¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

Tervetuloa MAM2 :wave: , lisäilen sun tiedot listaan! Mäkin aattelin etten liity mihinkään viikkopinoon, mutta pitihän sit ite sellanen laittaa pystyyn :LOL: :LOL: . Jotenkin tää vauvakuumeilu vie niin mennessään!

säde83, voisko johtua kuivista limakalvoista tuo. Toisilla tulee myös oviksen aikoihin pientä vuotoa. Tai kiinnittymisestä johtuvaa, kun sullahan on aika lyhyt kierto. Peukut on ainakin pystyssä ettei menkat vielä tulisi!
 



~~~~ KESKIVIIKKO 29.10 ~~~~

hemuli81...........kp12/28?.........yk1...toinen toiveissa
Emmeliine.........kp14/28-34.....yk1
MAM2...............kp16/30-33.....yk13..toinen haaveissa
säde83.............kp16/25-35....yk4.....neljäs toiveissa
Selis..................kp16/30........yk7......toinen haaveissa
Merkku..............kp17/27........yk3......kolmas toiveissa
vauvakuume83..kp17/30-35...yk2.....esikoinen toiveissa
Fi0na.................kp17/31-34....yk?...toinen haavaeissa

HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON







TESTIPÄIVÄT



ma
ti
ke
to
pe
la
su
 
merkku, älähän nyt. Ei meilläkään olla kovin aktiivisia oltu. Eilen peitot heilui kun sanoin että ovis on tuloillaan, mutta muuten on ollu aika hiljaista. Johtunee tosin siitä että meillä on sairasteltu nyt yli viikko. Kumpa menis jo ohi! Säilyyhän ne siittiöt siellä kohdussa jónkin aikaa ;)
 
Kuinka kauan ne siittiöt siellä kohdussa säilyy?
Olen kuullut kolmesta vuorokaudesta, pitääkö paikkaasa?

Aamulämmöt oli 35,5.. Taidan olla matelijan sukua, ovis kyllä jää bongaamatta näillä lämmöillä :headwall:
 
säde voisko olla mahdollista et ois jo kiinnittymisvuoto kyseessä? Toivotaan parasta!

Tervetuloa emmeliine ja MAM2 :flower:

Siittiöiden säilymisestä oli tossa juttua, siitä oli tässä joku päivä oma alotuskin tässä vauvakuume-puolella ja joku siellä väitti niiden voivan säilyä jopa viikon. Mut 2-3 päivää ainakin pitäis säilyy.

Meillä peittoo on heilutettu kp8, 9 ja 12 eli ollaan oltu tosi ahkeria :) Toivotaan vaan että meilläki ne pikkupojat siellä säilyis muutaman päivän ku mulla ei oo hajuakaan mistään ovistuntemuksista, en oo ikinä tuntenu sellasia. Sen ainoastaan huomaan et muutaman päivän, tai melkeen viikon ajan tuntuu olevan aika "liukkaat kelit" ;)
 


Kai se on aika yksilöllistä mitenkä kauan ne siittiöt "säilyy" siellä kohdussa. Riippuu siitäkin miten elinvoimaisia ne ovat. Mutta kaiketi ainakin pari-kolmepäivää pitäis siellä säilyä.
 



~~~~ TORSTAI 30.10 ~~~~

hemuli81...........kp13/28?.........yk1...toinen toiveissa
Emmeliine.........kp15/28-34.....yk1
MAM2...............kp17/30-33.....yk13..toinen haaveissa
säde83.............kp17/25-35....yk4.....neljäs toiveissa
Selis..................kp17/30........yk7......toinen haaveissa
Merkku..............kp18/27........yk3......kolmas toiveissa
vauvakuume83..kp18/30-35...yk2.....esikoinen toiveissa
Fi0na.................kp18/31-34....yk?...toinen haavaeissa

HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON







TESTIPÄIVÄT



ma
ti
ke
to
pe
la
su

 
Tervetuloa uusille :wave:

Olen minäkin kuullut tosta makuulla olemisesta seksin jälkeen, mutta itse en sitä juurikaan harrasta. Onhan siinä oma juttunsa, kun tekee kaikkensa raskautuakseen ;) Greippimehua kerran hankin, mutta se oli niin hirveetä :x Hyvä, että kurkusta alas sain :LOL:

Nyt kun tyttö on terve ja muutenkin olis ovisaika niin missä on mies :kieh: Töissä tietysti! Sitten kun se tulee olenkin jo ihan nukkumatin mailla. Tällästa meillä :/

säde en osaa sua oikein auttaa?! Mutta voishan se olla niinkuin Hemuli81 veikkasi =)

Ja jos aihetta on niin testaan korkeintaan su

Fi0na
 
Voi ei vauvakuume tosi kurja juttu. Toivottavasti kuuri puree äkkiä! :hug:

Itellä on tän kierron suhteen semmonen olo et ei voi onnistua, turha edes yrittää. Jotenki tuntuu et EI VOI sattuu niin hyvä tuuri et eka yk:sta tärppäis. Mut on kai niin käyny aika monille muillekki :whistle: No yritän nyt ajatella näin, et en sit pettyis niin paljon. Mut kyllä tässä lähipäivinä pitäis sit sen eteen jotain tehdäkki. ;) Noi eilen on tehty, et jos huomenna tai lauantaina taas koittais. Mut päätän nyt et jos ei tee mieli ni väkisin ei yritetä.
 
vauvakuume, kurjaa tollanen tulehdus :hug: .

