Wish a Baby 49

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keiju80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi pylly kun minulla on tylsää ja yksin haahuilen täälläkin, mutta kun ei osaa ajatella mittään muuta nyt.. sitten kun mittasin lämpöäkin, nekin alkaa tippua 36.9 oli nyr. Voi pylly!
TYLSÄÄÄÄÄ...
Ja ompulla hyvä tuo kierto tuolla xD 10/280 ...

Tunti vielä töitä ja sitten viikonlopun viettoon! Huomenna lähdetään venemessuille Helsinkiin ja siinä meneekin koko päivä.

Tännekin ehdin varmaan vasta maanantaina, joten mukavaa viikonloppua kaikille ja tietysti plussatuulahduksia! :)

t: "muniva" Kukkis ;D

Ethän Keiju ole hautautunut sinne suklaakasan alle, ethän!? Mikä tilanne?

Jaahas, Sunni roskishaamuillut! Peukutan täysillä, että se viiva siitä vahvistuisi parin päivän sisään!! bd!

Kukkiksella ihanasti munat kypsymässä! Voi että kun teilläkin nyt tärppi kävis, niin kauan ootte tekin yrittäneet! Peukkuja teillekin db!

Täällä on sit ihan omituinen olo.. eilen tuli kirkasta liukasta limaa koko päivän, ja tänään limat roikkui ja venyi, kun pissillä käydessä kurkkasin (joo-o...)ja vasemmalla puolella tuntuu jotain ihme vihlontaa. Vois epäillä ovisyritykseks, jos ei olis vasta kp 11 ja jos toi tunne olis oikealla. Vasemmalta nimittäin äärimmäisen harvoin olen tietääkseni ovuloinut, siis kivut 99% aina oikealla. Mitä lie siis.

Matot on pihalla ja anoppi tamppas ne (!) oma-alotteisesti. Ihana ihminen. Imuroin ja pesin lattiat, on taas pari päivää siistiä. Takkaan viritin just tulet ja odottelen miestä työmatkaltaan. Valkkaripullo on jäähtymässä, jos vaikka korkkais sen illan tullen.

Kaunista viikonloppua kaikille ja tehkäähän tulosta ;)

Moikka ketjuun!

Keijulle halaus ja rutistus.
Suklaa auttaa aina.

Täällä eka ultra takana, ja kaikki hyvin, siellä pikkunen tunnusteli omaa päätään ja sätki jaloilla. Jotenkin en vaan meinannut uskoa että kuva tuli mun masusta.... ehkä niillä oli siellä joku video mitä näyttivät...
mutta ihana tunne kuitenkin, itku tuli. vastas täydellisesti viikkoja ja muutenkin kaikki hyvin.

Ompun eilinen illan vietto suunnitelma kuulostaa IHANALLE!!! takka ja valkkaria... oih!!

Tuskailinkin tuossa jo odottajien puolella, kuinka inhottava tilanne on nyt, sillä mun paras ystävä, joka oli myös raskaana ja vain neljä viikkoa mua jäljessä, sai keskenmenon.
Nyt en sitten tiedä miten tässä voi olla, ilman että pahoitan hänen mieltään lisää tällä omalla raskaudella :( varmasti tässä kun mennään eteenpäin hänelle tulee ajatuksia, että hänenkin kuuluis olla tuossa tilassa.
Itsekkäästi olen myös surullinen kun en nyt voinut iloita ultra kuulumisistaan hänen kanssaan. Ja suren myös kun en varmaan enää uskalla iloita mistään tähän vauvaan liittyvästä hänen seurassa :(
No aika näyttää. Mutta en voi kuin kuvitella kuinka paha olo hänellä on.

Jeps, mutta menipäs pirteeksi... lähdempäs tässä tekemään hetkeksi muka töitä ;)

meirami 12+6

Myöhäiset lauantai-illat vielä...

Ei ole mitään ihmeempää asiaa, olin tässä koneella ihmettelemässä ja ajattelin pitää meidät kärki päässä...

Ostin muuten miehelle sitä sinkkiä viikolla ja ihan rennoin mielin hää on sitä ottanu. Eilen oli hänel ihan mahdotonta aikaa ja ihmettelin oikein että mistä nyt tuulee niin sanoi että; sinkki on vaikuttanu ;)" Toivottavasti auttaa myös ihan oikeesti niihin simoihin...

