A
Annukka76
Vieras
Huomenta
riikkaa pidetään peukkuja, että olis nyt "ihan sitä ihteään"
Joo ovistikkujen kanssa tässä pelaillaan ekaa kertaa. Testiviiva ollut haaleaa nyt sunnuntaista lähtien. Teoriassa ovis olis torstaina ja jännittää kovasti pitääkö paikkansa... Meinasin tänään jo houkutella miestä tositoimiin saa nähdä miten käy.
Meillä eilen räntä-/vesisadetta koko päivän tänään aamusta sumua mutta nyt jo aurinko paistaa täydeltä terältä, ihanaa! Jos päivällä ehtis vähän ulkoilemaan työn lomassa.
MatkaGallup: 80-luvun lopulla Kanarialla Puerto Rico ja Teneriffalla Ten Bel. Nykysin miehen kanssa syksyisin Ahvenmaalla. Ollaan jotenkin ihastuttu siihen paikkaan ja syys-lokakuu on ainut hetki vuodesta, kun joudetaan matkustamaan yhdessä. Miestä ei kuulemma lentokoneeseen saa
Ei vaan nyt työt kutsuu. Pirtsakkaa päivää kaikille!
riikkaa pidetään peukkuja, että olis nyt "ihan sitä ihteään"
Joo ovistikkujen kanssa tässä pelaillaan ekaa kertaa. Testiviiva ollut haaleaa nyt sunnuntaista lähtien. Teoriassa ovis olis torstaina ja jännittää kovasti pitääkö paikkansa... Meinasin tänään jo houkutella miestä tositoimiin saa nähdä miten käy.
Meillä eilen räntä-/vesisadetta koko päivän tänään aamusta sumua mutta nyt jo aurinko paistaa täydeltä terältä, ihanaa! Jos päivällä ehtis vähän ulkoilemaan työn lomassa.
MatkaGallup: 80-luvun lopulla Kanarialla Puerto Rico ja Teneriffalla Ten Bel. Nykysin miehen kanssa syksyisin Ahvenmaalla. Ollaan jotenkin ihastuttu siihen paikkaan ja syys-lokakuu on ainut hetki vuodesta, kun joudetaan matkustamaan yhdessä. Miestä ei kuulemma lentokoneeseen saa
Ei vaan nyt työt kutsuu. Pirtsakkaa päivää kaikille!