¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

Ompa ihanaa, täti on pakannut kassinsa ja lähtenyt ;) . Ihanaa kun ei enään vuoda. Nyt alkaa sitten tää mahdoton oviksen "odottelu" aika. Jotenkin tekis mieli testailla noita ovistikkuja niin tietäis missä vaiheesa se ovulaatio on. Tunnen kyllä nippailuja silloin, mutta se on kysymysmerkki tuleeko se ennen vai jälkeen oviksen.
 
Jopas teillä Seelis on ollu vieraita :) Ja menkatkin loppuneet. Mikä hieno alku uuteen viikkoon!

Täällä ei oo ollu vieraita, mutta synttäreillä on tullu käytyä yms. Nyt suunnitellaan uimahalliin päin menoa koko perheen voimin :D
Sadesäällä ei oo niin kiva ulkoilla ja uimahalli on tossa ihan vieressä. Jos vaan tuo isukki malttaisi jättää leikkinsä ( lennättää radioohjattavaa kopteria) :LOL:

Fi0na kp 7
 
PERRRRHANA! :kieh:

Luulin jo menkkojen loppuneen ja tosiaan nyt kp 7 hulahti verta ihan urakalla (ihan kirkasta) ja on vuodellu koko päivän. Yleensä vuoto kestää n. 4 päivää ja loppuu ilman tiputteluja, tää on mulle ihan uusi juttu. Kokemuksia??

Onneksia selis pääsit tätivieraasta (ja toivottavasti pidemmäksi aikaa..) Tervetuloa uusille plussaketjuumme!

Merkku 7/27 :wave:
 
Joo, nyt on vieraat käyny ja tarkotus ois kattoo hiukan telkkaria ja rentoutua vihdoin :p . On ollut aikamoinen meno koko viikonlopun.

Merkku, mulla kanssa vuoto yleensä noin 4-5pv, mutta sitten 6-7 päivänä voi tiputella.
 
Täällä vieläkin vuotoa. Koskahan ymmärtäisivät loppua. Mulla onkin vasta neljännet menkat meneillään synnytyksen jälkeen, yhdetkään eivät ole ollut "normaalit". Tälläki kertaa kolmena päivänä tuli pientä tiputtelua, jota en edes ole nyt mukaan laskenu. Sitte alkoi kunnon vuoto josta aloin laskemaan ja nyt on menossa jo kuudes päivä. Eli tavallaan jo yhdeksäs päivä meneillään jonkin sortin vuodon kourissa. Viime kierrossa oli eka neljä tosi niukkaa tiputtelua ja sit lisäks viis normaalivuoto päivää. Tiedä tässä sitte mistä alkaa edes koko kiertoa laskemaan. Suututtaa tämmönen ku toista viikkoa mennään jo menkkojen kans :|
Osaisko kukaan sanoa mistä tämmönen voi johtua?!

Mutta jospa sitä jossain vaiheessa pääsis yrittämään sitä raskautumistakin kunhan näistä eka selviää.
 
