Wish a baby 66

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tikruliini84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Wish a baby 66

Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Joada, vm -75, tyttö 2v, toinen haaveissa, km 07, pääkaupunkiseutu
Katzu, vm-77, km 12/2006
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Nuppu80, vm-80, esikoinen haaveissa, Vantaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mi-iu, vm-85, esikoinen haaveissa, Y vasta syksyllä -07
Riikka, vm-78, esikoinen haaveissa, y 12/06, km 04/07 Keski-Suomi
Riina1981, vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Thelma , vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
Tuuli, vm-72, esikoinen haaveissa, Y 2/06, km 09/06, etelä-Suomi

Jännäyslista

Annukka76 n. 31.5.
Riikka n. 6.6.
Tikruliini84 6.6-8.6
senora 11-13.6
Katzu 15.6.????

Lisäilin itseni listalle, koska Kermiteissä on kirjoittanut "kadonnut". Eli lyhyesti tilanteestani: ensimmäinen raskaus meni kesken joulukuussa 2006 (rv )) ja olen sen jälkeen rampannut labrassa yms, koska hcg:ni jäi koholleen. Se on normalisoitunut, mutta nyt on selvityksen alla ovuloinko edelleenkään.

Muuten sen verran, että mieheni ja koiramme kanssa asustelemme omakotitalossa ja molemmat olemme töissä. Sen enempää en viitsi ammattejamme paljastaa, mutta periaattteessa olemme palvelualoilla.

Lapsi on todellakin toiveissa ja tietenkin mahdollisimman pian :)

Siinä pieni esittely ;)

Minäkin moikkaan taas täällä...

Toivottavasti Safiirin perhe säästyy enemmiltä tartunnoilta...Ja tosiaan mukavia muutteluhetkiä, jälleen :)

Tikrulla tosiaan ihmepomo :(. Ettei sillä vaan olis joku oma lehmä ojassa, sukulainen tai tuttava tyrkyllä sun paikalle...Kysyitkö, miksi ei vakinaistettukaan?

Eipä ole mitään kesäjuhlia tiedossa, jotain synttäreitä lukuunottamatta. Kaverit on tosi laiskoja avioitumisen suhteen ja sukulaisissakaan ei tällä hetkellä ole ketään potentiaalista pariutujaa.

Antzille vielä peukkuja, olitkos sä ihan bongannut oviksen? Ja kiva, kun tähän ketjuun on tullut uusia mukaan!

Mäkään en jotenkin tunne kuuluvani tonne WAB+ -porukkaan.. ihan ulkopuolinen olo, kun kaikki on jo niin synnytystohinoissaan. Joulukuisissa olen kirjoitellut, mut sielläkin on aika hiljaista ja melko pinnallista se kirjoittelu, ainakin vielä. EXKermiteissä sit joskus jotain, mut vähän sielläkin pudonnu kärryiltä. Kai se sit niin on, että haaveilijat on kumminkin rennompaa porukkaa, vaikka välillä verenmaku suussa tahkottaiskin :)

Annukallekin bd!

Voikaahan hyvin, toivoo
Omppu

Huomenta!

Senoran siivoilut sen kun jatkuu vaan. No, imuroin minäkin eilen, mutta matot jäi sisälle ja lattiat pesemättä kun satoi koko päivän. Ihme pakastin kun nielee tavaraa... Kuuluu varmaan samaan jengiin sukkia syövän pesukoneen kanssa. =)

Joo, tuon dokumentin näin ihan sattumalta kun surffailin kanavia läpi. Tänään tulee TV2 klo 18.20 Akuutti, jossa yhtenä aiheena raskausajan ravinto. Tuli vaan mieleen kun tuolla odotuspuolella on melko hysteerinen ketju siitä mitä saa syödä ja mitä ei...

Tikrulle sympatiat tyhmän pomon takia. On tuo kyllä aika ihmeellistä. Ensin luvataan yhtä ja sitten sanotaan toista. Tsemppiä uuden paikan etsimiseen!

Mikäs on Antzin tilanne? bd bd bd Entäs Annukka? Mitään oireita havaittavissa? =)

Vai vielä yksi muutto Safiirilla tiedossa? =) Huh, kuulostaa aika rankalta. Ei vissiin kannata ihan kaikkia tavaroita vielä purkaa? Onnea panttaustaktiikan kanssa!

Stressin vaikutus hedelmällisyyteen on varmaan totta. Muistelen vaan, että tässä ketjussa viime kesä oli erittäin hedelmällinen (mikä näkyy huhti-toukokuun wab-vauvojen suurena määränä). Pari salamatkustajaakin taisi tulla lomamatkoilta. =)

Missäs Keiju? Muistanko ihan väärin vai olitko nyt Naisten kympillä?

