~~VIIKKO 50~~

Ihan varovaisesti kerron teille testin tuloksen: Testiviivan kohdalla oli aavistus punertavaa, en uskalla iloita, koska näin on käynyt ennenkin.. Mutta tällä hetkellä olo on jokseenkin epäuskoinen! :heart: :heart: Toivottavasti viiva vahvistuu, on sitä jo niin kauan toivottu. Eli ei vielä minua edes haamuileviin..

Pahoittelut neganneille!! :hug: :hug:
 
Selis: Eiköhän se selviä viikonloppuun mennessä.. Taas kyllä tiputaan korkealta, jos ollaan tippuakseen. En oo miehellekään vielä kertonut, taidan odotella huomiseen ja teen aamupissasta uuden testin. Turhaan sekin pettyy, jos tämä ei ole sitä mitä toivotaan.
 
TORSTAI 11.12




Chira...............kp26/28.......yk2....toiveissa viides
Dublon.............kp26/28......yk5.....toinen toiveissa
minime............kp30/30.......yk9.....toinen toiveissa
vauvakuume....kp30/29.......Yk3....esikoinen toiveissa
Nennu08..........kp33/34-40..yk4......toinen haaveissa




HAAMUILIJAT







PLUSSANNEET



ssihinä


UUTEEN KIERTOON



Merkku
Selis
Fi0na
Niinuska05
Swiss
Tinkerbelle

TESTIPÄIVÄT


MA 8.12: ssihinä
TI 9.12:
KE 10.12: minime
TO 11.12:
PE 12.12: vauvakuume
LA 13.12: Chira
SU 14.12: Nennu08


 
Niinuska :hug: , tiedän tunteen. Välillä meinaan kovat kivut täälläkin.

minime, mä pidän sulle peukkuja että plussa vahvistuis ja tuhruilu loppuis! Tsemppiä hirveesti :hug: !

Chira, kuulostaa lupaavalta :D .

Tinkerbellelle peukkuja huomiseen testaukseen! Onko jotain oireita suuntaan tai toiseen?
 
PERJANTAI 12.12




Chira...............kp27/28.......yk2....toiveissa viides
Dublon.............kp27/28......yk5.....toinen toiveissa
minime............kp31/30.......yk9.....toinen toiveissa
vauvakuume....kp31/29.......Yk3....esikoinen toiveissa
Nennu08..........kp34/34-40..yk4......toinen haaveissa




HAAMUILIJAT







PLUSSANNEET



ssihinä


UUTEEN KIERTOON



Merkku
Selis
Fi0na
Niinuska05
Swiss
Tinkerbelle

TESTIPÄIVÄT


MA 8.12: ssihinä
TI 9.12:
KE 10.12: minime
TO 11.12:
PE 12.12: vauvakuume
LA 13.12: Chira
SU 14.12: Nennu08

 
Kiitos tsemppaajille! :hug: Katselen nyt tilannetta muutaman päivän, eihän tässä oikein muuta voi. Vuoto ei vielä ole runsasta, vaan sellaista kuivahkoa rusehtavaa.. :x Tai sitten hanat ei oo vaan kunnolla auenneet, kun lämmötkään ei oo tippuneet.

Pahoittelut tippuneille ja kovasti onnea seuraavalle kierrokselle!! :hug: :hug:
 
Masentaa.Nega testattu ja en taaskaan jaksanu ootella menkkoja... :ashamed:
Lauantai-iltana tai su aamuna pitäs menkat alkaa.
Joka kierrossa pitää aina niin innostua ja sit saa pettyä pahasti :(

Tinkerbelle ja vauvakuume :hug:

minime toivotaan et olisit raskaana.

Ei se auta ku jatkaa yritystä mut kaikki greippimehut sun muut jätän kyl pois.Ei ollu mitään sillonkaan käytössä ku tulin raskaaksi.
Onneks joulu on tulossa :xmas:
 
Huh huh.. Loppuis nää menkat jo, ihan hirvee olo... :kieh:
Ja muutenkin huonoa tänne päin.. :/ Tyttö veti viimisen antibioottiannoksen tiistaina ja nyt matka kohti päivystykseen.. Taas itkeskelee kun sattuu korvat :S
Mutta jotain positiivista sentään, kuulin että voin saada kelalta alle 16 vuotiaan vammaistukea kun hällä on niin paha korvakierre, se on n.80 ? kuussa ja eka erä on takautuvasti puolelta vuodelta. =)
Täytyy soittaa korvapolille maanantaina heti ja pyytää c-lausuntoa :)

Mites täällä muut jakselee? :) Minä pääsen illalla piiitkästä aikaa parille baariin kun mies hoitaa tyttöä :) Yleensä se jää kyllä siihen yhteen ja sitte limua jion loppuillan, kun en oikein tykkää noista alkoholijuomista

Hyvää viikonloppua kaikille!! :) :LOL:
 
Nyt alko jänskättään.Piti vielä kattoa noita testejä uudelleen.Tein päivällä vielä ovistestinkin.
Ja Mitä!,ovistesti näytti plussaa ja roskishaamu r-testissä :eek:

No huomenna testaan uudelleen.Huh huh...sydän jyskyttää
 
:hug: negan saaneille! Kurjaa..

Nennu08 toivotaan, että roskishaamu merkkais plussaa!

Niinuska05 hauskaa iltaa jos vielä tänään olet lukemassa :D

minime bd pystyssä sulle :)

Fiona joka odottaa jo innolla uutta kiertoa :kieh:
 
Täältäkin :hug: negan saaneille!

Itse en taas malttanut pitää näppejä erossa testistä ja testasin tänään jo. Ja puhtaan negan.
Lämmötkin laskee (36,8), niinkuin aina ennenkin tädin saapuessa (varmaankin vkl:n aikana) ..

Mulla on alusta asti ollut olo, että tätä mahdollista tulokasta tehdään pitkään ja hartaasti, en tiedä miksi :ashamed: Mulla kummittelee edelleen edellisen synnytyksen jälkeinen kaavinta, joka tehtiin perusteellisesti. Voiko se jotenkin vaurioittaa kohtua niin että kiinnittymisessä tulee ongelmia? Mä en ole niin perehtynyt tähän aiheeseen :ashamed:
 
Jaa-a.. On tämä outoa, vuoto sen kun yltyy, lämmöt ei laske ja 20mIu testiin tuli haamu. :/ Kesken kai tää menee, eihän niitä haamujakaan tuu syyttä.. :| No jatketaan yhdessä vaikka seuraavaan viikkopinoon??
 
minime: Äläs nyt vielä luovuta! Niin kauan kuin tulee haamuja ja on lämpöä, on toivoa :hug: Joten vaikka yltyiskin jonkun verran, mutta jos ei tule kipuja, niin tee vielä yksi testi viikon kuluttua? Jos ne olis vaikka valemenkat? Tai sitten jos siellä onkin ollut alunperin kaksi ja toinen tulee pois :(
 
Chira: Voi, aloin jo eilen miettimään, että voisko olla kyse valemankoista tai kaksosraskaudesta ja toinen olisi tullut pois. Lämmöt ainakin on laskeneet nyt tälle aamulle, joten katse kohti uutta yritystä..taas.. :| No ei mua enää pahemmin masenna, pettynyt tietenkin olen!
 

Yhteistyössä