Wish a Baby 53

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keiju80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta

riikkaa pidetään peukkuja, että olis nyt "ihan sitä ihteään" :)
Joo ovistikkujen kanssa tässä pelaillaan ekaa kertaa. Testiviiva ollut haaleaa nyt sunnuntaista lähtien. Teoriassa ovis olis torstaina ja jännittää kovasti pitääkö paikkansa... Meinasin tänään jo houkutella miestä tositoimiin saa nähdä miten käy.

Meillä eilen räntä-/vesisadetta koko päivän tänään aamusta sumua mutta nyt jo aurinko paistaa täydeltä terältä, ihanaa! Jos päivällä ehtis vähän ulkoilemaan työn lomassa.
MatkaGallup: 80-luvun lopulla Kanarialla Puerto Rico ja Teneriffalla Ten Bel. Nykysin miehen kanssa syksyisin Ahvenmaalla. Ollaan jotenkin ihastuttu siihen paikkaan ja syys-lokakuu on ainut hetki vuodesta, kun joudetaan matkustamaan yhdessä. Miestä ei kuulemma lentokoneeseen saa :)

Ei vaan nyt työt kutsuu. Pirtsakkaa päivää kaikille!

Vautsivau Riikka, onnittelut plussasta!! Tiedettiinhän me että plussa sieltä on tulossa! :)

Joko Keiju kävi lekurilla? Heti raporttia tänne!

MatkaG: kaukaisin paikka on kanarian saaret. Siellä tullut muutama kerta käytyä. Ikimuistoisin reissu taitaa olla parin vuoden takaa, kun oltiin viikon verran hiidenmaalla. On aika upee paikka hiekkabiitseineen! Ja halpa!
Kalifornian rannikolle halutaan vielä joskus lähteä..

Nyt täytyy tehdä töitä välillä.

ONNEA RIIKKA!!! Vähän tuota osasin jo odottaakin :) Niinhän se sitten oli, että kolmas kerta toden sanoi teillä! =) Tosi hienoa!! Toivottavasti saat täältä vielä seuraa marraskuun plussajunaan!

Nyt ei kerkee enempää. Lääkäri on iltapäivällä, joten siitä raporttia myöhemmin. Vähän mahaa nipistelee ja ravaan koko ajan vessassa katsomassa joko tuhrut alkaa.

ONNEA RIIKKA!!!! Siis mahtavaa! Nyt vaan kaikki mukaan plussajunaan! On varmasti outo fiilis, mutta myös varmaan niiiiiiin ihana:) Kyllä se haamu siitä vahvistuupi:)

Pitäkää nyt peukkuja et tänne saapuis mahd. pian täti, koska sen pitää häipyäkin ennen ens keskiviikon lekuria!!!

Niin ja tosiaan pahoittelut menkanneille, jos ne jäi tuolla välis laittamati. Kyllä mä uskon, että Riikka on nyt tuonut plussajunan ketjuun, joten ei kun uutta yritystä putkeen!

Kiitokset Kukkis. Tänne en vissiin muistanu mainitakaan, että nyt oon sitte virallisesti valmistunu. Eilen muu porukka kahvitteli Keski-Suomessa. Mää ootan toikkaria saapuvaksi postissa.

Mikä koopee Thelmalla on?

Mä lasken kp:n.............hmmm.....28, mutta sillähän ei oo välii ku meijä simot ei riitä luomuplussaan. Yleensä se on 28-32 kyl mä uskon et se tätskä kerkee poistuu ennen lekuria! Mut mua ei kande jännätä:(

Onnittelut Safiiri valmistumisesta multa kans:)

NONIIIIN!

Tulinpa juuri oikeaan aikaan kattelee WABbilaisia kun täällähän on plussailtu!!!
Ja samallatavalla kuin miekin, eli kolmas kerta ja ekana haamu!!! Kyllä se siitä selväksi muuttuu ;) tuhannesti onnea, piru kun pukkasit tuonne marrasjunaan, olisi ollut kiva saaha lokajunaan kavereita, mutta eihän sillä ole merkitystä, hienointa että ketjuun saatiin UUSI PLUSSA!!! Wau! :D :D :D

Puhallellaan muillekkin plussatuulia!
Ainiin ja jokohan sitä uskaltautuisi poistumaan näiltäkin listoilta... en ole vieläkään itseäni listannut tonne odottajien puolelle kun pelottaa vietävästi että tulee pettymään.