Omaan napaan ei mitään uutta. Naama kukkii kilpaa luonnon kanssa. Hermot menee jne. Tätiä odotellessa...

Riikka kp 21

Ohoh, kylläpä rustailin omaa viestiäni kauan. Moni ehti siinä välissä kirjoittaa. Melkein samoilla minuuteilla tosin. Taisi olla yhdeksän ruuhka. =)

Katzulle tervetuloa mukaan! Ja pahoittelut kokemastasi keskenmenosta. Toivottavasti hormonit asettuvat pian ja ovulaatio alkaa tomia.

Tuuli ja Omppu, kiva kun kävitte moikkaamassa! Mulla oli vähän samat ajatukset silloin kun kävin lyhyesti tuolla odotuspuolella. WAB+-ketjussa kaikki muut oli ties miten paljon pidemmällä ja se marraskuisten ketju ei missään vaiheessa ollut kovin aktiivinen (eikä taida olla vieläkään). Silloin kirjoittelin itse asiassa myös ihan toisella keskustelupalstalla, missä oli todella aktiivinen marraskuisten porukka. No sitten kävi niin kuin kävi, ja löysin tieni takaisin tänne ihanaan kotiketjuun. =)

antzille ja Annukalle bd bd bd bd!!

Tervetuloa mukaan joukkoon Katzu... mehän tunnemmekin Kermeistä. ja muille täytyy tunnustaa, että kävin Katzun kutsumassa mukaan, kun hän huhuili Kermeissä porukkaa. Sallinette tämän kutsun :)
Jos joku tota siivousintoa ihmettelee ja tahtia, niin pitää kai taas selitellä. Asutaan sellaisessa rintamamiestalossa, rakennettu 1950-luvun alkupuolella. Jotain pientä remppaa on tehty, vaihdettu tapetteja ja pirtistä nykitty pinkopahvit ja vaihdettu puolipaneeliin ja maalattuun kipsilevyyn... Helpottaa jonkun verran siivoomista. Ikkunat ovat alkuperäiset, eli tuplia otetaan kesäksi pois, eli akkunoiden pesuoperaatio on helppo, kun ei tarvii aukoa välejä ;) Hih... pitäis kyllä käyttää tuplat pois, että sais välit pestyä, niitä kun ei oo pesty kymmeneen vuoteen. Ulkoapäinkään en oo pessy pariin vuoteen. Sisäpuolelta pari kertaa vuoteen pesaisen, pirtin puolelta useamminkin, kun tahtovat höyrystyä, kun keitän ruokaa... Silloin kun vetää kuivauslastalla, niin johan kirkastuvat... Ja kukas muuten hoksaskaa, että kun on päivät töissä, niin ei oikein kerkee isompia siivouksia tehdä viikolla. Ja viikonloppuna laiskottaa... Tää huone/ilta on ihan hyvä tahti...
kiva kun poikkesitte Omppu ja Tuuli... Toki teijän kuulumisiaa tulee käytyä seuraamassa tuolla plussautuneiden puolellakin.

Annukkako oli ottanu päikkärit... eikös väsyttäminen ole oire db bd db !!!!!!!! Onkos muita oireita...

Tosiaan ruuhka-aika! Katzulle moikka ja kiva, kun löysit tänne! Minä en ole enää kovin aktiivisesti seurannut Kermittejä, mutta aika hiljaista siellä taitaa olla. Onpa harmillista, jos oviksesi on kadonnut. Jos yhtään helpottaa asiaa, niin voin kertoa, että minulla se km ja kaavinta oli syyskuun alussa ja vasta helmikuussa onnistuin ensimmäisen kerran tikuttamaan kunnon oviksen ja kierrosta tulikin normaali. En tiedä, miksi meillä toisilla se kiertojen normalisoituminen kestää niin harmittavan kauan. Meillä tärppäsi sitten kolmannessa "normaalissa" kierrossa. Nyt vasta 7+5 eli paljon on matkaa edessä. Ja vaikka jotkut kritisoivat ovistikkujen käyttöä (ei täällä tosin!), niin minä kyllä olen niiden puolestapuhuja. On todella hankalaa bongata ovista, jos kierrot ovat mitä ovat ja minulle itselleni henkilökohtaisesti aiheutti enemmän stressiä se, kun en tiennyt ovuloinko ollenkaan kuin se, että käytin niitä tikkuja. Mutta kaikki tyylillään :)

Kiitos Riikalle dokumentti vinkistä! Minä en ole jaksanut lukea tuota odotuspuolen ravintoketjua...minä en ollenkaan kestä ylihysteerisiä odottajia :) Km:sta oppi sen, että, vaikka mitä tekisit tai jättäisit tekemättä niin kesken menee, jos on mennäkseen. En minäkään tietysti enää juo alkoholia tms., mutta joku järki näissä hommissa täytyy olla.

