-------PIINAVIIKOT 26+27+28-------

Joo hiljaista on ku .. hmm.. jossain :D Mulla onkin "vasta" kp:t 39.. :) jos joku huomista listaa päivittelee, niin ei tarvii muuttaa ollenkaan :)

Mites Kaa, ootko jo kehitelly oireita? :) Koskas meinasit testailla jos täti tajuaa pysyä poissa? :D

(.) Eipä oo menkat viel alkanu.. Nipukkaa koittaessa se oli ihan supussa, muttei kyl kovin kova eikä ylhäällä. Hiiteen moiset nipukat, aiheuttaa vaan riippuvuutta :) Jaiks, húomen aamulla ajattelin testailla jos ei oo menkat yöllä alkanu :)

Tiistai 8.7.2008[color]

Noppis...................kp 43/30?................yk 2.......................toinen
Kuumeilija..............kp 40/26-35.............yk 5 ....................esikoinen
Kaa........................kp 34/35..................yk 08/07 alk.........esikoinen
miigu123................kp28/30-32..............yk7.......................toinen
Ouska....................kp 28/28-86.............yk4......................esikoinen
[color]

Plussanneet[color]

Haamuilijat:

[color]

:heart: Plussanneet :heart:
Mimmukka81
Eeeva
xAnnax
Iines79
liinakko
:heart:
Testauspäivät[color]

Tädin yllättämiä: :hug:

papaijaa81
hapamperi
Tuulia79
kukkavanamo
hilipatuinen
Chessa
Lumikuningatar
Neiti21wee
Rouva Pikkumyy
Millukka

Laiskuri kopsailee toisesta pinosta :D
(.) Kp:t huitelee neljässäkympissä, ja nega testattu tänään. tiistaina 24.6 tuli tuhrua sen yhden päivän ajan, ja ensin ajattelin sen olevan menkkojen alkua, mutta ei ne vaan alkaneet. Sitten pienessä päässäni päättelin sen olleen ovis vuotoa, koska silloin tällöin mulla sitä tulee. Mutta nyt sitten olis 15 päivää kulunut tuosta tuhrusta, ja ei mitään tietoa mistään... Yritän pitää itseni googlettamasta kaiken maailman sairauksia :LOL:

Kaa
Täällä ei ole mitään oireita. Dpo 8 ja 9 (oletetusta oviksesta) tuli hieman tuhrua, sen jälkeen ei mitään. Ei siis minkäänlaisia oireita. Eli menkkoja odottelen alkavaksi torstaina. Ei suuria toiveita raskaudesta siis. Toivottavasti muilla mukana roikkuvilla on parempi tuuri!

Kaa
Ja tuohon Kuumeilijan testipäivä-kysymykseen: JOS menkat eivät ole alkaneet sunnuntaihin mennessä, testaan silloin. Sit olisi kp 39/35. Mutta en usko, että tarttee. Mahaa kuumottaa jo aikalailla. Se tarkoittaa, että menkat on tulossa parin päivän sisään.

Kaa, no mutta eikös se tuhru noilla päivillä olekin hyvä juttu? :) Toivotaan ainakin :)

Mäkin ihan olosuhteiden pakosta testaan lauantaina uudestaan jollei mitään tapahdu ennen sitä. Meillä meinaan on juhlat tiedossa, ja täytyy päättää juonko vai olenko kuskina :)
Oon kyllä tän päivän juossu vessassa katsomassa joko täti saapu, mutta ei pienintäkään merkkiä siitäkään.. |O :x :/ :p :whistle: ;) :snotty: :ashamed: :| :$ olo :D:D

Minut täti yllätti, mutta kävin sen "maidon" tulon takia lääkärissä ja tässä seuraus

Lääkäri määräsi otettavaksi kilpirauhas ja raskaustestin. Kilpirauhas testiä ei otettu kun pitää ottaa ennen kymmentä. Raskaustesti näytti plussaa, mutta siinä testissä ei mitattu ollenkaan hormonin määrää ja mulla kuitenkin oli ne menkat silloin vähän aikaa sitten. eli ei tietoa että iloitakko vaiko surra nyt sitten. Ultraan ei pääse näin kesäaikana kuulemma tälläisen takia, eikä myöskään yksityisellä ollut mäntsälässä aikoja. Helsinkiin pääsisi yksityiselle ultraan mutta eipä ole heittää tästä nyt sitten heti vajaata 200 euroa kehiin kun ollaan lomallekkin lähdössä. Neuvolassa kävin kun olin juuri menossa hakemaan poikaa vierestä hoidosta. Kuuntelivat sydänäänet ja niitä ei kuulunut eli ei ainakaan kaksia valemenkkoja ole ollut. Rfsu:n testejä kävin ostamassa että katson näkyykö niissä mitään, jos ei niin varmaan meni kesken silloin menkkojen alkaessa ja jos näkyy niin soittelen sitten neuvolaan ja varailen aikaa....