Tuonne plussanneiden puolelle tihkui tietoa, että täällä vois olla hyviä uutisia... Ja tottahan se oli!!! HIRRRRMUSTI ONNEA RIIKALLE PLUSSASTA!!! :D :D :D :D Kyllä se viiva siitä haamusta pian vahvistuu! Ja rohkeesti sitten vaan tuonne WAB+listalle, heti kun siltä tuntuu!

ONNEA, ONNEA, ONNEA, ONNEA, ONNEA, ONNEA, ONNEA, ONNEA, ONNEA, ONNEA,

Viivi, rv 19+1

Laitoinpa äsken tilauksen henkka&maukalle, ens viikolla jo pitäis tulla! Mä olen ihan mahdoton postimyynti-tilailija.. siippakin aina naureskelee, kun mulle tulee jatkuvasti niitä saapumisilmotuksia tai postilaatikkoon on sullottu joku vaatepussukka ;)

Tilasin muuten dermoshopistakin sellasta Fresh Balance kasvohoito -sarjaa, kun pukkas viime kierrossa noita hormoninäppyjä oikein urakalla. Bongasin ton tuotteen jostain terolut-ketjusta, kun joku kehui sillä saaneensa hormoninäpyt kuriin ja toistaiseks ainakin on munkin kohdalla tehonnut *koputtaa puuta*.

Siitä tulikin mieleen uusi galluppi: oletko netti/postimyyntiaddikti?

Jaahas, kohta pääsee kotio, se on moro taas kaikille!

Kiitos kaikille onnitteluista. Olette tosi ihania! =)

Olen edelleen ihan sekaisin. En voi uskoa että tämä on totta... Tilasin netistä Vilja-raskaustestin (harvinaisen outo nimi r-testille, tulee mieleen joku keliakiatesti...). Se tulee varmaan ylihuomenna viimeistään. Jospa sitten näkyisi vahvempi viiva. Huh huh. En tiedä miten päin olisi. =)

Keijulle superpeukutukset bd bd bd. Thelmalle myös, eihän sitä koskaan tiedä! bd bd bd ainakin että täti häipyy ennen lekuria. Ja kiivetkääpä kaikki muutkin marraskuun junaan! Olisi mukava saada vertaistukea näile alkuviikoille.

Safiirille onnittelut valmistumisesta! Hieno homma.

Riikka -edelleen kuin puulla päähän lyöty-

Mahtava juttu! Eiköhän se Vilja-testi anna sulle varmistuksen raskaudesta, eikä toivottavasti sentään keliakiasta=) Sitäpä minäkin viime viikon lopulla vähän aavistelin, että teillä taisi nyt tärpätä. Ihanaa, plussa piiiiitkästä aikaa!

Hilmalle vielä kerran jeejee yrityksen aloituksen johdosta!

Matka-gallup: Amerikoissa on mun kaukaisin kohde. En ole erityisen innostunut kaukomatkailusta, Eurooppa sen sijaan on aika tarkkaan koluttu. Eksottisimmasta kohteesta en kyllä tiedä, mahtaisko olla vaikka Venäjä, ainakin mulle kulttuurishokki monin tavoin...

Postimyynti-G: ikinä en ole tilannut! PItäis ehkä kerran elämässä sitäkin kokeilla. Netistäkin oon ostanut vaan matka- ja lentolippuja.

Thelma: todellakin olen kiinnostunut sun hoito-kokemuksista, eli raporttia tänne vaan sitten! Tsemppiä lekuriin, ja menkkojen pikaiseen alkamiseen kerta sitä toivot. Hurjalta kuulosti, että teidän paikkakunnan julkisella KAHDEN vuoden jonot hoitoihin!! Onneksi on se vaihtoehto mennä yksityiselle, tossa ajassa kyllä saattais mennä hermot kaikkein kärsivällisimmältäkin vauvahaaveilijalta!

Keijulle toivon kans sitä parasta, mikäs tilanne?!