Aamukylvö suoritettu, en kyllä tiedä onko tässä vaiheessa kiertoa mitään hyötyä, en muista edes kp:ta....ööööö..... olisko, 12 ?!? täytyy tarkistaa kalenterista...

Tuli muuten mieleen kun olitte jo käyny exotique-rakastelupaikka gallupin(mihin en ole muuten itse vielä vastannut)nii ajattelin kysyä että käytättekö paljon erilaisia "välineitä" sekstaillessa???

Kuulumisiin!

*tää kiipeää nyt peiton alle*

öitä!

Kp 35 ja vieläkin odotellaan...

Meiramin ystävälle kävi siis surullisesti :(
Sehän se olisikin seuraavan jännäys taasen plussauksen jälkeen että pysyisikö kaveri mukana :( Jännäystä jännäyksen perään...

Riinalla aamukylvö xD varhaiset peukutukset.
Tuohon välinegalluppiin: Sitomista ja "patukkaa" on kokeiltu, mut ei siitä harrastetta tullut, josksus säväytän pukeutumisella, mies tykkää jos on korkeakorkoiset saappaat ;)
Tulipa heti perverssi olo...tsiuuuuu.... taijan mennä poiiis....

Huomenta wabbilaiset!

Onpas täällä ollut hiljaista viikonloppuna. No, itselläkin on ollut vähän mieli maassa tämän vauvaprojektin suhteen, niin ei tullut kirjoiteltua muutamaan päivään. Eli lauantaina se tätsy lopultakin hyökkäsi, joten aika kauan piti taas niiden tuhrujen kanssa kärvistellä. Nooh, ei se kp ykkönen sitten enää niin pahalta tunnu, kun pahin v***tus on kärsitty jo tuhrujen aikana, mutta muuten vaan masentaa tämä tilanne. Hoh hoijaa, sitä alkoi sitten kahdeksas yrityskierto... Alkaa jo vähän tympiä.

Mitenkäs Ompun kävi, yllättikö ovis jo vai mitä se oli? Jospa se vasen munasarja onkin jotenkin "varhaisempaa" sorttia, eli ovuloi aikaisemmin silloin kun ylipäätään ovuloi? Huomennakos sulla tai teillä =) oli se lääkäri? Peukkuja sinne jo nyt!

Meiramin ystävälle oli sitten käynyt surullisesti :( On se varmaan vaikeaa tuollaisessa tilanteessa, sekä sun että ystäväsi kannalta. Mutta yritä jaksaa olla hänen tukenaan nyt, niin varmaan hänkin jonkun ajan kuluttua pystyy taas iloitsemaan sun raskaudesta!Ja onnea ihanista ultrakuulumisista! =)

Kukkisella kivasti munia kehittymässä! =D Käytetäänkö muuten clomien kanssa jotain munasolun irrotuspiikkiä (tai muuta lääkettä) vai odotetaanko vaan, että ne poksahtaa itsekseen? Peukutan kovasti, että tuo lääkeyhdistelmä tois teille tärpin, eikä enempää hoitoja tai tutkimuksia tarvisi tehdä!!

Mikäs on Sunnin tilanne?

Hmm, mitäs muuta? Sorppa jos unohtui kommentoida jotain tärkeää, on jotenkin tahmea olo... Lisää paremmalla ajalla!

Keiju kp 3

tiiättekö minä käyn ihan säännöllisesti joka päivä täällä lukemassa teidän kuulumisia :)
Aina toivoen että joku teistä plussaisi ja tulis tonne odottajien puolelle! kovasti peukkuja ja onnea teille. Ootte kyllä aika sinnikkäitä sissejä!! :)

Täällä elellään rauhallisesti rv 6+2 ja aamuinen "krapula" ja heikko olo on alkanut. Ja väsymys...

No, ei haittaa. Kunhan kaikki on kunnossa. Reilun viikon päästä ois varhaisultra. jännittää ja pelottaa.
Vieläkin tuntuu et pitäis tehä yks testi että näyttääkö se vieläki positiivista...että eikai se pieni alkio oo hävinny mihinkään? :)

Mulla tänään vapaapäivä, ja ajattelin lähteä kaupungille ostamaan akryylivärejä niin pääsee taas pitkästä aikaa taiteilemaan!