säde, mulla oli synnytyksen jälkeen kolmannet menkat about 3viikkoo tiputtelua ja epämäärästä vuotoa. Sain siihen lääkäristä vähän keltarauhaspillerei ja se meni ohi. Oiskohan sullakin vaan hormoonit vielä sekaisin??
 



~~~~ MAANANTAI 20.10 ~~~~

säde83..............kp7/25-35...yk4....neljäs toiveissa
Selis..................kp7/30........yk7.....toinen haaveissa
Merkku..............kp8/27........yk3.....kolmas toiveissa
vauvakuume83..kp8/30-35...yk2....esikoinen toiveissa
Fi0na.................kp8/31-34....yk?...toinen haavaeissa

HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON







TESTIPÄIVÄT










 
Moi!
Saanko liittyä seuraan? Viikko 47 ois ehkä ollu oikeempi, kun en vielä niin tiiä millaseks nää mun kierrot tästä muotoutuu.... Mut mennään nyt näin jos teille sopii?
Meillä nyt alettu toivomaan pikkukakkosta, esikoinen nyt 10kk. Nyt parhaillaan ekat menkat pillerien (cerazette) lopetuksen jälkeen. Toivotaan että nyt käynnistyy normaali kierto ja ovis sit ajallaan. Koitan olla ressaamatta ja toivomatta liikaa kun nyt eka yk vasta. Esikoinen tärppäs kuudennesta yk:sta, eli aika helposti. Toivotaan et lottovoitto osuis kohalle toisenkin kerran.... :p

Meillä oli tarkotus jatkaa noilla pillereillä kunnes esikko ois 1v, mut ei kestäny hermot niin kauaa, kun mulla oli siis ihan jatkuvasti tiputteluvuotoa. Tosi ärsyttävää :headwall: Kun lopetin pillerit ni rauhottu sekin, onneks.

Toivottavasti saatais paljon plussia tähän pinoon :D

Hemuli, kp3/28?, yk1, 2.toiveissa
 
Heips. Tuntuu ettei taas aika kulu mihinkään. Kyttäilee vaan päiviä että koskas se ovis vois olla. Taidan vielä jättää ne ovistestit ostamatta ja mennä ilman. Joskos sitten ei niitä plussatuulia tästä kierrosta tule, niin sitten hankin kyllä. Ihan vaan sen takia että oon liian hätähousu, eikä mun mielestä yritykset voi kestää kauan :LOL:

Mutta mites muilla aika kuluu? Mä oon tässä töissä ja huomenna ukkokin lähtee koulutukseen ja on yön poissa :/ Onneks ei vielä pitäis oviksen voida olla =)
 
hemuli81 :wave: , tervetuloa mukaan jännäilemään! Me ollaan päätetty et nyt tulee paljon plussia ;) .

vauvakuume, mulla on kanssa sellanen olo et tää on niin tylsä vaihe kierrosta ja aika oikeen matelee...
 



~~~~ TIISTAI 21.10 ~~~~

hemuli81...........kp4/28?.......yk1....toinen toiveissa
säde83..............kp8/25-35...yk4....neljäs toiveissa
Selis..................kp8/30........yk7.....toinen haaveissa
Merkku..............kp9/27........yk3.....kolmas toiveissa
vauvakuume83..kp9/30-35...yk2....esikoinen toiveissa
Fi0na.................kp9/31-34....yk?...toinen haavaeissa

HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON







TESTIPÄIVÄT











 
Tänään on kiireinen päivä, saa nähdä koska kerkeen koneelle, tuun sitten viimeistään huomen aamulla päivittelemään listaa.

Mä oon nyt aatellu ettei me vielä niitä ovistestejä hommata, kuitenkin yritystä on niin vähän vasta takana etten viiitti itteäni stressata tikutuksella.

 
Huomenta vaan täältäkin! Olen ollut niin ahkera, että makaronilaatikko on jo tehty ja pyykit koneessa :saint: Tosin en aina ole yhtä ahkera varsinkaan aamusta :LOL:

Juu en minäkään nyt käytä niitä ovistestejä. En kyllä oo tilannutkaan. Rahaa saa menemään muuallekkin tällähetkellä. Nyt kun kierrot on olleet suht säännölliset niin tietää millon suurinpiirtein olis ovis. Näillä siis mennään ;)

Nyt jatkamaan aamutouhuja :D

Fi0na kp 9
 
Huomenta!

Just vasta heräsin ja vauveli vielä nukkuu :eek: Mistäköhän nyt tuulee, ei yleensä todellakaan nuku aamusin pitkään. Yöllä oli kyllä aika touhuuminen siellä pinniksessä et ehkä levoton yö vaatii veronsa nyt aamulla. Pitäis ehkä mennä jo herättelemään...

Säde kyseli et miten saa ajan kulumaan, mulla toi esikoinen pitää kyllä huolen siittä. Oon vielä kotona sen kanssa.

Ovistestejä en oo koskaan käyttäny, enkä aio nytkään, ainakaan vielä. Katotaan nyt ensin ihan ilman mitään "poppakonsteja". Esikon yrityksessä ei käytetty muuta ku monivitamiinitabletteja (foolihapon takia) ja greippimehua välillä. Tosin siinä kierrossa mistä plussasin en kyllä sitä juonu.

