****Viikon 11 JATKOT ****

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta muruset!!
Mulla olikin oikein "kiva" aamu tänään kun lähdin aamupissulle. Vuotoa oli tullut NIIN paljon ettei todellakaan tarvitse enää erehtyä oliko kyseessä välivuoto vai menkat :P
Aamutoimissa sitä sitten tuli edelleen solkenaan (jopa lattialle) ja kaiken kruunasi tuppo nenässä, kun sieltäkin rupesi verta vuotamaan :laugh: Että olipahan show! :)
Noh, nyt voin ainakin hyvin mielin lähteä uuteen kiertoon...
Miehen kanssa oli aika kova tappelu tuossa illalla mutta eiköhän asia saada vielä korjaantumaan ;) Kyse oli kuitenkin vain siivouksesta :)

MEnisi jo aika vain nopeammin, niin voitaisiin siirtyä tositoimiin ;)

myymä: Kiitos!!!! Ja jättihalaus sinulle :hug: Jännä, että joskus on helpottunut, kun menkat alkaa....minullakin ollut vuosien varrella monta kiertoa, että mensut jostain syystä myöhässä, mutta testi näyttänyt negaa tai jotain sekalaista. Silloin aina tulee mieleen pelko, että jos oiskin raskaana niin kaikki ei ole hyvin. Silloin vain alitajunnassa odottaa tädin tuloa, vaikka pilvissä oleva pää toivookin raskautta... On tämä hankalaa tämä naisen logiikka :laugh:
Minun ukkoni on monesti ollut pää pyörällä minun tuskailujeni kanssa. Joskus sanoikin, että koeta nyt päättää, mitä haluat :D

Torstai 20.3.08

Yrittämässä: :flower: :flower:

Ouska...............kp 1/35......... yk 3..................1. haaveissa
myymä............. kp3/28(-39)...........yk1...........2. haaveissa
Karpalo67.........kp kp11/27......... yk yli 4v......2. haaveissa
Veena..............kp 12/24-28..........yk10..........1. haaveissa
DaylightDancer.....kp 4/27 (-34)?.........yk 3.....1. haaveissa

Haamuilijat: :heart: :heart:

Plussanneet: :flower: :heart:
Tietämätön........................................1. haaveissa
miina................................yk3............1. haaveissa
Baby-Alpakka....................yk1...........1. yhteinen

Pudonneet: :hug: :hug:

Tuisku-84-..................yk3............2. haaveissa
Gilmore....................yk 6..............2. haaveissa
Caruso....................yk n. 1 v........2. haaveissa
tiigeri.....................yk7.................1. haaveissa
Riine......................yk4?................1. haaveissa
Desole....................yk7................1. haaveissa
xAnnax.................yk3..................1. haaveissa
Peppi30...................yk2...............1. haaveissa

TEROLUTILLA tätiä metsästävät: :flower:

Aubrieta............kp49/42.................yk3(km:n jälkeen)....4.haaveissa

No tätiä yritetään joo mielellään pois saada kun nyt vuodetaan kuin seula :( On tää ihan hullua. ikinä en ole vuotanut näin paljon kuin nyt... toivottavasti olis ohi pian! vähän jo jännittää mahtaako 3 sidettä tän työpäivän aikana edes riittää kun ensimmäisen 3 tunnin aikana on jo 2 kohta käytetty :( voi hiton hitto mä vaan sanon!Mistähän näin runsas vuoto oikein edes voi johtua....

Ne on sulla varmaan ne terot mitkä tekee, siis kun on paljon enemmän keltarauhashormonia kuin normaalisti? Näin mä luulisin :)

Se on hirveetä toi runsas vuoto, miekin oon tottunu ihan pieniin tiputtelukiertoihin pilleriaikoina ja muutenkin, ja nyt sit kun lopetin noi minipillerit on aika paljon runsaampaa. Ekana päivänä sai tamponia vaihtaa 2-3h välein, mut eilen tuli vaan joku tamponillinen.
Yön aikana tuskin mitään, et saa nyt nähdä kuin pian tästä vitsauksesta pääsis eroon :xmas:

Myymä: Toivottavasti selviät tulvasta!

Ouskalle voimia tännekin pinoon ja voimia uuteen kiertoon!

Ihanaa kun alkaa pääsiäisloma! Eikä hetkeäkään liian aikaisin! Ainoa ropleema vaan se että pitää noissa sukulaisissa rampata että mitenkä nuo pupuilut saadaan hoidettua.. Mutta se nyt on vaan järjestelykysymys :D

Veena Kiitos!
No äkkiäkös sitä jostain kyläilystäkin joku pieni puska löytyy missä voi käydä vähän sutinoimassa ;) hihi!

DaylightDancer No mäkin jaksan kyllä uskoa että teroluteilla ois kyllä nyt vähän osuutta asiaan ;)

Ei muuten ollekaan huonoja ajatuksia :laugh:
Mies ainakin innostuu heti, se on varmaa! Tosin ulkona on ehkäpä vielä hieman viileää, mutta eiköhän sitä jotain keksitä jota saadaan simpat perille :D

DayLightDancer: toivottavasti et kertonut ruusunmarjapensaasta kokemuksen pohjalta. Kuulostaa meinaan siltä että auts!

kuule, niistä kaikista oudoista ja rivoista paikoista missä olen harrastanut seksiä, ruusunmarjapensas on ikävä jäänyt vain "haaveeksi" :laugh: ei tee mieli testata juu. vaikka on kaikenmaailman tuhmuuksia kyllä tullut tehtyä :whistle:

Laitoin tuossa äsken miehelle viestiä kun oon ite hötkynnyt tästä vauvajutusta että toivottavasti se ei saa hermoromahdusta mun kanssa... Asia on siis puhuttu aika lyhyesti kun päätettiin jättää ehkäsy pois niin varmistin sitten äsken mieheltä, että toivottavasti sen mielestä on varmasti nyt oikea aika, ettei vaan sano siks ku ite hötkyyn näin kovasti.. mutta kyllä hän sanoi että nyt on hänen mielestään just oikea aika! :)
eli ei muutaku hötkyymään LISÄÄÄÄ!!! :)

Jestas, naiset, mitä täällä oikein tapahtuu??!!! :D Aloin lukeen topiccia lopusta ylöspäin ja ei mennyt kuin muutama viesti (ihanaisen myymän vauvakuumeisen miehen jälkeen :heart: ) kun alkoi olla jo niin kuumat paikat että ihan poskia punastuttaa
n045.gif
ja silmiä häikäisee! B)

f045.gif
f055.gif

(noi oli lähinnä ruusupuskaa ym...)

Munarikasta pääsiäistä kaikille, en nyt ehdi kirjoittaa enkä enempää lukeakaan, palataan taas!
).( sen verran että teroja popsin edelleen ja tätiä toivon ensi viikon lopulle...

Perjantai 21.3.08

Yrittämässä: :flower: :flower:

Ouska...............kp..2/35......... yk 3..................1. haaveissa
myymä............. kp..4/28(-39)...........yk1...........2. haaveissa
Karpalo67.........kp..12/27......... yk yli 4v......2. haaveissa
Veena...............kp..13/24-28..........yk10..........1. haaveissa
DaylightDancer..kp..5/27 (-34)?.........yk 3.....1. haaveissa

Haamuilijat: :heart: :heart:

Plussanneet: :flower: :heart:
Tietämätön........................................1. haaveissa
miina................................yk3............1. haaveissa
Baby-Alpakka....................yk1...........1. yhteinen