Maanantaita!

Keijulle vielä pahoittelut menkoista! Toivottavasti suklaa helpotti.. Nyt häntä pystyyn ja kohti seuraavaa ovista! :)

Kiitokset Ompulle ja Keijulle peukutuksista! Kyllä mäkin niin hartaasti toivon, ettei meidän tarttis mihinkään rankempiin hoitoihin lähteä. Ja samaa toivon teillekin, että "pelkät" hormonikuurit riittäis!

Ei mulla ole irrotuspiikkejä käytössä. Ilmeisesti ei ole tarvetta, kun irtoovat muutenkin. Jos inssi -hoitoihin jouduttais, niin sitten varmaan olisi ne irrotuspiikitkin käytössä, kai.

Eilen jomotteli aika reippaastikin ja limat oli sitä tooodella venyvää, joten tänään on varmaan munintapäivä. Ovistikkuun sain eilen kontrolliviivaa haaleamman ja tänään enää ihan hailakka haamu. Mullahan noi tikut ei aina näytä tasavahvoja viivoja, vaikka ovulaatio tapahtuukin ja siksi mittailenkin aamulämpöjä. Tänään aamulla oli lämmöt jo hiukan koholla, mutta en silti usko, että eilen olisin muninut. Eikös ne terotkin voi nostaa lämpöjä? Onko Keijulla tietoa? Mä alotin ne terot vasta eilen (kp16) kun lauantaina en muistanut.. Oltiin tosiaan siellä venemessuilla ja tuli vedettyä sellaset seitinohuet päiväkännit, joten pääsi unohtumaan koko terolut ;D

Joko Sunni testasit uudelleen?? Peukutan...

Täältä työkiireessäni naputan, pakko oli suoda itselleni pieni tauko...
Tänään ois tarkoitus kunhan kotia pääsen niin tikutella, eli testata kun ei vielä täti ole tullut... Katsotaan näkyykö mitä sitten. Jännittää niin pirusti taas että onko sama tuomio kuin viimeksi ja nyt tulee piiiiitkä kierto... Eilen vedin jo valmiiksi suklaata ;)
Voi piru, taas on jatkettava hommia, kaikki kimpoilee siihen malliin ympärillä.
Katsellaan sitte illalla mitä tuli!

Kukkikselle lämmöistä: Kyllä terotkin nostaa lämpöjä. Mulla nousi lämmöt pikkuisen siinäkin kierrossa, jossa en ovuloinut, mutta söin teroja (oli n. 36,7-36,8). Ja nyt viime kierrossa oli ehkä vähän "normaalia ovis-kiertoa" korkeammalla, n. 36,9-37,1. Lämmöt nousee vähitellen, päivä tai pari oviksen/ terojen aloituksen jälkeen. Kuulostaa kyllä siltä, että sulla muniminen on tapahtunut/ tapahtumassa! Onnekasta matkaa niille ;) Ja hyvin taisi sulla sitten sattua ovis terojen aloituksen suhteenkin!

Mä oon alkanut henkisesti valmistautua siihen, että siellä lekurilla tulee leikkaustuomio. Ei kiva, mutta eilenkin pisti vasemman munasarjan kohdalla ihan samalla tavalla kun silloin, kun oikealle tuli ne kystat. Että jotain sellaista sielläkin varmaan kasvaa :( Ja oikealla tuntuu myös tasaisin väliajoin sellaista "säteilyä" ja vihlontaa, ettei ne kystat sieltäkään oo hävinneet. Toisaalta haluaisinkin nyt vain äkkiä sinne lääkäriin ja leikkaukseen, että pääsisi sitten kunnolla yrittämään, kun ei ne munasarjat tunnu toimivan kunnolla näin. Ärsyttää vaan jo valmiiksi, kun sit joutuu jonottamaan leikkaukseen ties miten kauan, ja koska sit sen jälkeen saa alkaa taas yrittämään... Ihmettelen vaan, että mistä niitä kystia oikein tulee! Niistä edellisistä se gyne selitti, että saattaa olla vaan puhkeamattomia keltarauhasrakkuloita, jotain et munasolu ei oliskaan irronnut, vaan jatkais vaan kasvuaan. Mutta nyt olin niin varma, että viimeks just sieltä vasemmalta irtos munis, kun se jomotteli ja oli paineen tunnetta, joka sit yhtäkkiä loppui. Että mikä siellä nyt sitten pistää ja vihloo? Tekis mieli soittaa sinne sairaalaan ja yrittää aikaistaa sitä lekuria... Onnistuiskohan, jos sanois et pistää niin munasarjoihin? Ääh, tuli taas kamalan sekava sepustus, sorppa. Ahdistaa nyt vaan hirveesti tää tilanne ja yrittäminen. Miks mun elimistö tälleen sekoilee??