Aikas sekava tunnelma :whistle:

Onnea kaikille varmasti plussan testiin saaneille :flower:

Palaan asiaan testin teon jälkeen :)

Kaa
Hilipatuinen, melkoista jännitystä on sinulla ollut. Kannattaa ehdottomasti pyytää se HCG:n mittaus uudestaan niin että saatte lukuarvon. Se auttaa varmasti asiaa. Mutta hyvä, että asiaa selvitellään kuitenkin.

Kaa
Torstai 10.7.2008[color]

Noppis...................kp 45/30?................yk 2.......................toinen
Kuumeilija..............kp 41/26-35.............yk 5 ....................esikoinen
Kaa........................kp 36/35..................yk 08/07 alk.........esikoinen
miigu123................kp30/30-32..............yk7.......................toinen
Ouska....................kp 30/28-86.............yk4......................esikoinen
[color]

Plussanneet[color]

Haamuilijat:

[color]

Mimmukka81
Eeeva
xAnnax
Iines79
liinakko
Testauspäivät[color]

papaijaa81
hapamperi
Tuulia79
kukkavanamo
hilipatuinen
Chessa
Lumikuningatar
Neiti21wee
Rouva Pikkumyy
Millukka

Kaa kiitos päivityksestä :) Mulla huomenissa yks kp enemmän, eli neljäkaks tulis mittariin.. Kummahomma.. Lauantaina testaan jollei tätsykkä siis silloin kurvaa vielä..

Nöttiäinen tervetuloa vielä joukkoon hiljaiseen :)

MUOKS : mut voi varmaankin tiputtaa.. äsken seksin jälkeen tuli tuhrua, joten eiköhän huomenna oo kp1.. Mutta mä nyt ilmoittelen viel aamusella uudelleen :)

Kaa
nöttiäinen, teretulemast. Ei täällä tosiaan enää kovaa keskustelua ole. Mutta näköjään minä täällä vieläkin pyörin... ei mitään oiretta mihinkään. Tapahtuis nyt edes jotain.

Mites Kuumeilijan kävi?

Juu ei täällä kovin kummoisia keskusteluja aikaseks saa :LOL:

Hmm.. ´kyllä se täti tulossa on mutta en vielä osaa sanoo onko nyt vai huomenna vasta kp1.. Laitoin kupin paikalleen niin voi seurata :D Ilmoittelen illalla sitten lisää kun koneelle pääsen uudelleen..

minäpä se sitten menin malttamattomana testailemaan ja negahan sieltä tulla tupsahti :( ja nyt tuli sellanen tunne et varmaan kohta menkat alkaa. ei kyllä tarviis... millonkahan kannattas testata uudestaan jos menkat ei ala?

Kaa Vauh, sait siis haamun vai? Hieno homma! Toivottavasti se siitä huomisaamuna vahvistuis :)

Jooh, eli täällä kp 1/26-41. Täti siis saapui päivällä niin hirveiden kipujen kanssa että olen tässä paria panadolia joutunut ottamaan niihin ja vieläkin tuntuu :( Noh, mutta eipähän sit juhlissa tarvitse selitellä mitään :LOL:

KAA! JEEEE! Onnea paljon :) Oon niin onnellinen sun puolestas :) :heart: :heart: Katoin jo eilen sun testikuvaas jostain pinosta ja sekin oli jo plussaks luokiteltava, mutta tuo clearblue sen vielä ihan vahvisti plussaks! Onnea kovasti!

Kaa
Lauantai 12.7.2008[color]

Noppis...................kp 47/30?................yk 2.......................toinen
miigu123................kp32/30-32..............yk7.......................toinen
Ouska....................kp 32/28-86.............yk4......................esikoinen
nöttiäinen..............kp 30/27-31.............yk 7.......................
[color]

[color]

Mimmukka81
Eeeva
xAnnax
Iines79
liinakko
Kaa

papaijaa81