Tuuli

Heipä hei!

Katzulle tervetulovilkutukset! :)

Täällä ei olla raskaana... :( Mutta kyllähän mä sen tiesinkin jo, jotenkin vaan piti väkisin pitää toivoa yllä. Tein vielä varmistustestin aamulla ja puhdas nega, apteekin oma testi. Mutta ei muuta kun uutta yritystä sitten! :) Toivottavasti tulisi täti pian, ettei nuo luget pistäisi kroppaa sekaisin. Ompulle vielä että juu, ovis kyllä oli ja bongasin sen.

Tämän omanapaisen viestin siivittelemänä poistun koulutöiden ääreen. :)

Wish a baby 66

antzi, vm-82,enkelityttö 10/06, esikoinen haaveissa, Nurmijärvi
Katzu, vm-77, km 12/2006

Jännäyslista

Annukka76 n. 31.5.
Riikka n. 6.6.
Tikruliini84 6.6-8.6
senora 11-13.6
Katzu 15.6.????

Olin tipahtanut pois... :)

Tervehdys taas wabbilaiset, pitkästä aikaa!

Olin tosiaan juoksureissulla viikonloppuna, eli Naisten kymppi tuli kirmattua kaverin kanssa. Tosi positiivinen olo jäi, sillä jaksoin kuin jaksoinkin juosta koko matkan (vieläpä ihan helposti ;)), joten kuukauden treenaus ei mennyt hukkaan ;D Ihana sää ja mukava fiilis oli tapahtumassa. Joten sinne vaan kaikki ensi vuonna! :)

Oon taas ihan pihalla kaikkien kuulumisista, kun pikaisesti selasin ketjun läpi. Tervetuloa uusille mukaan! Kivasti olemme saaneet uusia ketjulaisia viime aikoina, ja sehän on vain mukavaa :)

Jännäilijöille superpeukutukset! Jospa edes yksi plussa saataisiin... :) Mielellään tietysti monta!!

).( Täällä elellään helpottavasti koopee kakkosta. Eli ovulaatiota ei viime kierrossa ollut, joten täti oli tervetullut. Ja ensimmäinen vt-käynti oli aamulla! Tuntui hyvältä, ja vt "löysi" kystaongelmani kantapään sivusta! Samoin muita pienempiä kremppoja. Uskomaton juttu! Nyt käynnin jälkeen on pistellyt oikean munasarjan kystakohtaa, joten vaikuttaisikohan hoito? Toivotaan, että jotain apuja olisi! Sen verran hyvä fiilis tuli, että varasin heti toisenkin ajan.

Tänään on taas hirmu kiire päivä, kun pitäisi siivoilla ja kokkailla. Illalla tulee 8 henkeä syömään, plus me itse, joten hommaa riittää. Paremmalla ajalla lisää juttua teidän kanssanne siis. Mukavaa päivää kaikille ja kovasti tsemppiä!!

Katzulle tervetuloa minunkin puolestani!

Antzille pahoittelut negasta! Mihinkäs "vaivaan" sulle ne luget määrättiin? Siitä on varmaan ollut puhettakin aikasemmin, mut ei tämän lahopään muistikapasiteetti oikein riitä muistamaan... Mua aina kiinnostaa noi lugekokemukset, kun ite en niitä gyneltä saanut vaikka pariin otteeseen olen kysynyt :/ Ja kuitenkin niistä saattais ehkä olla mun tilanteessa hyötyä!?!?

Hihii..Safiirin harrastuksena on muuttaminen ;D Toiset lenkkeilee tai tonkii kasvimaalla, mutta Safiiri tykkää muuttaa! ;D Mites kauan te nyt meinaatte tässä uudessa kodissa asua?

Kukas valittikaan, että naama kukkii kilpaa luonnon kanssa? No, täällä on sama tilanne :( Loppui ne dermoshopin naamatuotteet pari viikkoa sitten ja kyllä niistä näköjään jotain hyötyä oli, kun nyt ainakin pukkaa finniä ihan huolella :-S Laitoin uuden tilauksen viime viikolla, toivottavasti tulis mömmöt nopeesti! Karseeta tällanen myöhäispuppe...

Nyt lähden ruokikselle!

kukkis: mulla on liian lyhyt luteaalivaihe, siihen sain luget. Itseasiassa luulin että mun luteaalivaihe on 10-11 päivää, mutta näyttäisi että jääkin ihan 8 päivään!! Joten luget tuli tarpeeseen. Jos ei luget auta syyskuuhun mennessä niin sitten uudestaan gynelle ja sitten clomeja tms. tukemaan ovista. Jos ei nekään auta niin sitten ensivuoden kesästä/syksystä alkaa lapsettomuushoidot.