Ompulla oli ollut rento reissu, kiva. Perjantainako ne ultraa kypsyvää munista, että minkä kokoinen se on vai mitä? Toivottavasti ei puhkee etuajassa. Suositteliko lääkäri samaan aikaan tikuttamalla seuraamaan ovista?

ON: kp 26/27-29, vähän jo ennakoivia menkkajomoiluja havaittavissa. Eli lähinnä loppukuun lääkäriä odotellessa...

Riikalle paljon onnea :))

Safiirille myös onnea valmistumisen johdosta!

Nyt pukkaa ommoo nappoo: Saatiin vihkimispäivä sovittua, minä menen naimisiin huhtikuun ekalla viikolla, meidän pojan nimipäivänä :) Iik iik iik iik, niin pian, vaikkei me mitään järkätäkkään mutta mun sukunimi vaihtuu, apua...

Postimyyntigalluppi: Voi ei, nyt jäin kyllä kiinni. Minä olen netiimyyntiaddikti pahimmasta päästä ;) Meillä on aina 10-30 nettifirmojen laskuja kuussa, kun minusta on niin kiva tilailla tavaraa ja mieskin tilaa cd/dvd -puolta.. Me oltais varmaan rikkaita jos me ei tilailtas mitään, ihmekkös ei jää mitään säästöön...

Iltapalalle siis seuraavaksi...

Tässä vielä päivitetty lista. Jokos lisätään Riikka mukaan??? :)

WAB+ 15

Synnyttäneet:
26.10.06 Anna vm82, ensimmäinen POIKA 26.10 3140g 50cm
26.10.06 Aurora vm80, toinen (tyttö 03/05) POIKA 27.10 3810g 51cm(?)
8.11.06 Mari vm83, ensimmäinen POIKA 3.11. 2890g 49,5cm
10.12.06 Kira vm76, ensimmäinen TYTTÖ 26.12. 3780g 52 cm
1.2.07 Aqua vm76, ensimmäinen POIKA 25.1. 2850g 48cm

Odottajat:
28.3.07 Hena, vm79, ensimmäinen
31.3.07 Minttu, vm85, ensimmäinen
18.4.07 Helmiina, vm77, ensimmäinen
2.5.07 Tyrni1, vm75, ensimmäinen
11.5.07 Kk, vm84, toinen (poika 09/04)
21.5.07 Syysmarja, vm80, ensimmäinen (km 6/06)
26.5.07 Pikkutiikeri, vm80, ensimmäinen
26.5.07 Peppi, vm80, ensimmäinen
23.7.07 Limee, vm82, ensimmäinen
30.7.07 Viivi, vm78, ensimmäinen
19.8.07 Meirami vm82, ensimmäinen
11.9.07 Piparminttu-Pipsa, vm83, ensimmäinen
6.10.07 Lumi81, vm81, toinen (miehelle ensimmäinen)

HUPSISTA! Meni väärälle palstalle toi, kun pidin molempia auki... SORI!

Onnea kovasti Riikalle ja tervetuloa tuonne toiselle puolelle! :) Ihanaa et saadaan lisää plussia ketjuun!

Lupaan tulla pidemmälle visiitille tähän ketjuun heti kun ehdin. Mukavaa iltaa kaikille!

T: Sekoileva PP rv 13+0

Huomenta

Riikkaa käytin itse noita Vilja-testejä viime kierrossa ja ihan laadukkailta ne vaikutti, vaikkei sitä viivaa ilmestynytkään, mikä taas ei johdu testistä...
Ei sitten pöllytelty. Sekä mies että minä sen verran väsyjä ja miehellä käsi taas todella kipeä ja turvonnut...Se ruumiillinen työ :) Tänään on PAKKO!

Jaahas täällä oltiin valmistuttu, paljon onnea!

Onko kenelläkään kokemusta Acon Easy Prediction ja Early Detection testeistä? Niillä mennään tämä kierto.

Töitähän sitä pitäisi aloitella. Tänään olis koulupäiväkin mutta taidanpa jättää väliin. On sen verran töitä, että täytyy jatkaa pitkälle iltaan.

Oikein mukavaa päivää kaikille.

Huomenta naikkoset ihanaiset!