Mä täällä vielä odottelen, et toi täti tajuis lähteä matkoihinsa....
 



~~~~ KESKIVIIKKO 22.10 ~~~~

hemuli81...........kp5/28?.......yk1....toinen toiveissa
säde83..............kp9/25-35...yk4....neljäs toiveissa
Selis..................kp9/30........yk7.....toinen haaveissa
Merkku..............kp10/27........yk3.....kolmas toiveissa
vauvakuume83..kp10/30-35...yk2....esikoinen toiveissa
Fi0na.................kp10/31-34....yk?...toinen haavaeissa

HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON







TESTIPÄIVÄT












 


Huh hu. Täällä vapaapäivä ja ei siltä tunnu. Oon kohta pessyt kaks koneellista pyykkiä, hoitanu elikot ja miehen ja esikoisen... Tästä tulee pitkä päivä kun mies ja esikko on kipeenä ja lääkäriaika on juur esikoisen päiväunien aikaan....
 
Huomenta vaan

Kyllä on huonosti nukuttu yö takana. Kun tuo esikoinen on oppinu enemmän liikkuun ja nouseen pystyyn, ni yöt menny tosi levottomaks. Nyt taitaa olla yläetuhampaatki tulossa ku hän on kiukkunen ku ampiainen koko ajan. :kieh:
Välillä öisin tää vauvakuume laskee ihan nollille :whistle: mut päivisin taas nousee... :xmas: Ja raskauski kestää kuitenki niin kauan et siinä ajassa toi esikko ehtii kasvaa vaiks kuin isoksi. Ja sitähän ei tiiä kuinka kauan kestää tulla raskaaks vai tuleeko edes.... :/ Tiedä vaikka toi menis jo kouluun ennenku seuraava syntyy. :( Eli lopputulos tästä pohdinnasta on se, et en aio ressata miten pärjäisin kahen pienen kanssa jos tärppi tulee äkkiä. Kyllä se elämä sit kantaa! :heart: :heart:
 
Merkulle tsemppiä miehen villitsemiseen... ;)
Täällä pitäis vielä jaksaa ootella et toi täti tajuis lähtee ni pääsis tekemään jotain tän asian eteen :p B)
No yritän kovasti :saint: olla realistinen enkä oottaa liikoja ku tää on kuitenki vasta yk1. Mut oishan se mahtavaa saada vauva jo ens kesänä... :heart: :heart:
 
Juu, meillä ollaan jo vauvantekoa harjoiteltu useampana iltana. Nyt mies on ihan krämppä että ei tarvii sellasii pariin päivään miettii... Onneks mulla ei vielä oo mitään merkkejä oviksesta.

Mä oon taas aatellu etten haluis enään toista kertaa olla kesällä raskaana, mutta nyt oisin siitä plussasta niin onnellinen ettei paljon haittais koska vauvan sais ;)
 



~~~~ TORSTAI 23.10 ~~~~

hemuli81...........kp6/28?.........yk1....toinen toiveissa
säde83.............kp10/25-35....yk4....neljäs toiveissa
Selis..................kp10/30........yk7.....toinen haaveissa
Merkku..............kp11/27........yk3.....kolmas toiveissa
vauvakuume83..kp11/30-35...yk2....esikoinen toiveissa
Fi0na.................kp11/31-34....yk?...toinen haavaeissa

HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON







TESTIPÄIVÄT

 
Huomenta

Nää meiän yöt vaan pahenee, viime yönä vauva huusi yli tunnin klo 1 alkaen. On nyt nuhassa rassukka pieni :snotty: Suppoa ja nuhatippoja laitettiin ja loppuyö nukuttiin katkonaisesti. Siispä soitin äsken lääkärille ja mennään kohta siellä käymään. Toivottavasti ei ois korvatulehdusta.

Täti on meillä vieläkin, tosin on sillä jo vähän puhti hiipumassa, ehkä se huomenna häipyy.... :wave:
 

Yhteistyössä