Sinällään tuo luteaalivaihe on jännä juttu, että ilmeisesti mulla on aina ollut noin lyhyt luteaalivaihe, mutta silti tulin raskaaksi viime kesänä! Eihän sen pitäisi edes olla mahdollista..? No, vauvaa emme silti saaneet mutta jo tuo raskaus itsessään ihmetyttää, vaikka kyllähän sitä sillon 1,5-vuotta odotettiinkin.

keiju on juossut naisten kympin! Huih! Musta ei IKINÄ oli siihen. Mulla kunto on ihan aliarvoinen mutta jo astman takia en pystyisi juoksemaan tuollaisia matkoja, olen kokeillut. :) Hyvä suoritus. :)

Katzu, vm-77, km 12/2006

goldig10.gif

Jännäyslista

Annukka76 n. 31.5.
Riikka n. 6.6.
Tikruliini84 6.6-8.6
senora 11-13.6
Katzu 15.6.????

Katzu, vm-77, km 12/2006

goldig10.gif

Jännäyslista

Annukka76 n. 31.5.
Riikka n. 6.6.
Tikruliini84 6.6-8.6
senora 11-13.6
Katzu 15.6.????

Toinen yrittämä oli parempi. Ekassa muka kuva ei meinannu tulla pikakuvakkeesta näkyviin, mutta näyttääpäs sitteki olevan tuolla perässä monena yrityksenä. Miksiköhän se koitti hypätä tuonne loppuun vaikka kursori oli tekstin välissä???

Ei ollu pojan kurkussa mitään. Eikä kurkkukaan ole enää kipeä. Tytär ripuloi illalla, mutta vielä ei ole vääntänyt vaippaan mitään. Jännityksellä odottelemme vaipan sisällön rakennetta - ripuli vai kiinteä. On hän tänään syönyt ihan normaalisti eli jospa sitä näin nopsaan selvittäis.

Katzulle tervetuloa tänne. Kermeissä tosiaan kirjotus on vähentynyt kovasti. Huomasinki Senoran käyneen huikkimassa sinua tähän ketjuun. Meidät Kukkiksen kanssa aikoinaan Omppu kutsui Aurinkoplussaajista, jossa kahteen pekkaan enää raapustelimme.

Antzille negapahoittelut. Ois nyt tullu kunnolla se toinen viiva. Olikos sulla se edellinen testi kans Apteekin? Aika kumma, en oo kuullu että siihen vois tulla viivanpaikkaa.

Keiju, eikö ookki aika jännä se vt?

Jokohan muuten onnittelin Tuulia uudesta ultrakäynnistä hyvine uutisineen? Voi olla etten, joten tässä sitten onnittelut. Tosi hyvä juttu, että syke ja vauveli löytyi ja oikeasta paikasta!

Nyt on mentävä. En siis kerkeäkään tämän enempää. Neitokainen herää päikkäreiltä - velipojat miekkaili liian äänekkäästi. Terveisiä kaikille!!!

ps. Ihanalta kuulosti Kukkiksen venereissut.

antzi, vm-82,enkelityttö 10/06, esikoinen haaveissa, Nurmijärvi
Katzu, vm-77, km 12/2006

goldig10.gif

Jännäyslista

Annukka76 n. 31.5.
Riikka n. 6.6.
Tikruliini84 6.6-8.6
senora 11-13.6
Katzu 15.6.????

Safiiri, eipä kuule haittaa! :D Huvitti vaan kun koko ajan mut tiputetaan listoilta. Ja nyt kun olen siellä niin huomasin että olen kirjoittanut omat tietoni väärin... !:D Mutta ei haittaa. Olen siis oikeasti vm-83, en -82, mutta tuo tuskin on kovin merkittävä tieto.

antzi, vm-83,enkelityttö 10/06, esikoinen haaveissa, Nurmijärvi
Katzu, vm-77, km 12/2006

goldig10.gif

Jännäyslista

Annukka76 n. 31.5.
Riikka n. 6.6.
Tikruliini84 6.6-8.6
senora 11-13.6
Katzu 15.6.????

Tästä ketjusta taijetaan saada sata puhki alta aikayksikön ;)
Mutta rohkeasti vaan kokeilemaan tuota kopiointia... Jäi vaan tuo otsikko sit pois, kun olin niin tohkeissani..
Antzi... oiskohan tuo enne, että sun nimi aina tippuu... jospa plussautuisit pian...
Kiva, että joukko kasvaa.. Mutta saisi niitä plussiakin alkaa tippua pikkuhiljaa!!
Missä on Joada??
Keijulta piti kysymäni, että kerroitko ongelmistasi etukäteen, vai löysikö kystaongelman jalasta ihan itekseen??
Täällä on Antzi ja Safiiri pitäny keskustelua yllä...