, suurinpiirtein raiskasin sen. =) Heh, voipi olla että kaikki mahdolisuudet oli jo menny, mutta muutenki oli kyllä ihan mukavaa peuhailla :)

Kävin aamulla pojun ja koiran kanssa ulkona marssimassa tunteroisen, kyllä nyt ramasee mahtavasti ku söinki tossa lounaan.. Pitäs jaksaa alkaa hiukka siivoileen, ku anoppi on vissiin tänään tulossa käymään, ja ku ei viikonlppunakkaan ehdi siivoilla ku ollaan launataina menossa kavereiden häihin. :)

Heips! Sairaslomalainen täällä.. Alkuviikon jo sinnittelin puolikuntoisena töissä, mutta enää en jaksanut. Inhottavia nää flunssat! Mutta toisaalta on ollut tänään paljon parempi olo, kun on saanut vain lepäillä (ja vähän tietty surffailla netissä ;))

Lohtuhalitus Tikrulle menkoista! Tää on niin tätä :( Hieno asenne sulla kuitenkin, "periksi ei anne" ;) Yritän pyrkiä samaan! Eipä se tutkimus- ja hoitorumba varsinkaan mitään herkkua ole, mutta ainakin tulee asioihin selvyys. Ja voihan olla, että sulle käy "klassisesti", eli kun aika tutkimuksiin on saatu, tuleekin ylläriplussa! Sitä toivotaan :) Mä oon kanssa miettinyt noita työpoissaoloja, kun työpaikalta sairaalalle on reilu 50 km, että sieltä ei niin vain yhtäkkiä käväistä lääkärissä. Mutta kaipa sekin sitten on vain pakko järjestyä, kun se aika tulee.

Safiirilla on sitten eräpäivä tiedossa, hienoa! Kovasti vaan tsemppiä ja voimia tulevaan! Ihanaa kyllä, jos sieltä pikkuinen prinsessa on tulossa, niin saatte tosiaan tasaparit :)

Toivottavasti Sonialla kaikki kunnossa, kun ei ole mitään kuulunut!

Ja Mari on taas tehnyt voitavansa plussan eteen :) Eli sitten vaan peukut pystyyn ja tuloksia odottelemaan!

Meilläkin oli varsinkin ennen yritystä kovat keskustelut siitä, milloin olisi "paras" aika vauvan syntyä. Erityisesti mies oli sitä mieltä, että ei todellakaan mitään loppuvuoden vauvoja, ja itsekin ajattelin, että kevät- tai kesävauva olisi ihana, että sais sitten kesällä olla äippälomalla, olis hyvä ulkoilukeli jne. Mutta nyt alkaa olla aivan sama, vaikka vauva syntyis joulukuun vika päivä, kunhan sellainen vain saataisiin alulle...

Oonalle peukkuja!

Minneköhän Kukkis on oikein kadonnut? Ja Annukka? Huhuu!

Omaa napaa vielä sen verran, että näillä näkymin viimeinen clomi-kierto menossa ja ovista odotellaan. Aika kostealta on tuntunut jo parina päivänä, mutta vielä ei ole kunnon "kananmunalimoja" havaittu. Ja sais se ovis vielä hetkisen odotella, sillä mies kotiutuu työreissusta vasta pe-la -yönä. Joten ainakin tulee panttailtua ;)

Oonalle kovasti bdbdbdbd, että täti kiertää sut kaukaa!!!

Marille kans bdbdbdbd, eihän sulla tainnut tulla kuin parin päivän tauko tuohon miehen raiskaukseen :D Eiköhän siellä tavara sen aikaa hengissä oo pysynyt! Mukava, että saitta muutenkin sovittua.

Keijulle onnea oviksen metsästykseen!!!! Toivottavasti se nyt jaksaa miestäkin odottaa :)

Periksi ei anne... luin kans sen sujuvasti kuten se oli tarkoitettu kirjoittaa, mutta hyvältähän tuokin kuulostaa :D Tikrulle halitus kun se täti tuli sittenkin, tuolla aiemmin käsitin, ettei kunnolla käynyt päälle. Kiva että oot jo toipunut haastamaan uuden kierron!!

Huomenna on sitten se ultra, ollaan paljon viisaampia. Varmasti jännittää kun sinne menen, mutta ainakin saa tietää missä mennään!
Miestä en oo saman peiton alle uskaltanut päästääkään sitten oviksen... oli jo aika kireenä tuossa reissuun lähtiessä :D Kyllä se tais silti ymmärtää mistä kiikastaa, niitä vuotoja kun pelkään tulevan.

Heippa.

Miten meni Sonialla ultrassa?
Entä Keijun oviksen bongailut?
Onko Oona täti eksyksissä?

Ihanaa, viikonloppu edessä. Hiukan täytyy töitäkin puurtaa, mutta muuten ei ole mitään suunnitelmia, kivaa löhöillä vain kotosalla. Täytyisiköhän sitä vallan intoutua siivoamaan? Lattialla möyrivistä villakoirista päätellen ehdottomasti kyllä...

Jaahas, mun etuaikanen kierto jatkaa menoaan, tänään jo ollut hienoisia tätioireita, vaikka menkkoihin täytysi olla vielä yli viikko aikaa.. Jaa- a...

Kivaa viikonloppua kaikille, toivottavasti tuo pieni lumipeite pitää pintansa ja pysyy maassa valaisemassa maisemia!

Helinälle bdbdbd, että täti on menettänyt suuntavaistonsa tässä myräkässä :)

Huh, ultrassa käyty. Ihana gyne oli tällä kertaa, eipä ihme, että pitkät jonot ja kalliimpi kuin edellinen, mutta... siellä näkyi pikku Piltin sydämen syke ja kaikki oli kuten pitääkin!

Hermostutti aivan mielettömästi kun siellä odottelin ja kun ultraus alkoi, onneksi hyviä uutisia :)

Jännäyslista:

oona kp 28/28-30

Vielä ei ole täti tullut, mutta uhksi tulla viikonloppuna kylään ja kovasti tuntuu pitävät uhkauksestaan kiinni:-/ Mutta mulla keho voi helposti tehdä kepposet. Olen ollut niin monituista kertaa "raskaana" jotta. Helposti venyy kierto viikolla, jos jännäilen. Kokemusta on:-)

Viikonloppuja kaikille ja laittakaahan kuulumisia!

Jospa se Helinä oiskin tärpänny sulla ny bdbdbd