Keijulle pahoittelut tädistä. Ja onpas inhottavaa, jos nuo kystat nyt sinua kiusaavat oikein urakalla. Kunnon voimahali *noin* ja älä vaivu murheen alhoon! Kirjoita tänne pahin ahdistus.

Sunnilla on jännät paikat!! Toivottavasti plussaa! dbdb

Muistaakseni täällä oli juttua parisuhteesta?! Me elellään ihan kahdestaan, ei olla edes vakavasti harkittu lemmikkiä. Ollaan asuttu yhdessä jo yhdeksän vuotta ja kyllä sitä on edelleen kiva tulla kotiin ja nyhjätä kullan kanssa. Me muuten istutaan illalla tv:tä katsellessa ihan vieri vieressä/osittain sylikkäin ja aamulla halitaan toisiamme pitkään sängyssä (ja sännätään aamiaiselle). Tällä hetkellä miehellä on tosin reippaasti stressiä työn takia, joten sängyssä on hiljaista sillä saralla. Se on muuten hassua; mulla stressi nostaa haluja ja miehellä laskee. Mun mielestä _se_ on vaan parasta hoitoa nupille(kin)!

Viimeistä pilleriläpyskää syödään ja ei ainakaan vielä ole aikeita ostaa uutta satsia... :)

Sara n. 10.2.
Sunni n.10.2
Safiiri 17.2.
senora 20.2. (sitten tsekataan ne etelän hetelmät ... )
Kukkis 24.2.
Riina 26.2. (ja terot varmaan aikastaa taas muutaman päivän...)
Omppu n. 4.3. (jos vielä jaksan yrittää..
Riikka n. 5.3.
Keiju 8.3.

Lisäsin nyt itteni listalle, kun ovis on bongattu (kai). Kierron pituudesta ei kylläkään ole hajua, koska tää on eka terokierto joten tuo päivä on normikierron mukaan laitettu.

Keijulle annan kovasti vertaistukea. Pettymys oli minullakin jälleen todella paha ja jotenkin sitä ei tahtois olla tässä tilanteessa. Kohta kumminkin joku lähipiiristä taas raskautuu vahingossa ja tai ilman vahinkoa nopeasti. Perhana, että elämä on epäreilua, miksi miksi miksi? Meillä menossa viides/kuudes kierto... Vasta...

Sunnia jännätään, muuttuuko roskishaamu oikeaksi plussaksi! Tsemiä..

Ompun ovisbongailutko on menossa nyt? Mikä tilanne?

Piitu greippimehulla höystettynä..

Tutun kuuloisia ajatuksia Piitulla! Minäkin kauhulla odottelen tuttujen vauvauutisia, etenkin niitä puolivahinkoja :/ Töissä välttelen raskaana olevia ihmisiä ja jopa yhtä raskaana olevaa kaveriani. Ensi viikolla pitäisi tavata hänet, mutta en millään jaksaisi. En halua kysellä hänen vointiaan tai esikoisen kuulumisia. Tunnen olevani kamala ihminen! Olin kyllä varautunut siihen, että plussa ei tule ihan heti, mutta aattelin, että edes puolessa vuodessa. Olinpa tyhmä.

Inhoan tätä tämän hetkistä negatiivista oloani! Mieskin sanoi eilen, että pitäisi olla positiivisempi, että monet yrittää paljon pidempään. Mikä onkin ihan tosi. (Pyydän anteeksi kaikilta tämänkin palstan pidempään yrittäneiltä! Teistä tää tuntuu varmaan tosi tyhmältä marinalta, kun meillä kuitenkin yritystä vasta alle vuosi..) Mulle nyt vaan iski joku ihmeen masennuskausi tän jutun suhteen. :( Tulee vaan niin katkera olo kun toiset raskautuu suurinpiirtein heti pippelin nähdessään ja itse ei millään, vaikka miten tärppipäivinä puuhastelisi!