Tuolle plussapuolelle oli "tihkunut" uutisia, ja pakkohan sitä oli tänne puolelle tultava katsomaan!!!
Onnea Riikkaa!!!!!!!!!!!!

Nyt kaikki mukaan sitten Riikan vetämänä tuonne toiselle puolelle =)

Puuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Syysmarja rv 29+2

Ah, tulipa nukuttua viime yö hyvin! Olen välillä niin huono uninen, että unettomuudestä kärsiminen ei ole kaukana. Mutta välillä näinkin :)

Galluppeja: mä taidan olla kaikista "juntein" WABilainen: en ole käynyt kuin Virossa ja Ruotsissa. Haluaisin toki kauemmaksi, mutta kun miestä ei kiinnosta ja muut mahdolliset matkakumppanit on liian köyhiä matkustamaan. Postimyynnistä: joo, olen _ollut_ todella innokas tilailija, mutta jostain syystä väsähdin hommaan. Aikaisemmin noita katalogeja tuli meille ihan hirveesti, mutta tilaamisen lopettaminen on vähentänyt niiden määrää. Hobby Hall on ainut, mistä vieläkin katselen innolla katalogin läpi.

Hieno, Piitu, että olette saaneet päivän sovittua! Onnea! Ja Safiirille valmistumisen johdosta onnea!

Huomentapäivää!

Kiitän ja kumarran taas onnitteluista. Ja onpa sieltä odotuspuoleltakin käyty houkuttelemassa. No, teen sen varmistustestin vielä tänään. Sen jälkeen sitten voisin alkaa harkita pikkuhiljaa sitä siirtymistä... =)

Piitulle onnittelut rouviintumispäivän sopimisesta!

PostimyyntiG: Tilaan lähinnä henkkamaukalta ja Josefssonilta. Yleensä molemmista yksi paketti per isompi kausikuvasto. Netin kautta on tullut tilattua lisäksi ainakin noita r-testejä ja varmaan joskus jotain muutakin.

Mitenkäs Keijun lekurireissu meni? Mikä on tilanne muuten? Eihän ole tuhruja? bd bd bd

ON: Ihan järkky turvotus. Maha oli eilen illalla kuin ilmapallo. Kiva lähteä lauantaina sinne Lappiin miehen vanhempien kanssa. Anoppi on kuitenkin ihan fiksu ihminen, ja sillä on silmät päässä... =) Toivottavasti ei iske pahoinvointi, en tosiaan halua kertoa tästä vielä kenellekään. Puhumattakaan siitä, että hengästyn jo pelkästä hiihtämisen ajattelemisesta. Tuntuu että sydän hakkaa ihan pienestäkin rasituksesta. Pitää vissiin kehitellä hyviä peitetarinoita. =)

Pikaiset taas (ärsyttävää, kun ei ikinä ehdi ajatuksella nykyään...)

Safiirille onnittelut valmistumisesta!

Postimyyntig: juu-u, addikti olen minäkin. Ja Dermolle itse asiassa pitäiskin just laittaa taas tilausta menemään.. Olen tykännyt tilailla Josefssonin vaatteita, ne on jotenkin mulle parhaita. Tai nythän tuo sitte yhdistyi Elloksen kanssa.

Keijun raporttia minäkin kaipailen..toivottavasti oli onnistunut käynti. Ja toivotaan, että plussa pian napsahtaisi sullekin!

Joo, perjantaina tosiaan seurataan ultralla sitten sitä munarakkulaa..nyt vaan uhkaavasti meinaa nipistellä oikealta... täytyy tänään varmaan tehdä testi, että tiedän, missä mennään.. vaikka eipä se mitään auta, puhkee jos puhkee. Eipä tää ole muutenkaan ihan putkeen mennyt tämä tutkimushomma, että ei yllättäis yhtään! Mieskin pitäis saada viemään se näytteensä...

Jotenki olen vaan nyt ihan kypsä tähän aiheeseen, sellanen hällä väliä fiilis. En tiiä mikä nyt mättää.. siis totta kai haluan lapsen, mutta olen ihan kyllästynyt, tähän on mennyt niiiiiin kauan.. mennyt vähän maku koko hommasta! ÄÄÄÄHHH!