Kukkikselle lämmöistä: Kyllä terotkin nostaa lämpöjä. Mulla nousi lämmöt pikkuisen siinäkin kierrossa, jossa en ovuloinut, mutta söin teroja (oli n. 36,7-36,8). Ja nyt viime kierrossa oli ehkä vähän "normaalia ovis-kiertoa" korkeammalla, n. 36,9-37,1. Lämmöt nousee vähitellen, päivä tai pari oviksen/ terojen aloituksen jälkeen. Kuulostaa kyllä siltä, että sulla muniminen on tapahtunut/ tapahtumassa! Onnekasta matkaa niille

Ja hyvin taisi sulla sitten sattua ovis terojen aloituksen suhteenkin!
Mä oon alkanut henkisesti valmistautua siihen, että siellä lekurilla tulee leikkaustuomio. Ei kiva, mutta eilenkin pisti vasemman munasarjan kohdalla ihan samalla tavalla kun silloin, kun oikealle tuli ne kystat. Että jotain sellaista sielläkin varmaan kasvaa

Ja oikealla tuntuu myös tasaisin väliajoin sellaista "säteilyä" ja vihlontaa, ettei ne kystat sieltäkään oo hävinneet. Toisaalta haluaisinkin nyt vain äkkiä sinne lääkäriin ja leikkaukseen, että pääsisi sitten kunnolla yrittämään, kun ei ne munasarjat tunnu toimivan kunnolla näin. Ärsyttää vaan jo valmiiksi, kun sit joutuu jonottamaan leikkaukseen ties miten kauan, ja koska sit sen jälkeen saa alkaa taas yrittämään... Ihmettelen vaan, että mistä niitä kystia oikein tulee! Niistä edellisistä se gyne selitti, että saattaa olla vaan puhkeamattomia keltarauhasrakkuloita, jotain et munasolu ei oliskaan irronnut, vaan jatkais vaan kasvuaan. Mutta nyt olin niin varma, että viimeks just sieltä vasemmalta irtos munis, kun se jomotteli ja oli paineen tunnetta, joka sit yhtäkkiä loppui. Että mikä siellä nyt sitten pistää ja vihloo? Tekis mieli soittaa sinne sairaalaan ja yrittää aikaistaa sitä lekuria... Onnistuiskohan, jos sanois et pistää niin munasarjoihin? Ääh, tuli taas kamalan sekava sepustus, sorppa. Ahdistaa nyt vaan hirveesti tää tilanne ja yrittäminen. Miks mun elimistö tälleen sekoilee??