Missäs se Omppu nyt luuraa? Kun ei viikonloppunakaan näkynyt?

Ja Hilmalla viimeinen pillerisatsi menossa, ihanaa! Niin se teidänkin yritys/ tjottailu (onko tästä tarkempia päätöksiä vielä tehty?) alkaa ihan pian! Jännää =)

Anteeks vielä tää kamala marina! Pakko vaan jonnekin purkaa, kun ei näistä jutuista oikein kenellekään kaverillekaan tuu puhuttua eikä aina miehenkään kanssa vatvoa. Ihanaa kun te ootte olemassa =)

Meikälläkin negatiivinen olotila tällä hetkellä... pyh..

Minua kun pistää niin vihaksi kun eukko jota vihaan eniten pamahti paksuksi vahingossa ja kaipa sillä ehkäisy unohtui tai petti, en tiedä en ole kysynyt eikä kiinnosta... Siis tästä jo kohta vuosi aikaa, mutta minun tuurilla tämä ämmä paukahtaa uudelleen vahingossa paksuksi kun tuntuu olevan niin sikiävää sorttia että.. Miten joku yli 30 vee kolmen lapsen äiti ei osaa pitää ehkäisystä huolta?!? Joo, tiedän, olen pimee... Ja kyseessä ei ole onneksi sen lähempi kuin mieheni veljen eukko, voi perhana miten sitä sais ittensä edes hiukka positiiviseksi tässä maailmassa... Voi kun edes voitais muuttaa pois täältä niin unohtuis edes päiväksi koko eukko...

Piitu käärmeissään, älkää välittäkö!

Voi Keijua, lohtuhalit lähtee täältä! Mä tiedän niin tuon tunteen... Ja Piitullakin negatiiviset fiilikset, tsemppiä sinnekin.

Mä kuulin myös taas raskausuutisia kaveripiiristä, ja heti oli tärpännyt. Tietenkin, kuinkas muuten. :/ Olen kyllä oikeesti onnellinen heidän puolestaan, mutta kyllä se katkeruus iskee joka kerta kun noita uutisia kuulee.

Tervepä terve!

Sunnille ihan järjettömät superhyper-peukutukset! bd bd bd bd Huu, miten jännää. Tule sitten heti kertomaan kun olet testannut!

Keiju ja Piitu, ymmärrän teidän tuntemukset oikein hyvin. Itselläkin meinaa palaa hihat, vaikka tämä on vasta kolmas yrityskierto. Olen tämän(kin) asian suhteen niin kärsimätön. Kaiken pitäisi tapahtua nyt ja heti... :| Mun ystävä/tuttavapiirissä sen sijaan tuntuu raskautuminen ottavan aikaa. Ainoa raskaus, jonka tiedän alkaneen nopeasti oli yhden kaverini esikoinen. Sen tekemiseen meni vain 3 kuukautta. No, pikkukakkosta he yrittivätkin sitten yli vuoden ennen tärppiä... Tsemppiä ja jaksamista Keiju ja Piitu, sekä tietysti kaikki muutkin!

Hilmalla viimeinen pillerilaatta menossa! Joo, ei niitä uusia enää kannata ostaa. Ties vaikka resepti onkin yllättäen mennyt vanhaksi... ;)

Niin, mitäs Ompulle kuuluu? Entäs Saralle? Ja Senorakin taitaa palata tällä viikolla sieltä etelän auringosta?

ON: Kp 9. Eikä mitään ihmeellistä. Tuhruttelu loppui viimein lauantaina. Niitä ihme klönttejä ei tullut kuin sinä yhtenä päivänä. En vieläkään tiedä mitä ne oli, mutta tuskin mitään kovin vakavaa. Viime päivät on menneet muuttoasioita hoitaessa. Yksi asunto on meillä jo varattuna, ja sitä pitäisi käydä katsomassa. Vähitellen voisi alkaa inventoida kaappeja ja karsia turhaa roinaa...

Vierailen tuolta Vauvahaaveet ketjusta.. Anteeksi jos häiritsen, mutta oli ihan pakko tulla kattomaan joko Sunni on saanut testattua! :) Kovasti peukkuja täältäkin bd bd bd ja ++++++ tuulia!