hemuli, kyllä ekastakin kierrosta voi tärpätä. Mä oon jo sen verran monessa viikkopinossa ollu että monilla on ekasta tärpänny. Toivottavasti sullekin niin kävis :)
 



~~~~ PERJANTAI 31.10 ~~~~

hemuli81...........kp14/28?.........yk1...toinen toiveissa
Emmeliine.........kp16/28-34.....yk1
MAM2...............kp18/30-33.....yk13..toinen haaveissa
säde83.............kp18/25-35....yk4.....neljäs toiveissa
Selis..................kp18/30........yk7......toinen haaveissa
Merkku..............kp19/27........yk3......kolmas toiveissa
vauvakuume83..kp19/30-35...yk2.....esikoinen toiveissa
Fi0na.................kp19/31-34....yk?...toinen haavaeissa

HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON







TESTIPÄIVÄT



ma
ti
ke
to
pe
la
su


 
Hei!

Hemuli81, kyllä se voi hyvinkin ekasta kierrosta tärpätä. Meillä esikko tosiaan sai alkunsa heti ekasta kierrosta =)
Meillä on tässä kierrossa yritystä ollut tosi paljon, syynä kun mies on tosiaan tän viikon ollu lomalla niin on kerenny touhuilemaan. mua vain ihmetyttää tää tuhru vuoto. Ei siis mitään kunnon vuotoa, paperiin saattaa jäädä jotain punertavaa aina vessakäynnillä,eikä edes joka kerta. Mut tänään on jo neljäs tuhrupäivä, toivoni olen kyllä jo menettäny, hormonit taitavat olla vain totaalisen sekaisin :(
 
säde voisko syynä olla sit kuivat limakalvot? Tai voiko se kiinnittymisvuoto ilmetä noin... Enpä tiedä :hug:

Mulla on nyt semmonen olo et ovis ois tänään. Oon huono noiden oireiden tulkinnassa, mut eilen oli sellasta "kolotusta" ja tänään kirkasta, venyvää limaa. Toivottavasti ois näin, koska eilen illalla mies yllätti ja mönki mun peiton alle.... :heart: No ei auta kun olla kärsivällinen ja odotella ny pari viikkoo. R-testejäki menin jo tilaamaan vaikka just eilen paasasin et en toivo liikoja tästä kierrosta... :ashamed:
 
hemuli81 pidä toivo vaan yllä. Paremmin tärppää, kun on ite ajatuksella mukana :p (tai sitten se on vaan kuvittelua)

Tänään on jo huomattavasti helpompi olo. Lääkäri anto sellasia antibiootteja, ettei haittaa vaikka vauva olis aluillaan.
Kuluispa aika taas äkkiä... Tulis tuo viikko 46, ni pääsis odottelemaan tätiä tai sitten ei tätiä :D
 
Täällä on nyt kanssa vielä alakerrassa limoja, oiskohan se ovis sitten vasta tuloillaan, tiedä häntä. Noh, täytyy nyt kattella. Täytyy reippaasti yrittää touhuilla tänäänkin jos sais jotain aluille!

säde, kuulostaapa erikoiselta. Mäkin veikkaan että sulla saattais olla kuivat limakalvot, mulla on joskus silloin ollut vastaavaa.

hemuli, mäkin oon jo tilannu netistä niitä raskaustestejä :ashamed: . Ja varmaan sitten hosuilen taas sen testaamisen kanssa, niinkuin joka kierrossa |O .

 



~~~~ LAUANTAI 1.11 ~~~~

hemuli81...........kp15/28?.........yk1...toinen toiveissa
Emmeliine.........kp17/28-34.....yk1
MAM2...............kp19/30-33.....yk13..toinen haaveissa
säde83.............kp19/25-35....yk4.....neljäs toiveissa
Selis..................kp19/30........yk7......toinen haaveissa
Merkku..............kp20/27........yk3......kolmas toiveissa
vauvakuume83..kp20/30-35...yk2.....esikoinen toiveissa
Fi0na.................kp20/31-34....yk?...toinen haavaeissa

HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON







TESTIPÄIVÄT



ma
ti
ke
to
pe
la
su



 
Oviksen arvuuttelua täällä melkein kaikilla. Kyllä tästä pinosta nyt joku, ööh siis KAIKKI plussaa.. :D

Ei vaan, täällä bongattu ovis kp 17 ja silloin sekstailtu. Yhden ja ainoan kerran (siis ekana o-plussa päivänä)

Mitä mieltä arvon naiset on, riittääkö?? :p

Mukavat viikonloput! :wave:
 
Täällä aamulla edelleen huomasin vähäistä vuotoa (niin vähäistä kuitenki ollu koko ajan et siteeseen asti ei ole jääny, vain vessakäynneillä huomannu), mut mielestäni on selvästi vähenemään päin. Jospa se tästä tasottuisi eikä enteilisi tädin tuloa. Voisin kyllä pitää yhtenä syynä kuivia limakalvoja kuten joku/jotku on tainnu mainita. Ja kun viel ollaan ahkeraan treenailtu niin varmaan vaikuttaa vuotoon.
Nopeasti on kyllä kierto edenny, kohta päästään testailee, toivottavasti kaikki niitä plussia!
Tätiä ei enää huolita :)
Illan jatkoja kaikille!!
 
säde, toivotaan ettei enteile menkkoja vaan johtuis kuivista limakalvoista.

Mä en toistaiseks pongannu kunnon ovistakaan vielä, mietityttää jos ei tuu ollenkaan. Toisaaltaan mulla on joskus ollut 34pv pituisia kiertoja ja silloinhan ovis on jotain kp20+.


 

Yhteistyössä